Wat leuk. Beslissen jullie samen wat jullie gaan zingen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tof. En alles herschreven!![]()
Zojuist bericht, dat het popkoor ‘mag’ optreden in het nieuwe koorfestival in Hilversum begin september.
(Zij deden hun aankondiging 2 weken terug met de verwijzing naar het vk artikel over oa. ons koor) 🎼🎶😉
Ik heb als backuphost Filen gekozen, da's een duutser.quote:Op zaterdag 12 april 2025 09:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme, heb jij misschien onderzoek gedaan naar een prettige Europese image host? Of iemand anders, mag ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank. Ik ga het bekijken. Het gaat mij in eerste instantie om gebruik voor op het forum. Opslag e.d is niet mijn afdeling hier, dat regelt mijn wederhelft.quote:Op zaterdag 12 april 2025 09:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb als backuphost Filen gekozen, da's een duutser.
Voor de foto's om ze ook te kunnen rangschikken en ordenen etc ben ik uitgeweken naar Ente. Dat is niet Europees maar in de mix van wensen en eisen kwam die er bij mij uitrollen als de beste optie.
Ik heb gister net daar een abo afgesloten en de foto's overgezet; het gebruik en het gebruiksgemak moet ik nog gaan ondervinden.
Perfectiequote:Op zaterdag 12 april 2025 09:54 schreef gcjoel het volgende:
Wij zijn proefkamperen met de camper. Heerlijk weer![]()
En de lokale slager/worstmaker heeft grillworst dag vandaag. Hoe goed kan je het plannen?Ze hebben een prijs gewonnen met de grillworst dus de verwachting is hoog.
Ah. Geen idee of Ente dat ondersteunt.quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank. Ik ga het bekijken. Het gaat mij in eerste instantie om gebruik voor op het forum. Opslag e.d is niet mijn afdeling hier, dat regelt mijn wederhelft.
Misschien. Ik heb het liefst zo min mogelijk data in de VS staan. En ik overweeg ook om een host te zoeken die in sommige gevallen foto's na een bepaalde tijd verwijdert. Het is niet nodig om een foto in Wat Eten We Vandaag? 10 jaar online te laten staan.quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah. Geen idee of Ente dat ondersteunt.
Is imgur “af”?
Hallo welke worstmaker is dit.quote:Op zaterdag 12 april 2025 09:54 schreef gcjoel het volgende:
Wij zijn proefkamperen met de camper. Heerlijk weer![]()
En de lokale slager/worstmaker heeft grillworst dag vandaag. Hoe goed kan je het plannen?Ze hebben een prijs gewonnen met de grillworst dus de verwachting is hoog.
Nadat photobucket een betaalsite werd en onze > 500 verbouwfoto’s liet verdwijnen, ben ik over naar imgbb . In een review is het ook niet duidelijk waar het eigendom ligt.quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Misschien. Ik heb het liefst zo min mogelijk data in de VS staan. En ik overweeg ook om een host te zoeken die in sommige gevallen foto's na een bepaalde tijd verwijdert. Het is niet nodig om een foto in Wat Eten We Vandaag? 10 jaar online te laten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |