SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Toch jammer om te gebruiken bij iemand die daar nul moeite mee zou hebben.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:31 schreef gebrokenglas het volgende: Dan kan Lovely vannacht heel wat ijsblokjes maken in de vriezer, voor in de emmer water.
![]()
Kou![]()
Koud water![]()
Koud douchen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dan kan ie heel goedquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word snoeihard vriezen voor je vriezer vannacht
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als dat geen snoei en snoei doch zeer lieflijk vriezen word vannachtquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hallo hallo, met de brandweer, hier is de politie in contact met de ambulance!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
SPOILER: wil jij mijn eitjes zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
SPOILER: wil jij mijn eitjes zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
SowWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Aeque; the iceman from Fok!quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Toch jammer om te gebruiken bij iemand die daar nul moeite mee zou hebben.
Kou![]()
Koud water![]()
Koud douchen![]()
![]()
Ik stik bijna in m'n brood gekquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@MizzezAmy zie je die bruine zak?SPOILER: wil jij mijn eitjes zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel doos @MizzezAmy![]()
![]()
Die grote bruine is een dino eiquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
@:MizzezAmy zie je die bruine zak?
Ik bedoel doos @:MizzezAmy![]()
Er is ook KitKat, kinder, lindt, Lord of the rings, Hotwheels, en weet ik veel wat nog meerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh de doos is witte chocolade pistache, die wilde mijn papaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, maar witte chocola @MizzezAmyquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die grote bruine is een dino ei
Er is ook KitKat, kinder, lindt, Lord of the rings, Hotwheels, en weet ik veel wat nog meer![]()
![]()
Uurtje op de racefiets gezeten wat heerlijk was met deze temperatuur. Wel best wat wind. Nu zo make up your mind kijken met de dames (ga stiekem wel gamen ondertussen op mijn mobiel denk ik)
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Alleen op gezeten? Of ook gefietst?quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:00 schreef StevenHyde het volgende:
Uurtje op de racefiets gezeten wat heerlijk was met deze temperatuur. Wel best wat wind. Nu zo make up your mind kijken met de dames (ga stiekem wel gamen ondertussen op mijn mobiel denk ik)
![]()
![]()
Haha ook gefietst (met zeem!)quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen op gezeten? Of ook gefietst?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nu welquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er zijn nog 3 witte chocolade eieren
Weet niet of @:mizzezamy thuiswerkt maandag?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee van ramen lappen krijg ik ex-zeem.![]()
![]()
![]()
Succesquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké, tijd om de hotel sportschool te ontdekken![]()
Geen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is dus nog een verrassing![]()
Hoe groot is het tijdverschil met hier?
Hier zijn op mijn verjaardag is een cadeau op zich.Werewolf![]()
Zo is het!quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geen.
Hier zijn op mijn verjaardag is een cadeau op zich.![]()
![]()
6/10quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:05 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit merk een zeem op de markt zou brengen waar mensen een overgevoeligheidsreactie op zouden kunnen krijgen, an hebben ze Glassexzeemexceem.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:05 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit merk een zeem op de markt zou brengen waar mensen een overgevoeligheidsreactie op zouden kunnen krijgen, an hebben ze Glassexzeemexceem.
How can I make this topic about me?![]()
Hihi.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:05 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit merk een zeem op de markt zou brengen waar mensen een overgevoeligheidsreactie op zouden kunnen krijgen, an hebben ze Glassexzeemexceem.
Hoe gaat het met mini-ToT?Werewolf![]()
Die is dit wekend bij zijn mama, vindt hij nooit leuk maar verder gaat het helemaal top met hem!quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hihi.
Hoe gaat het met mini-ToT?
Tof dat je het vraagt!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:05 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het is een mx 5 naquote:
Niet te hoge verwachtingen heHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
het is mijn enkel en niet mijn dij die pijn doetquote:
Uw ADH vitamine Worst
Leuke waggie!quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is een mx 5 na
Niet te hoge verwachtingen he![]()
![]()
Is het enkel je enkel die pijn doet?quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is mijn enkel en niet mijn dij die pijn doet![]()
Sorryquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is een mx 5 na
Niet te hoge verwachtingen he
Heerlijke autoquote:
Maar gezien de chocolade ben ik blij dat het de komende 24 uur bewolkt isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh oquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:19 schreef Paul het volgende:
NWS / Zeer grote brand Loonse en Drunense Duinen
*Lust geen koffie*![]()
Duinen in de fik....
Bekijk deze YouTube-video
Nu maar hopen dat de keffer waar kree z'n zus voor zorgt niet in de hens vliegt.![]()
Las het jaquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:19 schreef Paul het volgende:
Werewolf![]()
Ik ga met m'n ballen spelen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee, ik zit binnen maar heb wel de tuindeur en alle ramen open....quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:19 schreef Paul het volgende:
Trust nobody![]()
Lekker toch ffquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!Ik heb vandaag ook op m'n dakterras paters zitten klappen met een kameraad.
Zit achter de schuur, soort terras tussen riet en houten schutting echt geen wind zo.. Ff gezelligquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik zit binnen maar heb wel de tuindeur en alle ramen open....
Ik ga weer, krijg commentaarfijne avond
![]()
![]()
![]()
Oh geen idee, weet alleen dat het op countryballs/Polandball gebaseerd is.quote:
Enjoyquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:29 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Lekker toch ff
[..]
Zit achter de schuur, soort terras tussen riet en houten schutting echt geen wind zo.. Ff gezellig
![]()
![]()
![]()
Ja nou het gaat verschrikkelijk slecht met hem, maar het was wel weer een fijn moment zo samen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:29 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Lekker toch ff
[..]
Zit achter de schuur, soort terras tussen riet en houten schutting echt geen wind zo.. Ff gezellig
![]()
Ik hoop dat we nog een aantal van dit soort momenten mee kunnen maken voordat...........![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou het gaat verschrikkelijk slecht met hem, maar het was wel weer een fijn moment zo samen.
Ik hoop dat we nog een aantal van dit soort momenten mee kunnen maken voordat...........![]()
![]()
![]()
![]()
Ja we zijn sinds 2011 enorm goed bevriend, maar zijn lijdensweg wordt steeds ondraaglijker.quote:
Maar hij haalt nu wel alles uit het leven wat er in zit met concerten en vakanties en dergelijke!
Als mijn vriendin hier in juni komt, gaan we ook samen stappen, met Mini-ToT er bij!![]()
![]()
Ja zeker heerlijk genoten van het weertje ! Zelfs weer wat bij gekleurdquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe issie? Nog van het mooie weer kunnen genieten?![]()
Hoe is het met jou ?![]()
![]()
Mooi dat ie nog van het leven kan genietenquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we zijn sinds 2011 enorm goed bevriend, maar zijn lijdensweg wordt steeds ondraaglijker.
Maar hij haalt nu wel alles uit het leven wat er in zit met concerten en vakanties en dergelijke!
Als mijn vriendin hier in juni komt, gaan we ook samen stappen, met Mini-ToT er bij!![]()
![]()
Zeker!quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi dat ie nog van het leven kan genieten![]()
![]()
Oh heerlijkquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zeker heerlijk genoten van het weertje ! Zelfs weer wat bij gekleurd![]()
Hoe is het met jou ?![]()
Ja ik ook![]()
![]()
Ik gok dat mini de gemiddelde kroeg nog niet in komt.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we zijn sinds 2011 enorm goed bevriend, maar zijn lijdensweg wordt steeds ondraaglijker.
Als mijn vriendin hier in juni komt, gaan we ook samen stappen, met Mini-ToT er bij!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ow nee het wordt geen kroegentocht hoor!quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gok dat mini de gemiddelde kroeg nog niet in komt.Terrasje, restaurant en een paar winkels.
![]()
![]()
Zaligheidquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
JaLekker gewandeld en in het zonnetje gezeten
![]()
![]()
Was heel even naar de winkel geweest, op 10 min lopen maar toch de fiets gepakt en daar 1 km/u gaan lopen
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb toch liever het maanlicht.quote:
Kan geregeld worden, ik zal je zo een foto dm-en.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heb Radler Zitrone van De Klok gekocht, kijken of die lekker wegklokt. Nu eerst een Weizen van De Klok, die klokt prima weg
Uw ADH vitamine Worst
Nicequote:Op zaterdag 12 april 2025 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
Heb Radler Zitrone van De Klok gekocht, kijken of die lekker wegklokt. Nu eerst een Weizen van De Klok, die klokt prima weg![]()
![]()
Hou ik je aanquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan geregeld worden, ik zal je zo een foto dm-en.
*Lust geen koffie*![]()
[quote]Op zaterdag 12 april 2025 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft @:moonlight te veel gegeten?dit wist ik niet
![]()
59ct voor halve liter in de aanbieding ook, middelbare school prijzenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Voor de weggeefquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
59ct voor halve liter in de aanbieding ook, middelbare school prijzen![]()
![]()
[quote]Op zaterdag 12 april 2025 20:45 schreef Moonlight het volgende:
Opgeblazen gevoel? Iberogast!quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 12 april 2025 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft @:moonlight te veel gegeten?dit wist ik niet
*Lust geen koffie*![]()
Had nog wat cobra's overquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind dat je de boel enorm opblaast![]()
Kom hier dan pomp ik jou ook volquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind dat je de boel enorm opblaastHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sow danquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kom hier dan pomp ik jou ook vol![]()
Geef toe, hij was wel mooi rond.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Blue mooooon
You saw me standing aloooone
Heb nog een pilletje voor jequote:
Gegarandeerd 4 cmHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wowquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kom hier dan pomp ik jou ook vol
Uw ADH vitamine Worst
Dat is toch zeker weer 50% erbovenopquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb nog een pilletje voor je
Gegarandeerd 4 cm
Stuur maar door dan.quote:
Dat is toch een solide 40mmquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb nog een pilletje voor je
Gegarandeerd 4 cm
Dan komt lilak je volpompen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En dan hakken, rammen, tanken en vlammen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Partijtije vlink Doordrukkenquote:
Goeie klodder spuug erop en geweun gaan met die banaan!quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goeie klodder spuug erop en geweun gaan met die banaan!
Man man man vanmiddag op een terrasje, Eur 4 voor een cappuccino. En het was niet eens Scheveningen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hearlik die jeugdige onwetendheid en onervarendheidquote:
Alles is zo fucking uur in dit land tegenwoordig ja.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:58 schreef Koen66 het volgende:
Man man man vanmiddag op een terrasje, Eur 4 voor een cappuccino. En het was niet eens Scheveningen
Hier net de grens over is alles gelijk veel goedkoper.![]()
Hier zijn ze 1,20 aan de barquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:58 schreef Koen66 het volgende:
Maar niet om vragen na 11amHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
U is niet bekend met de hawk thua girl?quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hearlik die jeugdige onwetendheid en onervarendheid![]()
![]()
Want dan is het op?quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hier zijn ze 1,20 aan de bar
Maar niet om vragen na 11amOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Is voor Italianen ook ontbijtquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hier zijn ze 1,20 aan de bar
Maar niet om vragen na 11amSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is wel erg goedkoop.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
59ct voor halve liter in de aanbieding ook, middelbare school prijzenHow can I make this topic about me?![]()
Dat worden ze nogal snelquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dan worden Italianen gepiqieerd![]()
Oh maar daar is weinig voor nodig.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dan worden Italianen gepiqieerdOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Tsja, het zijn normale bedragen tegenwoordig. 4 euro voor een latte macchiato, 3,50 voor een koffie verkeerd....quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:58 schreef Koen66 het volgende:
En als echte heer heb jij natuurlijk de kroegbaas persoonlijk betaald, met je zegelringen om, met vier wel geplaatste clappu's op zijn chino'squote:Op zaterdag 12 april 2025 20:58 schreef Koen66 het volgende:
Wat is qua boodschappen in Nederland goedkoper dan in Duitsland? Of kun je gewoon alles wel uit Duitsland halen, in bulk?quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Alles is zo fucking uur in dit land tegenwoordig ja.
Hier net de grens over is alles gelijk veel goedkoper.How can I make this topic about me?![]()
Lang niet alles is goedkoperquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is qua boodschappen in Nederland goedkoper dan in Duitsland? Of kun je gewoon alles wel uit Duitsland halen, in bulk?![]()
Nee, dat geloof ik inderdaad ook niet, maar ik weet eigenlijk niet wat. Dus ik vraag hier evenquote:
Sommige groenten, maar buiten dat niet veel.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is qua boodschappen in Nederland goedkoper dan in Duitsland? Of kun je gewoon alles wel uit Duitsland halen, in bulk?
Verse melk en brood zoals wij dat hier kennen hoef je daar niet echt te verwachten. (Brood misschien wel tegen achterlijke prijzen aangezien het dan een speciaalproduct is.)![]()
paracetamol en hooikoortstabletten moet je in Duitsland in de apotheek halen dacht ik en dan duurderUw ADH vitamine Worst
Bier, vlees, verzorgingsproducten en brandstof is daar goedkoper, maar dan moet je wel binnen 20 tot 30km van de grens wonen om het te laten lonen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is qua boodschappen in Nederland goedkoper dan in Duitsland? Of kun je gewoon alles wel uit Duitsland halen, in bulk?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Koffiequote:Op zaterdag 12 april 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is qua boodschappen in Nederland goedkoper dan in Duitsland? Of kun je gewoon alles wel uit Duitsland halen, in bulk?
ChipsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dat idd wel weer.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
paracetamol en hooikoortstabletten moet je in Duitsland in de apotheek halen dacht ik en dan duurder![]()
koffie komen Duitsers juist in NL halen omdat ze in Duitsland nog een extra belasting hebbenquote:Uw ADH vitamine Worst
Zuurdesem voor 1.65 tot 2 euroquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige groenten, maar buiten dat niet veel.
Verse melk en brood zoals wij dat hier kennen hoef je daar niet echt te verwachten. (Brood misschien wel tegen achterlijke prijzen aangezien het dan een speciaalproduct is.)
Betaal je hier 4 a 5 euro voor
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hooikoorst tabletten zijn in DE wel minder werkzaam dan die in NL althans voor mij.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
paracetamol en hooikoortstabletten moet je in Duitsland in de apotheek halen dacht ik en dan duurderOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
VInd het brood wel lekker daar, ook in de supermarkt is het veel beter dan hierUw ADH vitamine Worst
Ja, brood vind ik in Duitsland altijd moeizaam.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Verse melk en brood zoals wij dat hier kennen hoef je daar niet echt te verwachten. (Brood misschien wel tegen achterlijke prijzen aangezien het dan een speciaalproduct is.)How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Koffie is daar niet duur, meer keuze ook.
Chips is echt kutkwaliteit daar.Dat vraagt hij toch ookquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
koffie komen Duitsers juist in NL halen omdat ze in Duitsland nog een extra belasting hebben
Wat in NL goedkoper isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Echt? Wat apart.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
paracetamol en hooikoortstabletten moet je in Duitsland in de apotheek halen dacht ik en dan duurderHow can I make this topic about me?![]()
Veel minder conserveringsmiddelenquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
VInd het brood wel lekker daar, ook in de supermarkt is het veel beter dan hierThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vers brood hoef je daar niet te verwachten? Bakkers gaan daar op zondagochtend speciaal open voor een paar uur zodat men verse broodjes kan halen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Verse melk en brood zoals wij dat hier kennen hoef je daar niet echt te verwachten. (Brood misschien wel tegen achterlijke prijzen aangezien het dan een speciaalproduct is.)Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja. Brood + groente moet ik daar dus niet halen, maar eigenlijk kan de rest wel gewoon. Sowieso deodorant en wasmiddel natuurlijk, dat scheelt behoorlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Dat vraagt hij toch ook
Wat in NL goedkoper is
Melk drink ik niet.How can I make this topic about me?![]()
Melk is even duur
En kaas weer goedkoper in Duitsland
Hollandse kaas
Grappig, bij de Lidl in Duitsland en bij Appie hier heb je allebei een driehoekig broodje met zaadjes er op.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, brood vind ik in Duitsland altijd moeizaam.
Bij Appie is het enorm krokant en luchtig, echt heerlijk!
Die Duiste versie is een klomp half rauw deeg wat als een baksteen op je maag ligt.
Smaakt wel goed, maar ik ga het niet nog een keer kopen.![]()
Brood wel hoorquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Brood + groente moet ik daar dus niet halen, maar eigenlijk kan de rest wel. Sowieso deodorant en wasmiddel natuurlijk, dat scheelt behoorlijk.
Melk drink ik niet.
En groente maakt qua prijs niet veel verschil
Ze hebben vaak alleen veel meer in de aanbieding dan hierThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik rij om de paar maanden wel die kant op voor goedkope rum, badschuim etcquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bier, vlees, verzorgingsproducten en brandstof is daar goedkoper, maar dan moet je wel binnen 20 tot 30km van de grens wonen om het te laten lonen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar halve Belgen gaan weer sneller in de autosportquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
Melk is even duur
Hollandse kaas
Deodorant en wasmiddel zijn in NL bijna altijd wel in de aanbieding.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Brood + groente moet ik daar dus niet halen, maar eigenlijk kan de rest wel gewoon. Sowieso deodorant en wasmiddel natuurlijk, dat scheelt behoorlijk.
Melk drink ik niet.
Volle prijs betaalt niemand er hier voor![]()
![]()
drogisterij producten in het algemeen is goedkoper in Duitsland iddquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Brood + groente moet ik daar dus niet halen, maar eigenlijk kan de rest wel gewoon. Sowieso deodorant en wasmiddel natuurlijk, dat scheelt behoorlijk.
Melk drink ik niet.Uw ADH vitamine Worst
Kennen ze daar arretjescake?quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zuurdesem voor 1.65 tot 2 euro
Betaal je hier 4 a 5 euro voor
Oh, GG toch, dat maak je toch zelf?![]()
Had verjaardagquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar halve Belgen gaan weer sneller in de autosport
Stiekem op schermpje half kunnen kijken
Alcohol is daar ook weer goedkoper idd.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik rij om de paar maanden wel die kant op voor goedkope rum, badschuim etcOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Frankrijk ook.quote:
Ik had een keer op vakantie mokerveel koppijn, zit je daar van dorp naar dorp te reizen om een apotheek te vinden die open is, en dan vind je eentje die over 3 kwartier open is vanwege lunchpauze en vanwege corona moet je dan vervolgens ook nog buiten in de brandende hitte staan wachten voor je een keer een pakkie paracetamol mag gaan kopen.
Vervolgens veel administratieve rompslomp om dat pakkie te registreren en alles, pfff.....![]()
Echte arretjescake moet je zelf makenquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kennen ze daar arretjescake?
Oh, GG toch, dat maak je toch zelf?![]()
En ze hebben in Duitsland veel meer gebak
Absoluut, ik wacht gewoon af tot dat spul weer in de bonus is, 1+1 gratis, dan kan ik weer een 2 maanden vooruit.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Deodorant en wasmiddel zijn in NL bijna altijd wel in de aanbieding.
Volle prijs betaalt niemand er hier voorHow can I make this topic about me?![]()
Ik heb alleen Q3 meegekregen want werk wat uitliepquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had verjaardag
In Duitsland zit je gebakkenquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echte arretjescake moet je zelf maken
En ze hebben in Duitsland veel meer gebak![]()
![]()
Brood zoals we het hier kennen, gewoon een standaard zacht en luchtig brood wat in sneetjes gesneden is.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Vers brood hoef je daar niet te verwachten? Bakkers gaan daar op zondagochtend speciaal open voor een paar uur zodat men verse broodjes kan halen.![]()
I knowquote:
Maar ze kunnen er meestal nog wel om lachen
De Fransen daarentegenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heerlijk, dat ondeugende.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had verjaardag
Zelfs dan is het vaak goedkoper in Duitslandquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Absoluut, ik wacht gewoon af tot dat spul weer in de bonus is, 1+1 gratis, dan kan ik weer een 2 maanden vooruit.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deodorant en wasmiddel kun je beter bij Die Grenze halen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Melk drink ik niet.![]()
![]()
Klopt ja, die kaas!quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
Melk is even duur
Hollandse kaas
Maar melk is vaak gepasteuriseerd.![]()
Verschil qua prijs in chips is er nog wel, maar paar jaar terug was het in NL echt rete-goedkoop, dat is zeker niet meerquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jupquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfs dan is het vaak goedkoper in Duitsland
Niveau zonnebrand 26 euro bij de Kruidvat
8 euro bij de DMHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen idee wat er nu met Lulu wasquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb alleen Q3 meegekregen want werk wat uitliep
Dat kon ik dus niet meekrijgen zonder geluidThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bij Action of Die Grenze veel spul standaard goedkoper dan in DEquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfs dan is het vaak goedkoper in Duitsland![]()
75% van de tijd zijn de normale prijzen in Duitsland wel goedkoper dan de aanbeidingen in NLquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfs dan is het vaak goedkoper in Duitsland
Ja verse melk buiten NL is vaak een dingetjequote:Op zaterdag 12 april 2025 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, die kaas!
Maar melk is vaak gepasteuriseerd.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dan ligt dat echt aan waar je het vandaan hebt. Ik heb in de tijd dat ik er woonde geen enkele supermarkt gezien die geen eigen losse bakkerij erbij had. Kwaliteit was echt duizend keer beter dan die te harde meuk van de AH.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Grappig, bij de Lidl in Duitsland en bij Appie hier heb je allebei een driehoekig broodje met zaadjes er op.
Bij Appie is het enorm krokant en luchtig, echt heerlijk!
Die Duiste versie is een klomp half rauw deeg wat als een baksteen op je maag ligt.
Smaakt wel goed, maar ik ga het niet nog een keer kopen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hier ookquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, die kaas!
Maar melk is vaak gepasteuriseerd.
Ik vind groente en fruit echt enorm duur in Belgische supermarktUw ADH vitamine Worst
Lidl heeft een prima brandy voor 6 euro per fles!quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alcohol is daar ook weer goedkoper idd.
Die van 8 euro is wel duidelijk een stuk beter, maar is ook sterker.![]()
Gewoon aanbiedingen halenquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jup
8 euro bij de DM
https://nl.pepper.com/aan(...)inkelbeleving-352122![]()
Ja verse melk buiten NL is vaak een dingetjequote:Op zaterdag 12 april 2025 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, die kaas!
Maar melk is vaak gepasteuriseerd.Lidl rum voor een paar euroquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alcohol is daar ook weer goedkoper idd.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Goeie tipquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Deodorant en wasmiddel kun je beter bij Die Grenze halen.
Weinig soorten chips die nog onder een tientje per kilo zitten.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verschil qua prijs in chips is er nog wel, maar paar jaar terug was het in NL echt rete-goedkoop, dat is zeker niet meer
En dan praat je dus over wat gebakken piepers met wat kruiden he!![]()
Je kunt het in Duitsland gewoon kopenquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja verse melk buiten NL is vaak een dingetje
[..]
Lidl rum voor een paar euroThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat vind ik geen niveau neequote:Op zaterdag 12 april 2025 21:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jup
8 euro bij de DM
Uw ADH vitamine Worst
Lando?quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee wat er nu met Lulu was
Dat kon ik dus niet meekrijgen zonder geluid
IDK, maar ik vermoed dat ze door een gebrek aan bruikbare data bij hem de timing en setup voor de laatste run gewoon niet goed hebben gekregen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wat is in Belgie eigenlijk goedkoper dan in NL qua boodschappen?Uw ADH vitamine Worst
Lewisquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lando?
IDK, maar ik vermoed dat ze door een gebrek aan bruikbare data bij hem de timing en setup voor de laatste run gewoon niet goed hebben gekregen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Appelmoesquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is in Belgie eigenlijk goedkoper dan in NL qua boodschappen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bezwijkt onder drukquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lando?
IDK, maar ik vermoed dat ze door een gebrek aan bruikbare data bij hem de timing en setup voor de laatste run gewoon niet goed hebben gekregen.![]()
![]()
En toch zijn veel andere dingen daar weer goedkoperquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind groente en fruit echt enorm duur in Belgische supermarkt
Ik lach me kapot om de prijzen hier
Zo'n groot paasei van kinder is 11 euro
Er zijn ook nog huismerk eieren voor 7 ( en die zijn groter, nog steeds met cadeau erin)
De lindt waren het duurste met 19 euro, maar dan heb je ook nog een verrassing een 3 bonbons
Ik vreet aan de hele week verse zoete rode aardbeien voor 2,50 per 500 gramHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ow die lulu, die is gewoon een jankerstront. Die kan niet rijden in een fatsoenlijke wagenquote:
Alleen die van Hak he.quote:
Jumbo huismerk cola en dan in NL statiegeld halenquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is in Belgie eigenlijk goedkoper dan in NL qua boodschappen?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Echt wel!quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die Grenze
Bizar goedkoop daar.
Hoewel je soms ook een product ziet waarbij je zoiets hebt van: "Wat waren zij denkende?"
Laatst hadden ze blikkies met cocktails voor ¤4,50 per blikkie of zo!
En die Bacardi rum mixjes raken ze ook aan de straatstenen niet kwijt: piepkleine flesjes voor een hoop geld.
Maar daar buiten hebben ze echt wel geweldige aanbiedingen!![]()
![]()
heb net bij de dirk aardbeien gekocht voor 2,39 400g. Maar weet niet of die heel zoet isquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En toch zijn veel andere dingen daar weer goedkoper
Ik lach me kapot om de prijzen hier
Zo'n groot paasei van kinder is 11 euro
Er zijn ook nog huismerk eieren voor 7 ( en die zijn groter, nog steeds met cadeau erin)
De lindt waren het duurste met 19 euro, maar dan heb je ook nog een verrassing een 3 bonbons
Ik vreet aan de hele week verse zoete rode aardbeien voor 2,50 per 500 gramUw ADH vitamine Worst
Hier helaas geen Dirkquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb net bij de dirk aardbeien gekocht voor 2,39 400g. Maar weet niet of die heel zoet is
Die is geloof ik het goedkoopstThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ben blij met de Dirkquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier helaas geen Dirk
Die is geloof ik het goedkoopstUw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier helaas geen Dirk
Die is geloof ik het goedkoopst![]()
![]()
Met veel wel jaquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier helaas geen Dirk
Die is geloof ik het goedkoopst
Ik wil ook een Dirk
Ik wil de jumbo er wel voor inruilen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jumbo is nu ongeveer het duurst gewordenquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
Ik wil ook een Dirk
Ik wil de jumbo er wel voor inruilen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:20 schreef StevenHyde het volgende:
In Duitsland hebben ze zeker lekker gebak 🤤![]()
![]()
Fijn dat je eindelijk je feedback door neemtquote:
En de helft van de tijd producten niet leverbaar omdat ze ruzie maken met producentenquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jumbo is nu ongeveer het duurst gewordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jumbo is nu ongeveer het duurst geworden
En de kwaliteit van de huismerken vind ik sowieso veel beter dan van Appie.![]()
Ik mis nu wel mijn jumbo personeel kortingquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
En de helft van de tijd producten niet leverbaar omdat ze ruzie maken met producenten![]()
Heb voor een onderbedrijf van die toko gewerkt, toen was het nog wel leuk boodschappen doen
Ik doe boodschappen zoveel mogelijk bij AH, ook vanwege de bonus. Daar kan Jumbo volgens mij niet tegenop.How can I make this topic about me?![]()
Ja op zich is daar nog wel iets voor te zeggen. Niet zomaar de producenten de prijzen zo ver laten opvoeren. Mag best een beetje tegengas gegeven worden.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
En de helft van de tijd producten niet leverbaar omdat ze ruzie maken met producenten![]()
Voor super de boer gewerktquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mis nu wel mijn jumbo personeel korting![]()
Heb voor een onderbedrijf van die toko gewerkt, toen was het nog wel leuk boodschappen doen
Niks geen korting
Valt zeker niet meequote:Op zaterdag 12 april 2025 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
En de kwaliteit van de huismerken vind ik sowieso veel beter dan van Appie.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fijn dat je eindelijk je feedback door neemt![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Bonus aanbiedingen zijn zeker prima, maar als Dirk iets in de aanbieding heeft is het vaak toch nog een stukje goedkoperquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik doe boodschappen zoveel mogelijk bij AH, ook vanwege de bonus. Daar kan Jumbo volgens mij niet tegenop.![]()
Dat is niet echt super van dier boerquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor super de boer gewerkt
Niks geen korting![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: