SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintTrust nobody![]()
quote:honger nu
![]()
nu een plak stokbrood met kip thaise stijl![]()
whoehahaha je pijnigt jezelf met waterfiets pics
Smile, it's free therapy.![]()
How es dat klinkt ook goedquote:Op zondag 13 april 2025 23:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]honger nu
![]()
nu een plak stokbrood met kip thaise stijl![]()
whoehahaha je pijnigt jezelf met waterfiets pics
Ja des te lekkerder is het als ik zo'n ding weer eet 😋Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Denk dat je toch een keer tijdens een fietstripje zo'n ding 'moet' gaan eten. Thuis lijkt er weinig animo voorquote:Op zondag 13 april 2025 23:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
How es dat klinkt ook goed
Ja des te lekkerder is het als ik zo'n ding weer eet 😋
quote:Op zondag 13 april 2025 23:16 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien een hele mooie Waterfiets schilderen. Met mega veel saus.![]()
![]()
mooi voor in de woonkamer
zou een groot doek kopen
hoop dat je plan niet in het water valtquote:Op zondag 13 april 2025 23:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ff op thuisbezorgd app koekeloeren naar waterfietsenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
In mijn wielrenpakkie lekker in de snackbar zitten 😃quote:Op zondag 13 april 2025 23:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat je toch een keer tijdens een fietstripje zo'n ding 'moet' gaan eten. Thuis lijkt er weinig animo voorBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jup lekker met je zeemlapquote:Op zondag 13 april 2025 23:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In mijn wielrenpakkie lekker in de snackbar zitten 😃
quote:Op zondag 13 april 2025 23:16 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien een hele mooie Waterfiets schilderen. Met mega veel saus.met geurverf @Moeraskat @kwiwiquote:Op zondag 13 april 2025 23:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
mooi voor in de woonkamer
zou een groot doek kopen![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
kan beterquote:Op zondag 13 april 2025 23:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Oké dan meneer langwerpigvleesachtigdingetjeineenvelletje.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Alles voor de veiligheid?quote:Op zondag 13 april 2025 23:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als het goed is heb je die sowieso op
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Whut?quote:Op zondag 13 april 2025 23:32 schreef Shii het volgende:
Ik was een film aan het kijken op Netflix en is die ineens eraf. Kan ik het eind niet meer zien.
Dat is stom
Welke dan?Trust nobody![]()
Ja was echt zo'n feel good film. Moest ook een traantje wegpinken in de trein. Ik kijk altijd tijdens het reizen. En wilde het eind afkijken en kwam erachter dat ie er niet meer op staat. Maar het zal wel goed aflopen.quote:Op zondag 13 april 2025 23:36 schreef maily het volgende:
[..]![]()
die is mooi ...... jammer dattie eraf is .....![]()
![]()
naja omdat er biet te veel was met collega ene dag morgen. dus met hem geen probleem manager gevraagd ook ok. dus lekker vrij.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zouden ze op Netflix idd wel kunnen maken. Dat je een melding krijgt wanneer ze content eraf gaan gooien waar jij bepaalde tijd naar hebt gekeken al.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Netflix sucks. kon er sowieso niet veel boeiends op vinden. black mirror ff. maar dat is het wel. rest trouwens ook niet.quote:Op zondag 13 april 2025 23:40 schreef StevenHyde het volgende:
Zouden ze op Netflix idd wel kunnen maken. Dat je een melding krijgt wanneer ze content eraf gaan gooien waar jij bepaalde tijd naar hebt gekeken al.
Beter illegaal streamen.Do what you love, love what you do!![]()
Zo van; je hebt de laatste drie afleveringen van ... nog niet gekeken.quote:Op zondag 13 april 2025 23:40 schreef StevenHyde het volgende:
Zouden ze op Netflix idd wel kunnen maken. Dat je een melding krijgt wanneer ze content eraf gaan gooien waar jij bepaalde tijd naar hebt gekeken al.
Over een maand wordt de serie verwijderd.![]()
Zijn toch sites voor waar je kunt zien wat eraf gaat.quote:Op zondag 13 april 2025 23:40 schreef StevenHyde het volgende:
lijkt me irritant als je meldingen krijgt van alles waar je aan begonnen bent als dat weggaat..Smile, it's free therapy.![]()
Je hebt om 2300 je manager gesproken?quote:Op zondag 13 april 2025 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
naja omdat er biet te veel was met collega ene dag morgen. dus met hem geen probleem manager gevraagd ook ok. dus lekker vrij.Trust nobody![]()
Het kan ook aan mij liggen dat die melding wel is geweest en ik niet goed heb opgelet, maar ik had 'm gedownload en dan krijg je die melding niet meer. En dan is dat zuur als je niet meer af kan kijken.quote:Op zondag 13 april 2025 23:40 schreef StevenHyde het volgende:
Zouden ze op Netflix idd wel kunnen maken. Dat je een melding krijgt wanneer ze content eraf gaan gooien waar jij bepaalde tijd naar hebt gekeken al.![]()
Ja aanbod laatste jaar matig idd. Ben wel voor legaal, maar dan beter aanbod 😉quote:Op zondag 13 april 2025 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
Netflix sucks. kon er sowieso niet veel boeiends op vinden. black mirror ff. maar dat is het wel. rest trouwens ook niet.
Beter illegaal streamen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
F&S / [Netflix #204] TUDUMquote:Op zondag 13 april 2025 23:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zijn toch sites voor waar je kunt zien wat eraf gaat.
lijkt me irritant als je meldingen krijgt van alles waar je aan begonnen bent als dat weggaat..![]()
iets eerder wel paar uur, maarja kan gewoon?quote:Op zondag 13 april 2025 23:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je hebt om 2300 je manager gesproken?Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij wel.quote:Op zondag 13 april 2025 23:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je hebt om 2300 je manager gesproken?![]()
ik ook hou van legaal en simpel eigenlijk,. maarja moet je 3 verwschillende hebben die 30 euro pm kosten. ok ja doeiiiiii dan maar illegaal he.quote:Op zondag 13 april 2025 23:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja aanbod laatste jaar matig idd. Ben wel voor legaal, maar dan beter aanbod 😉Do what you love, love what you do!![]()
Ja zou ik idd ook vervelend vinden ja. Sowieso irritant dat ze dingen eraf halen.quote:Op zondag 13 april 2025 23:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Het kan ook aan mij liggen dat die melding wel is geweest en ik niet goed heb opgelet, maar ik had 'm gedownload en dan krijg je die melding niet meer. En dan is dat zuur als je niet meer af kan kijken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb voorlopig nog genoeg te kijken.quote:Op zondag 13 april 2025 23:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
daar kijk ik nooit![]()
sowieso kun je bijna alles wel streamen![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 23:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja zou ik idd ook vervelend vinden ja. Sowieso irritant dat ze dingen eraf halen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O jee ... succes!!quote:Op zondag 13 april 2025 23:47 schreef Kissingbird het volgende:
Over 30 uur is mijn excel werkje klaar![]()
![]()
![]()
beetje meer werk dan ik dacht![]()
![]()
![]()
Ik snap wel dat sommige series verdwijnen en meestal zie ik die aankondigingen wel, maar dit was gewoon pech. Iemand had me getipt die film te kijken en misschien stond ie er al jaren op, had ik gewoon pech dat ik te lang heb gewacht af te kijken.quote:Op zondag 13 april 2025 23:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja zou ik idd ook vervelend vinden ja. Sowieso irritant dat ze dingen eraf halen.![]()
Kunnen de schriftjes wegquote:Op zondag 13 april 2025 23:47 schreef Kissingbird het volgende:
Over 30 uur is mijn excel werkje klaar![]()
![]()
![]()
beetje meer werk dan ik dachtBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
jahaaa moet het morgen indienenquote:![]()
![]()
![]()
dacht wellicht een nachtje doorhalen.. maar onmogelijk dat het dan af is.
M'n hoofd wilde niet dat ik er eerder aan begon
Tjoptjop dan maarquote:Op zondag 13 april 2025 23:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jahaaa moet het morgen indienen![]()
![]()
![]()
dacht wellicht een nachtje doorhalen.. maar onmogelijk dat het dan af is.
M'n hoofd wilde niet dat ik er eerder aan begon![]()
![]()
![]()
Ehhhquote:Op zondag 13 april 2025 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
iets eerder wel paar uur, maarja kan gewoon?Trust nobody![]()
Ik ga ook maar alvast in bed liggen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet de oplossingquote:
Oh ik voelde me even speciaalquote:![]()
Voordat ze weglopenquote:Op maandag 14 april 2025 00:02 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vind zowaar 3 bastognekoeken, die dan ook direct maar op moeten![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 00:02 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vind zowaar 3 bastognekoeken, die dan ook direct maar op moeten
Trust nobody![]()
lagen die ergens verstoptquote:Op maandag 14 april 2025 00:02 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vind zowaar 3 bastognekoeken, die dan ook direct maar op moeten
Wilde bijna een loket openen om mensen hun problemen op te lossen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Achteraan aansluiten.quote:Op maandag 14 april 2025 00:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wilde bijna een loket openen om mensen hun problemen op te lossen.![]()
dweilquote:Op maandag 14 april 2025 00:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wilde bijna een loket openen om mensen hun problemen op te lossen.
kraan
open
![]()
![]()
Nee jij mag eerstquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Naast m’n fietsbroek zekerquote:Op maandag 14 april 2025 00:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Naast de chips. Niet onder de helmWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan is het veilig om te etenquote:Op maandag 14 april 2025 00:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Naast de chips. Niet onder de helm
ga je gewoon de foe lijst opquote:Op maandag 14 april 2025 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
vrij morgen dus kan jullie halve nacht nog lastig vallen![]()
Nou ik niet vrij, dus mij val je niet de halve nacht lastig.quote:Op maandag 14 april 2025 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
vrij morgen dus kan jullie halve nacht nog lastig vallen![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
vrij morgen dus kan jullie halve nacht nog lastig vallenquote:Op maandag 14 april 2025 00:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou ik niet vrij, dus mij val je niet de halve nacht lastig.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik begrijp de helft niet eens van wat je zegt.dus mij maakt het vrij weinig uit allemaal.
Ik heb helemaal niks gegeven denk ik?quote:Op maandag 14 april 2025 00:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je alleen jezelf een kleurtje gegevenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
begrijp deze dan maarquote:Op maandag 14 april 2025 00:10 schreef Moeraskat het volgende:
Ik begrijp de helft niet eens van wat je zegt.dus mij maakt het vrij weinig uit allemaal.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
oh je bent een nemer?quote:Op maandag 14 april 2025 00:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gegeven denk ik?
zie dat je jezelf in die poepgroene kleur ziet hier op fokSmile, it's free therapy.![]()
Ik klik er niet op. Hoe vaak moet ik dat nog typen kree?!quote:Op maandag 14 april 2025 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
begrijp deze dan maar
Bekijk deze YouTube-videoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vermoeiend ventjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
doe toch maar keertje.quote:Op maandag 14 april 2025 00:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik klik er niet op. Hoe vaak moet ik dat nog typen kree?!Do what you love, love what you do!![]()
Ja blijkbaar, dit is gewoon de standaard en ben niks anders gewendquote:Op maandag 14 april 2025 00:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh je bent een nemer?
zie dat je jezelf in die poepgroene kleur ziet hier op fok
Ik in groen en vriendjes in blauwWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kun je denk ik wel aanpassen zonder abo ook.quote:Op maandag 14 april 2025 00:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, dit is gewoon de standaard en ben niks anders gewend
tenzij het je niet stoortSmile, it's free therapy.![]()
Geen ruggengraatquote:Op maandag 14 april 2025 00:15 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb geklikt en nu is mijn geluid stukWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja ik luister wel van jullie he?
en wat ik zeg no way zeggen jullie? ook raar.
Do what you love, love what you do!![]()
ik zeg niet dat je op die pulp die ik hier neer plemp moet klikkenquote:Op maandag 14 april 2025 00:15 schreef kree het volgende:
ja ik luister wel van jullie he?
en wat ik zeg no way zeggen jullie? ook raar.
Wie is “jullie”?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kloptquote:
Wel fietsbroek met zeem en helm. Geen ruggengraat. Nog 11 lichaamsdelen/accessoires en we hebben een mensBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Volgens mij ziet hij dan linkjes die er niet zijn.quote:
Oja, ik post ook bizar veel linkjes. Klopt.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij leeft echt in je eigen wereld.quote:Op maandag 14 april 2025 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
iedereen die geen vooroordeel heeft over muziek of stijl?ik hoop dat je het daar naar je zin hebt.
Nee had ik geen weet van. Ben wel vh tweaken, dus ga morgen maar ff kijken of ik het aan kan passen.quote:Op maandag 14 april 2025 00:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kun je denk ik wel aanpassen zonder abo ook.
tenzij het je niet stoortBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kun je aanpassenquote:Op maandag 14 april 2025 00:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, dit is gewoon de standaard en ben niks anders gewendTrust nobody![]()
Ja, stop daar is meequote:Op maandag 14 april 2025 00:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja, ik post ook bizar veel linkjes. Klopt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 00:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee had ik geen weet van. Ben wel vh tweaken, dus ga morgen maar ff kijken of ik het aan kan passen.paarrrss
Oke, sorryquote:
jaaaaaaaa en kan er nog wat muziek over geven.quote:Op maandag 14 april 2025 00:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij leeft echt in je eigen wereld.ik hoop dat je het daar naar je zin hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Eigen muziek, eigen taal. Mooi man.quote:Op maandag 14 april 2025 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaaaa en kan er nog wat muziek over geven.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je wil wel hèquote:Op maandag 14 april 2025 00:18 schreef StevenHyde het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Jullie hoeven niet te klikken
Het is je vergeven.quote:
bij settings rechtsboven in de browserquote:Op maandag 14 april 2025 00:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee had ik geen weet van. Ben wel vh tweaken, dus ga morgen maar ff kijken of ik het aan kan passen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 00:18 schreef StevenHyde het volgende:
Jullie hoeven niet te klikken![]()
![]()
Hoe voelde het?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
denk maar wat ik leuk vind he? en hobby enzo tsjaaaaaa wat jullie denken veel plezier. heb er mijn. mening niet echt op.Do what you love, love what you do!![]()
En denk maar wat ik leuk vind he en hobby enzo en tsjaaa wat jij denkt veel plezier heb mijn mening.quote:Op maandag 14 april 2025 00:22 schreef kree het volgende:
denk maar wat ik leuk vind he? en hobby enzo tsjaaaaaa wat jullie denken veel plezier. heb er mijn. mening niet echt op.![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 00:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bij settings rechtsboven in de browserTnx! Ben net van laptop naar bed op mobiel verhuist maar ga het morgen instellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mag ik je broek lenen?quote:Op maandag 14 april 2025 00:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klopt
Wel fietsbroek met zeem en helm. Geen ruggengraat. Nog 11 lichaamsdelen/accessoires en we hebben een mensWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
sjah zie maar jullie snappen me denk wel; beetje onderhand. en geen zin om heel drama uit te leggen.quote:Op maandag 14 april 2025 00:24 schreef Shii het volgende:
[..]
En denk maar wat ik leuk vind he en hobby enzo en tsjaaa wat jij denkt veel plezier heb mijn mening.
Wie mij kent weet het wel. Ben eerlijk meestal.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
sjah zie maar jullie snappen me denk wel; beetje onderhand. en geen zin om heel drama uit te leggen.
Wie mij kent weet het wel. Ben eerlijk meestal.![]()
Doe ik er wel een extra zeem inquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dacht ik welquote:
Hoe lang ben jij?quote:Op maandag 14 april 2025 00:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Een knip je de pijpen wat af. Mag wel
Ik snap hem eigenlijk nooit maar ben blij dat hij denkt dat we hem wel snappen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mooi hèquote:Op maandag 14 april 2025 00:28 schreef aeque het volgende:
Ik snap hem eigenlijk nooit maar ben blij dat hij denkt dat we hem wel snappen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
187quote:
Beetje al invullend vooraf maar vermoedde niet dat jij dat ook bentBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat klopt. Ik ben 20cm korterquote:Op maandag 14 april 2025 00:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
187
Beetje al invullend vooraf maar vermoedde niet dat jij dat ook bentWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lijkt me beter jaquote:Op maandag 14 april 2025 00:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan zou de pijpen omslaan ook moeten volstaan welWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Stiekemquote:Op maandag 14 april 2025 00:32 schreef StevenHyde het volgende:
Dat je savonds door de weeks nog ff op bleef om dat te zien.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Laat me, ik kan het eindelijk een keer zeggen.quote:
Ah het kree onderuit halen uurtje is weer begonnen.quote:Op maandag 14 april 2025 00:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij leeft echt in je eigen wereld.ik hoop dat je het daar naar je zin hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Zeik niet zo joh. Lekker weeer iets zoeken om zuur op te zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah het kree onderuit halen uurtje is weer begonnen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, nou qua zuur zijn zie ik het toch anders.quote:Op maandag 14 april 2025 00:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeik niet zo joh. Lekker weeer iets zoeken om zuur op te zijn.![]()
Je hoeft niet te klikken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 00:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeik niet zo joh. Lekker weeer iets zoeken om zuur op te zijn.
quote:Op maandag 14 april 2025 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
ken die nog he? maar oke dan ken je ook oppassen serie
Trust nobody![]()
Oppassen was idd leuk toen als kind. Toen ik t wat jaren terug keek in de herhaling bleek t helaas niet tijdloosquote:Op maandag 14 april 2025 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
ken die nog he? maar oke dan ken je ook oppassen serieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Soort langspeelplaatquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 00:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oppassen was idd leuk toen als kind. Toen ik t wat jaren terug keek in de herhaling bleek t helaas niet tijdloosheerlijk was het. Maar wel met de oude cast.
Zoals met veelquote:Op maandag 14 april 2025 00:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oppassen was idd leuk toen als kind. Toen ik t wat jaren terug keek in de herhaling bleek t helaas niet tijdloosTrust nobody![]()
Ben je blij?quote:
Zeker, 12 steden 13 ongelukken dan jules unlimited oid en dan oppassenquote:Op maandag 14 april 2025 00:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]heerlijk was het. Maar wel met de oude cast.
Klopt wel, durf daarom bepaalde jeugdsentiment tv niet terug te kijken want bang dat t tegenvalt. Liever de herinneringquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh ja! Dat keek ik ook graag.quote:Op maandag 14 april 2025 00:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker, 12 steden 13 ongelukken dan jules unlimited oid en dan oppassen
En SamSamWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mwah. Ik durf het wel aanquote:Op maandag 14 april 2025 00:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klopt wel, durf daarom bepaalde jeugdsentiment tv niet terug te kijken want bang dat t tegenvalt. Liever de herinnering
Verstandig denk ik welquote:Op maandag 14 april 2025 00:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klopt wel, durf daarom bepaalde jeugdsentiment tv niet terug te kijken want bang dat t tegenvalt. Liever de herinneringTrust nobody![]()
Gloeiende gloeiende volgens mij heb ik later nog dvds ervan gekocht zelfs 😅quote:Op maandag 14 april 2025 00:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ja! Dat keek ik ook graag.
En SamSamBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Slaap lekkerquote:
Toen bestond onderweg naar morgen nogquote:Op maandag 14 april 2025 00:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende volgens mij heb ik later nog dvds ervan gekocht zelfs 😅Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tune nu in mijn hoofdquote:Op maandag 14 april 2025 00:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toen bestond onderweg naar morgen nogBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ben de helft van de tekst vergetenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mazzelaarquote:Op maandag 14 april 2025 00:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben de helft van de tekst vergetenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Slaap lekker 😴quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Slaaplekker HC. Ik ga ook mijn ogen dichtdoen. Over 6 uurtjes de wekkerBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Trusten!quote:Op maandag 14 april 2025 00:55 schreef StevenHyde het volgende:
Slaaplekker HC. Ik ga ook mijn ogen dichtdoen. Over 6 uurtjes de wekkerTrust nobody![]()
Of er zit ergens in de buurt een uil of iemand van de verstandelijk gehandicapten die hier verderop een woonvorm hebben staat buiten er een na te doen.
Ik gok op het laatste.
Watquote:Op maandag 14 april 2025 00:55 schreef aeque het volgende:
Of er zit ergens in de buurt een uil of iemand van de verstandelijk gehandicapten die hier verderop een woonvorm hebben staat buiten er een na te doen.
Ik gok op het laatste.
Nou ja het wordt wel wat eentonig inmiddels.quote:
Ja, maar dat is toch wel schattigquote:Op maandag 14 april 2025 00:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja het wordt wel wat eentonig inmiddels.
En een voordeel is, geen uilenballenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat hoop je dan maar.quote:Op maandag 14 april 2025 00:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch wel schattig
En een voordeel is, geen uilenballen
Dat is waarquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Konijnen zitten op het balkon, als ik er straks een mis was het toch een uil wat ik hoorde.quote:
Ripquote:Op maandag 14 april 2025 01:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Konijnen zitten op het balkon, als ik er straks een mis was het toch een uil wat ik hoorde.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik hou van opname met bandje enzo en ga er echt goed op ook. hahaha. naja mss krijgen we het goed.Do what you love, love what you do!![]()
owh mijn abo gaat ook weer weg. hmmmmmmm zal ik nog verlengen ???Do what you love, love what you do!![]()
ruk denk echt ga gewoon niet verlengen he?
heel; veel van jullie vind ik wel leuk. maar ok. denk er ff paar dagen over of ik dat weer wil.Do what you love, love what you do!![]()
Ohquote:Op maandag 14 april 2025 01:49 schreef kree het volgende:
heel; veel van jullie vind ik wel leuk. maar ok. denk er ff paar dagen over of ik dat weer wil.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zet je wel eens iemand op de foe? zo nee ; heeft zo;n abo toch weinig meerwaarde?quote:Op maandag 14 april 2025 01:49 schreef kree het volgende:
heel; veel van jullie vind ik wel leuk. maar ok. denk er ff paar dagen over of ik dat weer wil.Smile, it's free therapy.![]()
niks negatiefs ieder persoonlijk. maar soms is het meer blabla als iets over praten.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik bén niet leuk.quote:Op maandag 14 april 2025 01:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dat pik jij er weer uit
Zou ie jou leuk vinden?Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: