SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Goedquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoest met de #1 ?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik hoop gewoon dat we zonder gedoe de ceremonie in gaan.quote:Op maandag 14 april 2025 09:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je weet .. ik verander hem.
edit of een ander , ga niet lapo hunten ervoor maar klaar met dit geneuzel![]()
![]()
![]()
Niet zozeer geneuzelquote:Op maandag 14 april 2025 09:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je weet .. ik verander hem.
edit of een ander , ga niet lapo hunten ervoor maar klaar met dit geneuzel![]()
Maar deze TT al dagen kan voor een ander net zo een trigger zijn als voor bepaalde mensen het veranderen van een TT
Rekening houden met elkaar gaat 2 kanten opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon lekker bolken en klaar.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het is nog een paar uurtjes. Dan is het klaar.quote:Op maandag 14 april 2025 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet zozeer geneuzel
Maar deze TT al dagen kan voor een ander net zo een trigger zijn als voor bepaalde mensen het veranderen van een TT
Rekening houden met elkaar gaat 2 kanten op
Nu hangt er weer gedoe in de lucht, dat zou ik erger vinden qua respect voor Sint.![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 09:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
GoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoest met de #1 ?![]()
Ja z'n gangetje hier![]()
![]()
Maar het gedoe is er KWquote:Op maandag 14 april 2025 09:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is nog een paar uurtjes. Dan is het klaar.
Nu hangt er weer gedoe in de lucht, dat zou ik erger vinden qua respect voor Sint.
Kun je doen of het er niet is
Maar daarmee verdwijnt het niet
Ik heb persoonlijk heel veel moeite met deze TT
( wat ik niet had verwacht de eerste 2 dagen )
Maar daarom blijf ik ook wegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oke dat wist ik niet. Excuses dat ik er lollig over deed.quote:Op maandag 14 april 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar het gedoe is er KW
Maar daarom blijf ik ook weg
Ik sta er neutraal in eigenlijk.![]()
Dus, bolk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ieder mag daarin zijn eigen mening hebbenquote:Op maandag 14 april 2025 09:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke dat wist ik niet. Excuses dat ik er lollig over deed.
Ik sta er neutraal in eigenlijk.
En zeggen wat hij of zij prettig vindt
Maar mensen afmaken om het veranderen van een TT omdat ze het zelf waarschijnlijk confronterend vinden
Daar vindt ik wel wat vanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Volgens mij maak ik niemand af?quote:Op maandag 14 april 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ieder mag daarin zijn eigen mening hebben
En zeggen wat hij of zij prettig vindt
Maar mensen afmaken om het veranderen van een TT omdat ze het zelf waarschijnlijk confronterend vinden
Daar vindt ik wel wat van![]()
![]()
Jij nietquote:Op maandag 14 april 2025 09:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij maak ik niemand af?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar het gedoe is er KW
Maar daarom blijf ik ook weg![]()
![]()
![]()
![]()
ja en dat stoort me enorm.. daar wordt dus totaal geen rekening mee gehouden!quote:Op maandag 14 april 2025 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet zozeer geneuzel
Rekening houden met elkaar gaat 2 kanten op
Durf mijn mening hierover niet eens meer hier 'gewoon' neer te zetten want dan zijn er meteen een aantal boos.Smile, it's free therapy.![]()
Minder gedoe, meer bolk.
I'm surrounded by morons!
Zolang iedereen respect heeft voor elkaarquote:Op maandag 14 april 2025 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en dat stoort me enorm.. daar wordt dus totaal geen rekening mee gehouden!
Durf mijn mening hierover niet eens meer hier 'gewoon' neer te zetten want dan zijn er meteen een aantal boos.
En met respect een mening kan geven
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee jij niet maar een aantal users die hier posten wel. Ondanks dat al gezegd is BS iedereen mag het veranderen.quote:Op maandag 14 april 2025 09:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij maak ik niemand af?Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar het gedoe is er KW
Maar daarom blijf ik ook weg![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
Meer bolk meer gedoe is ook een mogelijkheidquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Heb al genoeg gedoe, dus ik sla die mogelijkheid liever over.quote:Op maandag 14 april 2025 09:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Meer bolk meer gedoe is ook een mogelijkheidI'm surrounded by morons!
In ander nieuws, ik heb gister het nasi goreng paaseitje van de jamin geprobeerd en hem gelijk uitgespuugd, ik vond hem extreem vies.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dan kun je sommige personen beter niet bolkenquote:Op maandag 14 april 2025 09:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb al genoeg gedoe, dus ik sla die mogelijkheid liever over.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
I second thatquote:Op maandag 14 april 2025 09:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb al genoeg gedoe, dus ik sla die mogelijkheid liever over.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
uhu en met respect met meerdere mensen over een afwijkende mening vallen is ook okequote:Op maandag 14 april 2025 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang iedereen respect heeft voor elkaar
En met respect een mening kan geven
Smile, it's free therapy.![]()
Ben jij een van die personen?quote:Op maandag 14 april 2025 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan kun je sommige personen beter niet bolkenI'm surrounded by morons!
Volgens mij had iedereen dat die m geprobeerd heeftquote:Op maandag 14 april 2025 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
In ander nieuws, ik heb gister het nasi goreng paaseitje van de jamin geprobeerd en hem gelijk uitgespuugd, ik vond hem extreem vies.![]()
![]()
Jammer, deze outfit wil ik aan tijdens ons synchroon-bastogne-koeken-eten dinsdag.quote:Op maandag 14 april 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toch maar wat anders aangetrokken KW!![]()
Bolk!quote:Op maandag 14 april 2025 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan kun je sommige personen beter niet bolken![]()
![]()
Denk gewoon dat het me niet staatquote:Op maandag 14 april 2025 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jammer, deze outfit wil ik aan tijdens ons synchroon-bastogne-koeken-eten dinsdag.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Was ook melkchocolade, dus op zich wel logisch dat ik hem niet lekker vond
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jou staat allesquote:Op maandag 14 april 2025 10:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk gewoon dat het me niet staat![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: