Het is nu toch juist wel spannend? Vreemde vergelijking ook.quote:Op zondag 20 april 2025 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kan echt geen vrouwen wielrennen meer zien.
Net zo kut als vrouwenvoetbal meestal. Slechts enkele keren is het spannend
We zullen het onthouden als we zometeen weer naar een 60+km solo van iemand zitten te kijkenquote:Op zondag 20 april 2025 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat laatste vind ik een beetje raar, ik heb hele spannende pupillen wedstrijden gezien, spanning hangt niet af van niveau, als iedereen maar even goed of slecht isquote:Op zondag 20 april 2025 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar het zijn vrouwen dus dan moeten we een boze bias hebbenquote:Op zondag 20 april 2025 13:39 schreef Remco het volgende:
[..]
Het is nu toch juist wel spannend? Vreemde vergelijking ook.
Waarom ga je dan wel kijken?quote:Op zondag 20 april 2025 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Soms zijn de tactieken ze tenenkrommend raar bij de vrouwen.quote:Op zondag 20 april 2025 13:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik een beetje raar, ik heb hele spannende pupillen wedstrijden gezien, spanning hangt niet af van niveau, als iedereen maar even goed of slecht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |