SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Geef maar door danquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Thxquote:Op donderdag 10 april 2025 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slaap lekker!![]()
Ik ga zo ook maar.
Tozzo![]()
![]()
Zie net de stand, moet wel zeggen dat gezien de stand ik voor het eind van de maand over HC heen geweest ben
Lach met een schone bips![]()
Zo danquote:Op donderdag 10 april 2025 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zie net de stand, moet wel zeggen dat gezien de stand ik voor het eind van de maand over HC heen geweest benSame shit, different day
SC hopper present![]()
Poh.. dus ik hoef niet lang te wachtenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zie net de stand, moet wel zeggen dat gezien de stand ik voor het eind van de maand over HC heen geweest ben
Trust nobody![]()
Heb je LiS nou al uit?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Meest veelzijdige stukje vlees
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zou niet gaan treuzelen als ik jou wasquote:Op donderdag 10 april 2025 23:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Poh.. dus ik hoef niet lang te wachten
Preciesquote:Op donderdag 10 april 2025 22:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja want ik zit hier niet voor de gezelligheid![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Oh. Ik heb ze allemaal uit. Ik hoop op een nieuwequote:Op donderdag 10 april 2025 23:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neejoh!
Eerste hoofdstuk. Duurt best wel lang allemaal..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is een van m’n lievelings games.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben over @MizzezAmy heen gegaanquote:Op donderdag 10 april 2025 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Volgens mij is het een populair spelduur wie weetquote:Op donderdag 10 april 2025 23:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Ik heb ze allemaal uit. Ik hoop op een nieuwe
Vind t wel leuk maar t duurt lang
En weet niet of mijn keuzes nou echt invloed hebbenTrust nobody![]()
I know, heb nog veel contact met haar. Ze vond je een beetje slecht in bed maar wel aardig verderquote:
quote:Op donderdag 10 april 2025 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
I know, heb nog veel contact met haar. Ze vond je een beetje slecht in bed maar wel aardig verder
Trust nobody![]()
Ja je keuze heeft zeker invloed.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij is het een populair spelduur wie weet
Vind t wel leuk maar t duurt lang
En weet niet of mijn keuzes nou echt invloed hebben![]()
Het is al een wat oudere game natuurlijk. Ik heb tot nu toe alle delen uitgespeeld. Alleen de laatste niet op 100% omdat er een bug in zit.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar klopt, is wel populairWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Leuk spel is datThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja verdomme, zij lag alleen maar te zeesterren. Daar kun je weinig mee.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
I know, heb nog veel contact met haar. Ze vond je een beetje slecht in bed maar wel aardig verder
Zeesterrenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja verdomme, zij lag alleen maar te zeesterren. Daar kun je weinig mee.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jij mij ook nietquote:Op donderdag 10 april 2025 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En niet eens even een massage geven
Meh @MizzezAmy zeesterren? Nein! Dan deed je echt alles fout.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja verdomme, zij lag alleen maar te zeesterren. Daar kun je weinig mee.Lach met een schone bips![]()
Ik vond true colors de minste. Maar ook wel vermakelijk.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:30 schreef HappyCharly het volgende:
Ben wel ben8euwd hoe t verder gaatWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gevogeltequote:Op donderdag 10 april 2025 23:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Meest veelzijdige stukje vleesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mwahquote:Op donderdag 10 april 2025 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat past niet bij het zeesterren
Naja, moet zeggen... Ik heb nog nooit iemand zo wild als jij meegemaakt. Zeesterren past absoluut niet bij jou. Misschien snapt @aeque niet zo goed dat je ook moeite moet doen als man in bed.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat past niet bij het zeesterrenLach met een schone bips![]()
Slapen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Misschien was ze overdonderd door z’n schoonheid.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja, moet zeggen... Ik heb nog nooit iemand zo wild als jij meegemaakt. Zeesterren past absoluut niet bij jou. Misschien snapt @:aeque niet zo goed dat je ook moeite moet doen als man in bed.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar kan ik dan weer niet over oordelenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien was ze overdonderd door z’n schoonheid.
Ik welquote:Op donderdag 10 april 2025 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet over oordelenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh @:MizzezAmy zeesterren? Nein! Dan deed je echt alles fout.Zie jequote:Op donderdag 10 april 2025 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat past niet bij het zeesterren
Misschien kwam het omdat ik melkchocolade mee had ipv witte.
Ah zeebanketquote:Op donderdag 10 april 2025 23:36 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Zie je
Misschien kwam het omdat ik melkchocolade mee had ipv witte.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bedanktquote:Op donderdag 10 april 2025 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik maar op jouw oordeel
Chocolade meenemen naar Amyquote:Op donderdag 10 april 2025 23:36 schreef aeque het volgende:
Zie je
Misschien kwam het omdat ik melkchocolade mee had ipv witte.Ik neem drank en kaarsjes mee. En kaasjes enzo. En gourmet.
Gourmetquote:Op donderdag 10 april 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Chocolade meenemen naar AmyIk neem drank en kaarsjes mee. En kaasjes enzo. En gourmet.
Volgende hoofdstuk van de dag, het beddengoed weer los worstelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oeh, die vond ik wel lekker, vooral de witte natuurlijk, wit met praline vullingquote:
Pure verwennerijquote:![]()
Maar je bent heel geen zeesterretje hoorMeer een zeepaardje met die voorbind voor.
Rijmen en dichten is me ook niet vreemd
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zie dit ook steeds op Facebookquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja maar ik probeer dan ook niet altijd over te komen als het allerbeste wat God geschapen heeft.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Chocolade meenemen naar AmyIk neem drank en kaarsjes mee. En kaasjes enzo. En gourmet.
Bahquote:Op donderdag 10 april 2025 23:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
Deze vrouw wil gevuld worden met notenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lijkt de nieuwe manier van een mening geven door AI gemaakt.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zie dit ook steeds op FacebookLach met een schone bips![]()
Ja klopt eerder deze week nog muppetsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laat het los. Het is verleden tijd.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en dat snap ik ook. Kan er maar 1 zijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar ik probeer dan ook niet altijd over te komen als het allerbeste wat God geschapen heeft.Lach met een schone bips![]()
Oh sorry, was me ook niet druk aan maken hoorquote:Op donderdag 10 april 2025 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Laat het los. Het is verleden tijd.
En dat ben ikquote:Op donderdag 10 april 2025 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en dat snap ik ook. Kan er maar 1 zijn.
Leek wel een wedstrijdquote:Op donderdag 10 april 2025 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh sorry, was me ook niet druk aan maken hoor
Niet altijd, maar soms dus wel?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar ik probeer dan ook niet altijd over te komen als het allerbeste wat God geschapen heeft.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Gelukkig is Justin wel lekker normaal gebleven.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en dat snap ik ook. Kan er maar 1 zijn.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Haantjes gespot![]()
Bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 10 april 2025 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wrong!!! Dat is onze @:SwJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Rode wijn op het terrasquote:Op donderdag 10 april 2025 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Laat het los. Het is verleden tijd.
Ja, dat je het even weetquote:
Nou heftige beelden weer bij MAFSWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Oké haan 1 en haan 2.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als hij het niet meer doet doe ik het ook niet meer, pinky promise
Het is klaar nu
Voor mensen die het echt verdienen zekerquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Meh hele poos terug vlogen we elkaar ook wel vaker in de verenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké haan 1 en haan 2.
Het is klaar nu
Ik vind dat wel leuk
Maar je wil mij toch niet bang maken?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh hele poos terug vlogen we elkaar ook wel vaker in de verenIk vind dat wel leuk
![]()
![]()
Ik ben eerst deze naar eens aan t doenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vond true colors de minste. Maar ook wel vermakelijk.
Mooi welTrust nobody![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben eerst deze naar eens aan t doen
Mooi welgroot gelijk. Je hebt gelukkig nog veel te doen.
In de nieuwe Roddelpraat aflevering heeft hij een k3 jurkje aan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Staot nàrreges.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Tuulk nie, voor mij is het vermaak met broeder haantjequote:Op donderdag 10 april 2025 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar je wil mij toch niet bang maken?![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor mensen die het echt verdienen zekerTegen mezelf in de spiegel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jajaquote:Op donderdag 10 april 2025 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuulk nie, voor mij is het vermaak met broeder haantje
Ernstigquote:Op donderdag 10 april 2025 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de nieuwe Roddelpraat aflevering heeft hij een k3 jurkje aan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoeveel heb je gedronken?quote:
Lekker strekken, die kuiten.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Netjes hoorquote:Op donderdag 10 april 2025 23:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Morgen weer rek en strek
50513 stapjesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Genoeg!quote:![]()
IJsthee groen zero!![]()
En net een kop rooibosthee Mango Chai, en vanmorgen een mok Koffie Verkeerd.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jaquote:Op donderdag 10 april 2025 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]groot gelijk. Je hebt gelukkig nog veel te doen.
Trust nobody![]()
Allemaal met een neut erin?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Genoeg!![]()
IJsthee groen zero!![]()
En net een kop rooibosthee Mango Chai, en vanmorgen een mok Koffie Verkeerd.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En het is wel verslavendquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet niet wat jij van me denkt, maar ik drink geen alcohol.quote:
Niet meer.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh, nooit meer?quote:Op vrijdag 11 april 2025 00:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij van me denkt, maar ik drink geen alcohol.
Niet meer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
als ik uit eten ga vind ik een wijntje wel lekkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe je op de bar stond de vorige keer kan ik dat wel begrijpen ja.quote:Op vrijdag 11 april 2025 00:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij van me denkt, maar ik drink geen alcohol.
Niet meer.
Zeer wrs niet, neequote:
Mss 1 mini slokje goede whiskey, maar dan echt met mini-sipjes opdrinken.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Waarom heb je die beslissing genomen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 00:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeer wrs niet, nee
Mss 1 mini slokje goede whiskey, maar dan echt met mini-sipjes opdrinken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
“ Zes mensen zijn omgekomen bij een helikoptercrash in de Hudsonrivier in New York City”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bolk?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 00:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe je op de bar stond de vorige keer kan ik dat wel begrijpen ja.![]()
Wanneer hebben jij en ik elkaar gemeet dan?!
Ik sta ook nooit op een bar, trouwens.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nooit?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wellicht niet 'waarom', maar toch wel eigenlijk: omdat het niet past binnen de eetwijze die ik doe.quote:Op vrijdag 11 april 2025 00:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom heb je die beslissing genomen?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Was het dan een catfish?quote:Op vrijdag 11 april 2025 00:07 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Wanneer hebben jij en ik elkaar gemeet dan?!
Ik sta ook nooit op een bar, trouwens.
Goede reden welquote:Op vrijdag 11 april 2025 00:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Wellicht niet 'waarom', maar toch wel eigenlijk: omdat het niet past binnen de eetwijze die ik doe.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Aequefishquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Verraden of niet?quote:Op vrijdag 11 april 2025 00:11 schreef HappyCharly het volgende:
Poh zo lastig
Ik weet niet wat de beste keuze isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In de kast, toegeven vd drugs of niet, uit de kast of niet..quote:
Ik nam de schuld op me. Maar dan zegt ze, oehhh misschien beter v niet
EhhhTrust nobody![]()
De beste keuze is gaan slapen. Truste allemaal
I'm surrounded by morons!
Ik zou dan zo'n pufferfish zijn. Alleen dan zonder de mogelijkheid om weer in te krimpen.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 00:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In de kast, toegeven vd drugs of niet, uit de kast of niet..
Ik nam de schuld op me. Maar dan zegt ze, oehhh misschien beter v niet
Ehhh
Gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 11 april 2025 00:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
Ik weet niet wat ik moet doen
De eerste scheurtjes
Jawel johquote:Op vrijdag 11 april 2025 00:24 schreef HappyCharly het volgende:
Ja ik weet niet of dit spel voor mijisWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon iets kiezen![]()
En ja, dingen hebben invloed. Maar dat maakt t leuk. En je kunt altijd een episode opnieuw doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nu bij de vuurtorenquote:Op vrijdag 11 april 2025 00:27 schreef Moeraskat het volgende:
Gewoon iets kiezen![]()
En ja, dingen hebben invloed. Maar dat maakt t leuk. En je kunt altijd een episode opnieuw doen.Trust nobody![]()
Kut keuze maar 1 mogelijkheid heb je altijd:quote:Op vrijdag 11 april 2025 00:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lastige keuzes
Weet niet welke de goede us
Bekijk deze YouTube-videoLach met een schone bips![]()
Niet leukquote:Op vrijdag 11 april 2025 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
“ Zes mensen zijn omgekomen bij een helikoptercrash in de Hudsonrivier in New York City”They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Enge crash ook van een heli in de rivier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou, tijd om te slapen, dan?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Die zijn toch enorm giftigquote:Op vrijdag 11 april 2025 00:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou dan zo'n pufferfish zijn. Alleen dan zonder de mogelijkheid om weer in te krimpen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Oh ze leggen het weer bij
Is MAFS iets om te volgen, ik hou wel van drama.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja best welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is nog matig op dit moment. Maar er zijn zeker spraakmakende afleveringen / seizoenen geweestquote:Op vrijdag 11 april 2025 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Is MAFS iets om te volgen, ik hou wel van drama.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze staan op Videoland allemaal maar is een beetje veel.quote:Op vrijdag 11 april 2025 00:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is nog matig op dit moment. Maar er zijn zeker spraakmakende afleveringen / seizoenen geweestIedereen is een kutlultrut
Ja, tien inmiddelsquote:Op vrijdag 11 april 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze staan op Videoland allemaal maar is een beetje veel.
Welke was spraakmakend, ik heb wel zin om er iets van te gaan zien. En dan pak ik de fok topics erbijquote:
Iedereen is een kutlultrut
Ik dacht net toen ik op de slaapkamer kwam, ik warm even m’n voeten op aan moeraskater maar hij ligt helemaal in de deken gerold.![]()
Die met ‘wenkies’quote:Op vrijdag 11 april 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke was spraakmakend, ik heb wel zin om er iets van te gaan zien. En dan pak ik de fok topics erbij
Even opzoekenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon alsnog doen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 00:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dacht net toen ik op de slaapkamer kwam, ik warm even m’n voeten op aan moeraskater maar hij ligt helemaal in de deken gerold.![]()
Kan er niet bijquote:
quote:welk eind had je
Ja hey, beetje je best doen.quote:
Het lijkt wel een burritoquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jeetje wat naarquote:Op vrijdag 11 april 2025 00:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Enge crash ook van een heli in de rivier.Trust nobody![]()
Vroeger had je pyjama sam en freddy fish ook zulke games point and clickThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Via de zoek functie kom ik op seizoen 5 uitquote:Iedereen is een kutlultrut
Oooh episode 1?quote:Op vrijdag 11 april 2025 00:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehh dat ze bij de vuurtoren vertelde over haar powers
Jij?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan goed want ik dacht 2020quote:Op vrijdag 11 april 2025 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Via de zoek functie kom ik op seizoen 5 uitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Freddyquote:Op vrijdag 11 april 2025 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger had je pyjama sam en freddy fish ook zulke games point and click
Ja dat klopt wel met wenkies, en ach Disana post er nogquote:Iedereen is een kutlultrut
awquote:Op vrijdag 11 april 2025 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel met wenkies, en ach Disana post er nogWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is ook alweer lang terug als ik er aan denk. Net als muffin en giertjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En die telltale games van oa the walking dead.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oxenfree is ook topquote:Op vrijdag 11 april 2025 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
En die telltale games van oa the walking dead.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mo muffin? Daar had ik een liefde/haat fok relatie meequote:Op vrijdag 11 april 2025 00:57 schreef Moeraskat het volgende:
Dat is ook alweer lang terug als ik er aan denk. Net als muffin en giertje
Ohquote:Op vrijdag 11 april 2025 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Mo muffin? Daar had ik een liefde/haat fok relatie mee
Oh ik dacht het hele spel.quote:![]()
Geen idee meer. Ik heb deze in 2015 gespeeld.in januari of zo kwam de nieuwste uit en die heb ik ook uit. Maar in het begin moest je kei lang wachten voor er een nieuwe kwam
Weet alleen de hoofdlijnen van LiS 1 nog.
Denk dat ik hem nog eens opnieuw ga doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gisteren pas begonnenquote:Op vrijdag 11 april 2025 01:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik dacht het hele spel.![]()
Geen idee meer. Ik heb deze in 2015 gespeeld.in januari of zo kwam de nieuwste uit en die heb ik ook uit. Maar in het begin moest je kei lang wachten voor er een nieuwe kwam
Trust nobody![]()
Ik denk daar met goede gevoelens aan terug hoor. We waren wat aan elkaar gewaagdquote:Iedereen is een kutlultrut
Dat is ook zeker wat waard.quote:Op vrijdag 11 april 2025 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk daar met goede gevoelens aan terug hoor. We waren wat aan elkaar gewaagd
Maar de tijd vliegt. Bizar. Ook mbt Goldfinger die is er ook al een hele tijd niet meer. Mis hem nog.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ken ik niet wel apart sfeertje als ik het zo zie.quote:
Ik had laatst digimon survive uit de psn+ catalogus gedownload een visual novel maar heeft best wel een horror tint personages gaan gewoon gruwelijk dood als je de verkeerde keuzes aanklikt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ken ik niet wel apart sfeertje als ik het zo zie.
Ik had laatst digimon survive uit de psn+ catalogus gedownload een visual novel maar heeft best wel een horror tint personages gaan gewoon gruwelijk dood als je de verkeerde keuzes aanklikt.
Trust nobody![]()
Ja terwijl digimon is die tekenfilm van vroeger soort B-merk Pokémon wist niet wat ik zagquote:
R.I.P DTS.![]()
Ik hou er vanquote:Op vrijdag 11 april 2025 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ken ik niet wel apart sfeertje als ik het zo zie.
Ik had laatst digimon survive uit de psn+ catalogus gedownload een visual novel maar heeft best wel een horror tint personages gaan gewoon gruwelijk dood als je de verkeerde keuzes aanklikt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klinkt engquote:Op vrijdag 11 april 2025 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja terwijl digimon is die tekenfilm van vroeger soort B-merk Pokémon wist niet wat ik zag
En niks voor mijTrust nobody![]()
Nou ja ik zie dat jij vanaf 2011 hier bent, ik 2007 dat is een best lange tijd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 01:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is ook zeker wat waard.
Maar de tijd vliegt. Bizar. Ook mbt Goldfinger die is er ook al een hele tijd niet meer. Mis hem nog.Iedereen is een kutlultrut
Kloptquote:Op vrijdag 11 april 2025 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja terwijl digimon is die tekenfilm van vroeger soort B-merk Pokémon wist niet wat ik zagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En dan in die wereld een horror game maken.quote:
Wel leuk ben er momenteel voor de tweede keer doorheen aan het gaan voor de true ending.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb nog een hele rits choice matters staan die ik nog wil spelenquote:Op vrijdag 11 april 2025 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan in die wereld een horror game maken.
Wel leuk ben er momenteel voor de tweede keer doorheen aan het gaan voor de true ending.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Until dawn ook gespeeld?quote:Op vrijdag 11 april 2025 01:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb nog een hele rits choice matters staan die ik nog wil spelenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nice voor ontspanning hou ik wel van zulke spelletjes vroeger ook al.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Soms krijg ik ook wel serieus hartkloppingen van spelletjesquote:Op vrijdag 11 april 2025 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nice voor ontspanning hou ik wel van zulke spelletjes vroeger ook al.
Van de spanning?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja zoiets, iets snel moeten doen.quote:
Of iets oplossen en je bent er bijna maar net niet en poefquote:
Quicktime eventsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2265 / +164 / +0 / 4693 / 5200
2. Dr.Mikey / 599 / +59 / +33 / 355 / 531
3. Moeraskat / 423 / +77 / +29 / 957 / 1159
4. KillemWieft / 326 / +0 / +0 / 160 / 256
5. _UserName_ / 262 / +27 / +0 / 246 / 346
6. gebrokenglas / 222 / +21 / +0 / 817 / 1015
7. Lovely / 188 / +0 / +0 / 1322 / 1544
8. hemarookworst / 183 / +8 / +0 / 449 / 568
9. Fogel / 180 / +6 / +2 / 345 / 473
10. Pinnenmutske / 171 / +40 / +0 / 140 / 199
11. HappyCharly / 171 / +5 / +15 / 580 / 701
12. Soury / 165 / +23 / +24 / 137 / 204
13. loveyoulongtime / 150 / +2 / +0 / 444 / 538
14. mario390 / 146 / +44 / +0 / 14 / 37
15. devzero / 145 / +75 / +0 / 125 / 169
16. StevenHyde / 145 / +19 / +0 / 641 / 817
17. greysbones / 131 / +9 / +0 / 778 / 856
18. Bally-b / 127 / +0 / +0 / 88 / 127
19. loveislikeakiss / 126 / +42 / +0 / 712 / 835
20. sp3c / 105 / +4 / +0 / 85 / 126SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dank u monitor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leo Sauer opvolger van PaxiaoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey
R.I.P DTS.![]()
Hoor hem wel maar minder vermoedelijk aangesproken gelukkig maar want afgelopen week was niet te doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beterquote:Op vrijdag 11 april 2025 02:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoor hem wel maar minder vermoedelijk aangesproken gelukkig maar want afgelopen week was niet te doen.quote:![]()
![]()
Hoor nú zachtjes wat alsof mijn buurman zijn tv ge hard heeft staan maar voor mij op bijna fluisterende toon irritant maar daar slaap ik inmiddels wel door. Van de week klonk het terwijl ik in bed lag alsof ik zelf de tv nog aan had staan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Killemquote:
Beter zoquote:Op vrijdag 11 april 2025 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoor nú zachtjes wat alsof mijn buurman zijn tv ge hard heeft staan maar voor mij op bijna fluisterende toon irritant maar daar slaap ik inmiddels wel door. Van de week klonk het terwijl ik in bed lag alsof ik zelf de tv nog aan had staan.![]()
![]()
Ja ga zo ook lekker slapen morgen middag werken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaap lekker, ik om 5u zo. Effe te vroeg wakker maar lag om 20.00 alquote:Op vrijdag 11 april 2025 03:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja ga zo ook lekker slapen morgen middag werken.![]()
werkze alvast.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
@KillemWieft = @sp3c = @kreequote:Op vrijdag 11 april 2025 03:10 schreef devzero het volgende:
Ik mis @:killemwieft, @:kree, maar vooral @:sp3c Al een tijd niet meer gezien
We blijven nog aan paar dagen weg.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Beetje fok moe?quote:Op vrijdag 11 april 2025 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
@:KillemWieft = @:sp3c = @:kree
We blijven nog aan paar dagen weg.![]()
![]()
mascara klodder is ook al verdwenen, hoewel haar kloon @JustinK nog vrolijk door post.quote:Op vrijdag 11 april 2025 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
@:KillemWieft = @:sp3c = @:kree
We blijven nog aan paar dagen weg.![]()
UhuThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Honing en thee is een goede combinatiequote:Op vrijdag 11 april 2025 03:21 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Doe ik soms, wel lekker met honing...Soms met een beetje citroensap
![]()
Heb 2 soorten hier, vloeibare honing en die stugge witte. Die witte voor in de thee, is meer suikerachtig. Kan effe niet op de naam komenquote:Op vrijdag 11 april 2025 03:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Honing en thee is een goede combinatieSoms met een beetje citroensap
![]()
Is dat niet gewoon honing van bepaalde bloemsoorten? Ik heb het nooit gehad, want je ziet het niet vaak in de supermarkt. Geen idee of het een andere naam heeft. Maar goed, ik ben dan ook een honingnoobquote:Op vrijdag 11 april 2025 03:25 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Heb 2 soorten hier, vloeibare honing en die stugge witte. Die witte voor in de thee, is meer suikerachtig. Kan effe niet op de naam komen![]()
![]()
Crème honing?quote:Op vrijdag 11 april 2025 03:25 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Heb 2 soorten hier, vloeibare honing en die stugge witte. Die witte voor in de thee, is meer suikerachtig. Kan effe niet op de naam komenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hij os boos op iedereen die online komtquote:Op donderdag 10 april 2025 21:26 schreef devzero het volgende: [..] Hij werd bijna boos dat ik online was
[..] Tsja, mijn alarm gaat om 5:50 en ik wil ook een beetje kunnen slapen
[..] Maar nu kan ik niet "aan de andere zuurtjes vertellen dat je me afgestopt hebt."
(die quote is niet van mij!)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Moggequote:Op vrijdag 11 april 2025 03:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hij os boos op iedereen die online komt![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 03:32 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Doe ik soms, wel lekker met honing...
[..]
Idd, biologisch creme honing. Ff gekeken
Dit? Dat is toch niet wit?
Ik dacht dat je zoiets bedoelde![]()
![]()
True. En als iemand 's nachts > 10 punten pakt met een post, dan wordt hij extra boos omdat hijquote:Op vrijdag 11 april 2025 03:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hij os boos op iedereen die online komt
a) vergeten was dat er FOK! was
b) vergeten was dat DTS er is
c) hij op zijn stoel in slaap was gevallen![]()
Idd de bovenste, maar in half donker lijkt het wit terwijl het geel of beige isquote:Op vrijdag 11 april 2025 03:37 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je zoiets bedoelde
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb 14 jaar geleden een hoop shows op de food network kanaal gekekenquote:Op vrijdag 11 april 2025 03:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Al geweest maar kan niet in slaap komenMaar goed dat er toen nog geen DTS was
![]()
In de thee maakt de kleur toch niet uit. Als het maar smaaktquote:Op vrijdag 11 april 2025 03:39 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Idd de bovenste, maar in half donker lijkt het wit terwijl het geel of beige is![]()
![]()
Nu is dat andersom:Dquote:Op vrijdag 11 april 2025 03:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 14 jaar geleden een hoop shows op de food network gekekenMaar goed dat er toen nog geen DTS was
Idd de bovenste, maar in half donker lijkt het wit terwijl het geel of beige isquote:Op vrijdag 11 april 2025 03:37 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je zoiets bedoelde
[ afbeelding ]
Vervelendquote:Op vrijdag 11 april 2025 03:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Al geweest maar kan niet in slaap komen![]()
Ja, of als je "te vroeg" online bentquote:Op vrijdag 11 april 2025 03:38 schreef devzero het volgende:
[..]
True. En als iemand 's nachts > 10 punten pakt met een post, dan wordt hij extra boos omdat hij
a) vergeten was dat er FOK! was
b) vergeten was dat DTS er is
c) hij op zijn stoel in slaap was gevallen
Tis ook meer weiland hier, dan heb je het snel. Net boven de grondquote:Op vrijdag 11 april 2025 03:48 schreef _UserName_ het volgende:
Moet zeggen dat het hier wel helder is![]()
Terwijl ik vanavond terug naar huis reed, kon ik de maan mooi zien. Nog een paar dagen en hij is weer volquote:Op vrijdag 11 april 2025 03:48 schreef _UserName_ het volgende:
Moet zeggen dat het hier wel helder is![]()
Over wie hebben jullie het?quote:Op vrijdag 11 april 2025 03:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, of als je "te vroeg" online bent![]()
Ah ja, vind dat altijd wel mooi zicht opleveren die lage mist, dat je wel de koe ziet maar niet de potenquote:Op vrijdag 11 april 2025 03:50 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Tis ook meer weiland hier, dan heb je het snel. Net boven de grondTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik zie hem meestal tussen 2 en 7, maar dat is afhankelijk van welke big brother in welk continent hij zit te volgen. Maar hij is niet zo heel actief meer in DTS.quote:Op vrijdag 11 april 2025 03:53 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit last van, ik kom vast op de goede tijd hier![]()
Dat valt mij ook op idd, eerder was hij er meer. Alsof hij zich in de eerste dagen er al heeft bij neergelegd.. of een woordje heeft gehad dat ie niet zo moet zeuren, heb in het verleden nog wel eens een TR gezet als vrouwlief weer een aanval had gehad en hij liep te zeurenquote:Op vrijdag 11 april 2025 03:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie hem meestal tussen 2 en 7, maar dat is afhankelijk van welke big brother in welk continent hij zit te volgen. Maar hij is niet zo heel actief meer in DTS.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ah okequote:Op vrijdag 11 april 2025 03:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie hem meestal tussen 2 en 7, maar dat is afhankelijk van welke big brother in welk continent hij zit te volgen. Maar hij is niet zo heel actief meer in DTS.![]()
Uiteindelijk draait het alleen om #1, is de top #5 er voor de eer, maar tussen #20 en #5 maakt het weinig uit. Puntjes kunnen leuk zijn, maar we winnen er geen taart meequote:![]()
En zo is het ookquote:Op vrijdag 11 april 2025 04:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het alleen om #1, is de top #5 er voor de eer, maar tussen #20 en #5 maakt het weinig uit. Puntjes kunnen leuk zijn, maar we winnen er geen taart mee![]()
![]()
Nee dat, voor mij voelt plek 2 als overwinning, Justin is niet bij te benen, maar heb nu de ogen op top 5 en dan zie ik daarna wel verder.. uiteindelijk gaat het om de gezellige babbelquote:Op vrijdag 11 april 2025 04:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het alleen om #1, is de top #5 er voor de eer, maar tussen #20 en #5 maakt het weinig uit. Puntjes kunnen leuk zijn, maar we winnen er geen taart mee
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: