Kut maxquote:Op zondag 14 juni 2026 19:59 schreef de_boswachter het volgende:
Nu hoor je die Max ‘fans’ allemaal niet meer hé. Kankervolk. Niks waard voor de sport.
Terechte opmerkingquote:
Is een topic van april 2025. Ze hebben die omhoog gebracht door er in te postenquote:Op maandag 15 juni 2026 13:21 schreef Gibson88 het volgende:
Zucht. Deze act weer. Dit soort users maken het dus dat FOK! verrot raakt.
Deze 'acts' heb je ook al sinds zijn debuut in 2015.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is een topic van april 2025. Ze hebben die omhoog gebracht door er in te posten
Niet naar gekeken, compleet gemist dat het een kick was.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is een topic van april 2025. Ze hebben die omhoog gebracht door er in te posten
Bro kijk die datumquote:Op maandag 15 juni 2026 13:21 schreef Gibson88 het volgende:
Zucht. Deze act weer. Dit soort users maken het dus dat FOK! verrot raakt.
De gloriedagen zijn overquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Helaas. Hij is de muur ingevlogen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Helaas. Hij is de muur ingevlogen.
[ afbeelding ]
Die kunnen er allebei geen kloten van joh, ik rij ze eruit met mijn F800 GT.quote:
Vraag dit eens in het F1 live topic van de Britse GP? Durf je toch niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:07 schreef VarkensHart het volgende:
Wat heeft die kneus dit weekend klaargespeeld in zijn autootje
Volgens mij hebben f1 kijkers nog steeds niet door dat ze naar paar nepobaby zitten te kijken die helemaal niet speciaal zijn.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:07 schreef VarkensHart het volgende:
Wat heeft die kneus dit weekend klaargespeeld in zijn autootje
Hihi. Beter blijft ie daar gewoon in de zandbak, spelen met een schepje en emmer.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het ging weer even mis vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |