SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintTrust nobody![]()
Heb je een samenvatting?quote:Op maandag 14 april 2025 06:11 schreef Sodeknetters het volgende:
Wat een drama weer om terug te lezen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah ja, de TT is tot en met morgenquote:Op maandag 14 april 2025 06:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Iets met een @:kree en een TT. Vorig topicHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat hebben een paar mensen beslist inderdaad.quote:Op maandag 14 april 2025 06:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah ja, de TT is tot en met morgen![]()
Best wel een hoopquote:Op maandag 14 april 2025 06:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat hebben een paar mensen beslist inderdaad.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee maar als kree daar dan iets mee doet, dat is ook niet de juiste persoon om een gesprek ermee te hebben en serieus te nemenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het was een mooie gelegenheid om hem weer af te zeiken inderdaadquote:Op maandag 14 april 2025 06:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar als kree daar dan iets mee doet, dat is ook niet de juiste persoon om een gesprek ermee te hebben en serieus te nemen![]()
De andere die het probeerde was Paulquote:Op maandag 14 april 2025 06:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het was een mooie gelegenheid om hem weer af te zeiken inderdaad
Maar nog een dagje
Vanmiddag is het afscheidHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, andere meningen zijn soms lastigquote:Op maandag 14 april 2025 06:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De andere die het probeerde was Paul
Maar nog een dagje
Vanmiddag is het afscheid![]()
Gaat niet echt om een mening hequote:Op maandag 14 april 2025 06:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, andere meningen zijn soms lastig![]()
Het veranderen van de TT was totaal onnodig, zeker in het kader van de crematie vandaag.
Dan heb je de impact van het overlijden van kapoen niet echt begrepen.How can I make this topic about me?![]()
Democratisch besloten en je punten zijn stemmen waardquote:Op maandag 14 april 2025 06:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, andere meningen zijn soms lastigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat heeft 5 ogen, 6 benen, geen oren, 10 paar tanden en komt alleen s nachts buiten?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij?quote:Op maandag 14 april 2025 06:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wat heeft 5 ogen, 6 benen, geen oren, 10 paar tanden en komt alleen s nachts buiten?![]()
Nee ik heb geen idee daarom vraag ik het hierquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh dan weet ik het ook nietquote:Op maandag 14 april 2025 06:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee ik heb geen idee daarom vraag ik het hier![]()
Dus, hoe meer punten hoe zwaarder je stem weegt? Want dan had ik dat verkeerd begrepenquote:Op maandag 14 april 2025 06:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Democratisch besloten en je punten zijn stemmen waard![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 07:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dus, hoe meer punten hoe zwaarder je stem weegt? Want dan had ik dat verkeerd begrepen![]()
![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Jussiequote:
Hey GGquote:
Voor mijn doen redelijk. En jij ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi zo.quote:Het is een beeetje triest hier als je naar buiten kijkt.
Oh dat is mooi!quote:Op maandag 14 april 2025 07:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn verjaardag was toppie.
Superlekker en goedkoop gegeten met ons 14.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-04-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2810 / +184 / +19 / 5657 / 6315
2. Dr.Mikey / 625 / +0 / +0 / 392 / 578
3. Moeraskat / 570 / +54 / +41 / 1559 / 1851
4. KillemWieft / 412 / +27 / +31 / 269 / 406
5. Bally-b / 340 / +119 / +0 / 140 / 209
6. _UserName_ / 322 / +16 / +0 / 309 / 436
7. gebrokenglas / 321 / +12 / +1 / 1065 / 1319
8. hemarookworst / 286 / +20 / +0 / 605 / 771
9. HappyCharly / 263 / +29 / +49 / 881 / 1054
10. devzero / 255 / +0 / +1 / 230 / 304
11. Lovely / 248 / +6 / +0 / 1520 / 1786
12. Pinnenmutske / 213 / +3 / +0 / 189 / 263
13. Soury / 198 / +0 / +32 / 157 / 231
14. Fogel / 191 / +5 / +0 / 440 / 582
15. loveislikeakiss / 187 / +36 / +12 / 921 / 1099
16. StevenHyde / 187 / +9 / +1 / 927 / 1142
17. loveyoulongtime / 173 / +5 / +0 / 572 / 689
18. mario390 / 146 / +0 / +0 / 14 / 37
19. greysbones / 139 / +0 / +0 / 850 / 934
20. aeque / 127 / +14 / +3 / 394 / 477SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Is het een goedkoop land? Ik weet niet eens waar je op vakantie bentquote:Op maandag 14 april 2025 07:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn verjaardag was toppie.
Superlekker en goedkoop gegeten met ons 14.
Zuid Afrikaquote:Op maandag 14 april 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het een goedkoop land? Ik weet niet eens waar je op vakantie bent![]()
![]()
¤211,15 voor 14 personenquote:Op maandag 14 april 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het een goedkoop land? Ik weet niet eens waar je op vakantie bentWerewolf![]()
Ah nice, even wakker wordenquote:Op maandag 14 april 2025 07:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja prima geslapen.
Ben nu lekker een kopje koffie aan het maken.![]()
![]()
ZO, dat is nog te doen. En dan heb je het over eten en drinken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguhquote:
Morguhquote:
Yep.quote:Op maandag 14 april 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO, dat is nog te doen. En dan heb je het over eten en drinken?Werewolf![]()
Goedemorgen allenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 06:11 schreef Sodeknetters het volgende:
Wat een drama weer om terug te lezen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 14 april 2025 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Het veranderen van de TT was totaal onnodig, zeker in het kader van de crematie vandaag.
Dan heb je de impact van het overlijden van kapoen niet echt begrepen.
Maar ja, als je ons allemaal eigenlijk zat bent![]()
![]()
Morguh..
Sterkte aan een ieder vandaag die irl of online naar de crematie van sint gaat (kijken)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 07:55 schreef StevenHyde het volgende:
Morguh..
Sterkte aan een ieder vandaag die irl of online naar de crematie van sint gaat (kijken)![]()
![]()
![]()
Bedanktquote:Op maandag 14 april 2025 07:55 schreef StevenHyde het volgende:
Morguh..
Sterkte aan een ieder vandaag die irl of online naar de crematie van sint gaat (kijken)How can I make this topic about me?![]()
Wat een drukte overal.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier wel. Ben wel blij dat ik normaal zo vroeg vertrekquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij ook bedankt voor alle moeite die je samen met @DJMO erin gestoken hebt om alles te regelen voorquote:![]()
![]()
![]()
Ja hoor, jij ook?quote:Op maandag 14 april 2025 07:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Morgen Dot!
Heb je een beetje kunnen slapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nix speciaals..quote:Op maandag 14 april 2025 08:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor alle moeite die je samen met @:DJMO erin gestoken hebt om alles te regelen voor![]()
![]()
Niet iedereen denkt daar zo over he.quote:Op maandag 14 april 2025 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan heb je de impact van het overlijden van kapoen niet echt begrepen.
En er zijn er die niet van de afspraak weten, ik heb het hier ook gelezen nadat Paul een andere TT plaatst
En er zijn er die het confronterend vinden.
Voor ieder wat wilsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Sodequote:Op maandag 14 april 2025 07:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dus, hoe meer punten hoe zwaarder je stem weegt? Want dan had ik dat verkeerd begrepen
Hey Robquote:
quote:mooi zo
Hoe is het daar en met Notteke?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor mij hoeft de TT niet per se. Maar voor anderen wel en dat respecteer ik. Het is symbolisch en ik vind dat prima. Het is een klein gebaar en kost geen moeite om hem een week te laten staanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik sta als enige bij de pomp. Andere zijn vrij.. en dan toch achter me gaan staan wachten
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Precies en daar heb ik dan zeker respect voorquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier alles oke.quote:Op maandag 14 april 2025 08:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lekker hoor. Bezig met vanalles.
Bij jou ook alles goed? Las iets over een ruit..
Ja bij twee ramen een thermische breuk pppfffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik ook hoor.quote:Op maandag 14 april 2025 08:34 schreef Moeraskat het volgende:
Voor mij hoeft de TT niet per se. Maar voor anderen wel en dat respecteer ik. Het is symbolisch en ik vind dat prima. Het is een klein gebaar en kost geen moeite om hem een week te laten staan
Maar vind wel dat na de crematie dat iemand hem mag veranderen. Het is wel heel confronterend en ooit moet iemand de eerste zijn.
Maar misschien veranderen naar iets van "Mooie dienst" of zo na de crematie om het zo langzaam los te weken.
Geen idee, wil het na vandaag graag los laten.![]()
Fijn om te lezen.quote:Op maandag 14 april 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier alles oke.
Ja bij twee ramen een thermische breuk pppfff
Dat het goed gaat dan he, van die ruit is balen. Maar dat zal ook wel weer goed komen denk ik![]()
Zo te zien hebben ze bij Greetz nog niet de optie om Bastognekoeken als cadeau toe te voegen aan je kaartje.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Voor mij ook geen moeite, maar als er andere er wel moeite mee hebben en iets anders doen moet dat ook kunnen.quote:Op maandag 14 april 2025 08:34 schreef Moeraskat het volgende:
Voor mij hoeft de TT niet per se. Maar voor anderen wel en dat respecteer ik. Het is symbolisch en ik vind dat prima. Het is een klein gebaar en kost geen moeite om hem een week te laten staan
Er zijn er echt bij die het echt confronterend vinden, dat is ook niet leuk.
Maar zoals altijd en overal ieder zijn mening.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Preciesquote:Op maandag 14 april 2025 08:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.
Maar vind wel dat na de crematie dat iemand hem mag veranderen. Het is wel heel confronterend en ooit moet iemand de eerste zijn.
Maar misschien veranderen naar iets van "Mooie dienst" of zo na de crematie om het zo langzaam los te weken.
Geen idee, wil het na vandaag graag los laten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja iddquote:Op maandag 14 april 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor mij ook geen moeite, maar als er andere er wel moeite mee hebben en iets anders doen moet dat ook kunnen.
Maar zoals altijd en overal ieder zijn mening.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
blond Amsterdamquote:Op maandag 14 april 2025 08:38 schreef StevenHyde het volgende:
Wel blond Amsterdam, sokken, etc hmm.![]()
![]()
Je weet toch dat een andere mening ondergeschikt is Dotje, niet zo gek doen.quote:Op maandag 14 april 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor mij ook geen moeite, maar als er andere er wel moeite mee hebben en iets anders doen moet dat ook kunnen.
Maar zoals altijd en overal ieder zijn mening.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik heb al meer gehoord en gelezen dat mensen het confronterend vinden KWquote:Op maandag 14 april 2025 08:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.
Geen idee, wil het na vandaag graag los laten.
Daar moet men ook begrip voor hebben, dat zou Klaasje vast niet gewild hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh mooi, met mij ookquote:Op maandag 14 april 2025 08:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja met mij gaat het goedhoe is het met jus ?
![]()
![]()
Ik snap het wel uit respect, maar vind het ook best confronterendquote:Op maandag 14 april 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb al meer gehoord en gelezen dat mensen het confronterend vinden KW
Daar moet men ook begrip voor hebben, dat zou Klaasje vast niet gewild hebben![]()
Ik zit nog in afwachting, thermische breuken door gordijnen of zonwering zit niet in het glasfondsquote:Op maandag 14 april 2025 08:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Fijn om te lezen.
Dat het goed gaat dan he, van die ruit is balen. Maar dat zal ook wel weer goed komen denk ik
Nu heb ik gesproken met de WB en die zeiden waarschijnlijk wel te vergoeden, er komt eerst nog iemand kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 14 april 2025 08:38 schreef StevenHyde het volgende:
Zo te zien hebben ze bij Greetz nog niet de optie om Bastognekoeken als cadeau toe te voegen aan je kaartje.
Na de crematiequote:Op maandag 14 april 2025 08:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.
Geen idee, wil het na vandaag graag los laten.![]()
![]()
En dan is het ook goed om los te laten.![]()
![]()
Toch blijf ik bij mijn meningquote:Op maandag 14 april 2025 08:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet toch dat een andere mening ondergeschikt is Dotje, niet zo gek doen.
Hebben ze een ideeënbus?quote:Op maandag 14 april 2025 08:38 schreef StevenHyde het volgende:
Zo te zien hebben ze bij Greetz nog niet de optie om Bastognekoeken als cadeau toe te voegen aan je kaartje.![]()
Ik snap dat wel Nog even Moon en dan kunnen de gewone TT's weerquote:Op maandag 14 april 2025 08:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik snap het wel uit respect, maar vind het ook best confronterend
Jupquote:Op maandag 14 april 2025 08:41 schreef maily het volgende:
[..]
Na de crematie![]()
![]()
En dan is het ook goed om los te laten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Even duimen dan.quote:Op maandag 14 april 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit nog in afwachting, thermische breuken door gordijnen of zonwering zit niet in het glasfonds
Nu heb ik gesproken met de WB en die zeiden waarschijnlijk wel te vergoeden, er komt eerst nog iemand kijken![]()
quote:Het gebeurd zelden zeggen ze, en hier wel weer de klos en nog wel in een weekend twee ramen
Niet zo boohoo doen hoor.quote:![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik denk het wel dotWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey je bent er weerquote:leuk
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 14 april 2025 08:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.
Geen idee, wil het na vandaag graag los laten.
How can I make this topic about me?![]()
Zegt ze tegen ons nou nooit he.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zal ik vragen of we het rooster van afgelopen weekend kunnen doorvoeren van 1 dag vrij, 1 dag werken, 1 dag vrij, 1 dag werken etc?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Goedemorgen,
Wat een geneuzel weer over die TT. Daar is swj , de mod van hier.. al heeeeel duidelijk over geweest.
Tt heeft niks te maken met respect of je wel of niet om hem gaf, of het je wel of niet raakt, genoeg mensen die er niet meer mee geconfronteerd willen worden.. omdat het van alles oproept.
En het was geen besluit van de mod maar van een aantal mensen die hier posten.... om meerdere redenen.
edit: misschien achter je oren krabben als je hier een ander loopt af te fikken veel commentaar geeft die er een andere mening over heeft..
quote:Op donderdag 10 april 2025 15:25 schreef SwJ het volgende:
[..]
Genoeg mensen die niet van deze afspraak weten. Een afspraak is dan ook pas een afspraak als alle betrokkenen het er mee eens zijn.
Ja, ook ik ben ontdaan door dit vreselijke nieuws. Maar we hebben het hier over een TT van een reeks op een forum op internet. Dat heeft verder niets met respect te maken. Het is een TT. Meer niet. Een andere TT betekent absoluut niet "respectloos".
Het is zeker netjes om rekening te houden met degenen die er waarde aan hechten om de betreffende TT te behouden. Maar het is geen morele verplichting. Het is nog steeds maar een TT.
[..]
En iedereen heeft recht op z'n eigen gekozen TT.Smile, it's free therapy.![]()
Morguh Birdiequote:Op maandag 14 april 2025 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen,
Wat een geneuzel weer over die TT. Daar is swj , de mod van hier.. al heeeeel duidelijk over geweest.
Tt heeft niks te maken met respect of je wel of niet om hem gaf, of het je wel of niet raakt, genoeg mensen die er niet meer mee geconfronteerd willen worden.. omdat het van alles oproept.
En het was geen besluit van de mod maar van een aantal mensen die hier posten.... om meerdere redenen.
edit: misschien achter je oren krabben als je hier een ander loopt af te fikken veel commentaar geeft die er een andere mening over heeft..
[..]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
helaas hier nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ach ja, als de auto maar schoon is zo.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe vaak maken ze eigenlijk die gekke lappen schoon…Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat gebeurt toch elke keer als de auto door de wasstraat gaat?quote:Op maandag 14 april 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe vaak maken ze eigenlijk die gekke lappen schoon…Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee hoor.quote:Op maandag 14 april 2025 06:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat hebben een paar mensen beslist inderdaad.
Dat is helemaal geen afspraak. Om een afspraak te kunnen maken, moet iedereen het er mee eens zijn. Dat is niet zo.
Als je kijkt, zie je dat de rest van FOK! ook geen aangepaste tt's heeft. Is de rest van FOK! dan respectloos? Tuurlijk niet.F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:alles goed, klaar voor een nieuwe week?
Ja hoor.quote:Op maandag 14 april 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]alles goed, klaar voor een nieuwe week?
Smile, it's free therapy.![]()
Bolk in de ochtendI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Volgens mij was het stilzwijgendWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mooi zo, heb hier zowaar een rustige week. Morgen drie afspraken maar hoef er voor een maar de deur uit en dat is de fysio, dan donderdag naar de fysio verder geen afsprakenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Fogelquote:
Dag allemaal
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dag alleenquote:
Waar?quote:I'm surrounded by morons!
Hier nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wow, dat wordt lastig afspraken maken dan. Gelukkig werkt het anders in een democratiequote:Op maandag 14 april 2025 09:19 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat is helemaal geen afspraak. Om een afspraak te kunnen maken, moet iedereen het er mee eens zijn. Dat is niet zo.
Als je kijkt, zie je dat de rest van FOK! ook geen aangepaste tt's heeft. Is de rest van FOK! dan respectloos? Tuurlijk niet.
Maar is het niet zo dat de mod/ vertegenwoordiging van het volk besluit wat de afspraken zijn?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nee hoor. Dan zijn het regels en geen afspraken.quote:Op maandag 14 april 2025 09:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, dat wordt lastig afspraken maken dan. Gelukkig werkt het anders in een democratie
Maar is het niet zo dat de mod/ vertegenwoordiging van het volk besluit wat de afspraken zijn?
F.K.A. SuperwormJim![]()
Dan zijn we het eens dusquote:Op maandag 14 april 2025 09:19 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als je kijkt, zie je dat de rest van FOK! ook geen aangepaste tt's heeft. Is de rest van FOK! dan respectloos? Tuurlijk niet.![]()
![]()
Om stemrecht te hebben moet je je eerst registreren, en om je te registreren moet je een pas hebben waarin dezelfde naam staat als op je geboorteakte, en nog een paar meer dingen. Toch?quote:Op maandag 14 april 2025 09:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, dat wordt lastig afspraken maken dan. Gelukkig werkt het anders in een democratie
Maar is het niet zo dat de mod/ vertegenwoordiging van het volk besluit wat de afspraken zijn?
I'm surrounded by morons!
Ah dat klinkt acceptabel, ik ben akkoord met deze afspraakquote:Op maandag 14 april 2025 09:33 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan zijn het regels en geen afspraken.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik lees dit en vraag me nu vooral af of ik eigenlijk een geboorteakte heb. Is dat iets op papier wat je behoort te hebben?quote:Op maandag 14 april 2025 09:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Om stemrecht te hebben moet je je eerst registreren, en om je te registreren moet je een pas hebben waarin dezelfde naam staat als op je geboorteakte, en nog een paar meer dingen. Toch?
Dan ga ik mn ouders er maar eens om vragen.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Amyyyyyyyyquote:Op maandag 14 april 2025 09:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dat klinkt acceptabel, ik ben akkoord met deze afspraak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee...quote:Op maandag 14 april 2025 09:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lees dit en vraag me nu vooral af of ik eigenlijk een geboorteakte heb. Is dat iets op papier wat je behoort te hebben?
Dan ga ik mn ouders er maar eens om vragen.
Was geinspireerd door de USA regels die ze erdoor willen drukken vooral.I'm surrounded by morons!
Ah ik heb ook geen ideequote:Op maandag 14 april 2025 09:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...
Was geinspireerd door de USA regels die ze erdoor willen drukken vooral.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: