Let maar opquote:
Russell en Leclerqquote:Op zondag 13 april 2025 16:48 schreef 3rr0r het volgende:
Lang niet gehad dat iemand een ander eraf rijdt bij de start
is al wat ouder he.quote:Op zondag 13 april 2025 16:51 schreef SiGNe het volgende:
Lewis heeft een trapje om in de auto te komen
hij wordt oud jaquote:Op zondag 13 april 2025 16:51 schreef SiGNe het volgende:
Max heeft dat niet nodig, ik zet mijn punten in op George.quote:Op zondag 13 april 2025 16:51 schreef pmponer het volgende:
Max die Lando raakt en dnf voor Lando zou ook interessant zijn
Equityquote:Op zondag 13 april 2025 16:51 schreef SiGNe het volgende:
Hoeveel keer vaker is Jos de grindbak ingereden?quote:Op zondag 13 april 2025 16:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
F1 feitje van de dag: Max verstappen heeft nu ongeveer 2x zoveel F1 racestarts gedaan als z'n vader.
hij was eerder een vrouwtje?quote:Op zondag 13 april 2025 16:53 schreef ZaZoe het volgende:
Chiel is wel een mannetje geworden, maar hij doet het goed
Oh heeft Jos nog zoveel gereden, dacht dat die maar een seizoen of 2/3 had had geredenquote:Op zondag 13 april 2025 16:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
F1 feitje van de dag: Max verstappen heeft nu ongeveer 2x zoveel F1 racestarts gedaan als z'n vader.
dat zie ik ook gebeurenquote:
Met Hamilton achter zich.quote:Op zondag 13 april 2025 16:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zie ik ook gebeuren
die zit echt niet lekker in zijn koppie
Hoezo ongeveer?quote:Op zondag 13 april 2025 16:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
1994-1998quote:Op zondag 13 april 2025 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh heeft Jos nog zoveel gereden, dacht dat die maar een seizoen of 2/3 had had gereden
Hoe zou de dochter het doen?quote:Op zondag 13 april 2025 16:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
het is wat het isquote:Op zondag 13 april 2025 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan gaat Piastri er met het kampioenschap vandoor
Die verdient het meer dan Norris.quote:Op zondag 13 april 2025 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan gaat Piastri er met het kampioenschap vandoor
WLR is een deurtje verder.quote:
asfalt is gewoon rukquote:Op zondag 13 april 2025 16:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hopelijk, nu er wat meer gereden is op de baan, dat de RedBull wat grip terugvindt.
Weet niet of dat zo werkt maar ik mag het hopen
Zijn de remmen van VER gefikst? Dat zal meer helpen.quote:Op zondag 13 april 2025 16:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hopelijk, nu er wat meer gereden is op de baan, dat de RedBull wat grip terugvindt.
Weet niet of dat zo werkt maar ik mag het hopen
Oh ja, hij heeft ook nog wat jonge jaren gehad natuurlijk, ik ken alleen zijn 'late' jarenquote:
Ik voel me oud nu.quote:Op zondag 13 april 2025 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ja, hij heeft ook nog wat jonge jaren gehad natuurlijk, ik ken alleen zijn 'late' jaren
Strategie.quote:
Nee de sjaarlquote:
Bij de app ook. Zijn gewoon twee streamsquote:Op zondag 13 april 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Irritant die F1TV app icm chromecast, schakelde van de voorbeschouwing over op de race en ging toen gelijk naar Sky commentaar. Moest ik eerst de casting stoppen, race opnieuw laden, de juiste taal kiezen en daarna weer opnieuw casten en nog 6 keer doorspoelen voor die weer 'live' was
Beter dan Viaplay jumpscare.quote:Op zondag 13 april 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Irritant die F1TV app icm chromecast, schakelde van de voorbeschouwing over op de race en ging toen gelijk naar Sky commentaar. Moest ik eerst de casting stoppen, race opnieuw laden, de juiste taal kiezen en daarna weer opnieuw casten en nog 6 keer doorspoelen voor die weer 'live' was
Jij moet niet denke, gewoon luisteren naar wat de baas zegt, kom ik doe het even voor.quote:Op zondag 13 april 2025 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren 17:00
Ik kon toch niet kijken, maar toch.
Beter overstappen naar Signalquote:
En als je daar in een beker poeptquote:Op zondag 13 april 2025 17:00 schreef Zipportal het volgende:
In Bahrein moeten de vrouwen doorspoelen als de mannen naar de wc zijn geweest.
Voor nog meer leuke feitjes mag @:wereldgozer een DM sturen.
50ct?quote:
Hij is anti Max.quote:
Heel veel balans, die red bull racing mistquote:
F1TV Premium nemen waarschijnlijkquote:Op zondag 13 april 2025 17:08 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom zit er weer commentaar van Viaplay bij de onboard camera....zo irritant
die missen meer momenteelquote:Op zondag 13 april 2025 17:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heel veel balans, die red bull racing mist
Alweer.quote:Op zondag 13 april 2025 17:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jumpstart Norris. Dat is niet verrassend.
Sinds hier de opinie richting Norris vorig jaar is omgeslagen is hij natuurlijk Lando fan nr1 geworden.quote:
Bidden voor 10 seconden straf.quote:
Maxgodquote:Op zondag 13 april 2025 17:09 schreef ConFoosedOne het volgende:
max zei op de radio al dat norris over de lijn stond
Zijn we op eens collectief voor Piastri geworden in die paar sessies dat ik er niet bij was?quote:
DSQquote:
Nee ik heb het al zonder commentaar.....als je hem op Nederlands zet staat het meteen voor alle streams ook de onboard.,quote:
Ja, daar hebben we een ledenvergadering over gehoudenquote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn we op eens collectief voor Piastri geworden in die paar sessies dat ik er niet bij was?
Er is geen WE on dit forum. Ounhoud datquote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn we op eens collectief voor Piastri geworden in die paar sessies dat ik er niet bij was?
Ik heb geen uitnodiging gehadquote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we een ledenvergadering over gehouden
Lando doet ik niet al te sportieve uitingenquote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet uit te zoeken..quote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef TweedeKlum het volgende:
⚠️FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 4 (NOR) UNDER INVESTIGATION - FALSE START - OUT OF POSITION
kloptquote:
Ja.quote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zijn vooral anti Norris.quote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou nee. Hij moet zich bewijzen.quote:
Zakt nu door het ijsquote:Op zondag 13 april 2025 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nee. Hij moet zich bewijzen.
+5quote:
Piastri was vorig jaar ook al duidelijk beter, Norris is te onzeker, kan niet eens eten of drinken voor de race door de zenuwen.quote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon wat op beeld te zien is. Vervangend commentatorquote:Op zondag 13 april 2025 17:13 schreef Nizno het volgende:
Ze kiezen steeds bewuster boordradio's uit waarin Max negatief is
medelijden moet je hebben met norrisquote:Op zondag 13 april 2025 17:13 schreef Nizno het volgende:
Ze kiezen steeds bewuster boordradio's uit waarin Max negatief is
Russell deed dat ook bij Lando in 2024.quote:
Dat zou nu +10 worden.quote:
Beslissing na de racequote:Op zondag 13 april 2025 17:13 schreef Haags het volgende:
Dit kan niet onbestraft blijven natuurlijk.
ow ja dat kan ook, gaat hij voor F1TV werkenquote:Op zondag 13 april 2025 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon wat op beeld te zien is. Vervangend commentator
Max heeft geleerd van de beste.quote:Op zondag 13 april 2025 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Russell deed dat ook bij Lando in 2024.
Gewoon een halve meter te laat stil gaan staanquote:Op zondag 13 april 2025 17:14 schreef Parafernalia het volgende:
Norris stond gewoon een halve meter te ver naar voren?
Hoe kan dat nou?
Dat maakt voor de balans niet uitquote:Op zondag 13 april 2025 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Russell deed dat ook bij Lando in 2024.
Ze hadden gisteren ook 45 minuten nodig om een tracklimit te identificeren.quote:
5 secondenquote:Op zondag 13 april 2025 17:15 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 4 (NOR) - FALSE START - OUT OF POSITION
Is 't wel waard.quote:Op zondag 13 april 2025 17:15 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 4 (NOR) - FALSE START - OUT OF POSITION
U zei?quote:Op zondag 13 april 2025 17:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Op zondag 13 april 2025 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
+5
Dat zou nu +10 worden.
Daar is in het verleden toch meer voor gegeven??quote:Op zondag 13 april 2025 17:15 schreef TweedeKlum het volgende:
dat zal na de wedstrijd wel in de documenten gemeld worden.quote:
quote:Op zondag 13 april 2025 17:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar is in het verleden toch meer voor gegeven??
Yupquote:Op zondag 13 april 2025 17:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is toch gek? Zulke professionals. Niemand die het ook ziet?quote:Op zondag 13 april 2025 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een halve meter te laat stil gaan staan
Engels bloed heeft zijn voordelenquote:Op zondag 13 april 2025 17:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Is standaard toch?quote:Op zondag 13 april 2025 17:15 schreef SiGNe het volgende:
5 seconden straf voor een valse start![]()
Veel te weinig eigenlijk
@Starflyer niet aanwezig? Ik stelde een vraag aan hem.quote:
werd wel gezien. daarvan was de boordradio van Max duidelijk te horenquote:Op zondag 13 april 2025 17:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat is toch gek? Zulke professionals. Niemand die het ook ziet?
Het is geen valse start. Het is out of positionquote:Op zondag 13 april 2025 17:17 schreef DKUp het volgende:
5 seconden is echt bar weinig voor een valse start.
VER zag het.quote:Op zondag 13 april 2025 17:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Haha ja iddquote:Op zondag 13 april 2025 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
Vogende race gaat iedereen een halve meter naar voren staan
Max zag hetquote:Op zondag 13 april 2025 17:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Niet dusquote:Op zondag 13 april 2025 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een halve meter te laat stil gaan staan
quote:Op zondag 13 april 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
Ik bedoel hijzelf.. Of z'n team natuurlijk
[..]
werd wel gezien. daarvan was de boordradio van Max duidelijk te horen
De meest voorkomende straf voor foutieve startpositionering is een tijdstraf. Deze kan variëren van 5 tot 10 seconden en wordt toegevoegd aan de totale racetijd van de coureur. In ernstigere gevallen kan een doorrijstraf worden opgelegd, waarbij de coureur door de pitstraat moet rijden zonder te stoppen.quote:
hij heeft het moeten weten want stil staan en daarna weer rijdenquote:Op zondag 13 april 2025 17:18 schreef Parafernalia het volgende:
Ik bedoel hijzelf.. Of z'n team natuurlijk
DT heb ik al héél lang niet meer gegeven zien worden hoorquote:Op zondag 13 april 2025 17:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meest voorkomende straf voor foutieve startpositionering is een tijdstraf. Deze kan variëren van 5 tot 10 seconden en wordt toegevoegd aan de totale racetijd van de coureur. In ernstigere gevallen kan een doorrijstraf worden opgelegd, waarbij de coureur door de pitstraat moet rijden zonder te stoppen.
Voor zeer ernstige overtredingen kan een stop-and-go penalty worden gegeven. Hierbij moet de coureur de pitstraat inrijden, volledig tot stilstand komen in zijn pitbox, en vervolgens weer vertrekken. Dit kost aanzienlijk meer tijd dan een gewone pitstop.
Vorig jaar nog eentje volgens mij.quote:Op zondag 13 april 2025 17:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DT heb ik al héél lang niet meer gegeven zien worden hoor
Lijkt me nogal achterhaalde info
Hij is ziekquote:Op zondag 13 april 2025 17:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
@:Starflyer niet aanwezig? Ik stelde een vraag aan hem.
kloptquote:
Normale mensen gebruiken gewoon een houten stokerquote:Op zondag 13 april 2025 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gasly ook mes tussen de tanden maar helaas
Dass war einmalquote:Op zondag 13 april 2025 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Herinneren jullie nog de tijd dat RB het beste pitstopteam had?
Zijn die ook weggelokt door andere teams?quote:Op zondag 13 april 2025 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Herinneren jullie nog de tijd dat RB het beste pitstopteam had?
Aangezien Ferrari en Mclaren nu veel betere stops doen ben je mss iets op het spoorquote:Op zondag 13 april 2025 17:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn die ook weggelokt door andere teams?
dat je denkt, waarom wordt die boordradio geselecteerd om uit te zenden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |