SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar moet nog een stuk rijden en dan ga ik keihard in de sugarcrash straksquote:Op zondag 13 april 2025 12:00 schreef maily het volgende: [..] Je hebt nog allemaal lekkers in de auto
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 12:01 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dat is niet meer zo lekker en probeert weg te lopen![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Dan beter iets hartigsquote:Op zondag 13 april 2025 12:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar moet nog een stuk rijden en dan ga ik keihard in de sugarcrash straks![]()
En goeie reis alvast![]()
![]()
![]()
wat zit er in die auto
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zit beetje te googlen maar dan krijg ik dingen als Afghaan, kebab, vapianoquote:Op zondag 13 april 2025 12:03 schreef maily het volgende:
[..]
Dan beter iets hartigs![]()
En goeie reis alvast![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
de auto van dingetje zonder rugnummer?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben je al onderweg? En.anders in een supermarkt iets scoren? Zijn.ze daar open vandaag?quote:Op zondag 13 april 2025 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zit beetje te googlen maar dan krijg ik dingen als Afghaan, kebab, vapiano![]()
![]()
Ow. Dat was vergeten eten. Pasta geloof ik.quote:Op zondag 13 april 2025 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
de auto van dingetje zonder rugnummer?![]()
hoe langquote:Op zondag 13 april 2025 12:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ow. Dat was vergeten eten. Pasta geloof ik.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee ben rondje door de stad aan het doen, benen strekken na 3 te rijdenquote:Op zondag 13 april 2025 12:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ben je al onderweg? En.anders in een supermarkt iets scoren? Zijn.ze daar open vandaag?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ook hier even de tussenstand delen.
Er zijn 39 donaties binnen, met een totaalbedrag van
371,19.
Ik laat het tikkie nog open tot na de crematie, voor het geval dat er nog mensen zijn die namens (de nabestaanden) van @sinterklaaskapoentje een donatie aan de depressie vereniging willen geven.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
is het nog gegeten?quote:
Wat een prachtige opbrengstquote:Op zondag 13 april 2025 12:07 schreef DJMO het volgende:
371,19.
Ik laat het tikkie nog open tot na de crematie, voor het geval dat er nog mensen zijn die namens (de nabestaanden) van @:sinterklaaskapoentje een donatie aan de depressie vereniging willen geven.![]()
![]()
![]()
wauwquote:Op zondag 13 april 2025 12:07 schreef DJMO het volgende:
371,19.
Ik laat het tikkie nog open tot na de crematie, voor het geval dat er nog mensen zijn die namens (de nabestaanden) van @:sinterklaaskapoentje een donatie aan de depressie vereniging willen geven.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bolk gevondenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
kermitje doe maar rustigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wat ga je dan doenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ga je dan de sjokowaa uitdelen?quote:Op zondag 13 april 2025 12:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb zo'n pak nodig voor woensdagSmile, it's free therapy.![]()
Nou die zou ik dan ontslaan..quote:
gras nog niet afgedaan
planten staan er nog niet in
excel is ook nog niet klaar
Schiet niet op zo ....quote:Op zondag 13 april 2025 12:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou die zou ik dan ontslaan..
gras nog niet afgedaan
planten staan er nog niet in
excel is ook nog niet klaar
Vandaag wel lekker plantjesplantweer. Niet te warm.![]()
![]()
Ik zou wel een tuinman en een huishoudster willenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als t moet dan moet t.quote:Op zondag 13 april 2025 12:20 schreef gebrokenglas het volgende:
gras afdoen is geen klus voor een zondag.![]()
wordt niet gewaardeerd hier.
heeft net wat geregend hier .. hoop op nog meer regen.. bodem is gortdroogquote:Op zondag 13 april 2025 12:20 schreef maily het volgende:
[..]
Schiet niet op zo ....
Vandaag wel lekker plantjesplantweer. Niet te warm.Smile, it's free therapy.![]()
huishoudster voor iedere dag of 1x in de week poetsen?quote:Op zondag 13 april 2025 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou wel een tuinman en een huishoudster willen
dat laatste is superdepuper fijn
Mevrouw kitten wil een snackje op brood zegt ze.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 12:20 schreef gebrokenglas het volgende:
gras afdoen is geen klus voor een zondag.
1x per week of zoquote:Op zondag 13 april 2025 12:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
huishoudster voor iedere dag of 1x in de week poetsen?
dat laatste is superdepuper fijn
moet mama kitten dat maken? of vind kitten het leuk om zoiets zelf te maken?quote:Op zondag 13 april 2025 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
Mevrouw kitten wil een snackje op brood zegt ze.Smile, it's free therapy.![]()
Vraag maar aan papaquote:Op zondag 13 april 2025 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
Mevrouw kitten wil een snackje op brood zegt ze.![]()
![]()
Oh ze kan dat wel doen ja.quote:Op zondag 13 april 2025 12:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
moet mama kitten dat maken? of vind kitten het leuk om zoiets zelf te maken?
heb net brood uitgehaald dus ze moet nog even geduldig zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die is naar de superbikesquote:
''MAMA IK HEB EEN KAMEEL GETEMD"Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je tegen dino zegt maak dan een boterham voor jezelf dan kijkt hij je aan alsof hij water ziet branden
Die verhongerd liever dan dat hij zelf een pot pindakaas paktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat is de leeftijd?quote:Op zondag 13 april 2025 12:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als je tegen dino zegt maak dan een boterham voor jezelf dan kijkt hij je aan alsof hij water ziet branden
Die verhongerd liever dan dat hij zelf een pot pindakaas pakt
quote:Op zondag 13 april 2025 12:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Die verhongerd liever dan dat hij zelf een pot pindakaas paktwas hier ook met 10 jaar
nu , 14, wil hij dat zelf doen
Ik heb het idee dat het ook stukje enigkind zijn isquote:Op zondag 13 april 2025 12:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]was hier ook met 10 jaar
nu , 14, wil hij dat zelf doen
Als ik niet toen zelfstandig wat ging doen dan kon ik lang wachten voor het mijn beurt wasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh dat zou goed kunnen. Heb er ook maar 1quote:Op zondag 13 april 2025 12:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het ook stukje enigkind zijn is
Als ik niet toen zelfstandig wat ging doen dan kon ik lang wachten voor het mijn beurt was
ah hier ookquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier doet ze het al een aantal jaren zelf. Ook haar brooddoos voor school
En dan? Maak je alsnog voor hem een boterham?quote:Op zondag 13 april 2025 12:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Die verhongerd liever dan dat hij zelf een pot pindakaas paktHow can I make this topic about me?![]()
Komt goedquote:Op zondag 13 april 2025 12:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo maken we prinsjes en prinsesjes![]()
Puber hier wil juist nu dingen zelluf doen
Ah mooiquote:
Kunnen we een mogelijk huwelijk alvast bespreken?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar Kitten wil graag haar eigen zaak, waar ze voor aan het sparen is. Dus dit is wel haar ding. Ze zet ook koffie voor me
ze is net weer vrijgezel dus dat kanquote:Op zondag 13 april 2025 12:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah mooi
Kunnen we een mogelijk huwelijk alvast bespreken?
Hee, kijk aan.quote:Op zondag 13 april 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
Maar Kitten wil graag haar eigen zaak, waar ze voor aan het sparen is. Dus dit is wel haar ding. Ze zet ook koffie voor me![]()
How can I make this topic about me?![]()
Ik heb het voordeel dat ik alles op dud0r kan afschuivenquote:Op zondag 13 april 2025 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan? Maak je alsnog voor hem een boterham?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jap. Ze wil barista wordenquote:
Ah ik had vroeger mijn eigen appelmoes handelquote:Op zondag 13 april 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
Maar Kitten wil graag haar eigen zaak, waar ze voor aan het sparen is. Dus dit is wel haar ding. Ze zet ook koffie voor me
Iedere herfst
1 pot voor 3 gulden en 2 voor een tientjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 12:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah ik had vroeger mijn eigen appelmoes handel
Iedere herfst
1 pot voor 3 gulden en 2 voor een tientje
Ik kon wel rekenen, wat er dan teveel van dat tientje was, ging in de fooienpot
*Lust geen koffie*![]()
De fooienpot was een kerstsok van Sylvester (Looney tunes)Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mooi, moet morgen ook nog met al die chocolade op padHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
regen, als in een serieuze bui, of als in amper de moeite van een paraplu waard? Dat laatste is hier het geval.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja kan de auto nu ook op een boot zetten en gewoon wachtenquote:Op zondag 13 april 2025 12:41 schreef hemarookworst het volgende:
Hier is een Rijnhaven, komt wel heel dichtbij zoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
brrrrrrrquote:Op zondag 13 april 2025 12:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hier zijn mensen in de Rijn aan het zwemmen...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier regende het vanochtend ook.
Moet vanmiddag ei-gen-lijk het centrum in maar alles is afgesloten
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Het is zondagquote:Op zondag 13 april 2025 12:42 schreef Grotetijd het volgende:
Hier regende het vanochtend ook.
Moet vanmiddag ei-gen-lijk het centrum in maar alles is afgeslotenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb hardgelopen in de regen. Was bang dat mijn telefoon blub zou zeggen en ik weer de melding vocht bij de poort (telefoon poort ja) wanneer ik de telefoon aan de oplader zou doen, maar nee. Alles ok
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hier in Basel is alles dicht
Heel Duitsland ook
Wel gunstig voor de portemonneeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is correct. Toch moet ik het centrum in maar door de City Run is niks toegankelijkquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Anders kan een koude föhn ook zorgen dat het vlotter gaatquote:Op zondag 13 april 2025 12:44 schreef StevenHyde het volgende:
Heb hardgelopen in de regen. Was bang dat mijn telefoon blub zou zeggen en ik weer de melding vocht bij de poort (telefoon poort ja) wanneer ik de telefoon aan de oplader zou doen, maar nee. Alles okHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah dat is een goeie ja. Heb em vorige week in een bak met rijst gelegd en toen kwam het weer goed.quote:Op zondag 13 april 2025 12:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Anders kan een koude föhn ook zorgen dat het vlotter gaatBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ah jaquote:Op zondag 13 april 2025 12:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is correct. Toch moet ik het centrum in maar door de City Run is niks toegankelijk
Die hebben we volgende week volgens mij ook een in UtrechtMet tijd gaat het ook wel weer over, maar het is meestal dat het gebeurd als je batterij richting de 20% gaatquote:Op zondag 13 april 2025 12:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ah dat is een goeie ja. Heb em vorige week in een bak met rijst gelegd en toen kwam het weer goed.
*Lust geen koffie*![]()
Ja het is bijna altijd een dikke fuck you vanuit de telefoon in dit soort situaties. Misschien wil de telefoon dan een nieuw fatsoenlijk hoesje ofzo.quote:Op zondag 13 april 2025 12:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah ja
Die hebben we volgende week volgens mij ook een in Utrecht
[..]
Met tijd gaat het ook wel weer over, maar het is meestal dat het gebeurd als je batterij richting de 20% gaatBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik wil zoveelquote:Op zondag 13 april 2025 12:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja het is bijna altijd een dikke fuck you vanuit de telefoon in dit soort situaties. Misschien wil de telefoon dan een nieuw fatsoenlijk hoesje ofzo.
*Lust geen koffie*![]()
In de regen lopenquote:Op zondag 13 april 2025 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
regen, als in een serieuze bui, of als in amper de moeite van een paraplu waard? Dat laatste is hier het geval.![]()
ik heb mn telefoon niet eens in een hoesje
Oké ga ik voor ordinair burger King of Zwitsers restaurant Victoria?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kun je een plugje voor kopen om af te sluitenquote:Op zondag 13 april 2025 12:44 schreef StevenHyde het volgende:
Heb hardgelopen in de regen. Was bang dat mijn telefoon blub zou zeggen en ik weer de melding vocht bij de poort (telefoon poort ja) wanneer ik de telefoon aan de oplader zou doen, maar nee. Alles ok
???quote:Op zondag 13 april 2025 12:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké ga ik voor ordinair burger King of Zwitsers restaurant Victoria?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zit je weer hierquote:Op zondag 13 april 2025 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kun je een plugje voor kopen om af te sluiten![]()
![]()
Ik zou dan de Zwitsers restaurant Victoria doen. Zo vaak kom je er niet, en een BK kun je hier altijd doen.quote:Op zondag 13 april 2025 12:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké ga ik voor ordinair burger King of Zwitsers restaurant Victoria?How can I make this topic about me?![]()
MINDBLOWINGquote:Op zondag 13 april 2025 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kun je een plugje voor kopen om af te sluiten
goedmaken, nuquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gisteren voor het slapen gaan nog ff de Diversity episode van The Office gekeken. Hardop gelachen weer. Zou nu helaas niet meer zo snel gemaakt kunnen worden in 2025.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
fluister eens in m'n oortje waarom?quote:
Gisterenavond een heel pak bastogne koeken opgevrotenquote:Op zondag 13 april 2025 13:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gisteren voor het slapen gaan nog ff de Diversity episode van The Office gekeken. Hardop gelachen weer. Zou nu helaas niet meer zo snel gemaakt kunnen worden in 2025.![]()
![]()
Kan niet, dan krijg ik ruziequote:Op zondag 13 april 2025 13:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
fluister eens in m'n oortje waarom?![]()
![]()
Fluister jij het dan weer door aan mij?quote:Op zondag 13 april 2025 13:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
fluister eens in m'n oortje waarom?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
heb je alquote:
sshhhquote:Op zondag 13 april 2025 13:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Fluister jij het dan weer door aan mij?
TOP! Hoelaat ongeveer? Misschien dat we dan stiekem gedanst hebben synchroon bastognekoeken hebben gegetenquote:Op zondag 13 april 2025 13:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gisterenavond een heel pak bastogne koeken opgevrotenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Denk zo rond 20 uur. Ik had al het gevoel "samen" te eten.quote:Op zondag 13 april 2025 13:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
TOP! Hoelaat ongeveer? Misschien dat we dan stiekem gedanst hebben synchroon bastognekoeken hebben gegeten![]()
![]()
maak het dan goed?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lieve @Kissingbird,
Sorry dat ik viesmad op je was. Ik hoop dat je me kunt vergeven.
Lieve groetjes,
Wouter
P.S.
Ga nu eens aan je werk!![]()
Moet dan toch eerlijk zijn. Ik at ze om 23u ongeveerquote:Op zondag 13 april 2025 13:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk zo rond 20 uur. Ik had al het gevoel "samen" te eten.
Damn, wat is er met onze band gebeurd?quote:Op zondag 13 april 2025 13:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Moet dan toch eerlijk zijn. Ik at ze om 23u ongeveer![]()
Deze doet me denken aan mezelf toen ik in de jeugd voetbalde en aanvoerder was. Dan moest ik een handtekening zetten en dan zette ik er altijd PINO neer. Dacht toen dat ik heel badass wasquote:![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 13:05 schreef KoningWouter het volgende:
Lieve @:Kissingbird,
Sorry dat ik viesmad op je was. Ik hoop dat je me kunt vergeven.
Lieve groetjes,
Wouter
P.S.
Ga nu eens aan je werk!
Plakken die band! Morgenochtend 10u stipt gaan we bastogneetenquote:Op zondag 13 april 2025 13:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Damn, wat is er met onze band gebeurd?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 13:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kijk dan wat een schatje
[ link | afbeelding ]
Deal!quote:Op zondag 13 april 2025 13:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Plakken die band! Morgenochtend 10u stipt gaan we bastogneeten![]()
like voor de zelfquotequote:Op zondag 13 april 2025 13:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Deze doet me denken aan mezelf toen ik in de jeugd voetbalde en aanvoerder was. Dan moest ik een handtekening zetten en dan zette ik er altijd PINO neer. Dacht toen dat ik heel badass was
Zo, buitenmeubels maar eens ‘uitgepakt’. Laat de lente maar komen en de sneeuwzooi wegblijven.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoe is het weer daar nu?quote:Op zondag 13 april 2025 13:09 schreef Fogel het volgende:
Zo, buitenmeubels maar eens ‘uitgepakt’. Laat de lente maar komen en de sneeuwzooi wegblijven.![]()
Maar maar maar dan ben ik nog niet terug in het land en ik kan ze denk ik niet verkopen in Duitslandquote:Op zondag 13 april 2025 13:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Plakken die band! Morgenochtend 10u stipt gaan we bastogneeten![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Sadquote:Op zondag 13 april 2025 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar maar maar dan ben ik nog niet terug in het land en ik kan ze denk ik niet verkopen in Duitsland![]()
![]()
Wat voor tijd stel je voor. Want ik kan alllll dayyyy bastognekoeken etenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kwart overquote:Op zondag 13 april 2025 13:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sad
Wat voor tijd stel je voor. Want ik kan alllll dayyyy bastognekoeken eten![]()
![]()
denk het welquote:Op zondag 13 april 2025 13:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoop dat het weer goed komt door mijn briefWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dinsdag komt beter uitquote:Op zondag 13 april 2025 13:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sad
Wat voor tijd stel je voor. Want ik kan alllll dayyyy bastognekoeken eten
*Lust geen koffie*![]()
ik maak een tosti frikandel
Nu 15 graden en zonnig.quote:I'm surrounded by morons!
Okay dan kan ik ook. Behalve tussen 15-17u niet. Wouter akkoord ook?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
moest wel echt even inkomen maar die game is wel leukWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
snel bellen morgenquote:Op zondag 13 april 2025 13:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heel goed, is nog steeds niet weg.
Belgischequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kiesmanquote:Op zondag 13 april 2025 13:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heel goed, is nog steeds niet weg.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hmm dinsdag pas. En heb nog maar een pak. Denk niet dat die het tot dinsdag redt. Maar ik kan morgen nieuwe kopen, dus ja is goed. Gaan we dinsdag trio-synchroon-bastognekoeken eten!quote:Op zondag 13 april 2025 13:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay dan kan ik ook. Behalve tussen 15-17u niet. Wouter akkoord ook?![]()
![]()
Welke game?quote:Op zondag 13 april 2025 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
moest wel echt even inkomen maar die game is wel leuk![]()
Ja dan ga je naar de tandarts en erna ff de kies testen door bastognekoeken te kopen en te eten.quote:Op zondag 13 april 2025 13:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hmm dinsdag pas. En heb nog maar een pak. Denk niet dat die het tot dinsdag redt. Maar ik kan morgen nieuwe kopen, dus ja is goed. Gaan we dinsdag trio-synchroon-bastognekoeken eten!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
TR gezet op deze sneerquote:Op zondag 13 april 2025 13:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, komt goed. Ik regel mijn zaken wel op tijd.
Het is koekjes dag koekjes dag
Alles kan en alles mag
Want het is koekjes dag koekjes dagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lost recordsquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 13:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
@:SwJ ziet hier geen sneer in schat.![]()
![]()
![]()
Ik zong dit op een k3 melodiequote:Op zondag 13 april 2025 13:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het is koekjes dag koekjes dag
Alles kan en alles mag
Want het is koekjes dag koekjes dag
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
was toch ook de bedoeling?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
* Fogel is een stukje terras aan het slopen
Met de tijd is het verstek niet meer goed en er zitten te grote afwijkingen in om het nog te kunnen tolereren![]()
Gister al nieuwe planken gehaald, dus over een paar uur (moet ik wel eerst weer naar buiten) is alles goedI'm surrounded by morons!
AllesAlles?quote:Op zondag 13 april 2025 13:18 schreef Fogel het volgende:
Met de tijd is het verstek niet meer goed en er zitten te grote afwijkingen in om het nog te kunnen tolereren![]()
Gister al nieuwe planken gehaald, dus over een paar uur (moet ik wel eerst weer naar buiten) is alles goedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dus als je nu je glas bier op tafel zet staat dat glas zo schuin dat die nog maar voor de helft gevuld is?quote:Op zondag 13 april 2025 13:18 schreef Fogel het volgende:
Gister al nieuwe planken gehaald, dus over een paar uur (moet ik wel eerst weer naar buiten) is alles goedHow can I make this topic about me?![]()
Oh nou ik wel, althans... ik moet er wel voor in de mood zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 13:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ziet er wel geinig uit. Ik heb alleen niets met games met een verhaal.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Met de planken. Verder is mijn leven nog de normale shitshowzquote:I'm surrounded by morons!
Er staat geen tafel op dat stuk terras.quote:Op zondag 13 april 2025 13:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus als je nu je glas bier op tafel zet staat dat glas zo schuin dat die nog maar voor de helft gevuld is?I'm surrounded by morons!
wil je een tosti?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb daar geen geduld voor. In diablo skip ik ook altijd alles behalve de cgi filmpjes. Geen idee waar dat spel over gaat.quote:Op zondag 13 april 2025 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh nou ik wel, althans... ik moet er wel voor in de mood zijn.![]()
dat heb ik ook met dat soort games ja.quote:Op zondag 13 april 2025 13:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb daar geen geduld voor. In diablo skip ik ook altijd alles behalve de cgi filmpjes. Geen idee waar dat spel over gaat.
Ik weet ook niet waarom ik dit wel trek. Begon járen geleden met LiSWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
OKE DAN NIETquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook maar wat eten en dan straks bankhangen en parijs roubaix kijken. Mannen met zemen in hun broek.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dan ben je dus niet hongerig genoegquote:
Ik weet nog steeds niet wat die helikopter vannacht kwam doenTrotste mama van Ambar
Helicopteren…quote:Op zondag 13 april 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat die helikopter vannacht kwam doenI'm surrounded by morons!
Ik heb een wereld aan keuze dus ik mag lastig zijnquote:Op zondag 13 april 2025 13:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan ben je dus niet hongerig genoegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dan bel je even zodat ze verantwoording kunnen afleggenquote:Op zondag 13 april 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat die helikopter vannacht kwam doen
wat?quote:Op zondag 13 april 2025 13:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb een wereld aan keuze dus ik mag lastig zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als jij dat zegt denk ik niet aan het ding dat in de lucht vliegtquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik en bellen? Hahahahahaquote:Op zondag 13 april 2025 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan bel je even zodat ze verantwoording kunnen afleggen
Trotste mama van Ambar
Ben je weer aan het helikopteren?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
is niet normaal he?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wist niet dat je van de GenX was, sorryquote:
Millenials bellen ook nietquote:Op zondag 13 april 2025 13:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je van de GenX was, sorryTrotste mama van Ambar
Oh, ik welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou ja het is Justin dus vast wel.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heb je echt telefoonangst?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Met bellen en gebeld worden? Zowel zakelijk als privé?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Totdat ik iemand redelijk ken, dan wil het wel.Trotste mama van Ambar
Ja, tenzij ik iemand wel een beetje ken.quote:Op zondag 13 april 2025 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met bellen en gebeld worden? Zowel zakelijk als privé?
Al heb ik geen problemen met teamsenTrotste mama van Ambar
Ik kan prima bellen maar als het even kan communiceer ik liever op andere manieren
Raak zo snel afgeleid als ik aan het bellen benHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vind het vooral vervelend dat je iemands gezicht niet zietTrotste mama van Ambar
Ah oke, lastigquote:Op zondag 13 april 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, tenzij ik iemand wel een beetje ken.
Al heb ik geen problemen met teamsen
Ik neem privé vaak m'n telefoon niet op omdat ik er geen zin in heb. Maar op m'n werk dan heb ik daar geen last van.
Al vond ik het vroeger wel erg spannend, maar toen was ik nog een stuk jonger en voornamelijk onzeker.
Nu heb ik er geen last meer van.
Ik bel niet graag mensen op omdat ik ze niet wil storen (privé). Maar echt angst, dat heb ik niet meer godzijdank
Oh daar heb ik dan weer geen last van. Ik vind het hinderlijk dat men continu met beeld wil bellen. Heb daar zo geen behoefte aanquote:Op zondag 13 april 2025 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het vooral vervelend dat je iemands gezicht niet ziet
verschrikkelijk.
Ik hoef ook niet steeds in hun neus te kijken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik werd eergisteren opeens gebeld door een vent want we stonden op de camping en er was dat ongelukje gebeurd
Ik stond er echt even van... Verkeerde nummer vriend
Hadden ze dus info achter gelaten maar keihard gelogen
*Lust geen koffie*![]()
Rooksignalen?quote:Op zondag 13 april 2025 13:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik kan prima bellen maar als het even kan communiceer ik liever op andere manieren
Raak zo snel afgeleid als ik aan het bellen benOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Als je tegenwoordig mensen belt nemen ze wel op, want veel mensen krijgen (blijkbaar) geen telefoon meer en worden alleen gebeld als er wat aan de hand is.
Dat is dan wel weer een voordeel
liever lang van stof zekerquote:
Ik had een paar werkmensen die gingen bellen naar mijn werktelefoon terwijl we allebei op groen staan in teams. Tja dan neem ik de telefoon niet opTrotste mama van Ambar
Op werk communiceren we vooral via Teams. En dan met de camera aan.How can I make this topic about me?![]()
Rooksignalen
Postduif
Flessenpost
DHL
PostNLTrotste mama van Ambar
quote:Op zondag 13 april 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een paar werkmensen die gingen bellen naar mijn werktelefoon terwijl we allebei op groen staan in teams. Tja dan neem ik de telefoon niet op
Ja je kunt mij onder werktijd bereiken door teams, mailbox of door even langs te lopen.Trotste mama van Ambar
Oh ik kan met werk zo gillen als mensen acht communicatie middelen door elkaar heen gebruikenquote:Op zondag 13 april 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een paar werkmensen die gingen bellen naar mijn werktelefoon terwijl we allebei op groen staan in teams. Tja dan neem ik de telefoon niet opHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat laatste ook als je thuis werkt?quote:Op zondag 13 april 2025 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja je kunt mij onder werktijd bereiken door teams, mailbox of door even langs te lopen.![]()
![]()
Hier is dat echt geen ding, bellen via teams. (gelukkig)
Ook de chat wordt niet gebruikt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als ik gebeld word is er serieus iets aan de hand. Anders verloopt de communicatie van WA, Teams of e-mail. Wel zo makkelijk.How can I make this topic about me?![]()
Wel handig hoorquote:Op zondag 13 april 2025 13:42 schreef Moeraskat het volgende:
Hier is dat echt geen ding, bellen via teams. (gelukkig)
Ook de chat wordt niet gebruikt.![]()
Nee want bij ons zitten we niet de hele dag op kantoorquote:
moet je dat opeten?
Oh dan is het anders iddquote:Op zondag 13 april 2025 13:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee want bij ons zitten we niet de hele dag op kantoor![]()
Ah gelukkig ben ik niet de enige die het dacht.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Is het ookquote:Op zondag 13 april 2025 13:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]lijken wel hersenen dat linker stuk..
![]()
![]()
Zijn jullie nou zo niet culinair dat jullie nooit Zwitserse rosti hebben gehad?
Wij hadden het thuis echt eens keer week ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aardappel reepjes uit de oven
Is echt goed
Er is ook een snelle diepvries versie in de Nederlandse SupermarktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wij hadden het vroeger ook best vaak.quote:Op zondag 13 april 2025 13:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wij hadden het thuis echt eens keer week ofzo
Allerlei kruiden erin, beetje pittig en dan eten met appelmoes
Trotste mama van Ambar
Jawel hoor. Dat is lekkerquote:Op zondag 13 april 2025 13:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wij hadden het thuis echt eens keer week ofzo![]()
SmakelijkSmile, it's free therapy.![]()
Bakken in de pan, met een eitje en dan halverwege omdraaienquote:Op zondag 13 april 2025 13:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Aardappel reepjes uit de oven
Is echt goed
Er is ook een snelle diepvries versie in de Nederlandse SupermarktTrotste mama van Ambar
Røsti
I'm surrounded by morons!
Heb het heel veel gemaakt toen de kids nog klein waren. Thuis heb ik het nooit gehadquote:Op zondag 13 april 2025 13:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wij hadden het thuis echt eens keer week ofzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik geloof best dat het lekker is, maar dat komt niet altijd over op de fotoquote:Op zondag 13 april 2025 13:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah gelukkig ben ik niet de enige die het dacht.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hou best van rösti hoor.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb Birdyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Contrast is wel mooi want ik deel diezelfde foto met mijn zussen en die zijn nu stik jaloersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
aardappelpannekoekjes zijn ook zo lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: