Hoezo verprutst, volgens de Scheefpoeper was dit het ideale scenario op SS Worxquote:Op zondag 20 april 2025 13:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen Deem en geen LOTTE, dat is wel ideaal. Alleen eeuwig zonde dat we niet hebben gezien hoe ze dit hebben verprutst.
volgens mij al een poos live op de streamquote:Op zondag 20 april 2025 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De NOS is live, ja!
We noteren 32.7 kilometer van de finish.
Neen.quote:Op zondag 20 april 2025 13:14 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
volgens mij al een poos live op de stream
U vraagt, Movistar draait.quote:Op zondag 20 april 2025 13:15 schreef wimderon het volgende:
Wie moet hier nog gaan achtervolgen? Je zou zeggen Visma of Movistar ofzo.
Geeft dit jou een slechte afdronk?quote:Op zondag 20 april 2025 13:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoor Rox vijf seconden proberen te praten en ik wil nu al niet meer leven.
Schaduwvrouwen vooruitsteken, de Nederlandse taal krijgt een totaal nieuwe dimensie.
Counterpunt: dan moet het wel al bijna een soliste zijn, want de toppers staan dagelijks te dansen op elkaars graf.quote:Op zondag 20 april 2025 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het kan wel altijd snel gaan in het vrouwenwielrennen. Anderhalve minuut bij de vrouwen is een halve minuut bij de mannen.
Nee begrijp ook niet waarom Ine Puck bij de favorieten noemt. Puck is op de weg echt geen winnaar.quote:
Waarom irriteert Rox zo?quote:Op zondag 20 april 2025 13:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoor Rox vijf seconden proberen te praten en ik wil nu al niet meer leven.
Schaduwvrouwen vooruitsteken, de Nederlandse taal krijgt een totaal nieuwe dimensie.
Denk dat je het al goed samenvatquote:Op zondag 20 april 2025 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom irriteert Rox zo?
Ik heb dat ook bij haar, terwijl ze eigenlijk niks fout doet.
Alleen dat gespeelde enthousiasme icm die stem, alsof alleen zij weet hoe een renner zich voelt in een koers..
En ze is nooit kritisch ook niet na een waardeloze vrouwenkoers bv gilt ze nog hoe mooi en speciaal het was.
Nou, dan heb je het antwoord zelf al gegeven toch.quote:Op zondag 20 april 2025 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom irriteert Rox zo?
Ik heb dat ook bij haar, terwijl ze eigenlijk niks fout doet.
Alleen dat gespeelde enthousiasme icm die stem, alsof alleen zij weet hoe een renner zich voelt in een koers..
En ze is nooit kritisch ook niet na een waardeloze vrouwenkoers bv gilt ze nog hoe mooi en speciaal het was.
Vergeleken met Rox is Bobbie een taalvirtuoosquote:Op zondag 20 april 2025 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, dan heb je het antwoord zelf al gegeven toch.
Ik vind haar taalbeheersing voor een commentator ook echt ondermaats. De vrouwelijke Bobbie Traksel.
Over ondermaatse taalbeheersing gesproken. De slechtste daarin is Thijs van Amerongen. Die verzint iedere cross vijf nieuwe woorden.quote:Op zondag 20 april 2025 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind haar taalbeheersing voor een commentator ook echt ondermaats. De vrouwelijke Bobbie Traksel.
Techniciteitquote:Op zondag 20 april 2025 13:29 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Over ondermaatse taalbeheersing gesproken. De slechtste daarin is Thijs van Amerongen. Die verzint iedere cross vijf nieuwe woorden.
Dat vind ik dan wel weer een prettige commentator.quote:Op zondag 20 april 2025 13:29 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Over ondermaatse taalbeheersing gesproken. De slechtste daarin is Thijs van Amerongen. Die verzint iedere cross vijf nieuwe woorden.
Daar was pa Knetemann dan ook weer goed inquote:Op zondag 20 april 2025 13:29 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat is een Belg.quote:Op zondag 20 april 2025 13:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk als Nederlander zou MVDP hier altijd verplicht moeten starten.
Touretappe zouden er veel toch graag winnenquote:Op zondag 20 april 2025 13:23 schreef DIJK het volgende:
[..]
Nee begrijp ook niet waarom Ine Puck bij de favorieten noemt. Puck is op de weg echt geen winnaar.
niks fout?quote:Op zondag 20 april 2025 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
terwijl ze eigenlijk niks fout doet.
gespeelde enthousiasme....
ze is nooit kritisch ook niet na een waardeloze vrouwenkoers....
Mooie was die discussie op de Olympische spelen over haar winnaarskarakter en vervolgens het wk mountainbiken.quote:Op zondag 20 april 2025 13:23 schreef DIJK het volgende:
[..]
Nee begrijp ook niet waarom Ine Puck bij de favorieten noemt. Puck is op de weg echt geen winnaar.
Mjah wat ik vind vindt een ander lang niet altijd. Ik ben daar wel kritisch in.quote:Op zondag 20 april 2025 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is nu toch juist wel spannend? Vreemde vergelijking ook.quote:Op zondag 20 april 2025 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kan echt geen vrouwen wielrennen meer zien.
Net zo kut als vrouwenvoetbal meestal. Slechts enkele keren is het spannend
We zullen het onthouden als we zometeen weer naar een 60+km solo van iemand zitten te kijkenquote:Op zondag 20 april 2025 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat laatste vind ik een beetje raar, ik heb hele spannende pupillen wedstrijden gezien, spanning hangt niet af van niveau, als iedereen maar even goed of slecht isquote:Op zondag 20 april 2025 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar het zijn vrouwen dus dan moeten we een boze bias hebbenquote:Op zondag 20 april 2025 13:39 schreef Remco het volgende:
[..]
Het is nu toch juist wel spannend? Vreemde vergelijking ook.
Waarom ga je dan wel kijken?quote:Op zondag 20 april 2025 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Soms zijn de tactieken ze tenenkrommend raar bij de vrouwen.quote:Op zondag 20 april 2025 13:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik een beetje raar, ik heb hele spannende pupillen wedstrijden gezien, spanning hangt niet af van niveau, als iedereen maar even goed of slecht is
Ik kijk niet, zit in de sauna na een lange wegrit en schakel zo de heren in in de finalequote:
Snorbrommer?quote:Op zondag 20 april 2025 13:41 schreef Hyaenidae het volgende:
Roxanne die deze vrouwtjes 'brommers' noemt
De snorfiets is al afgestapt.quote:Op zondag 20 april 2025 13:41 schreef Hyaenidae het volgende:
Roxanne die deze vrouwtjes 'brommers' noemt
Om dan te genieten van de altijd spannende mannenkoers waar Pogacar solo naar de streep rijdt.quote:Op zondag 20 april 2025 13:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kijk niet, zit in de sauna na een lange wegrit en schakel zo de heren in in de finale
Dat geldt bij de mannen ook regelmatigquote:Op zondag 20 april 2025 13:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soms zijn de tactieken ze tenenkrommend raar bij de vrouwen.
Maar soms is het ook gewoon spannend ja.
Meestertacticus Pogacar die gewoon weer harder gaat rijden dan de rest.quote:Op zondag 20 april 2025 13:43 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Om dan te genieten van de altijd spannende mannenkoers waar Pogacar solo naar de streep rijdt.
Tel nog eens.quote:Op zondag 20 april 2025 13:44 schreef vaarsuvius het volgende:
4 Nederlandsen tegen 1, dus die ene zal wel winnen
ah ok, ik dacht dat Labous een onbekende NL renster wasquote:
Dat is een Franse truiquote:Op zondag 20 april 2025 13:44 schreef vaarsuvius het volgende:
4 Nederlandsen tegen 1, dus die ene zal wel winnen
Ja die schijtkerel verpest de koers!quote:Op zondag 20 april 2025 13:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meestertacticus Pogacar die gewoon weer harder gaat rijden dan de rest.
Is dit niet rijden zodat Bredewold niet over hoeft te nemen en de rest gas moet blijven geven?quote:Op zondag 20 april 2025 13:48 schreef wimderon het volgende:
Wiebes rijdt nu wel, terwijl Bredewold de snelste is vooraan.
Bredewold is ook de eerste die dadelijk lostquote:Op zondag 20 april 2025 13:48 schreef wimderon het volgende:
Die wordt toch wel los gereden op de Cauberg?quote:Op zondag 20 april 2025 13:48 schreef wimderon het volgende:
Die moet waarschijnlijk hopen dat het daarna weer even stilvalt, inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2025 13:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die wordt toch wel los gereden op de Cauberg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |