Leuk
@Kaatje1! En
@AnneX!
En
@Sarabi benieuwd hoe het was en hoe iedereen jullie biertje vond!
Ik had een nogal volle werkdag met planning 11-12 en 12-13 startgesprek stage, 13.30-15.15 intervisie en 15.30-16.30 startgesprek stage. Ik bleek alleen dubbel gepland te hebben, ik had ook iemand om 12.15 voor een startgesprek ingepland.. dus het werd 11-12, 12-12.50, 12.50-13.30 startgesprekken, 13.30 intervisie. Die was iets eerder klaar, 14.45, toen een student in tranen ivm overlijden in familie en spanning die er even uit kwam tot 15.00, en 15-16u laatste startgesprek. Toen nog collega die kwam spuien en wat mails en om 17.15 de deur uit. Gaarrrr.
Vanavond deed ik even twee uurtjes heel rustige bardienst op de hockey en in die tijd kreeg ik het voor elkaar om door mn enkel te gaan

. Er loopt een kat uit de buurt vaak rond daar, en die wilde clubhuis in. Dus ik wilde snel naar deur lopen om te zorgen dat 'ie buiten bleef. Maar vergat dat er een afstapje zit als je achter bar vandaan komt.. Dus zette voet verkeerd neer, gewicht erop, auw, enzovoorts. Ik heb mn enkelbanden al drie keer ingescheurd aan die kant

. Het deed wel best pijn maar niet zoveel als de eerdere keren en vooralsnog is het ook nog niet heel stijf of dik of blauw geworden, dus ik heb goede hoop dat het alleen verrekt is. Of dat ook niet eens en dat ik zondag gewoon kan hockeyen (iets minder waarschijnlijk, maar hey, hoop doet leven enzo).
Echt, het is maar goed dat ik geen vriend heb, anders zou ik wekelijks moeten uitleggen dat ik écht écht niet mishandeld wordt..