Jelte heeft na het eind van vorig jaar een aangetekende brief van de UCI ontvangen.quote:Op zondag 13 april 2025 11:57 schreef Chiappucci het volgende:
Krijnsen al gelost uit de kopgroep, jeetje.
Krijnsen is een fraai voorbeeld dat niet iedereen die het leuk doet in 1.1 en 1.2 koersen ook meteen mee kan doen in de WT. Kwam ook echt uit het bijna niets toen.quote:Op zondag 13 april 2025 11:57 schreef Chiappucci het volgende:
Krijnsen al gelost uit de kopgroep, jeetje.
Sterkte dan.quote:Op zondag 13 april 2025 11:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is pas als Pogacar vandaag wint.
Met daarbij ook een groot verschil of het een voorjaar of een najaar is.quote:Op zondag 13 april 2025 12:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Krijnsen is een fraai voorbeeld dat niet iedereen die het leuk doet in 1.1 en 1.2 koersen ook meteen mee kan doen in de WT. Kwam ook echt uit het bijna niets toen.
Dat ook inderdaad. Tot het najaar heeft hij alleen in .2 koersen wat laten zien.quote:Op zondag 13 april 2025 12:03 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Met daarbij ook een groot verschil of het een voorjaar of een najaar is.
Eentje meesturen kan geen kwaad. Al lijkt Stockman dan niet de beste keuze te zijn. Lijkt het al aardig lastig te hebben in die groep.quote:Op zondag 13 april 2025 12:01 schreef franklop het volgende:
Dacht dat de 'Rockets' niet voor de vroege ontsnapping zouden gaan in Roubaix?
Ze willen de ASO ook pleasen en in beeld rijdenquote:Op zondag 13 april 2025 12:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eentje meesturen kan geen kwaad. Al lijkt Stockman dan niet de beste keuze te zijn. Lijkt het al aardig lastig te hebben in die groep.
Pfff wat hardquote:Op zondag 13 april 2025 12:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
54 gemiddeld voorlopig, je zou voor minder wat afzien.
Echt? Waar kan ik dit vinden in mijn app?quote:Op zondag 13 april 2025 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je kpn hebt kun je per maand een keuzezender kiezen of 1 maand aanzetten
Met zijn vorm dit jaar kun je hem makkelijk een kwartier geven.quote:Op zondag 13 april 2025 12:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd hoeveel minuten André gaat krijgen.
Daar zou ik met deze snelheid nog niet te zeker van zijn. Eerste strook is over ruim 40km. Meestal wordt het 10, 15 km voor de eerste strook al nerveus.quote:
Ik zie het; de afgelopen twee maanden nog geen enkele keer top100 gereden.quote:Op zondag 13 april 2025 12:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met zijn vorm dit jaar kun je hem makkelijk een kwartier geven.
Picnic kan de puntjes wel gebruikenquote:Op zondag 13 april 2025 12:21 schreef Halcon het volgende:
Waarom zou UAE pakweg een Iserbyt gaan halen dan, Traksel? Wat moeten ze met die punten?
Drie keer ziek geweest in de voorbereiding op het voorjaar, is het excuus.quote:Op zondag 13 april 2025 12:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie het; de afgelopen twee maanden nog geen enkele keer top100 gereden.
Dat houdt niet over.
Die wel.quote:Op zondag 13 april 2025 12:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Picnic kan de puntjes wel gebruiken
Pogi die ook gaat meedoen aan veldrijdenquote:Op zondag 13 april 2025 12:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die wel.
Ploegen die graag in de WT willen blijven, zullen er misschien van proberen te profiteren. Astana ook wel. Maar denk niet dat UAE opeens zich gaat vergrijpen aan veldrijden of zo.
Laten we het hopen, want hij kan er geen reet van.quote:Op zondag 13 april 2025 12:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Pogi die ook gaat meedoen aan veldrijden
quote:Op zondag 13 april 2025 12:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Mons-en-Pevele staat op het punt van beginnen.
Hoeveel kilometer heeft die dit voorjaar al niet op kop gereden? Misschien kan Matje een mooi klokje voor hem regelen als bedankjequote:Op zondag 13 april 2025 12:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fijne Silvan Dillier-kilometers allen.
Wel veel dikke modder langs de kantquote:Op zondag 13 april 2025 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen druppeltje regen te zien op Mons-en-Pevele.
quote:Op zondag 13 april 2025 12:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens de buienradar lijkt er een soort lichte motregen te ontstaan. Dit kan wellicht het opdroogproces vertragen.
https://www.buienradar.be/
Nu heb ik zin in een tostiquote:Op zondag 13 april 2025 12:41 schreef Felagund het volgende:
Het gaat over een croque monsieur, dan weet je dat er weinig gebeurt.
Wie is de favoriet?quote:Op zondag 13 april 2025 12:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik noteer in de kopgroep: Ashlin Barry, Noah Moller, Michiel Mouris, Gijs Schoonvelde, Elias Wandel, Vilmer Ekman, Kaj Roeling, Valentin Martinet, Arthur Alexandre, Henry Hobbs, Mats Vanden Eynde en Alban Picard.
Veel van de grootste namen zijn mee.
Je hebt nu tijd om er één te maken.quote:
Ashlin Barry, maar hij zit wel geïsoleerd tegenover drie enorme brommers van Auto Eder.quote:
quote:
https://www.hln.be/wielre(...)%20Francek.%E2%80%9Dquote:“We hebben Florian een bijnaam gegeven in de ploeg”, vertelde de wereldkampioen. “Gebaseerd op de cartoon 'Franklin the Turtle'. In het Sloveens heet die 'Francek', en dat is nu zijn bijnaam. Als ik vandaag kon winnen, zou Florian een tattoo op zijn voorarm laten zetten van Francek.”
De regen zal niet direct in zijn voordeel werkenquote:Op zondag 13 april 2025 12:58 schreef alpeko het volgende:
Hoe kansrijk achten we Pogi? Ik kan me haast niet voorstellen dat ie op kan tegen de zwaargewichten hier
Ik zie 'm niet winnen.quote:Op zondag 13 april 2025 12:58 schreef alpeko het volgende:
Hoe kansrijk achten we Pogi? Ik kan me haast niet voorstellen dat ie op kan tegen de zwaargewichten hier
Of juist wel.quote:Op zondag 13 april 2025 13:00 schreef franklop het volgende:
[..]
De regen zal niet direct in zijn voordeel werken
Ik zou Ganna ook in dat rijtje noemenquote:Op zondag 13 april 2025 13:02 schreef Momo het volgende:
Ik zie Pogi alleen winnen als Mathieu en Wout pech tegenkomen op de belangrijke stroken
En Pedersen en Philipsen.quote:Op zondag 13 april 2025 13:02 schreef Momo het volgende:
Ik zie Pogi alleen winnen als Mathieu en Wout pech tegenkomen op de belangrijke stroken
Ik acht ook Pedersen en Ganna kansrijker. En idd ook Jasper Disasterquote:Op zondag 13 april 2025 13:02 schreef Momo het volgende:
Norsgaard al eerder. Wie op García Cortina haalt de finish voor Movistar?quote:Op zondag 13 april 2025 12:53 schreef Halcon het volgende:
Streep door de naam van Moro. Eerste uitvaller van vandaag?
Denk ik ook. Vergroot de kans wat dat iemand anders iets tegen komt. En er moeten wel wat renners iets tegen gaan komen, wil hij echt kans maken om te winnen (denk ik).quote:
Diego Pescador met zijn 21 kilo.quote:Op zondag 13 april 2025 13:04 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Norsgaard al eerder. Wie op García Cortina haalt de finish voor Movistar?
Alsof Wout er ineens weer wat van kan. Mads gaat Matje en Ganna er op leggen in een sprint.quote:Op zondag 13 april 2025 13:02 schreef Momo het volgende:
Gaat lekker met Movistar. Ze vallen bij bosjes om.quote:Op zondag 13 april 2025 13:04 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Norsgaard al eerder. Wie op García Cortina haalt de finish voor Movistar?
Echt he...ik dacht in eerste instantie dat ik nog naar een herhaling zat te kijken.quote:Op zondag 13 april 2025 13:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gaat lekker met Movistar. Ze vallen bij bosjes om.
Vorm lijkt wel groeiende te zijn en hier geen bergjes waar ze 'm eraf kunnen pieren.quote:Op zondag 13 april 2025 13:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof Wout er ineens weer wat van kan. Mads gaat Matje en Ganna er op leggen in een sprint.
Wie geeft de cursus? Gesink?quote:Op zondag 13 april 2025 13:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kunnen we 2026 overslaan en dat jaar gebruiken om iedereen terug met een fiets te leren rijden?
Alleen zal ie niet heel erg veel vertrouwen hebben in zijn sprint.quote:Op zondag 13 april 2025 13:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vorm lijkt wel groeiende te zijn en hier geen bergjes waar ze 'm eraf kunnen pieren.
Jij staat niet 31equote:Op zondag 13 april 2025 13:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 2000 punten tegenDaar kan je echt niet tegen op.
Hij heeft er nog meer tegen. Ik ook meer dan 2000 tegen en toch top 10quote:Op zondag 13 april 2025 13:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 2000 punten tegenDaar kan je echt niet tegen op.
Dat wel, inderdaad. Terecht ook wel, want Pederson en Matje leggen 'm er gewoon op, op die baan. Als Philipsen erbij is, staat 'ie al niet meer op de foto.quote:Op zondag 13 april 2025 13:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Alleen zal ie niet heel erg veel vertrouwen hebben in zijn sprint.
De buit is al binnen in huize Van Baarlequote:Op zondag 13 april 2025 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van Baarle heeft er ook duidelijk zin in vandaag.
Er is wel risico op valpartijen, maar dat kan ook voor/na de eerste strook gebeuren.quote:Op zondag 13 april 2025 13:13 schreef alpeko het volgende:
Gaat het peloton al doormidden bij strook 1?
Euskaltelled.quote:Op zondag 13 april 2025 13:13 schreef franklop het volgende:
Movistar kan beter niet op komen dagen hier
Het kan geen kwaad om alvast de helft of zo eraf te rijden.quote:Op zondag 13 april 2025 13:13 schreef alpeko het volgende:
Zeker. Er komt namelijk een grote chute.quote:Op zondag 13 april 2025 13:13 schreef alpeko het volgende:
Mooie vloek van Jeroen.quote:
Vooral Belgische mannen?quote:
Zwaar ookquote:Op zondag 13 april 2025 13:21 schreef H.Vviv het volgende:
Ganna heeft naar mijn idee altijd wel pech in Roubaix. Te wild over de kasseien
Het is nog maar 158 km te gaan, slecht teken idd.quote:Op zondag 13 april 2025 13:22 schreef franklop het volgende:
Vond Mathieu niet gek overtuigend ogen
Maar goed, dit was strook 1
100km solo? U kunt iets anders gaan doen.quote:Op zondag 13 april 2025 13:23 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie het al, iedereen gaat onderuit en Pogacar wint met minuten voorsprong.
Wout komt denk ik nog wel terug, Pippo al wat meer achterstand.quote:
Zat ook flink onder de modder was net te zien.quote:Op zondag 13 april 2025 13:26 schreef Pino112 het volgende:
PCS zegt chute voor Swift. Fijn na wachten op Ganna.
De ambitie geen botten te breken.quote:Op zondag 13 april 2025 13:28 schreef H.Vviv het volgende:
Je vraagt je af welke ambitie Van Baarle heeft als hij steeds achterin het peloton hangt.
Er kan niemand lek rijden of vallen of Lidl-Trek gaat wel rijden vooraan, doen ze al het hele jaar.quote:
Als WOUT terug komt, mag hij lekker gaan knechten.quote:
Brennan is een fenomeen qua positioneren. We gaan het meemaken of hij ook al de inhoud heeft om hier een finale te rijden.quote:
In Denain regelde hij dat wel heel erg makkelijk. Dus ik denk het wel.quote:Op zondag 13 april 2025 13:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Brennan is een fenomeen qua positioneren. We gaan het meemaken of hij ook al de inhoud heeft om hier een finale te rijden.
Wel de overwinning van gisteren binnengebrachtquote:Op zondag 13 april 2025 13:27 schreef Szura het volgende:
Van Baarle is ook al jaren weggesmeten geld
Da's wel 60 kilometer minder.quote:Op zondag 13 april 2025 13:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In Denain regelde hij dat wel heel erg makkelijk. Dus ik denk het wel.
Dat hij PFP naar Visma heeft gepraat is het beste wat hij in al die jaren heeft gedaan.quote:Op zondag 13 april 2025 13:27 schreef Szura het volgende:
Van Baarle is ook al jaren weggesmeten geld
Op de stroken niet. Gaat zo toch wel weer rustiger worden.quote:Op zondag 13 april 2025 13:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Minuutje achter en komen niet echt dichterbij toch?
Op de achterkant zal dat een half minuutje zijn. En straks valt het wel weer stil in het peloton.quote:Op zondag 13 april 2025 13:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Komen ook nauwelijks dichter op de kopgroep, geen al te goed voorteken.quote:Op zondag 13 april 2025 13:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Trek trekt vol door. Gaan ze zo niet blijven doen.quote:Op zondag 13 april 2025 13:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Komen ook nauwelijks dichter op de kopgroep, geen al te goed voorteken.
Inderdaad. Ziet er niet best uit voor Pippo. Lijkt er ook niet op dat het na die strook helemaal stil gaat vallen.quote:Op zondag 13 april 2025 13:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Komen ook nauwelijks dichter op de kopgroep, geen al te goed voorteken.
Dan moet ie in een cadeauwinkel gaan werkenquote:
Hij schuift makkelijk op en verder is er nog niets van te zeggen totdat er een echte versnelling komtquote:Op zondag 13 april 2025 13:39 schreef Mansjester het volgende:
Tjeu oogt ook niet echt sterk zo vanaf m'n bank gezien
Waarom kunnen ze hier wel splitscreenquote:Op zondag 13 april 2025 13:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Sprint aanstaande, draaien zo de baan op.
Tijdens het Bos als Wout lek heeftquote:Op zondag 13 april 2025 13:48 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hoe laat zal de eerste "dit is gespeeld" vallen?
Is dit familie van Jens Mouris?quote:Op zondag 13 april 2025 13:48 schreef Felagund het volgende:
Goed spruitjeshoofd zit er wel op:
[ afbeelding ]
Dat is zijn oom ja.quote:
Iedereen verwachtte van te voren een disasterclass van de prutsers van Visma, maar dit overtreft wel alle verwachtingen tot nu toe.quote:
Wout is wel iets verder opgeschoven inmiddels maar een actie als team lijkt lastig te wordenquote:Op zondag 13 april 2025 13:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Iedereen verwachtte van te voren een disasterclass van de prutsers van Visma, maar dit overtreft wel alle verwachtingen tot nu toe.
Godenkind Brennan is de enige hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |