SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
THT ben ik ook een stuk makklelijker in geworden sinds ik een Die Grenze in de buurt heb zitten.
Soms merk je wel iets verschil in kwaliteit.![]()
Die is ook leuk ja. Hospital raak ik niet meer aan.quote:Op zondag 13 april 2025 20:23 schreef aeque het volgende: [..] Ik moet nog steeds verder met campus.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
THT wil niet zeggen niet meer te eten.quote:Op zondag 13 april 2025 20:24 schreef ToT het volgende:
THT ben ik ook een stuk makklelijker in geworden sinds ik een Die Grenze in de buurt heb zitten.
Soms merk je wel iets verschil in kwaliteit.
Ik denk hoop kan nog wel, maar je moet het wel ff naar eigen inzicht bekijken enzo lijkt me.Do what you love, love what you do!![]()
* Moeraskat zingt een liedjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De Heer is mijn herder.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben een keer echt doodziek geweest van bedorven eten... Dat was serieus geen leuke ervaring.quote:Op zondag 13 april 2025 20:23 schreef kree het volgende:
het is wel beetje dat iedereen zo angstvallig is over eten en THT data. dat jullie weerstand natuurlijk tot een 0 is gedaald.
LOL. allemaal onheilspellend is het meer als wat het erg is, ik ben gewoon echt nog nooit ziek geworden van eten die ff over tht was?
ok je ruikt het wel he als niet goed, of zien, en dan is weggooien goeie optie. maar meeste kun je week erna nog prima eten.
Dus sindsdien, ja iets wat (ver) over datum is gooi ik echt wel weg.How can I make this topic about me?![]()
Ligt eraan wat hequote:Op zondag 13 april 2025 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben een keer echt doodziek geweest van bedorven eten... Dat was serieus geen leuke ervaring.
Dus sindsdien, ja iets wat (ver) over datum is gooi ik echt wel weg.![]()
![]()
En jij bent een parel in Gods hand.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bij Die Grenze zie je vaak snoep, drank en conserven e.d. wat een maand of 3 over datum is.quote:Op zondag 13 april 2025 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben een keer echt doodziek geweest van bedorven eten... Dat was serieus geen leuk ervaring.
Dus sindsdien, ja iets wat (ver) over datum is gooi ik echt wel weg.
Is nog prima te eten of te drinken.
Maar veel andere dingen?No way!
![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En jij bent een parel in Gods hand.![]()
![]()
![]()
Ik ga er niet met jouw inzicht naar kijken iig.quote:Op zondag 13 april 2025 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
THT wil niet zeggen niet meer te eten.
Ik denk hoop kan nog wel, maar je moet het wel ff naar eigen inzicht bekijken enzo lijkt me.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Het gaat voornamelijk over bereiden en terugkoelen.quote:Op zondag 13 april 2025 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben een keer echt doodziek geweest van bedorven eten... Dat was serieus geen leuke ervaring.
Dus sindsdien, ja iets wat (ver) over datum is gooi ik echt wel weg.
En nu zeg ik er niks meer over! Ha!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik denk dat Asmongold nog een hartverzakking zou krijgen bij kree!quote:Op zondag 13 april 2025 20:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga er niet met jouw inzicht naar kijken iig.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 20:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga er niet met jouw inzicht naar kijken iig.
Ja, eten in blik over datum kan nog prima. Bier ook.quote:Op zondag 13 april 2025 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij Die Grenze zie je vaak snoep, drank en conserven e.d. wat een maand of 3 over datum is.
How can I make this topic about me?![]()
gewoon kijken en ruiken. dat is genoeg, merk je vanzelf wanneer niet meer kanquote:Op zondag 13 april 2025 20:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga er niet met jouw inzicht naar kijken iig.. vertrouw op je zintuigen. dat is mijn tip. IPV overheid
Do what you love, love what you do!![]()
Dat is goed geconserveerd met suikerquote:Op zondag 13 april 2025 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij Die Grenze zie je vaak snoep, drank en conserven e.d. wat een maand of 3 over datum is.
![]()
![]()
Ik hou meer hier van:quote:Op zondag 13 april 2025 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
meer fan van die stijl.
Mooi stukkie Latijn er in ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lesiëm is ook tof wat dat betreft:
Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou meer hier van:
Mooi stukkie Latijn er in ook.ken geen woord latijn, maar dit klinkt ook nog wel goed voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol beetje te extreem mss voor waar ik nu bij speel. maar oke muzikaal. zou doen als ze me vroegen
Zie edit, dat is wat minder extreem.quote:Op zondag 13 april 2025 20:36 schreef kree het volgende:
[..]
ken geen woord latijn, maar dit klinkt ook nog wel goed voor mij.
Lol beetje te extreem mss voor waar ik nu bij speel. maar oke muzikaal. zou doen als ze me vroegen![]()
![]()
ja ook die, muzikaal haal ik er gelijk op in, want hou hiervan, maar je moet bedenken. zelfs een bandje in kerk als alleen orgel was al drama.quote:
Toen ik er mee begon he 20 jaar geleden, door de tijd kwam het meer als oke.
Met opwekking enzo. en dat is stap vooruit, maar geloof mij, dit soort kan ik waarderen als muzikant,. maar dat is nog no way ff in kerkdienst doen
zou het wel willen namelijk dit soort en vooruitgang. maar helaas zelfs ik begrijp dit is stapje teveel.
ik hou hier onwijs van dat muzikaal en dramatische erin. maar oke jullie snappen he. Kan dit niet zo gelijk ff voorstellen in een kerk
Wie weet in toekomst, mss langzaamaan is er wel meer mogelijk ook in kerken enzo.Do what you love, love what you do!![]()
niet voor in de kerk, maar ik hou er wel van eigenlijkquote:Op zondag 13 april 2025 20:40 schreef ToT het volgende:
Dit is ook niet echt wat voor in de kerk!
Donders!quote:Op zondag 13 april 2025 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
niet voor in de kerk, maar ik hou er wel van eigenlijk![]()
![]()
ik waardeer het als muzikant he en zou berst graag willen spelen. maar het kan niet nog in een kerk zo iig niet waar ik kom en denk meeste niet.quote:
Weer andere liedjes hoor, die best mooi kunnen zijn ook wel.Do what you love, love what you do!![]()
ff veel rustiger en heeft niets met religie te maken, maar dit vind ik ook geweldig!quote:Op zondag 13 april 2025 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik waardeer het als muzikant he en zou berst graag willen spelen. maar het kan niet nog in een kerk zo iig niet waar ik kom en denk meeste niet.
Weer andere liedjes hoor, die best mooi kunnen zijn ook wel.
Dit heeft meer een religieus tintje, ook erg mooi:
Bekijk deze YouTube-video![]()
ik hou wel beetje van vertellende liedjes en pro nog als ze in het NL zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
ff veel rustiger en heeft niets met religie te maken, maar dit vind ik ook geweldig!
Dit heeft meer een religieus tintje, ook erg mooi:
Maar het is altijd ieders zijn smaak en als bandje zoek je er aantal uit enzo die kunnen of passen bij thema als het om kerk dingen gaat?
Ik weet niet, heb nooit als muzikant dan een onwijze voorkeur voor stijl. wel leuk is het om ze allemaal te doen. elke heeft voor en nadelen beetje.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zou ik echt nooit doen bij jouquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
deze moest ik ff beetje aan denken na bericht. van kapoen. en wilde het er niet posten enzo want weer te christelijk mss.
Maar oke had dit liedje vaak geluisterd enzo. en dat is mijn idee en mening he. Mss had ik er wat aan ofzo toen.
Maargoed wilde het ff posten voor idee
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Wat he meekrijgt zijn vooral de positieve dingenquote:Op zondag 13 april 2025 20:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja je hebt een mooi leven van wat ik ervan meekrijg. En knap om dan die knop om te zetten om te gaan sporten. Is voor mij makkelijk praten vanaf de zijlijn omdat ik intrinsieke motivatie voor hardlopen en fietsen heb. Maar begrijp dat het niet makkelijk kan zijn.
Mijn intrinsieke motivatie is dat mijn arts moet stoppen met zeuren. Maar hee @loveislikeakiss is het geloof ik wel met jouw mening eens
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 13 april 2025 20:57 schreef kree het volgende:
deze moest ik ff beetje aan denken na bericht. van kapoen. en wilde het er niet posten enzo want weer te christelijk mss.
Maar oke had dit liedje vaak geluisterd enzo. en dat is mijn idee en mening he. Mss had ik er wat aan ofzo toen.
Maargoed wilde het ff posten voor idee
Deze blijft bij mij maar door mijn hoofd spoken. De tekst heeft uiteraard niet met hem te maken, maar het gevoel wel.![]()
ik post dat liedje he. niet omdat ik discussie wil maken ofzo of over wat geloof nu is.
maar al met al schetst dat liedje wel een verhaal. en mss je bent nooit zo alleen als je denkt. Enne echt dat is jammer he, dat mensen zich zo kunnen voelen en geen hulp meer inzien.
Nu spreekt mij dat aan maar heb die christelijke achtergrond, maar doorzie het christelijke eens voor wie dat niet is? Het geeft goeie boodschap van hoop denk ik dan.Do what you love, love what you do!![]()
Wees gerust, ik heb het niet aangeklikt en heb er geen mening over.quote:Op zondag 13 april 2025 21:01 schreef kree het volgende:
ik post dat liedje he. niet omdat ik discussie wil maken ofzo of over wat geloof nu is.
maar al met al schetst dat liedje wel een verhaal. en mss je bent nooit zo alleen als je denkt. Enne echt dat is jammer he, dat mensen zich zo kunnen voelen en geen hulp meer inzien.
Nu spreekt mij dat aan maar heb die christelijke achtergrond, maar doorzie het christelijke eens voor wie dat niet is? Het geeft goeie boodschap van hoop denk ik dan.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
owh je mag er best mening over hebben hoor? ik denk dat dat liedje goeie boodschap geeft.quote:Op zondag 13 april 2025 21:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb het niet aangeklikt en heb er geen mening over.Do what you love, love what you do!![]()
Het is moeilijk er een mening over te vormen als je het niet aanklikt he!quote:Op zondag 13 april 2025 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
owh je mag er best mening over hebben hoor? ik denk dat dat liedje goeie boodschap geeft.![]()
![]()
en we klikken nooit wat aanquote:Op zondag 13 april 2025 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is moeilijk er een mening over te vormen als je het niet aanklikt he!
Daar laat gemiddelde FOK!ker zich niet door tegenhouden hoor.quote:Op zondag 13 april 2025 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is moeilijk er een mening over te vormen als je het niet aanklikt he!![]()
Ik ga er niet op klikken, net als nagenoeg alle andere links van wie dan ook. Niks persoonlijks.quote:Op zondag 13 april 2025 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
owh je mag er best mening over hebben hoor? ik denk dat dat liedje goeie boodschap geeft.I'm surrounded by morons!
Dit is wel waar.quote:Op zondag 13 april 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar laat gemiddelde FOK!ker zich niet door tegenhouden hoor.I'm surrounded by morons!
"Ik wil geen discussie starten"
"Je mag best je mening erover geven hoor"
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
nouja mss dat dan eens doen he?quote:Op zondag 13 april 2025 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is moeilijk er een mening over te vormen als je het niet aanklikt he!
Ik denk het geeft een mening over jezelf en niet bang te zijn om je eigen mening te geven en je eigen doelen nagaan.
en dan kom je tegenslagen tegen, dit liedje verteld dat wel. en geeft uiteindelijk een verhaal over vertrouwen op God.
Maar kun je hem ook nog anders inzien toch? meer in de zin van ik ga zelf een nieuwe weg op en bewandel mijn wegen die ik wil?Do what you love, love what you do!![]()
Welkom in subforum GOD, voor al uw meningen over the big guy in the sky.I'm surrounded by morons!
ja zie maar hoor, ik zeg maar wat ik denk. of het discussie gaat worden aan julliequote:Op zondag 13 april 2025 21:06 schreef aeque het volgende:
"Ik wil geen discussie starten"
"Je mag best je mening erover geven hoor"
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 13 april 2025 21:07 schreef Fogel het volgende:
Welkom in subforum GOD, voor al uw meningen over the big guy in the sky.![]()
Ik las GGD.quote:Op zondag 13 april 2025 21:07 schreef Fogel het volgende:
Welkom in subforum GOD, voor al uw meningen over the big guy in the sky.![]()
Ik snap je helemaal, ik klik ook echt nooitquote:Op zondag 13 april 2025 21:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga er niet op klikken, net als nagenoeg alle andere links van wie dan ook. Niks persoonlijks.
Scheelt weinig.quote:I'm surrounded by morons!
Feit: hij bestaat niet.quote:Op zondag 13 april 2025 21:07 schreef Fogel het volgende:
Welkom in subforum GOD, voor al uw meningen over the big guy in the sky.
geef maar eens jullie analyse over dat liedje?
ik luister die van jullie ook, dus doe me een lol en ;luister het eens voor een mening te hebben
Omdat jij vind dat we iets moeten en we dat niet willen zijn we kortzichtig?quote:
* Fogel zegt ‘boeiuh’I'm surrounded by morons!
Het is onmogelijk te bewijzen dat er geen goddelijk iets zou bestaan, maar zoals-ie in die ouwe boekjes beschreven is?quote:Genoeg bewijzen er tegen.
![]()
dat is andersom toch ook hoewel ik ze wel luister dan?quote:Op zondag 13 april 2025 21:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat jij vind dat we iets moeten en we dat niet willen zijn we kortzichtig?
* Fogel zegt ‘boeiuh’Do what you love, love what you do!![]()
Mijn analyse is ik klik niet, tevens analyseer ik jouw gedrag als drammerig.quote:Op zondag 13 april 2025 21:09 schreef kree het volgende:
geef maar eens jullie analyse over dat liedje?
ik luister die van jullie ook, dus doe me een lol en ;luister het eens voor een mening te hebbenI'm surrounded by morons!
Dat er meer gezopen en geneukt moet worden in het leven als dingen ff wat tegenzitten?quote:Op zondag 13 april 2025 21:10 schreef kree het volgende:
wat verteld dat liedje wat ik poste eigenlijk volgens jullie?![]()
dwangquote:Op zondag 13 april 2025 21:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat jij vind dat we iets moeten en we dat niet willen zijn we kortzichtig?
* Fogel zegt ‘boeiuh’
Je luistert maar raakquote:Op zondag 13 april 2025 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
dat is andersom toch ook hoewel ik ze wel luister dan?I'm surrounded by morons!
oke negeer ik jou mening dan even hieroverquote:Op zondag 13 april 2025 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn analyse is ik klik niet, tevens analyseer ik jouw gedrag als drammerig.
Kan iemand de crisisdienst bellen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
BDSM met kree, les 1.quote:I'm surrounded by morons!
Ja. En ook als het ff niet tegenzit overigens.quote:Op zondag 13 april 2025 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat er meer gezopen en geneukt moet worden in het leven als dingen ff wat tegenzitten?![]()
laat maar ook, dacht komt wat serieus uit over, maargoed. laat maar
tot van de week weer
Ik heb dan ook geen mening over je liedje dus da’s makkelijk negeren.quote:Op zondag 13 april 2025 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
oke negeer ik jou mening dan even hieroverI'm surrounded by morons!
Ik heb gewoon geen zin in liedjes, kree.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bedankt, want kitten heeft de hele optimel laten donderenquote:Op zondag 13 april 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Taaatuuuuutaaaatuuuuuu
Hier ben ik.
* kwiwi pakt dwangbuis uit de auto
Ga je nu al slapen?quote:Op zondag 13 april 2025 21:12 schreef kree het volgende:
tot van de week weerTrust nobody![]()
Oh fuck, dit gaat door tot morgenochtend 11.00!quote:Op zondag 13 april 2025 21:12 schreef kree het volgende:
tot van de week weer![]()
![]()
Oeh, zit die in je brandweerkit?quote:Op zondag 13 april 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Taaatuuuuutaaaatuuuuuu
Hier ben ik.
* kwiwi pakt dwangbuis uit de autoI'm surrounded by morons!
En kijkt nu zo?quote:Op zondag 13 april 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bedankt, want kitten heeft de hele optimel laten donderen![]()
![]()
moest hardop lachenquote:
Dat is wel suboptimelquote:Op zondag 13 april 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bedankt, want kitten heeft de hele optimel laten donderenTrust nobody![]()
Moest lachen.quote:Op zondag 13 april 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bedankt, want kitten heeft de hele optimel laten donderen
quote:Op zondag 13 april 2025 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je gebonden en gekneveld wordt voor hij een paar uur tegen je aan gaat zitten lullen?en muziek draaien die je niet wil horen, in de hoop dat je opgewonden raakt
Ben je ook te boeken voor feesten en partijen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
is niet leukquote:![]()
Ik hoorde ''KLING FLATS''
En toen een klein stemmetje met verkapte paniek '' oh nee. ohh oh.. nee nee.. ''
en toen
''CHARLIE, NIET ERDOORHEEN LOPEN''Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
quote:Op zondag 13 april 2025 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
is niet leuk![]()
En toen een klein stemmetje met verkapte paniek '' oh nee. ohh oh.. nee nee.. ''
en toen
''CHARLIE, NIET ERDOORHEEN LOPEN''quote:![]()
Nu moest ik nog wat harder lachen.quote:Op zondag 13 april 2025 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
is niet leuk![]()
en toen
''CHARLIE, NIET ERDOORHEEN LOPEN''
Ik: waardoorheen?
Zij: oh nee niks ik los het al op.
Zeker. Met dwangbuis is wel 50 euro extra.quote:Op zondag 13 april 2025 21:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben je ook te boeken voor feesten en partijen?![]()
En mama wist al hoe laat het was...quote:Op zondag 13 april 2025 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
is niet leuk![]()
en toen
''CHARLIE, NIET ERDOORHEEN LOPEN''
Ja, die geur verraad allesquote:Op zondag 13 april 2025 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En mama wist al hoe laat het was...
Niet eens Zwitserse Zloty?quote:Op zondag 13 april 2025 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeker. Met dwangbuis is wel 50 euro extra.
Er is nog een pak. Maar dat weet zij niet.
Maar geen granaatappel framboos nee
heb jij daar last van?quote:Op zondag 13 april 2025 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Plus morgen geen optimel meer bij het ontbijt....![]()
In ieder geval maakt ze het zelf schoon ipv meteen jou te roepen.quote:Op zondag 13 april 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ik: waardoorheen?
Zij: oh nee niks ik los het al op.
''Schoon'' ja.quote:Op zondag 13 april 2025 21:18 schreef aeque het volgende:
[..]
In ieder geval maakt ze het zelf schoon ipv meteen jou te roepen.
Met een droge theedoek.
jaaaa want moet morgen vroeg op, zou graag er nog over doorgaan. maar is weer zo een kort nachtje dan he. dus doen we volgende keer.quote:
Ah dat valt wel binnen het budget.quote:Op zondag 13 april 2025 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeker. Met dwangbuis is wel 50 euro extra.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2025 21:18 schreef aeque het volgende:
[..]
In ieder geval maakt ze het zelf schoon ipv meteen jou te roepen.![]()
maar ze ruimt het wel zelf op.quote:Op zondag 13 april 2025 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
''Schoon'' ja.
Met een droge theedoek.![]()
Detail.quote:Op zondag 13 april 2025 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
''Schoon'' ja.
Met een droge theedoek.
She's trying.quote:Op zondag 13 april 2025 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
''Schoon'' ja.
Met een droge theedoek.
ach ja het is een schatje. Ze is nu de swiffer halen
Doe maar nietquote:Op zondag 13 april 2025 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa want moet morgen vroeg op, zou graag er nog over doorgaan. maar is weer zo een kort nachtje dan he. dus doen we volgende keer.I'm surrounded by morons!
ook droog?quote:Op zondag 13 april 2025 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
ach ja het is een schatje. Ze is nu de swiffer halen![]()
Nee de wetjetquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jawel en is niks mis mee. bedenk het ook maar eens van mijn kant en hoe ik erover denkquote:
What i do?quote:Op zondag 13 april 2025 20:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat he meekrijgt zijn vooral de positieve dingen
Mijn intrinsieke motivatie is dat mijn arts moet stoppen met zeuren. Maar hee @:loveislikeakiss is het geloof ik wel met jouw mening eensHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En het rekt natuurlijk het naar bed gaanquote:
En drie likkende katten de hele vloer af gaan.quote:Op zondag 13 april 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat de optimel straks door het hele huis verspreid isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
zo'n zurige luchtquote:Op zondag 13 april 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat de optimel straks door het hele huis verspreid is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Optimel genieten dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Woah ik was in jouw land vandaagquote:Op zondag 13 april 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Taaatuuuuutaaaatuuuuuu
Hier ben ik.
* kwiwi pakt dwangbuis uit de auto
Komt wel dichtbij zoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oké slaaplekkerquote:Op zondag 13 april 2025 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa want moet morgen vroeg op, zou graag er nog over doorgaan. maar is weer zo een kort nachtje dan he. dus doen we volgende keer.Trust nobody![]()
Hoe jij er over denkt is jouw probleem, niet het mijne. Gaat het ook niet worden.quote:Op zondag 13 april 2025 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en is niks mis mee. bedenk het ook maar eens van mijn kant en hoe ik erover denkI'm surrounded by morons!
o dat is het natuurlijk ....quote:Op zondag 13 april 2025 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En het rekt natuurlijk het naar bed gaan![]()
maar wacht, het is half 10 .... moest ze er niet allang inliggen?![]()
![]()
Lekker geuren delenquote:Op zondag 13 april 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je dat ook, dat je het gewoon door je scherm heen kunt ruiken?
Woah, ik het grootste gedeelte van de dag nietquote:Op zondag 13 april 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Woah ik was in jouw land vandaag
Komt wel dichtbij zo![]()
![]()
Mijn zwemmotivatie. Dat die komt doordat ik vind dat mijn arts niet moet zeuren.quote:I'm surrounded by morons!
ja, granaatappel; heel duidelijkquote:Op zondag 13 april 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je dat ook, dat je het gewoon door je scherm heen kunt ruiken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ze had inderdaad al lang op bed moeten liggen. Maar we hadden laat gegeten.quote:Op zondag 13 april 2025 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
o dat is het natuurlijk ....![]()
maar wacht, het is half 10 .... moest ze er niet allang inliggen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja maar waarom word ik erbij gehaald?quote:Op zondag 13 april 2025 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn zwemmotivatie. Dat die komt doordat ik vind dat mijn arts niet moet zeuren.
Ik doe het laatste jaar gewoon braaf wat ze zeggen dat me niet fixen
Ritme, yoga, gezond eten, journaling, rust
En alsnog heb ik klachtenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat was Justinquote:Op zondag 13 april 2025 21:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nee want jullie poepen tijdens het fokkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Omdat jij dat opmerkte bij het zwemmen, da’s alles.quote:Op zondag 13 april 2025 21:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar waarom word ik erbij gehaald?
Ik doe het laatste jaar gewoon braaf wat ze zeggen dat me niet fixen
Ritme, yoga, gezond eten, journaling, rust
En alsnog heb ik klachten
Heb ook nog steeds klachten. Ben benieuwd wat de arts over twee weken zegt.I'm surrounded by morons!
Oh en omdat je stiekum best lief bent
Ik weet al de studiesquote:Op zondag 13 april 2025 21:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat jij dat opmerkte bij het zwemmen, da’s alles.
Heb ook nog steeds klachten. Ben benieuwd wat de arts over twee weken zegt.
Heb psychologie gestudeerd, dan weet je al dat er iets mis is met jeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alleen stiekemquote:
Is mijn ding, ik ben niet aardig maar wel liefHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik vind jou wel aardig.quote:Op zondag 13 april 2025 21:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Alleen stiekem
Is mijn ding, ik ben niet aardig maar wel liefWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2791 / +178 / +184 / 5625 / 6275
2. Dr.Mikey / 625 / +12 / +0 / 391 / 577
3. Moeraskat / 525 / +33 / +50 / 1476 / 1761
4. KillemWieft / 381 / +28 / +27 / 191 / 312
5. Bally-b / 340 / +0 / +119 / 140 / 209
6. _UserName_ / 322 / +2 / +16 / 309 / 436
7. gebrokenglas / 320 / +64 / +12 / 1051 / 1303
8. hemarookworst / 279 / +46 / +13 / 589 / 752
9. devzero / 254 / +94 / +0 / 209 / 281
10. Lovely / 248 / +14 / +6 / 1520 / 1786
11. Pinnenmutske / 213 / +28 / +3 / 186 / 260
12. HappyCharly / 205 / +14 / +20 / 747 / 897
13. Fogel / 186 / +0 / +0 / 432 / 572
14. StevenHyde / 180 / +21 / +3 / 877 / 1084
15. loveyoulongtime / 173 / +17 / +5 / 572 / 689
16. Soury / 166 / +1 / +0 / 149 / 217
17. loveislikeakiss / 162 / +8 / +23 / 891 / 1050
18. mario390 / 146 / +0 / +0 / 14 / 37
19. greysbones / 139 / +8 / +0 / 850 / 934
20. aeque / 117 / +10 / +7 / 374 / 451SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik had de kans niet om het te proevenquote:Maar inderdaad.
Oh ja!quote:Op zondag 13 april 2025 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze. Dat ruik ik ook gelijk zodra ik het plaatje zie![]()
[ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vind jou ook aardig hoor. En stiekum niet zo stiekum.quote:Op zondag 13 april 2025 21:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Alleen stiekem
Is mijn ding, ik ben niet aardig maar wel liefI'm surrounded by morons!
Rennen naar de keuken?quote:Op zondag 13 april 2025 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had de kans niet om het te proevenMaar inderdaad.
Trust nobody![]()
Dat is omdat je nog niet met me gevochten hebtquote:
Normaal is de meet bij de Maas maar ik zit nog in Duitsland dus we doen de RijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben een bot varken en dat weet jequote:Op zondag 13 april 2025 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind jou ook aardig hoor. En stiekum niet zo stiekum.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij, kater en kitten?quote:Op zondag 13 april 2025 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En drie likkende katten de hele vloer af gaan.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Valt best mee, vanaf mijn perspectief althans.quote:Op zondag 13 april 2025 21:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben een bot varken en dat weet jeI'm surrounded by morons!
Ken ik niet. Maaruh, als in Hubba Bubba zeg, ruik je dat dan?quote:Op zondag 13 april 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
Wie ruikt dit door z'n scherm heen?
#90s
[ afbeelding ]I'm surrounded by morons!
En vanaf morgen de antibioticaquote:
Nobioticaquote:I'm surrounded by morons!
Ik zal beter mijn best doenquote:Op zondag 13 april 2025 21:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Valt best mee, vanaf mijn perspectief althans.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oehhquote:Op zondag 13 april 2025 21:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ken ik niet. Maaruh, als in Hubba Bubba zeg, ruik je dat dan?
Trust nobody![]()
Dat was eten voor "Baby Born", zal sowieso meer een meisjesding zijnquote:Op zondag 13 april 2025 21:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ken ik niet. Maaruh, als in Hubba Bubba zeg, ruik je dat dan?![]()
Zijn dat die roze kauwgoms?![]()
Ja die waar je kaakspieren mee kon kwekenquote:Op zondag 13 april 2025 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was eten voor "Baby Born", zal sowieso meer een meisjesding zijn![]()
Zijn dat die roze kauwgoms?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was eten voor "Baby Born", zal sowieso meer een meisjesding zijn![]()
Zijn dat die roze kauwgoms?
Waar dan wel? Want ik heb vandaag ook nog Italië Frankrijk en Duitsland aangetiktquote:Op zondag 13 april 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Woah, ik het grootste gedeelte van de dag nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dit keer nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Was in Duitsland. Dan heb je heel wat uren gereden vandaag?quote:Op zondag 13 april 2025 21:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Waar dan wel? Want ik heb vandaag ook nog Italië Frankrijk en Duitsland aangetikt![]()
Wanneer zie ik je weer?quote:I'm surrounded by morons!
Deze!quote:I'm surrounded by morons!
was het leuk?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Begon in Cantello, lunch in Basel, via Frankrijk naar ingbertquote:Op zondag 13 april 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was in Duitsland. Dan heb je heel wat uren gereden vandaag?
Morgen naar huuuuuuisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Moet met 2 weken wel lukken toch.quote:Op zondag 13 april 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet eerst zelf weer in Nederland gerakenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zoiets zou ik nou nooit zeggen.quote:Op zondag 13 april 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hey waar is je champignon op de fiets UI?
Want ik zie geen UI's.
Ik vond het even tijd voor wat anders.quote:Op zondag 13 april 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hey waar is je champignon op de fiets UI?![]()
![]()
Teleurgesteld in HJ Lentebock, verrast door Grolsch LentebockUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Fok jij tijdens het poepen?quote:Op zondag 13 april 2025 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
Teleurgesteld in HJ Lentebock, verrast door Grolsch LentebockHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ze willen geur computers hebben, ik vind dat een slecht planquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een beetje bolken tijdens het poepen is altijd wel fijn. Vooral omdat je weet dat anderen er geen idee van hebben dat je op dat moment even een bruine trui aan het breien bent.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Met of zonder col 😉quote:Op zondag 13 april 2025 22:14 schreef aeque het volgende:
Een beetje bolken tijdens het poepen is altijd wel fijn. Vooral omdat je weet dat anderen er geen idee van hebben dat je op dat moment even een bruine trui aan het breien bent.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ligt aan de maaltijd. Soms is het maar een naveltruitje.quote:
quote:Op zondag 13 april 2025 22:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt aan de maaltijd. Soms is het maar een naveltruitje.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Er is op ONZ vast nog wel de dagelijkse toilet foto optiequote:Op zondag 13 april 2025 22:14 schreef aeque het volgende:
Een beetje bolken tijdens het poepen is altijd wel fijn. Vooral omdat je weet dat anderen er geen idee van hebben dat je op dat moment even een bruine trui aan het breien bent.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik spaar het meestal op en dan neem ik playstation portal mee naar de troonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
niet de plek om te bolkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet echt keuze? Als ik moet dan moet ik, ga niet wachtenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan hier vast ook wel. Ik zal morgen even een foto maken.quote:Op zondag 13 april 2025 22:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is op ONZ vast nog wel de dagelijkse toilet foto optieOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
als je wacht is het beterquote:Op zondag 13 april 2025 22:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb niet echt keuze? Als ik moet dan moet ik, ga niet wachten
echt bammmmmmmmmmmm zonder gedoeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is ook niet echt gedoequote:Op zondag 13 april 2025 22:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je wacht is het beter
echt bammmmmmmmmmmm zonder gedoe
Het is vooral een onregelmatig zooitje door de week vakantieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waar gaat de reis heen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ga niet op vakantie maar neem wel wat vrij komende tijdUw ADH vitamine Worst
Dat is voor mij wel een flinke reis hoor.quote:
Ik denk dat ik er echt 12 ben tegenkomen de laatste paar dagenquote:Op zondag 13 april 2025 22:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is voor mij wel een flinke reis hoor.
Wel handige tip voor als je op roadtrip bent en denkt ik wil gratis plassenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Ben nu met 2 point hospital met een level bezig waar ik steeds 3.4 aardbevingen achter elkaar krijg en mijn apparatuur in de fik vliegt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oeh tofquote:Op zondag 13 april 2025 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Ben nu met 2 point hospital met een level bezig waar ik steeds 3.4 aardbevingen achter elkaar krijg en mijn apparatuur in de fik vliegt.
Trust nobody![]()
Toch niks geboekt?quote:I'm surrounded by morons!
sowieso niet voor deze vakantie maar later in't jaarquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb zin in dinsdagochtend, dan ga ik team ff uitschelden vanuit mijn nieuwe taakUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 13 april 2025 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
Heb zin in dinsdagochtend, dan ga ik team ff uitschelden vanuit mijn nieuwe taak
quote:sowieso de hele reeks
geen booze in de zin van drankquote:
maar semi woosboestUw ADH vitamine Worst
Mooi ideequote:Op zondag 13 april 2025 22:05 schreef SwJ het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Hoe kijkt de rest hier tegenaan?![]()
(Of misschien willen mensen die de link kijken juist delen en erover praten, dat snap ik ook)Trust nobody![]()
Ik zit nu op 81 sterren. Dus besef me net dat ik al 27 ziekenhuizen volledig heb uitgespeeld blijkbaar.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 22:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zit nu op 81 sterren. Dus besef me net dat ik al 27 ziekenhuizen volledig heb uitgespeeld blijkbaar.![]()
Typtyfus op de telefoonquote:Op zondag 13 april 2025 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen booze in de zin van drank
maar semi woosboestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat gebeurt er met de puntentelling als het op slot gaat?quote:Op zondag 13 april 2025 22:05 schreef SwJ het volgende:
[..]
Goeie vraag.
ging afgelopen dagen over wat ik niet goed deed, dus ik ga even met gelijke munt terugslaan![]()
Uw ADH vitamine Worst
Voor mij hoeft het niet op slot. Ik kijk de uitvaart mee online. Ik ken hem niet alleen van hier maar ook uit andere topic's. Voor mij heeft het dus oprecht geen waarde om dit topic te sluiten. Maar dat is natuurlijk mijn mening
Als @SwJ als laatste post is er niks aan de hand lijkt mequote:Op zondag 13 april 2025 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met de puntentelling als het op slot gaat?
Trust nobody![]()
Ja ergens ook wel irritant van mezelf dat ik dan alles wil voltooien maargoed ben nu zover dus ga dat nu doen ookquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zou ik ook doenquote:Op zondag 13 april 2025 22:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ergens ook wel irritant van mezelf dat ik dan alles wil voltooien maargoed ben nu zover dus ga dat nu doen ookIk wil ook alle games op 100%
Voor mij hoeft het ook niet op slot.quote:Op zondag 13 april 2025 22:54 schreef Moeraskat het volgende:
Voor mij hoeft het niet op slot. Ik kijk de uitvaart mee online. Ik ken hem niet alleen van hier maar ook uit andere topic's. Voor mij heeft het dus oprecht geen waarde om dit topic te sluiten. Maar dat is natuurlijk mijn mening
Hoogstwaarschijnlijk ga ik wel kijken.![]()
Tandenborstel schoenen parasol slippersquote:Op zondag 13 april 2025 22:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tandenborstel schoenen en een parasolBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Voor mij hoeft dit niet, want DTS is een plek om ons ei kwijt te kunnen.quote:Op zondag 13 april 2025 22:05 schreef SwJ het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Hoe kijkt de rest hier tegenaan?Uw ADH vitamine Worst
ook dat jaquote:Op zondag 13 april 2025 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dit niet, want DTS is een plek om ons ei kwijt te kunnen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Al ooit eens alle steam prestaties van een game behaald?quote:Op zondag 13 april 2025 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou ik ook doenIk wil ook alle games op 100%
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zekerquote:Op zondag 13 april 2025 22:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Al ooit eens alle steam prestaties van een game behaald?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Punten zijn voor mij. Maar ik doe niet mee.quote:Op zondag 13 april 2025 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met de puntentelling als het op slot gaat?F.K.A. SuperwormJim![]()
Nice ik nog nooit. Ga het proberen met football manager 24. Zit daar op 91/100. Zou leuk zijnquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Openlaten.quote:Op zondag 13 april 2025 22:05 schreef SwJ het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Hoe kijkt de rest hier tegenaan?
Vind het al ver gaan dat dezelfde TT hier staat al die dagenlang.
Zijn mensen die daar niet mee geconfronteerd willen worden..Uit respect voor een paar users die het wel wilden aangehouden maar dat hoefde van mij al niet.
DTS dichtmaken vind ik dan ook wel heel ver gaan. Hij postte niet alleen hier.
En hier posten mensen die om diverse redenen.Smile, it's free therapy.![]()
Wat mij betreft niet. Ik zie het op slot doen niet als een extra uiting van respect ofzo. En misschien willen users inderdaad juist even hun ei kwijt op dat moment, wat ik hier net ook las.quote:Op zondag 13 april 2025 22:05 schreef SwJ het volgende:
[..]
Goeie vraag.
ik denk dat ik zo'n 8 perfect games heb nu.quote:Op zondag 13 april 2025 23:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice ik nog nooit. Ga het proberen met football manager 24. Zit daar op 91/100. Zou leuk zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als het moet, gerustquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik eet bijna alles met stokjes maar dat heeft met mij te makenUw ADH vitamine Worst
Toevallig 2 point hospital 1 vd 8?quote:Op zondag 13 april 2025 23:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat ik zo'n 8 perfect games heb nu.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hemaworst met stokjes?quote:Op zondag 13 april 2025 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
ik eet bijna alles met stokjes maar dat heeft met mij te makenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nee ik ben gestopt met dat spel. Die doe ik niet meerquote:Op zondag 13 april 2025 23:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Toevallig 2 point hospital 1 vd 8?
Hier zonder handen.quote:Op zondag 13 april 2025 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
chips ook stokjes, want geen vieze vingersBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Living the life deze vrouwquote:Op zondag 13 april 2025 23:08 schreef Kissingbird het volgende:
stokbroodplakjes met smeersels en kaasjes
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
gewoon in de blender.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: