SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintDo what you love, love what you do!![]()
om even terug te komen. dat zijn dingen die ik dan leuk vind en wat positief is enzo.
ieder zijn eigen mening over maar dat is wat ik denk.Do what you love, love what you do!![]()
Zo we weten precies wat je bedoeltquote:Op maandag 14 april 2025 02:04 schreef kree het volgende:
om even terug te komen. dat zijn dingen die ik dan leuk vind en wat positief is enzo.
ieder zijn eigen mening over maar dat is wat ik denk.![]()
hoop maar echt hequote:Op maandag 14 april 2025 02:05 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Zo we weten precies wat je bedoelt
Do what you love, love what you do!![]()
Je houdt wel van drama, hè?quote:Op maandag 14 april 2025 02:04 schreef kree het volgende:
ieder zijn eigen mening over maar dat is wat ik denk.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:"Om even terug te komen"quote:Op maandag 14 april 2025 02:04 schreef kree het volgende:
ieder zijn eigen mening over maar dat is wat ik denk.
Waarom zijn dat dingen die je leuk en positief vind?
Ben je Niet misschien poetin aanhanger zonder dat je het door hebt?![]()
tja zal wel, kritiek welkom altijd. maar heb over dit alles mening nou eenmaalquote:Do what you love, love what you do!![]()
Radicalisering confirmedquote:Op maandag 14 april 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
tja zal wel, kritiek welkom altijd. maar heb over dit alles mening nou eenmaal![]()
Wat is je mening precies?quote:Op maandag 14 april 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
tja zal wel, kritiek welkom altijd. maar heb over dit alles mening nou eenmaalProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja nou ik vind deze TT best wel even okquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ik ben niet voor Putin en laat staan president tromp.quote:Op maandag 14 april 2025 02:08 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
[..]
"Om even terug te komen"
Waarom zijn dat dingen die je leuk en positief vind?
Ben je Niet misschien poetin aanhanger zonder dat je het door hebt?Do what you love, love what you do!![]()
Gaat over de break in TT'squote:Op maandag 14 april 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
tja zal wel, kritiek welkom altijd. maar heb over dit alles mening nou eenmaalIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Het moge duidelijk zijn dat we hier een Louche figuur hebbenquote:Op maandag 14 april 2025 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben niet voor Putin en laat staan president tromp.![]()
zou niet op die troll reageren..quote:Op maandag 14 april 2025 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben niet voor Putin en laat staan president tromp.
Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb er geen moeite mee. Maar geheid gezeikquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik ook hoor, maar er werd zelfs overwogen om DTS vandaag op slot te gooien, dus ik deze TT zal niet bij iedereen goed vallen.quote:Op maandag 14 april 2025 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ik vind deze TT best wel even ok
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ben gewoon 1.87mquote:Op maandag 14 april 2025 02:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zou niet op die troll reageren..![]()
Ja.. was afgelopen week al gezeik over.quote:Op maandag 14 april 2025 02:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee. Maar geheid gezeik
Ben wel klaar met de tt..na 1 dag al.. maar ook geen zin in scheve gezichten en gezeik erover.Smile, it's free therapy.![]()
SwJ was zo slim om dat in een gesloten topic na te vragenquote:Op maandag 14 april 2025 02:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar er werd zelfs overwogen om DTS vandaag op slot te gooien, dus ik deze TT zal niet bij iedereen goed vallen.
Iedereen is een kutlultrut
Lekker over die scheve bekken heen zeiken.quote:Op maandag 14 april 2025 02:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja.. was afgelopen week al gezeik over.
Ben wel klaar met de tt..na 1 dag al.. maar ook geen zin in scheve gezichten en gezeik erover.
Nee absoluut niet. Zie pohiquote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op maandag 14 april 2025 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
SwJ was zo slim om dat in een gesloten topic na te vragen
jup doet ie vaak als hij wat wil zeggenquote:Op maandag 14 april 2025 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
SwJ was zo slim om dat in een gesloten topic na te vragen
door het slotje heenSmile, it's free therapy.![]()
Geen hond die het leest behalve als je op de reeks tikt en je ziet die laatste postquote:Op maandag 14 april 2025 02:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup doet ie vaak als hij wat wil zeggen
door het slotje heen
zag het toevallig in een quote staan.. was het weer post 302quote:Op maandag 14 april 2025 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen hond die het leest behalve als je op de reeks tikt en je ziet die laatste post
Jaquote:Op maandag 14 april 2025 02:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zag het toevallig in een quote staan.. was het weer post 302
Nou ik zie ook altijd gelijk als er minder dan 300 posts zijn dan is er gezeik geweest. En soms zijn het er meer.Iedereen is een kutlultrut
deze week was het opvallend rustig hierquote:Op maandag 14 april 2025 02:25 schreef Soury het volgende:
Nou ik zie ook altijd gelijk als er minder dan 300 posts zijn dan is er gezeik geweest. En soms zijn het er meer.
het kan dus wel
Geen bezem idd. De laatste 23 februariquote:Op maandag 14 april 2025 02:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
deze week was het opvallend rustig hier
het kan dus welIedereen is een kutlultrut
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2791 / +184 / +0 / 5625 / 6275
2. Dr.Mikey / 625 / +0 / +0 / 391 / 577
3. Moeraskat / 570 / +54 / +41 / 1559 / 1851
4. KillemWieft / 393 / +27 / +12 / 199 / 324
5. Bally-b / 340 / +119 / +0 / 140 / 209
6. _UserName_ / 322 / +16 / +0 / 309 / 436
7. gebrokenglas / 320 / +12 / +0 / 1052 / 1304
8. hemarookworst / 286 / +20 / +0 / 605 / 771
9. devzero / 254 / +0 / +0 / 209 / 281
10. Lovely / 248 / +6 / +0 / 1520 / 1786
11. HappyCharly / 215 / +29 / +1 / 793 / 950
12. Pinnenmutske / 213 / +3 / +0 / 186 / 260
13. Fogel / 191 / +5 / +0 / 440 / 582
14. StevenHyde / 187 / +9 / +1 / 927 / 1142
15. loveislikeakiss / 175 / +36 / +0 / 908 / 1076
16. loveyoulongtime / 173 / +5 / +0 / 572 / 689
17. Soury / 167 / +0 / +1 / 157 / 228
18. mario390 / 146 / +0 / +0 / 14 / 37
19. greysbones / 139 / +0 / +0 / 850 / 934
20. aeque / 127 / +14 / +3 / 394 / 477SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Die is omgevallen denk ik. Of de tering geschrokken zonder abo posten hier.quote:Iedereen is een kutlultrut
Geschrokken of z’n laptop is gecrasht door alle advertenties.quote:Op maandag 14 april 2025 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is omgevallen denk ik. Of de tering geschrokken zonder abo posten hier.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
kree is een ok kerel, ik mag hem wel. Beetje onhandig somsquote:Op maandag 14 april 2025 02:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geschrokken of z’n laptop is gecrasht door alle advertenties.Iedereen is een kutlultrut
En traag met antwoord geven!quote:Op maandag 14 april 2025 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
kree is een ok kerel, ik mag hem wel. Beetje onhandig soms
Nou ja, dan ga ik maar slapen.![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 april 2025 02:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En traag met antwoord geven!
Nou ja, dan ga ik maar slapen.![]()
Oww Kree waarom nou deze tt? Het mag.
Maar er is al dagen dezelfde tt bewust.
Waarom in vredesnaam dan net op de dag van de uitvaart de tt veranderen? Ik vind het respectloos en jammer.
Trust nobody![]()
beetje ego zelf eigenlijk want hioe goed ben je zelf. LOLquote:Op maandag 14 april 2025 03:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ik.
Zie hierboven.
Vind het misselijk. Puur ego. En onnodig.
Dit hoor je vaak. wat deden ze zelf en persoonlijk voor anderen>. dat vraag ik me altijd af.Do what you love, love what you do!![]()
Nee.quote:Op maandag 14 april 2025 03:31 schreef kree het volgende:
[..]
beetje ego zelf eigenlijk want hioe goed ben je zelf. LOL
Dit hoor je vaak. wat deden ze zelf en persoonlijk voor anderen>. dat vraag ik me altijd af.
Ik vind dit puur ego vanuit jou.
Wat is er nou moeilijk om de tt even te laten staan. We hebben al week dezelfde. Na vandaag mag je iets anders. Valt me zwaar tegen.
Maar laat maat. Je wil toch niet luisteren.Trust nobody![]()
nou is niet echt ego van mij.quote:Op maandag 14 april 2025 03:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind dit puur ego vanuit jou.
Wat is er nou moeilijk om de tt even te laten staan.
Maar laat maat. Je wil toch niet luisteren.
maar dan zie je het toch niet goed hoe ik erover denk.Do what you love, love what you do!![]()
Laat maarquote:Op maandag 14 april 2025 03:33 schreef kree het volgende:
[..]
nou is niet echt ego van mij.
maar dan zie je het toch niet goed hoe ik erover denk.Trust nobody![]()
Laat maarquote:Op maandag 14 april 2025 03:33 schreef kree het volgende:
[..]
nou is niet echt ego van mij.
maar dan zie je het toch niet goed hoe ik erover denk.Bahquote:Op maandag 14 april 2025 03:34 schreef kree het volgende:
slaap lekker. jullie snappen mij niet gewoon.Trust nobody![]()
jajaja ik laat jou altijd wel. al. geen zorgen. ik heb hier mening over he. maar oke.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Laat maarquote:Op maandag 14 april 2025 03:35 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja ik laat jou altijd wel. al. geen zorgen. ik heb hier mening over he. maar oke.
Erg teleurstellend
Een ander deed dit en paste hem gelukkig nog aanTrust nobody![]()
?quote:Op maandag 14 april 2025 03:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Laat maar
Erg teleurstellend
Een ander deed dit en paste hem gelukkig nog aanDo what you love, love what you do!![]()
gezellig wel dit ja....... maargoed jij net als alle anderen kunnen gewoon vragen. en jij ben niet de eerste die er klaar is met me. omdat je weer eens iets wil zeggen.
Anytway. hoor morgen wel weer doeeeeeeiiiii
Do what you love, love what you do!![]()
Jammer dit.quote:Op maandag 14 april 2025 03:38 schreef kree het volgende:
gezellig wel dit ja....... maargoed jij net als alle anderen kunnen gewoon vragen. en jij ben niet de eerste die er klaar is met me. omdat je weer eens iets wil zeggen.
Zitten we opgescheept met deze tt.Trust nobody![]()
Wat kunnen we vragen?quote:Op maandag 14 april 2025 03:38 schreef kree het volgende:
Of je de tt wil aanpassen?Trust nobody![]()
tis maar wat je mee doet?quote:Op maandag 14 april 2025 03:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jammer dit.
Zitten we opgescheept met deze tt.Do what you love, love what you do!![]()
Er is geen dramaquote:
Maar jij ziet ook al een week lang dezelfde tt
Dan kun je je best even aanpassen lijkt mij
Maar jij vindt van niet
Dat mag
En ik mag dat respectloos vindenTrust nobody![]()
laat maar gaan ook. spui je gal maar happy. hahaha ik ben hier te lang om drama te maken eigenblijk. tot over par uur. als je weer beetje bij bent.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben bijquote:Op maandag 14 april 2025 03:41 schreef kree het volgende:
laat maar gaan ook. spui je gal maar happy. hahaha ik ben hier te lang om drama te maken eigenblijk. tot over par uur. als je weer beetje bij bent.
Dit was hetTrust nobody![]()
ik snap het wel, maar geen zin in drama, morgen mag je er alles weer over vragen.Do what you love, love what you do!![]()
goeds dan hebben we ook niks meer te vertellen denk?quote:Op maandag 14 april 2025 03:44 schreef HappyCharly het volgende:
Jij maakt het drama kree
Ik heb niks te vragenDo what you love, love what you do!![]()
Ga danquote:Op maandag 14 april 2025 03:45 schreef kree het volgende:
[..]
goeds dan hebben we ook niks meer te vertellen denk?Trust nobody![]()
zei al vraag maar als je wat wil weten? verder waren we klaar denk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
IHou maar opquote:Op maandag 14 april 2025 03:46 schreef kree het volgende:
[..]
zei al vraag maar als je wat wil weten? verder waren we klaar denk?
Ik weet genoegTrust nobody![]()
jij vroeg, niet ik he dus ga aub niet meer die act doen van hoe je ze lastig vallen. ????quote:Do what you love, love what you do!![]()
We praten over de ttquote:Op maandag 14 april 2025 03:48 schreef kree het volgende:
[..]
jij vroeg, niet ik he dus ga aub niet meer die act doen van hoe je ze lastig vallen. ????
Jij haalt er dingen bij die er los van staanTrust nobody![]()
Ik kreeg een dejavu toen ik de laatste paar posts las. Een soort van overslaande plaat. En ik bedoel niet jouquote:![]()
Jaquote:Op maandag 14 april 2025 03:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kreeg een dejavu toen ik de laatste paar posts las. Een soort van overslaande plaat. En ik bedoel niet jou
Heb er buikpijn van
Trust nobody![]()
nee jij bent de onduidelijkste in dit hele topic en oke soms snap ik je soms niet.quote:
Maar laat staan dat jij hier keer duidelijk bent over wat je denkt ofzo?????Do what you love, love what you do!![]()
Misschien moeten we het eens over iets anders hebben. Want je blijft maar in een cirkel draaien.quote:Op maandag 14 april 2025 03:52 schreef kree het volgende:
[..]
nee jij bent de onduidelijkste in dit hele topic en oke soms snap ik je soms niet.
Maar laat staan dat jij hier keer duidelijk bent over wat je denkt ofzo?????![]()
Dat ben ik toch net?quote:Op maandag 14 april 2025 03:52 schreef kree het volgende:
[..]
nee jij bent de onduidelijkste in dit hele topic en oke soms snap ik je soms niet.
Maar laat staan dat jij hier keer duidelijk bent over wat je denkt ofzo?????
Ik vind dat je de oude tt had moeten laten staan. Dat doen we al een week, uit respect.
Jij vindt van niet. Dat recht heb je.
Ik vind dat stom.Trust nobody![]()
is goed maar zie mijn punt.quote:Op maandag 14 april 2025 03:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moeten we het eens over iets anders hebben. Want je blijft maar in een cirkel draaien.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: