Daar zou ik met deze snelheid nog niet te zeker van zijn. Eerste strook is over ruim 40km. Meestal wordt het 10, 15 km voor de eerste strook al nerveus.quote:
Ik zie het; de afgelopen twee maanden nog geen enkele keer top100 gereden.quote:Op zondag 13 april 2025 12:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met zijn vorm dit jaar kun je hem makkelijk een kwartier geven.
Picnic kan de puntjes wel gebruikenquote:Op zondag 13 april 2025 12:21 schreef Halcon het volgende:
Waarom zou UAE pakweg een Iserbyt gaan halen dan, Traksel? Wat moeten ze met die punten?
Drie keer ziek geweest in de voorbereiding op het voorjaar, is het excuus.quote:Op zondag 13 april 2025 12:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie het; de afgelopen twee maanden nog geen enkele keer top100 gereden.
Dat houdt niet over.
Die wel.quote:Op zondag 13 april 2025 12:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Picnic kan de puntjes wel gebruiken
Pogi die ook gaat meedoen aan veldrijdenquote:Op zondag 13 april 2025 12:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die wel.
Ploegen die graag in de WT willen blijven, zullen er misschien van proberen te profiteren. Astana ook wel. Maar denk niet dat UAE opeens zich gaat vergrijpen aan veldrijden of zo.
Laten we het hopen, want hij kan er geen reet van.quote:Op zondag 13 april 2025 12:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Pogi die ook gaat meedoen aan veldrijden
quote:Op zondag 13 april 2025 12:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Mons-en-Pevele staat op het punt van beginnen.
Hoeveel kilometer heeft die dit voorjaar al niet op kop gereden? Misschien kan Matje een mooi klokje voor hem regelen als bedankjequote:Op zondag 13 april 2025 12:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fijne Silvan Dillier-kilometers allen.
Wel veel dikke modder langs de kantquote:Op zondag 13 april 2025 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen druppeltje regen te zien op Mons-en-Pevele.
quote:Op zondag 13 april 2025 12:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens de buienradar lijkt er een soort lichte motregen te ontstaan. Dit kan wellicht het opdroogproces vertragen.
https://www.buienradar.be/
Nu heb ik zin in een tostiquote:Op zondag 13 april 2025 12:41 schreef Felagund het volgende:
Het gaat over een croque monsieur, dan weet je dat er weinig gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |