SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Gesprek op niveau zo te zien.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
wil je even koffie zetten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dan ga je nietquote:Op zondag 13 april 2025 09:48 schreef HappyCharly het volgende:
Geen idee wat jullie allemaal zeggen
Maar ben bezig
Heb geen zin alleenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wellicht is het leuk zodra je er bent.quote:Op zondag 13 april 2025 09:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja moet
Is afgesproken
En wel goed om iets te doenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
opnieuw begonnen want verkeerde keuze gemaakt
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat is ook zoquote:Op zondag 13 april 2025 09:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wellicht is het leuk zodra je er bent.
Het is de stap ernaartoeTrust nobody![]()
Dat mooie weer van gister was ook maar 1 dag hè. Het regent zelfs een beetje.How can I make this topic about me?![]()
Ja hier heeft het flink geregend. fijn voor de tuinWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja fijn voor de natuurquote:Op zondag 13 april 2025 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat mooie weer van gister was ook maar 1 dag hè. Het regent zelfs een beetje.Trust nobody![]()
Maar is niet erg, was nog in het beginWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat is wel erg negatiefWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of nietquote:Op zondag 13 april 2025 09:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tja
Als het negatief us, is het negatiefWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je zal echt heus niet alleen slechte keuzes maken.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wat voor idee heb jeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
is wel viezig hoor
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
80 %quote:Op zondag 13 april 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je zal echt heus niet alleen slechte keuzes maken.Trust nobody![]()
Als ik aan een helikopter denk, denk ik aan punjabWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
lol dat zegt moeraskater ook altijdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik denk dan meestal gewoon aan een helikopter.quote:Op zondag 13 april 2025 10:10 schreef Moeraskat het volgende:
Als ik aan een helikopter denk, denk ik aan punjabOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat voor helicopterquote:Op zondag 13 april 2025 10:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dan meestal gewoon aan een helikopter.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij bent dan ook een rarequote:Op zondag 13 april 2025 10:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dan meestal gewoon aan een helikopter.![]()
![]()
vind hem niet zo raar hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Airwolf natuurlijk.quote:Zegt degene die leeft voor het bolken.quote:
Ik heb ook niet gezegd dat ik niet raar benquote:Op zondag 13 april 2025 10:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Airwolf natuurlijk.
[..]
Zegt degene die leeft voor het bolken.![]()
![]()
lief blijven he, herenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe maar even je stoere cape afquote:
dit kan je niet doenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dit liep tegelijk met de ''no way'' tekst in m'n game.quote:
Wauw
Fijn, anders moet ik weer screenshottenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik geloof enkel en alleen in mezelf en Bolke & BolkeOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mag welquote:Op zondag 13 april 2025 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
Fijn, anders moet ik weer screenshotten![]()
Ik lig stiekem in de bosjes.quote:Op zondag 13 april 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit liep tegelijk met de ''no way'' tekst in m'n game.
Wauw
Allemaal maggies minie minie miniequote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan ga ik maar gewoon zelf weer even allemaal mijn maggies troostenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat maggiquote:Op zondag 13 april 2025 10:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ga ik maar gewoon zelf weer even allemaal mijn maggies troosten![]()
ik zie de zon! Hij komt toch nog
zo kan het leven gaan jaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
waarom dat? wil je droevig weer?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kijk dat klinkt al beter.quote:Op zondag 13 april 2025 10:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is nog steeds grijs en nat buiten.
En niet van warmte.quote:
hij komt net door
Hier komt de zon regelmatig ff een paar seconden door, dan verdwijnt hij weer voor een paar seconden of een paar minuutjes en dan zie je hem weer.quote:Op zondag 13 april 2025 10:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen zon gezien, de hele dag al niet.
En hee peeps!![]()
![]()
Die beweert wel meerquote:Op zondag 13 april 2025 10:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Buiten is het 12 graden, beweert de themometer.![]()
ToTtermansquote:Op zondag 13 april 2025 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier komt de zon regelmatig ff een paar seconden door, dan verdwijnt hij weer voor een paar seconden of een paar minuutjes en dan zie je hem weer.
En hee peeps!![]()
![]()
wat ben je verder aan het doen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
waarheen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
heb je een visum danquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik zei het tochquote:
teveel wolken he?
Lekker bezig Stevenquote:Op zondag 13 april 2025 11:05 schreef StevenHyde het volgende:
Hardlooprondje met dit langs de route is lekker wakker worden 🙂
[ afbeelding ]![]()
![]()
heb je paardenbloemen gegeten?quote:Op zondag 13 april 2025 11:05 schreef StevenHyde het volgende:
Hardlooprondje met dit langs de route is lekker wakker worden 🙂
[ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oh, heb hem al uit
'Lost Record' aan het downloaden
lekker doen danWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
je zit toch niet met je telefoon op de wc nu?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
even in m'n dagboek schrijvenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wil geen plakkerige bladzijdenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lief dagboek
Het weer doet precies wat ik wil![]()
De eieren zijn veiligHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Woeiiiiiquote:Op zondag 13 april 2025 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Lief dagboek
Het weer doet precies wat ik wil![]()
De eieren zijn veilig![]()
![]()
ik zeg het liever niet nuWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb me bedachtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wat gaan we lunchen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Brood met Pastinaak?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nee geen zin inWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
gemiste kansquote:Op zondag 13 april 2025 11:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee had ervoor helaas al ontbeten 😉Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
OKE IS GOEDquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
inderdaadquote:Op zondag 13 april 2025 11:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb echt nog nul idee wat ik wil lunchenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
sokmensgespotbolkquote:Op zondag 13 april 2025 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee ik niet, iemand anders denk ik...![]()
Smile, it's free therapy.![]()
nooit geweest, sorryquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je hebt nog allemaal lekkers in de autoquote:Op zondag 13 april 2025 11:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb echt nog nul idee wat ik wil lunchen![]()
![]()
oei dat klinkt als een andere user die dat ook wel eens heeftquote:Op zondag 13 april 2025 12:00 schreef maily het volgende:
[..]
Je hebt nog allemaal lekkers in de auto![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Wie?quote:Op zondag 13 april 2025 12:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oei dat klinkt als een andere user die dat ook wel eens heeft![]()
How can I make this topic about me?![]()
wie?quote:Op zondag 13 april 2025 12:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar dat is niet meer zo lekker en probeert weg te lopenquote:Op zondag 13 april 2025 12:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: