SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintDo what you love, love what you do!![]()
om even terug te komen. dat zijn dingen die ik dan leuk vind en wat positief is enzo.
ieder zijn eigen mening over maar dat is wat ik denk.Do what you love, love what you do!![]()
Zo we weten precies wat je bedoeltquote:Op maandag 14 april 2025 02:04 schreef kree het volgende:
om even terug te komen. dat zijn dingen die ik dan leuk vind en wat positief is enzo.
ieder zijn eigen mening over maar dat is wat ik denk.![]()
hoop maar echt hequote:Op maandag 14 april 2025 02:05 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Zo we weten precies wat je bedoelt
Do what you love, love what you do!![]()
Je houdt wel van drama, hè?quote:Op maandag 14 april 2025 02:04 schreef kree het volgende:
ieder zijn eigen mening over maar dat is wat ik denk.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:"Om even terug te komen"quote:Op maandag 14 april 2025 02:04 schreef kree het volgende:
ieder zijn eigen mening over maar dat is wat ik denk.
Waarom zijn dat dingen die je leuk en positief vind?
Ben je Niet misschien poetin aanhanger zonder dat je het door hebt?![]()
tja zal wel, kritiek welkom altijd. maar heb over dit alles mening nou eenmaalquote:Do what you love, love what you do!![]()
Radicalisering confirmedquote:Op maandag 14 april 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
tja zal wel, kritiek welkom altijd. maar heb over dit alles mening nou eenmaal![]()
Wat is je mening precies?quote:Op maandag 14 april 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
tja zal wel, kritiek welkom altijd. maar heb over dit alles mening nou eenmaalProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja nou ik vind deze TT best wel even okquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ik ben niet voor Putin en laat staan president tromp.quote:Op maandag 14 april 2025 02:08 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
[..]
"Om even terug te komen"
Waarom zijn dat dingen die je leuk en positief vind?
Ben je Niet misschien poetin aanhanger zonder dat je het door hebt?Do what you love, love what you do!![]()
Gaat over de break in TT'squote:Op maandag 14 april 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
tja zal wel, kritiek welkom altijd. maar heb over dit alles mening nou eenmaalIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Het moge duidelijk zijn dat we hier een Louche figuur hebbenquote:Op maandag 14 april 2025 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben niet voor Putin en laat staan president tromp.![]()
zou niet op die troll reageren..quote:Op maandag 14 april 2025 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben niet voor Putin en laat staan president tromp.
Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb er geen moeite mee. Maar geheid gezeikquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik ook hoor, maar er werd zelfs overwogen om DTS vandaag op slot te gooien, dus ik deze TT zal niet bij iedereen goed vallen.quote:Op maandag 14 april 2025 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ik vind deze TT best wel even ok
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ben gewoon 1.87mquote:Op maandag 14 april 2025 02:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zou niet op die troll reageren..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: