Vind het persoonlijk wel leuk dat zo'n club ook eens echt wat potjes speelt en niet toevallig door een aardige Scandinavische club verslagen wordt. Denk dat Twente of AZ daar ook aardig moeite mee zou hebben.quote:Op maandag 21 april 2025 21:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar de hele coëfficiënt boeit mij persoonlijk bijzonder weinig, waar heb je het over?
Benieuwd welke mongool van een bondscoach hem een keer gaat selecteren (zoals Frank de B die Quincy P mee naar het EK nam)quote:Op maandag 21 april 2025 22:14 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Wordt het niet eens tijd dat we de bovenkamer van psychopaat Wouter Goes ter beschikking gaan stellen aan de wetenschap?
Ik stel voor om hem mee te nemen naar shithole USA en hem daar ook lekker achter te laten. Ze houden daar wel van sekteleden.quote:Op maandag 21 april 2025 22:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Benieuwd welke mongool van een bondscoach hem een keer gaat selecteren (zoals Frank de B die Quincy P mee naar het EK nam)
Ik krijg het idee dat zelfs spelers van AZ hem niet heel erg mogen.quote:Op maandag 21 april 2025 22:14 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Wordt het niet eens tijd dat we de bovenkamer van psychopaat Wouter Goes ter beschikking gaan stellen aan de wetenschap?
Ach, de Kromme. Dat kan ook eigenlijk al jaren niet meer heh?quote:Ik was van het veld gelopen als ik in de laatste minuut zo’n penalty tegen had gekregen
De Kromme is cult.quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, de Kromme. Dat kan ook eigenlijk al jaren niet meer heh?
Ik walg van je en post dit op Twitter, maar verder heb ik te veel fatsoenquote:
Bij Van Bommel valt de appel ook niet ver van de boom, wat een engnekken.quote:Op maandag 21 april 2025 20:58 schreef Szura het volgende:
Ik gun dit de totale debiel van een Goes het hardst
Die is al jaren seniel, elke week boos een kolommetje want AJAX.quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, de Kromme. Dat kan ook eigenlijk al jaren niet meer heh?
Heb het idee dat het bij z’n vader altijd nog samen ging met ook presteren op het veld, z’n zoon is net zo irritant, maar laat ook niks zien als voetballer..quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Van Bommel valt de appel ook niet ver van de boom, wat een engnekken.
Dit inderdaad, was in 2009 in de Kuip bij bekerwinst van m'n tweede club Heerenveen (nee dit kan niet), absoluut onvergetelijk voor zo'n club.quote:Op maandag 21 april 2025 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dit soort klinisch gejank betekent eigenlijk dat er nooit meer sprookjes of stunts mogen zijn, want o wee als er iets met de coefficiënten gebeurt!!!
Willen we ook Telstar in de eredivisie? Wordt aardig reëelquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit inderdaad, was in 2009 in de Kuip bij bekerwinst van m'n tweede club Heerenveen (nee dit kan niet), absoluut onvergetelijk voor zo'n club.
Zelfde verhaal als aantal x FC Dordrechtquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Willen we ook Telstar in de eredivisie? Wordt aardig reëel
De vraag of ze op een positief aantal punten zullen eindigen dit seizoen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:23 schreef VoMy het volgende:
Bij Vitesse krijgen ze ondertussen vaker puntenstraffen dan er speelrondes zijn.
Na deze aftrek nog steeds +1quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
De vraag of ze op een positief aantal punten zullen eindigen dit seizoen.
Het seizoen is nog niet voorbij!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |