SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintDo what you love, love what you do!![]()
om even terug te komen. dat zijn dingen die ik dan leuk vind en wat positief is enzo.
ieder zijn eigen mening over maar dat is wat ik denk.Do what you love, love what you do!![]()
Zo we weten precies wat je bedoeltquote:Op maandag 14 april 2025 02:04 schreef kree het volgende:
om even terug te komen. dat zijn dingen die ik dan leuk vind en wat positief is enzo.
ieder zijn eigen mening over maar dat is wat ik denk.![]()
hoop maar echt hequote:Op maandag 14 april 2025 02:05 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Zo we weten precies wat je bedoelt
Do what you love, love what you do!![]()
Je houdt wel van drama, hè?quote:Op maandag 14 april 2025 02:04 schreef kree het volgende:
ieder zijn eigen mening over maar dat is wat ik denk.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:"Om even terug te komen"quote:Op maandag 14 april 2025 02:04 schreef kree het volgende:
ieder zijn eigen mening over maar dat is wat ik denk.
Waarom zijn dat dingen die je leuk en positief vind?
Ben je Niet misschien poetin aanhanger zonder dat je het door hebt?![]()
tja zal wel, kritiek welkom altijd. maar heb over dit alles mening nou eenmaalquote:Do what you love, love what you do!![]()
Radicalisering confirmedquote:Op maandag 14 april 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
tja zal wel, kritiek welkom altijd. maar heb over dit alles mening nou eenmaal![]()
Wat is je mening precies?quote:Op maandag 14 april 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
tja zal wel, kritiek welkom altijd. maar heb over dit alles mening nou eenmaalProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja nou ik vind deze TT best wel even okquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ik ben niet voor Putin en laat staan president tromp.quote:Op maandag 14 april 2025 02:08 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
[..]
"Om even terug te komen"
Waarom zijn dat dingen die je leuk en positief vind?
Ben je Niet misschien poetin aanhanger zonder dat je het door hebt?Do what you love, love what you do!![]()
Gaat over de break in TT'squote:Op maandag 14 april 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
tja zal wel, kritiek welkom altijd. maar heb over dit alles mening nou eenmaalIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Het moge duidelijk zijn dat we hier een Louche figuur hebbenquote:Op maandag 14 april 2025 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben niet voor Putin en laat staan president tromp.![]()
zou niet op die troll reageren..quote:Op maandag 14 april 2025 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben niet voor Putin en laat staan president tromp.
Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb er geen moeite mee. Maar geheid gezeikquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik ook hoor, maar er werd zelfs overwogen om DTS vandaag op slot te gooien, dus ik deze TT zal niet bij iedereen goed vallen.quote:Op maandag 14 april 2025 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ik vind deze TT best wel even ok
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ben gewoon 1.87mquote:Op maandag 14 april 2025 02:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zou niet op die troll reageren..![]()
Ja.. was afgelopen week al gezeik over.quote:Op maandag 14 april 2025 02:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee. Maar geheid gezeik
Ben wel klaar met de tt..na 1 dag al.. maar ook geen zin in scheve gezichten en gezeik erover.Smile, it's free therapy.![]()
SwJ was zo slim om dat in een gesloten topic na te vragenquote:Op maandag 14 april 2025 02:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar er werd zelfs overwogen om DTS vandaag op slot te gooien, dus ik deze TT zal niet bij iedereen goed vallen.
Iedereen is een kutlultrut
Lekker over die scheve bekken heen zeiken.quote:Op maandag 14 april 2025 02:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja.. was afgelopen week al gezeik over.
Ben wel klaar met de tt..na 1 dag al.. maar ook geen zin in scheve gezichten en gezeik erover.
Nee absoluut niet. Zie pohiquote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op maandag 14 april 2025 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
SwJ was zo slim om dat in een gesloten topic na te vragen
jup doet ie vaak als hij wat wil zeggenquote:Op maandag 14 april 2025 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
SwJ was zo slim om dat in een gesloten topic na te vragen
door het slotje heenSmile, it's free therapy.![]()
Geen hond die het leest behalve als je op de reeks tikt en je ziet die laatste postquote:Op maandag 14 april 2025 02:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup doet ie vaak als hij wat wil zeggen
door het slotje heen
zag het toevallig in een quote staan.. was het weer post 302quote:Op maandag 14 april 2025 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen hond die het leest behalve als je op de reeks tikt en je ziet die laatste post
Jaquote:Op maandag 14 april 2025 02:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zag het toevallig in een quote staan.. was het weer post 302
Nou ik zie ook altijd gelijk als er minder dan 300 posts zijn dan is er gezeik geweest. En soms zijn het er meer.Iedereen is een kutlultrut
deze week was het opvallend rustig hierquote:Op maandag 14 april 2025 02:25 schreef Soury het volgende:
Nou ik zie ook altijd gelijk als er minder dan 300 posts zijn dan is er gezeik geweest. En soms zijn het er meer.
het kan dus wel
Geen bezem idd. De laatste 23 februariquote:Op maandag 14 april 2025 02:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
deze week was het opvallend rustig hier
het kan dus welIedereen is een kutlultrut
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2791 / +184 / +0 / 5625 / 6275
2. Dr.Mikey / 625 / +0 / +0 / 391 / 577
3. Moeraskat / 570 / +54 / +41 / 1559 / 1851
4. KillemWieft / 393 / +27 / +12 / 199 / 324
5. Bally-b / 340 / +119 / +0 / 140 / 209
6. _UserName_ / 322 / +16 / +0 / 309 / 436
7. gebrokenglas / 320 / +12 / +0 / 1052 / 1304
8. hemarookworst / 286 / +20 / +0 / 605 / 771
9. devzero / 254 / +0 / +0 / 209 / 281
10. Lovely / 248 / +6 / +0 / 1520 / 1786
11. HappyCharly / 215 / +29 / +1 / 793 / 950
12. Pinnenmutske / 213 / +3 / +0 / 186 / 260
13. Fogel / 191 / +5 / +0 / 440 / 582
14. StevenHyde / 187 / +9 / +1 / 927 / 1142
15. loveislikeakiss / 175 / +36 / +0 / 908 / 1076
16. loveyoulongtime / 173 / +5 / +0 / 572 / 689
17. Soury / 167 / +0 / +1 / 157 / 228
18. mario390 / 146 / +0 / +0 / 14 / 37
19. greysbones / 139 / +0 / +0 / 850 / 934
20. aeque / 127 / +14 / +3 / 394 / 477SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Die is omgevallen denk ik. Of de tering geschrokken zonder abo posten hier.quote:Iedereen is een kutlultrut
Geschrokken of z’n laptop is gecrasht door alle advertenties.quote:Op maandag 14 april 2025 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is omgevallen denk ik. Of de tering geschrokken zonder abo posten hier.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
kree is een ok kerel, ik mag hem wel. Beetje onhandig somsquote:Op maandag 14 april 2025 02:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geschrokken of z’n laptop is gecrasht door alle advertenties.Iedereen is een kutlultrut
En traag met antwoord geven!quote:Op maandag 14 april 2025 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
kree is een ok kerel, ik mag hem wel. Beetje onhandig soms
Nou ja, dan ga ik maar slapen.![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 april 2025 02:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En traag met antwoord geven!
Nou ja, dan ga ik maar slapen.![]()
Oww Kree waarom nou deze tt? Het mag.
Maar er is al dagen dezelfde tt bewust.
Waarom in vredesnaam dan net op de dag van de uitvaart de tt veranderen? Ik vind het respectloos en jammer.
Trust nobody![]()
beetje ego zelf eigenlijk want hioe goed ben je zelf. LOLquote:Op maandag 14 april 2025 03:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ik.
Zie hierboven.
Vind het misselijk. Puur ego. En onnodig.
Dit hoor je vaak. wat deden ze zelf en persoonlijk voor anderen>. dat vraag ik me altijd af.Do what you love, love what you do!![]()
Nee.quote:Op maandag 14 april 2025 03:31 schreef kree het volgende:
[..]
beetje ego zelf eigenlijk want hioe goed ben je zelf. LOL
Dit hoor je vaak. wat deden ze zelf en persoonlijk voor anderen>. dat vraag ik me altijd af.
Ik vind dit puur ego vanuit jou.
Wat is er nou moeilijk om de tt even te laten staan. We hebben al week dezelfde. Na vandaag mag je iets anders. Valt me zwaar tegen.
Maar laat maat. Je wil toch niet luisteren.Trust nobody![]()
nou is niet echt ego van mij.quote:Op maandag 14 april 2025 03:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind dit puur ego vanuit jou.
Wat is er nou moeilijk om de tt even te laten staan.
Maar laat maat. Je wil toch niet luisteren.
maar dan zie je het toch niet goed hoe ik erover denk.Do what you love, love what you do!![]()
Laat maarquote:Op maandag 14 april 2025 03:33 schreef kree het volgende:
[..]
nou is niet echt ego van mij.
maar dan zie je het toch niet goed hoe ik erover denk.Trust nobody![]()
Laat maarquote:Op maandag 14 april 2025 03:33 schreef kree het volgende:
[..]
nou is niet echt ego van mij.
maar dan zie je het toch niet goed hoe ik erover denk.Bahquote:Op maandag 14 april 2025 03:34 schreef kree het volgende:
slaap lekker. jullie snappen mij niet gewoon.Trust nobody![]()
jajaja ik laat jou altijd wel. al. geen zorgen. ik heb hier mening over he. maar oke.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Laat maarquote:Op maandag 14 april 2025 03:35 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja ik laat jou altijd wel. al. geen zorgen. ik heb hier mening over he. maar oke.
Erg teleurstellend
Een ander deed dit en paste hem gelukkig nog aanTrust nobody![]()
?quote:Op maandag 14 april 2025 03:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Laat maar
Erg teleurstellend
Een ander deed dit en paste hem gelukkig nog aanDo what you love, love what you do!![]()
gezellig wel dit ja....... maargoed jij net als alle anderen kunnen gewoon vragen. en jij ben niet de eerste die er klaar is met me. omdat je weer eens iets wil zeggen.
Anytway. hoor morgen wel weer doeeeeeeiiiii
Do what you love, love what you do!![]()
Jammer dit.quote:Op maandag 14 april 2025 03:38 schreef kree het volgende:
gezellig wel dit ja....... maargoed jij net als alle anderen kunnen gewoon vragen. en jij ben niet de eerste die er klaar is met me. omdat je weer eens iets wil zeggen.
Zitten we opgescheept met deze tt.Trust nobody![]()
Wat kunnen we vragen?quote:Op maandag 14 april 2025 03:38 schreef kree het volgende:
Of je de tt wil aanpassen?Trust nobody![]()
tis maar wat je mee doet?quote:Op maandag 14 april 2025 03:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jammer dit.
Zitten we opgescheept met deze tt.Do what you love, love what you do!![]()
Er is geen dramaquote:
Maar jij ziet ook al een week lang dezelfde tt
Dan kun je je best even aanpassen lijkt mij
Maar jij vindt van niet
Dat mag
En ik mag dat respectloos vindenTrust nobody![]()
laat maar gaan ook. spui je gal maar happy. hahaha ik ben hier te lang om drama te maken eigenblijk. tot over par uur. als je weer beetje bij bent.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben bijquote:Op maandag 14 april 2025 03:41 schreef kree het volgende:
laat maar gaan ook. spui je gal maar happy. hahaha ik ben hier te lang om drama te maken eigenblijk. tot over par uur. als je weer beetje bij bent.
Dit was hetTrust nobody![]()
ik snap het wel, maar geen zin in drama, morgen mag je er alles weer over vragen.Do what you love, love what you do!![]()
goeds dan hebben we ook niks meer te vertellen denk?quote:Op maandag 14 april 2025 03:44 schreef HappyCharly het volgende:
Jij maakt het drama kree
Ik heb niks te vragenDo what you love, love what you do!![]()
Ga danquote:Op maandag 14 april 2025 03:45 schreef kree het volgende:
[..]
goeds dan hebben we ook niks meer te vertellen denk?Trust nobody![]()
zei al vraag maar als je wat wil weten? verder waren we klaar denk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
IHou maar opquote:Op maandag 14 april 2025 03:46 schreef kree het volgende:
[..]
zei al vraag maar als je wat wil weten? verder waren we klaar denk?
Ik weet genoegTrust nobody![]()
jij vroeg, niet ik he dus ga aub niet meer die act doen van hoe je ze lastig vallen. ????quote:Do what you love, love what you do!![]()
We praten over de ttquote:Op maandag 14 april 2025 03:48 schreef kree het volgende:
[..]
jij vroeg, niet ik he dus ga aub niet meer die act doen van hoe je ze lastig vallen. ????
Jij haalt er dingen bij die er los van staanTrust nobody![]()
Ik kreeg een dejavu toen ik de laatste paar posts las. Een soort van overslaande plaat. En ik bedoel niet jouquote:![]()
Jaquote:Op maandag 14 april 2025 03:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kreeg een dejavu toen ik de laatste paar posts las. Een soort van overslaande plaat. En ik bedoel niet jou
Heb er buikpijn van
Trust nobody![]()
nee jij bent de onduidelijkste in dit hele topic en oke soms snap ik je soms niet.quote:
Maar laat staan dat jij hier keer duidelijk bent over wat je denkt ofzo?????Do what you love, love what you do!![]()
Misschien moeten we het eens over iets anders hebben. Want je blijft maar in een cirkel draaien.quote:Op maandag 14 april 2025 03:52 schreef kree het volgende:
[..]
nee jij bent de onduidelijkste in dit hele topic en oke soms snap ik je soms niet.
Maar laat staan dat jij hier keer duidelijk bent over wat je denkt ofzo?????![]()
Dat ben ik toch net?quote:Op maandag 14 april 2025 03:52 schreef kree het volgende:
[..]
nee jij bent de onduidelijkste in dit hele topic en oke soms snap ik je soms niet.
Maar laat staan dat jij hier keer duidelijk bent over wat je denkt ofzo?????
Ik vind dat je de oude tt had moeten laten staan. Dat doen we al een week, uit respect.
Jij vindt van niet. Dat recht heb je.
Ik vind dat stom.Trust nobody![]()
is goed maar zie mijn punt.quote:Op maandag 14 april 2025 03:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moeten we het eens over iets anders hebben. Want je blijft maar in een cirkel draaien.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt gelijk. Gewoon laten staan tot na de crematiequote:Op maandag 14 april 2025 03:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat ben ik toch net?
Ik vind dat je de oude tt had moeten laten staan. Dat doen we al een week, uit respect.
Ik vind dat stom.![]()
Je mag het kiezen, vrij land enzoquote:Op maandag 14 april 2025 03:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Gewoon laten staan tot na de crematie
Maar vind dat mensen zich best even wat mogen aanpassen
Tis een week.. jezusTrust nobody![]()
sjah. dat is andere vraag he"? en hoezeer het mij aangreep. maar is ander topic toch wel ?quote:Op maandag 14 april 2025 03:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat ben ik toch net?
Ik vind dat stom.Do what you love, love what you do!![]()
Nee is dit topic.quote:Op maandag 14 april 2025 03:56 schreef kree het volgende:
[..]
sjah. dat is andere vraag he"? en hoezeer het mij aangreep. maar is ander topic toch wel ?
Mijn vraag is of je de tt wil terugzetten?Trust nobody![]()
Tsja, dat "ik heb het recht om ... en anderen moeten mij niet belemmeren" heeft tegenwoordig een naam. Een Karen (geen idee wat de mannelijke variant is)quote:Op maandag 14 april 2025 03:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je mag het kiezen, vrij land enzo
Maar vind dat mensen zich best even wat mogen aanpassen
Tis een week.. jezus![]()
nou denk in je dat het mij niet meer aantrok als rest?quote:Op maandag 14 april 2025 03:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee is dit topic.
Mijn vraag is of je de tt wil terugzetten?
wmb maak topic maar terug. maar oke dat zegt niet hoe ik er wel verdrietig over was he?Do what you love, love what you do!![]()
Of je wilt een punt zetten achter deze discussie. Of je wilt meer drama en doorgaan, en met al je vragen blijf je maar uitlokkenquote:Op maandag 14 april 2025 03:56 schreef kree het volgende:
[..]
sjah. dat is andere vraag he"? en hoezeer het mij aangreep. maar is ander topic toch wel ?![]()
Ik kan dat nietquote:Op maandag 14 april 2025 03:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou denin je dat het mij niet meer aantrok als rest?
wmb maak topic maar terug. maar oke dat zegt niet hoe ik er wel verdrietig over was he?
Jij kunt een mod vragenTrust nobody![]()
tis al veranderd. denk niet dat lieve sint het zo had gezien. maar oke.
ik laat het maar aan anderen voor het keer te veranderen.Do what you love, love what you do!![]()
Poh fijnquote:Op maandag 14 april 2025 04:01 schreef kree het volgende:
ik laat het maar aan anderen voor het keer te veranderen.![]()
Wie heb je gevraagd?Trust nobody![]()
ik heb niemand gevraagd dit is gedaan voor wie dacht beste. enne vergeet nie ik mocht de man ook he. dus maar oke. je kunt mss te ang door gaan over iets ook. hoe erg het is he.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Huh nu snap ik er niks meer vanquote:Op maandag 14 april 2025 04:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb niemand gevfraagd dit is gedaan voor wie dacht beste. enne vergeet neit ik mocht dier man ook he. dus maar oke. je kunt mss te ang door gaan over iets ook. hoe erg het is he.
Alleen een mod kan het toch aanpassen op jouw vraag ?Trust nobody![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 04:01 schreef kree het volgende:
ik laat het maar aan anderen voor het keer te veranderen.
Die ene dag kun je wel wachten.quote:Op maandag 14 april 2025 04:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb niemand gevraagd dit is gedaan voor wie dacht beste. enne vergeet nie ik mocht de man ook he. dus maar oke. je kunt mss te ang door gaan over iets ook. hoe erg het is he.![]()
Tag your it.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bijna net zo fascinerend als de volgende vraag...quote:Op maandag 14 april 2025 04:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik snap niet wie m heeft gewijzigd![]()
![]()
Ninjaquote:Op maandag 14 april 2025 04:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna net zo fascinerend als de volgende vraag...
[ afbeelding ]Trust nobody![]()
Okéquote:Op maandag 14 april 2025 04:09 schreef kree het volgende:
niet erg btw maar heb gewoon ff geen zin dan om e praten. tja.Trust nobody![]()
Ja, omdat plaatjes van wikipedia tegenwoordig eindigen met de revisie en FOK! pakt dat nietquote:
1
2https://static.wikia.nocookie.net/dallas/images/8/86/Who_Shot_JR%3F.png
https://static.wikia.nocookie.net/dallas/images/8/86/Who_Shot_JR%3F.png/revision/latest?cb=20200218122157![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 04:11 schreef kree het volgende:
noujq lul maar ff veder. over weekje ben ik er weer![]()
![]()
Owquote:Op maandag 14 april 2025 04:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, omdat plaatjes van wikipedia tegenwoordig eindigen met de revisie en FOK! pakt dat niet
[ code verwijderd ]Trust nobody![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 04:11 schreef kree het volgende:
noujq lul maar ff veder. over weekje ben ik er weer
Okquote:Op maandag 14 april 2025 04:11 schreef kree het volgende:
noujq lul maar ff veder. over weekje ben ik er weerTrust nobody![]()
soms he soms snap ik je niet soms gewoon niet.quote:
Maar oke laten we het met ons maar begrijpen van niet eens te zijn om eens te zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Omdat je niet luistertquote:Op maandag 14 april 2025 04:15 schreef kree het volgende:
[..]
soms he soms snap ik je niet soms gewoon niet.
Maar oke laten we het met ons maar begrijpen van niet eens te zijn om eens te zijn.
Dan houdt t opTrust nobody![]()
We zullen je missen deze week, maar tot danquote:Op maandag 14 april 2025 04:15 schreef kree het volgende:
[..]
soms he soms snap ik je niet soms gewoon niet.
Maar oke laten we het met ons maar begrijpen van niet eens te zijn om eens te zijn.![]()
![]()
dat is niet zo, ik denk best wij kunnen wel oke met elkaar eens zijn? als ff persoonlijk.quote:Op maandag 14 april 2025 04:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat je niet luistert
Dan houdt t op
Maar waarom xo drama? ik mag je wel he een heb ik altijd gezegd, maar moeilijk persoon ben je wel.Do what you love, love what you do!![]()
Het is nog redelijk vroeg hier (22:20), maar ik ga zo nog wat lezen en dan slapen. Misschien kun je het hoofdstuk kree voor een weekje sluiten en ook wat gaan slapenquote:![]()
Ik heb uitgelegd waarom ik van slag benquote:Op maandag 14 april 2025 04:19 schreef kree het volgende:
[..]
dat is niet zo, ik denk best wij kunnen wel oke met elkaar eens zijn? als ff persoonlijk.
Maar waarom xo drama? ik mag je wel he een heb ik altijd gezegd, maar moeilijk persoon ben je wel.Trust nobody![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 april 2025 04:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is nog redelijk vroeg hier (22:20), maar ik ga zo nog wat lezen en dan slapen. Misschien kun je het hoofdstuk kree voor een weekje sluiten en ook wat gaan slapenTrust nobody![]()
En zo blijft het maar doorgaan. Gewoon afsluiten en niet altijd het laatste woord willen hebben.quote:Op maandag 14 april 2025 04:19 schreef kree het volgende:
[..]
dat is niet zo, ik denk best wij kunnen wel oke met elkaar eens zijn? als ff persoonlijk.
Maar waarom xo drama? ik mag je wel he een heb ik altijd gezegd, maar moeilijk persoon ben je wel.![]()
gelezen he. maar was ook voor mij he?quote:Op maandag 14 april 2025 04:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb uitgelegd waarom ik van slag benDo what you love, love what you do!![]()
ik denk niet onwijs drama is er. ook nooit geweest.quote:Op maandag 14 april 2025 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
En zo blijft het maar doorgaan. Gewoon afsluiten en niet altijd het laatste woord willen hebben.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 04:19 schreef kree het volgende:
[..]
Maar waarom xo drama? ik mag je wel he een heb ik altijd gezegd, maar moeilijk persoon ben je wel.
Your middle name is dramaquote:Op maandag 14 april 2025 04:22 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk niet onwijs drama is er. ook nooit geweest.![]()
@happy. je weet het wel ik haat jou niet en jij mij ook niet. maar we zijn altijd heel goed in botsen met elkaar wel. dat wel ja.Do what you love, love what you do!![]()
Hou maar opquote:Op maandag 14 april 2025 04:24 schreef kree het volgende:
@:happy. je weet het wel ik haat jou niet en jij mij ook niet. maar we zijbaltijd heel goed in botsen met elkaar wel. dat wel ja.
Je wilde de tt niet veranderen
Dat heb je ook niet gedaan
Iemand anders blijkbaar
Dat snap ik nietTrust nobody![]()
wil je veranderen dan?quote:Op maandag 14 april 2025 04:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou maar op
Iemand anders blijkbaar
Dat snap ik nietDo what you love, love what you do!![]()
Waarschijnlijk een bepaalde BB mod en het is raar dat de TT is veranderd zonder een TR, maar ja, niemand die er wat van zal zeggen.quote:Op maandag 14 april 2025 04:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou maar op
Iemand anders blijkbaar
Dat snap ik niet![]()
Ik wilde dat jij 'm liet veranderen in wat er nu staatquote:
Dat heb ik pas 10 keer gezegdTrust nobody![]()
Dat leest hij toch niet.quote:Op maandag 14 april 2025 04:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wilde dat jij 'm liet veranderen in wat er nu staat
Dat heb ik pas 10 keer gezegd![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 04:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat heb ik pas 10 keer gezegdnou niet zo hoe ik denk, maar hjoe denk je zelf?quote:Op maandag 14 april 2025 04:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat heb ik pas 10 keer gezegdDo what you love, love what you do!![]()
Nee geen BB mod.quote:Op maandag 14 april 2025 04:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een bepaalde BB mod en het is raar dat de TT is veranderd zonder een TR, maar ja, niemand die er wat van zal zeggen.
Dat heb ik nog gezegdquote:Op maandag 14 april 2025 04:28 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
nou niet zo hoe ik denk, maar hjoe denk je zelf?
Lees danTrust nobody![]()
Doe niet zo dom. Ze bedoelde dat jij het initiatief had moeten nemen met een TR. Nu is het veranderd door een mod die meeleest en dat is een beetje raarquote:Op maandag 14 april 2025 04:28 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
nou niet zo hoe ik denk, maar hjoe denk je zelf?![]()
Eerder een mod die uit z’n bed werd gebeld.quote:Op maandag 14 april 2025 04:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Ze bedoelde dat jij het initiatief had moeten nemen met een TR. Nu is het veranderd door een mod die meeleest en dat is een beetje raar
neeeeee je zegt nooit wat duidelijk, en heb ik echt vaker gezegd en wil er niemand om in hoek te dringen. maarrre als je me mij vraagt dan zit jij ook met dingen. en erg is dat niet. maar zeg het dan gewoon.quote:
en btw ik ben alles voor voor bloemen en en het tragische ff te herdenken van kapoen. dat al terzijde. maar hoop snapt iedereen wel.Do what you love, love what you do!![]()
@Nattekat zou zijn doorgeslapenquote:Op maandag 14 april 2025 04:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Eerder een mod die uit z’n bed werd gebeld.![]()
Neequote:Op maandag 14 april 2025 04:31 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeee je zegt nooit wat duidelijk, en heb ik echt vaker gezegd en wil er niemand om in hoek te dringen. maarrre als je me mij vraagt dan zit jij ook met dingen. en erg is dat niet. maar zeg het dan gewoon.
en btw ik ben alles voor voor bloemen en en het tragische ff te herdenken van kapoen. dat al terzijde. maar hoop snapt iedereen wel.Trust nobody![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 04:31 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeee je zegt nooit wat duidelijk, en heb ik echt vaker gezegd en wil er niemand om in hoek te dringen. maarrre als je me mij vraagt dan zit jij ook met dingen. en erg is dat niet. maar zeg het dan gewoon.
en btw ik ben alles voor voor bloemen en en het tragische ff te herdenken van kapoen. dat al terzijde. maar hoop snapt iedereen wel.Die kree is gewoon een psycholoogquote:Natuurlijk, ik help je graag dit helder te krijgen. Wat ik uit je bericht haal, is ongeveer het volgende:
Je zegt eigenlijk:
“Ik wil je niet onder druk zetten of iets opdringen — dat is echt niet mijn bedoeling, en dat heb ik ook al vaker aangegeven. Maar als je het mij vraagt, heb jij ook dingen die je bezighouden. En dat is helemaal oké, niks mis mee. Maar zeg het dan gewoon. We hoeven er niet omheen te draaien.”En dan toch niet 1 dag kunnen wachten.quote:En dan het tweede stuk:
“En trouwens, ik ben helemaal vóór bloemen en het herdenken van Kapoen — dat tragische moment verdient een plek, even stilstaan daarbij. Dat even terzijde. Maar ik hoop dat dat voor iedereen wel duidelijk is.”![]()
jammer dat jullie het niet snappen. en mss ook veel die het niet eens meemaakten dit soort keuzes.
het is makkelijke gedachten erover, neem van mij aan is het niet. en dat ik laagt ik ff erbij erover voor jullie.Do what you love, love what you do!![]()
ik dacht5 mss beetje op randje gestaan he ook om einde eraan te maken.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 04:34 schreef kree het volgende:
jammer dat jullie het niet snappen. en mss ook veel die het niet eens meemaakten dit soort keuzes.
het is makkelijke gedachten erover, neem van mij aan is het niet. en dat ik laagt ik ff erbij erover voor jullie.Niemand die hier heeft gezegd dat zelfmoord plegen een makkelijke keuze is. En als je zelf wel eens op het randje hebt gestaan, dan is dat natuurlijk kut, Maar momenteel heb je de schijnwerper niet en moet je maar even een paar dagen wachten.quote:Op maandag 14 april 2025 04:35 schreef kree het volgende:
ik dacht5 mss beetje op randje gestaan he ook om einde eraan te maken.![]()
ben eigenlijk heel dts zat he?
mesa moeten jullie niet te simpel den ken over anderen wel?Do what you love, love what you do!![]()
Niemand die simpel denkt over anderen. Dat maak je er zelf van. En daarmee heb ik voldoende woorden aan je besteed. Je wilt teveel in de aandacht staan en daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 14 april 2025 04:38 schreef kree het volgende:
ben eigenlijk heel dts zat he?
mesa moeten jullie niet te simpel den ken over anderen wel?![]()
Ho, ho, dat bepaalt kree zelf wel! En het is hem nog gelukt ook.quote:Op maandag 14 april 2025 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Niemand die hier heeft gezegd dat zelfmoord plegen een makkelijke keuze is. En als je zelf wel eens op het randje hebt gestaan, dan is dat natuurlijk kut, Maar momenteel heb je de schijnwerper niet en moet je maar even een paar dagen wachten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik denk he. en wil ik ook altijd? dar als er mensen denken over zelfmoord dat ze ff praten gewoon met mij. en zal niet het hele heilige zijn. maar denk wel wat positiefs enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Okay, maar dat was het punt toch niet?quote:Op maandag 14 april 2025 04:43 schreef kree het volgende:
ik denk he. en wil ik ook altijd? dar als er mensen denken over zelfmoord dat ze ff praten gewoon met mij. en zal niet het hele heilige zijn. maar denk wel wat positiefs enzo.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
jajajajaja blabla en mss helpt het meer die ze kunnen zelf of lokaal he?
tjaDo what you love, love what you do!![]()
Dit snapt niemand.quote:Op maandag 14 april 2025 04:46 schreef kree het volgende:
jajajajaja blabla en mss helpt het meer die ze kunnen zelf of lokaal he?
tjaProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
kik heb wel een nr nl en die ga ik jullie even voor hulp nodig hebt en is 24/7 bereikbaarDo what you love, love what you do!![]()
Dat zou wel heel verstandig zijn jaquote:Op maandag 14 april 2025 04:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat moet hij er even bijzetten dan.Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: