Wie is de favoriet?quote:Op zondag 13 april 2025 12:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik noteer in de kopgroep: Ashlin Barry, Noah Moller, Michiel Mouris, Gijs Schoonvelde, Elias Wandel, Vilmer Ekman, Kaj Roeling, Valentin Martinet, Arthur Alexandre, Henry Hobbs, Mats Vanden Eynde en Alban Picard.
Veel van de grootste namen zijn mee.
Je hebt nu tijd om er één te maken.quote:
Ashlin Barry, maar hij zit wel geïsoleerd tegenover drie enorme brommers van Auto Eder.quote:
quote:
https://www.hln.be/wielre(...)%20Francek.%E2%80%9Dquote:“We hebben Florian een bijnaam gegeven in de ploeg”, vertelde de wereldkampioen. “Gebaseerd op de cartoon 'Franklin the Turtle'. In het Sloveens heet die 'Francek', en dat is nu zijn bijnaam. Als ik vandaag kon winnen, zou Florian een tattoo op zijn voorarm laten zetten van Francek.”
De regen zal niet direct in zijn voordeel werkenquote:Op zondag 13 april 2025 12:58 schreef alpeko het volgende:
Hoe kansrijk achten we Pogi? Ik kan me haast niet voorstellen dat ie op kan tegen de zwaargewichten hier
Ik zie 'm niet winnen.quote:Op zondag 13 april 2025 12:58 schreef alpeko het volgende:
Hoe kansrijk achten we Pogi? Ik kan me haast niet voorstellen dat ie op kan tegen de zwaargewichten hier
Of juist wel.quote:Op zondag 13 april 2025 13:00 schreef franklop het volgende:
[..]
De regen zal niet direct in zijn voordeel werken
Ik zou Ganna ook in dat rijtje noemenquote:Op zondag 13 april 2025 13:02 schreef Momo het volgende:
Ik zie Pogi alleen winnen als Mathieu en Wout pech tegenkomen op de belangrijke stroken
En Pedersen en Philipsen.quote:Op zondag 13 april 2025 13:02 schreef Momo het volgende:
Ik zie Pogi alleen winnen als Mathieu en Wout pech tegenkomen op de belangrijke stroken
Ik acht ook Pedersen en Ganna kansrijker. En idd ook Jasper Disasterquote:Op zondag 13 april 2025 13:02 schreef Momo het volgende:
Norsgaard al eerder. Wie op García Cortina haalt de finish voor Movistar?quote:Op zondag 13 april 2025 12:53 schreef Halcon het volgende:
Streep door de naam van Moro. Eerste uitvaller van vandaag?
Denk ik ook. Vergroot de kans wat dat iemand anders iets tegen komt. En er moeten wel wat renners iets tegen gaan komen, wil hij echt kans maken om te winnen (denk ik).quote:
Diego Pescador met zijn 21 kilo.quote:Op zondag 13 april 2025 13:04 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Norsgaard al eerder. Wie op García Cortina haalt de finish voor Movistar?
Alsof Wout er ineens weer wat van kan. Mads gaat Matje en Ganna er op leggen in een sprint.quote:Op zondag 13 april 2025 13:02 schreef Momo het volgende:
Gaat lekker met Movistar. Ze vallen bij bosjes om.quote:Op zondag 13 april 2025 13:04 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Norsgaard al eerder. Wie op García Cortina haalt de finish voor Movistar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |