Techniciteitquote:Op zondag 20 april 2025 13:29 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Over ondermaatse taalbeheersing gesproken. De slechtste daarin is Thijs van Amerongen. Die verzint iedere cross vijf nieuwe woorden.
Dat vind ik dan wel weer een prettige commentator.quote:Op zondag 20 april 2025 13:29 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Over ondermaatse taalbeheersing gesproken. De slechtste daarin is Thijs van Amerongen. Die verzint iedere cross vijf nieuwe woorden.
Daar was pa Knetemann dan ook weer goed inquote:Op zondag 20 april 2025 13:29 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat is een Belg.quote:Op zondag 20 april 2025 13:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk als Nederlander zou MVDP hier altijd verplicht moeten starten.
Touretappe zouden er veel toch graag winnenquote:Op zondag 20 april 2025 13:23 schreef DIJK het volgende:
[..]
Nee begrijp ook niet waarom Ine Puck bij de favorieten noemt. Puck is op de weg echt geen winnaar.
niks fout?quote:Op zondag 20 april 2025 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
terwijl ze eigenlijk niks fout doet.
gespeelde enthousiasme....
ze is nooit kritisch ook niet na een waardeloze vrouwenkoers....
Mooie was die discussie op de Olympische spelen over haar winnaarskarakter en vervolgens het wk mountainbiken.quote:Op zondag 20 april 2025 13:23 schreef DIJK het volgende:
[..]
Nee begrijp ook niet waarom Ine Puck bij de favorieten noemt. Puck is op de weg echt geen winnaar.
Mjah wat ik vind vindt een ander lang niet altijd. Ik ben daar wel kritisch in.quote:Op zondag 20 april 2025 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, dan heb je het antwoord zelf al gegeven toch.
Ik vind haar taalbeheersing voor een commentator ook echt ondermaats. De vrouwelijke Bobbie Traksel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |