SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Ook even hier, voor de mensen die niet in memoriam meelezen.
Tot nu toe zijn er 37 donaties binnen voor @sinterklaaskapoentje . Ik heb 40 rozen besteld (20 witte en 20 rode). Mochten er voor morgenavond 19: 00 uur nog meer dan drie donaties binnen komen kan ik nog rozen bij bestellen.
We gaan ze zondagmiddag ophalen, zodat ik ze in de avond kan labelen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Super wat je doetquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:32 schreef DJMO het volgende:
Ook even hier, voor de mensen die niet in memoriam meelezen.
Tot nu toe zijn er 37 donaties binnen voor @:sinterklaaskapoentje . Ik heb 40 rozen besteld (20 witte en 20 rode). Mochten er voor morgenavond 19: 00 uur nog meer dan drie donaties binnen komen kan ik nog rozen bij bestellen.
We gaan ze zondagmiddag ophalen, zodat ik ze in de avond kan labelen.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kijk in Google Maps danquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik kan geen betaalautomaat vinden![]()
Automaat is 300 meter verderop... Logisch
En er is maar 1 automaat en iemand is goed aan het klooien ermee
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon terugklooienquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
Automaat is 300 meter verderop... Logisch
En er is maar 1 automaat en iemand is goed aan het klooien ermee![]()
Ook een roos doneren voor @sinterklaaskapoentje? Klik hier.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat was optie 2quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nah gewoon wachten en toekijken![]()
Schiet maar te hulp danquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hij heeft de help knop ingedrukt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: