Niet naar Honduras?quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:32 schreef herverwijderd het volgende:
Alle honden terug naar de Canarische Eilanden.
Voor wie is dat milieu er nou eigenlijk dan?quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:33 schreef StateOfMind het volgende:
Mensen, díe zijn pas schadelijk voor het milieu...
Nietsquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Als ik een hond zou hebben zou het mij idd weinig kunnen schelen. Wat kun je er aan doen? Niets. Intussen betekenen die beeskes de wereld voor hun eigenaren. Dat vind ik belangrijker.
Waarom niet alle huisdieren, en dan ook maar dieren in het wild want die kunnen ook gevaarlijk zijn en ook vee want vogelgriep en insecten want die zijn gewoon kutquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Het doet even zeer, maar ik ben voor een honden verbod. Hulpverleners zullen er ook blij mee zijn. Zeker de eerste hulp. Geen doodgebeten babies meer om maar wat te noemen. Flinke winst voor het milieu ook.
Graag zsm verbieden.
Ik ben zeker voor een muggenverbod te porrenquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:00 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Waarom niet alle huisdieren, en dan ook maar dieren in het wild want die kunnen ook gevaarlijk zijn en ook vee want vogelgriep en insecten want die zijn gewoon kut
Ja fuck die teringlijersquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben zeker voor een muggenverbod te porren
quote:
Linksquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor wie is dat milieu er nou eigenlijk dan?
Wat voor hont?quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
![]()
*stuurt hond op Aberkullie af
Kill en attack![]()
Geen genade
Muggen lives matter! (Helaas)quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben zeker voor een muggenverbod te porren
Mooi, weg met de huisvlieg!quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:50 schreef MichaelScott het volgende:
Snel alle huisdieren en paarden verbieden.
Laten we beginnen met een betere screening van toekomstige baasjes. Zie nog te veel honden die gewoon de baas zijn over hun eigenaren. Terwijl dat voorrecht alleen aan katten is.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Het doet even zeer, maar ik ben voor een honden verbod. Hulpverleners zullen er ook blij mee zijn. Zeker de eerste hulp. Geen doodgebeten babies meer om maar wat te noemen. Flinke winst voor het milieu ook.
Graag zsm verbieden.
Het is niet zozeer een kwestie van niet leuk vinden, veel mensen hebben gewoon last van honden en van mensen die een hond hebben. Hondenpoep op de stoep, agressieve honden, honden die zomaar aan je gaan zitten snuffelen, om maar eens een paar ergernissen te noemen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:57 schreef Hexagon het volgende:
Snel verbieden dus die honden. Enkel nog voor blinden en de politie toestaan.
Ik vind honden niet leuk, dus dan is het niet zo erg dat het verboden wordt.
Ziedaar de denkwijze van een groot deel van Nederland.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Graag zsm verbieden.
Gevat hoor, deze.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:32 schreef herverwijderd het volgende:
Alle honden terug naar de Canarische Eilanden.
Dit inderdaad. In plaats van lukraak alles verbieden wat niet optimaal werkt kun je ook eens wat gerichter gaan kijken naar het probleem.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:57 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Laten we beginnen met een betere screening van toekomstige baasjes. Zie nog te veel honden die gewoon de baas zijn over hun eigenaren. Terwijl dat voorrecht alleen aan katten is.
*heeft zelf geen hond, iets met de waf...
Graag direct en samen met het vuurwerk.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Graag zsm verbieden.
Bij de douane speuren ze ook alle drugs op.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:57 schreef Hexagon het volgende:
Gemiddeld 130.000 auto-ongelukken per jaar in Nederland. Jij levert ook braaf je auto in neem ik dan aan?quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Graag direct en samen met het vuurwerk.
150.000 mensen worden jaarlijks gebeten door honden.
Enorm contrast met het vuurwerk wat 1.100 heeft.
Dus: hondten oprotten!
Niet alle, je hebt ook nog een douane röntgen scan op oa Schiphol en Rotterdam.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Bij de douane speuren ze ook alle drugs op.
Je hebt ook nog hulphonden voor mensen met andere beperkingen.
Oh persoonlijk ben ik alles behalve een fan van honden. Maar ik gun de hondenliefhebbers hun trouwe Lobbes.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een kwestie van niet leuk vinden, veel mensen hebben gewoon last van honden en van mensen die een hond hebben. Hondenpoep op de stoep, agressieve honden, honden die zomaar aan je gaan zitten snuffelen, om maar eens een paar ergernissen te noemen.
Aannames, de basis van alle fuckups.quote:
Een bloeddorstige, levensgevaarlijke en angstaanjagende boerenfoxquote:
Dat heb ik even gedaan voor jequote:Op vrijdag 11 april 2025 14:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Aannames, de basis van alle fuckups.
Overigens is het aantal verkeersslachtoffers echt heel laag ivm de jaren '70/'80.
Zoek maar op.
Nou, niet alle hulpverleners.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Het doet even zeer, maar ik ben voor een honden verbod. Hulpverleners zullen er ook blij mee zijn.
Alles moet kapot!quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:19 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat heb ik even gedaan voor je![]()
684 doden door verkeersongevallen in Nederland tegenover vorig jaar 2 dodelijke ongevallen door een hondenaanval/beet. En dat laatste is zelfs vertekend want het gemiddeld over de laatste 10 jaar lag maar liefst op 0,8.
Als je liever alle hondenbeten (ook niet dodelijk) wil gaan vergelijken met alle verkeersongevallen (dus aanrijdingen waarbij er alleen blikschade is) dan ligt ook die verhouding compleet scheef.
Dus nogmaals: moeten alle auto's dus ook weg als alle honden weg moeten?
O die kan ik wel aanquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een bloeddorstige, levensgevaarlijke en angstaanjagende boerenfox
Ahwquote:Op vrijdag 11 april 2025 15:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier tijdens een classified infiltratie missie bij de Taliban
[ link | afbeelding ]
Om een compleet beeld te krijgen: hoeveel honden zijn er en hoeveel verkeersdeelnemers zijn er? Want alleen kijken naar auto's is ook scheef.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:19 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat heb ik even gedaan voor je![]()
684 doden door verkeersongevallen in Nederland tegenover vorig jaar 2 dodelijke ongevallen door een hondenaanval/beet. En dat laatste is zelfs vertekend want het gemiddeld over de laatste 10 jaar lag maar liefst op 0,8.
Als je liever alle hondenbeten (ook niet dodelijk) wil gaan vergelijken met alle verkeersongevallen (dus aanrijdingen waarbij er alleen blikschade is) dan ligt ook die verhouding compleet scheef.
Dus nogmaals: moeten alle auto's dus ook weg als alle honden weg moeten?
Blinden zijn niet rendabel. Die kun je gewoon van een flat afgooien,quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:57 schreef Hexagon het volgende:
Een auto heb je nodig. Tenminste, de meeste bezitters er van.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Om een compleet beeld te krijgen: hoeveel honden zijn er en hoeveel verkeersdeelnemers zijn er? Want alleen kijken naar auto's is ook scheef.
Ik liep met onze boeren fox, toen zoiets met z'n tweeen op ons af kwam.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |