SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Ramadan.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O? Er is wat veranderd? Dacht dat ze eerder zou komen?
Allerlei overheidsgebouwen zijn dicht voor enkele weken vanwege een soort islamitische bouwvakvakantie.
De aanvraag voor haar visum is net wat te laat opgestuurd. Nu moeten we wachten tot de boel weer open gaat.![]()
Ik ook wel eigenlijk. Hoop dingen losgelaten, meer in de acceptatiemodusquote:Op donderdag 10 april 2025 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben nu veel gelukkiger dan toen ik kind wasSame shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
Scenario bijna klaar. Ben nog even wat pijnboompitten aan het roosteren. En moet nog ergens honing vandaan toveren. En port.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja ach, ik denk er best vaak over na.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk. Hoop dingen losgelaten, meer in de acceptatiemodus
Aan de ene kant zou ik zo graag terug naar mijn jeugd willen, aan de andere kant was mijn jeugd ook volkomen kut.
En het leven met Mini-ToT is gewoon heerlijk en ik zou hem nooit kwijt willen!![]()
![]()
Ja ditquote:Op donderdag 10 april 2025 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk. Hoop dingen losgelaten, meer in de acceptatiemodusUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ditquote:Op donderdag 10 april 2025 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk. Hoop dingen losgelaten, meer in de acceptatiemodusWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ach jee. Jemig dat is balen maar je hebt in ieder geval iets moois om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ramadan.
Allerlei overheidsgebouwen zijn dicht voor enkele weken vanwege een soort islamitische bouwvakvakantie.
De aanvraag voor haar visum is net wat te laat opgestuurd. Nu moeten we wachten tot de boel weer open gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo dannnnnn!quote:Op donderdag 10 april 2025 22:03 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Scenario bijna klaar. Ben nog even wat pijnboompitten aan het roosteren. En moet nog ergens honing vandaan toveren. En port.![]()
![]()
Dit dus jaquote:Op donderdag 10 april 2025 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk. Hoop dingen losgelaten, meer in de acceptatiemodusOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik denk dat ik toch een boterham neemWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is eigenlijk het enige wat ik wel matig vind, het ouder worden.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, ik denk er best vaak over na.
Aan de ene kant zou ik zo graag terug naar mijn jeugd willen, aan de andere kant was mijn jeugd ook volkomen kut.
En het leven met Mini-ToT is gewoon heerlijk en ik zou hem nooit kwijt willen!
Hoef geen kind meer te zijn maar iets als 30 zou ik voor tekenenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Precies, en ze is nu al van plan om een paar maand later weer hier naar toe te komen.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach jee. Jemig dat is balen maar je hebt in ieder geval iets moois om naar uit te kijken
(En voor degenen die haar zo negatief afschilderden: dat wil ze volledig op eigen kosten doen. Ze doet nu sowieso heel veel op eigen kosten. Ze heeft een verdomd goede baan.)![]()
Niks mis met goed gerijpte kaasquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
BMH?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat ik toch een boterham neem![]()
![]()
Oh hij meende hetquote:Op donderdag 10 april 2025 22:03 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Scenario bijna klaar. Ben nog even wat pijnboompitten aan het roosteren. En moet nog ergens honing vandaan toveren. En port.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De relatieve zorgeloosheid van de jeugd trekt me wel enorm. Lekker druk maken om niks, maar ook nauwelijks verplichtingen hebben buiten school.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het enige wat ik wel matig vind, het ouder worden.
Hoef geen kind meer te zijn maar iets als 30 zou ik voor tekenen
Maar ik denk dat idd iedereen wel eeuwig <30 zou willen zijn!![]()
![]()
Is er een mogelijkheid dat ze hier ook snel een baan zou kunnen vinden?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, en ze is nu al van plan om een paar maand later weer hier naar toe te komen.
(En voor degenen die haar zo negatief afschilderden: dat wil ze volledig op eigen kosten doen. Ze doet nu sowieso heel veel op eigen kosten. Ze heeft een verdomd goede baan.)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie doet dat?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, en ze is nu al van plan om een paar maand later weer hier naar toe te komen.
(En voor degenen die haar zo negatief afschilderden: dat wil ze volledig op eigen kosten doen. Ze doet nu sowieso heel veel op eigen kosten. Ze heeft een verdomd goede baan.)Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja duhquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ze kan makkelijk intern solliciteren en hier verder gaan met haar huidige baan of een soortgelijke functie binnen het bedrijf, maar het liefst wil ze een carrièreswitch maken.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid dat ze hier ook snel een baan zou kunnen vinden?
Misschien is ff binnen het bedrijf blijven voor nu een verstandigere optie en dan op termijn kijken naar iets waar haar hart meer bij ligt.![]()
Aangezien jonger worden het hem helaas niet gaat worden geniet ik er dubbel van als de juniors dingen doen die ik zelf destijds teveel heb nagelatenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
De relatieve zorgeloosheid van de jeugd trekt me wel enorm. Lekker druk maken om niks, maar ook nauwelijks verplichtingen hebben buiten school.
Maar ik denk dat idd iedereen wel eeuwig <30 zou willen zijn!Same shit, different day
SC hopper present![]()
Proest. Droom verder.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Als kind was je leven vrij onbezorgd. Je had school, vriendjes en vriendinnetjes, sport en verder was het vrij simpel.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Switchen naar ToT-kundequote:Op donderdag 10 april 2025 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze kan makkelijk intern solliciteren en hier verder gaan met haar huidige baan of een soortgelijke functie binnen het bedrijf, maar het liefst wil ze een carrièreswitch maken.
Misschien is ff binnen het bedrijf blijven voor nu een verstandigere optie en dan op termijn kijken naar iets waar haar hart meer bij ligt.
I'm surrounded by morons!
Het is wel mooi als het zo is.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
#teamviesdikquote:I'm surrounded by morons!
Ik ben niet viesdik. Maar ik hou wel van vetzakkerijquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
We denken allemaal lekker in hokjes dus alhoewel we haar niet kennen hebben we natuurlijk een mening klaarquote:Op donderdag 10 april 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
(En voor degenen die haar zo negatief afschilderden: dat wil ze volledig op eigen kosten doen. Ze doet nu sowieso heel veel op eigen kosten. Ze heeft een verdomd goede baan.)
Maar als ze lief leuk en zelfstandig is komt het vast goed, als volwassen vent ben je vast in staat om zelf te zien wat goed en fout isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Liever gezellig te dik in de kist dan een frikandel gemist
Niks mis met wat vetzakkerijquote:Op donderdag 10 april 2025 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben niet viesdik. Maar ik hou wel van vetzakkerij
Dat hoef ik niet te drinken als er hopen in rond drijvenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Laat ik me verder niet over uit, maar ik heb een tijd geleden van diverse kanten behoorlijke kortzichtige kutopmerkingen gekregen.quote:
Ik snap dat men terughoudend wil zijn en hoopt dat ik niet van de ene fout me in de andere wil storten, maar er werd absoluut niet gevraagd naar achtergrondinformatie; er werden gelijk absolute conclusies getrokken door een paar.
Van een paar ben ik gelukkig inmiddels weer vergeten wie wat heeft gezegd en eentje heeft me laatst excuses aangeboden er voor.![]()
Waar wordt dit op gebaseerd dan? Ik mis wat historie hier in dit verhaal.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We denken allemaal lekker in hokjes dus alhoewel we haar niet kennen hebben we natuurlijk een mening klaar
Maar als ze lief leuk en zelfstandig is komt het vast goed, als volwassen vent ben je vast in staat om zelf te zien wat goed en fout isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat kutquote:Op donderdag 10 april 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat ik me verder niet over uit, maar ik heb een tijd geleden van diverse kanten behoorlijke kortzichtige kutopmerkingen gekregen.
Ik snap dat men terughoudend wil zijn en hoopt dat ik niet van de ene fout me in de andere wil storten, maar er werd absoluut niet gevraagd naar achtergrondinformatie; er werden gelijk absolute conclusies getrokken door een paar.
Van een paar ben ik gelukkig inmiddels weer vergeten wie wat heeft gezegd en eentje heeft me laatst excuses aangeboden er voor.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wel een goed abij biertje erbij tijdens het hopen?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te drinken als er hopen in rond drijvenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geen idee.quote:ik ken je niet
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 22:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We denken allemaal lekker in hokjes dus alhoewel we haar niet kennen hebben we natuurlijk een mening klaar
Maar als ze lief leuk en zelfstandig is komt het vast goed, als volwassen vent ben je vast in staat om zelf te zien wat goed en fout is![]()
![]()
Ik mag hopen van welquote:Op donderdag 10 april 2025 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een goed abij biertje erbij tijdens het hopen?![]()
* Fogel gaat over een week of drie naar La Trappequote:Op donderdag 10 april 2025 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een goed abij biertje erbij tijdens het hopen?
Now we're talkingquote:Op donderdag 10 april 2025 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een goed abij biertje erbij tijdens het hopen?Uw ADH vitamine Worst
Geen idee, ik maak ook alleen maar aannamesquote:Op donderdag 10 april 2025 22:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waar wordt dit op gebaseerd dan? Ik mis wat historie hier in dit verhaal.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah. Ben je daar goed in?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geen idee, ik maak ook alleen maar aannamesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik neem aan dat ik zometeen naar bed moet rollen als het worst/kaas scenario klaar is.I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 10 april 2025 22:16 schreef Fogel het volgende:
Ik neem aan dat ik zometeen naar bed moet rollen als het worst/kaas scenario klaar is.
Wel kloppende!quote:Op donderdag 10 april 2025 22:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geen idee, ik maak ook alleen maar aannames![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja ik ga achter je aan.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:16 schreef Fogel het volgende:
Ik neem aan dat ik zometeen naar bed moet rollen als het worst/kaas scenario klaar is.![]()
Ahquote:Op donderdag 10 april 2025 22:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben Autist
Ik leef voor hokjes
* Fogel identificeert zich als hokjequote:Op donderdag 10 april 2025 22:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben Autist
Ik leef voor hokjes
Er is genoeg kaas en worst voor jouquote:en een logeerbed heb ik ook.
Fogelhokjequote:Op donderdag 10 april 2025 22:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel identificeert zich als hokje
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Oh jezusquote:
Ik dacht dat je een rondje wasquote:Op donderdag 10 april 2025 22:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel identificeert zich als hokjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 22:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er is genoeg kaas en worst voor jouen een logeerbed heb ik ook.
Appreciated!
![]()
Goed glas bier, mooi plakje worst en lekker hopen op de porseleinen troon. De goede leeft!quote:
Wel fijn dat dit dan kan. Eerst ff aarden en wennen aan het nieuwe land,man en kind. Dan kan ze altijd nog kijkenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze kan makkelijk intern solliciteren en hier verder gaan met haar huidige baan of een soortgelijke functie binnen het bedrijf, maar het liefst wil ze een carrièreswitch maken.
Misschien is ff binnen het bedrijf blijven voor nu een verstandigere optie en dan op termijn kijken naar iets waar haar hart meer bij ligt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat krijg je als het hokje vol met worst en kaas zit.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een rondje was![]()
Gewoon een blob wat in een hokje pastquote:Op donderdag 10 april 2025 22:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een rondje wasI'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 10 april 2025 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel fijn dat dit dan kan. Eerst ff aarden en wennen aan het nieuwe land,man en kind. Dan kan ze altijd nog kijken![]()
![]()
Meur ze!quote:Op donderdag 10 april 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
Ja, meuren!Moet morgenochtend weer koterslingeren!
Kom maarquote:Op donderdag 10 april 2025 22:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben wel weer toe aan een avondje knuffelenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is waarquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is ook wel het nadeel van alleen op vakantie
Het is erg alleen somsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan ik me wel voorstellen jaquote:Op donderdag 10 april 2025 22:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het is erg alleen somsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Groepsknuffel
Well, life can be a riot
Wij zijn er hier voor jequote:Op donderdag 10 april 2025 22:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het is erg alleen soms![]()
![]()
In mijn hoofd is er nu een hoopje mensen op mee gesprongen om te knuffelen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In den bolk zijn we allemaal samenquote:
Overdag alleen op vakantie vond ik prima te doen. Maar alleen gaan eten was mehquote:Op donderdag 10 april 2025 22:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het is erg alleen somsSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is het mooie van den bolkquote:Op donderdag 10 april 2025 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In den bolk zijn we allemaal samen![]()
![]()
Alsof jij er de afgelopen 10 vrijdag avond bos gevechten afwezig wasquote:![]()
Probleem is voor mij ook de omgeving, er zit zo'n 25 jaar familie geschiedenis vast voor mij aan Florencequote:Op donderdag 10 april 2025 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Overdag alleen op vakantie vond ik prima te doen. Maar alleen gaan eten was mehHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Florencequote:Op donderdag 10 april 2025 22:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Probleem is voor mij ook de omgeving, er zit zo'n 25 jaar familie geschiedenis vast voor mij aan Florence
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Koen houd meer van melk zakkenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:29 schreef SwJ het volgende:
[..]
Bang voor brandnetels?
Of hou je niet van Mona-tietjes...
Ja nee klopt mn absentie was niet aanwezig iddquote:Op donderdag 10 april 2025 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof jij er de afgelopen 10 vrijdag avond bos gevechten afwezig was
F.K.A. SuperwormJim![]()
Zin in een borrelplankWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja beetje moe, verder wel goedquote:Op donderdag 10 april 2025 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel lekker heur, en met jou?![]()
![]()
Melk is goed voor elke niet lactose intolerantequote:Op donderdag 10 april 2025 22:31 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ah, lactose in glazen flessen. Beter dan tepel-sabbelen.
Helaas welquote:Op donderdag 10 april 2025 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij dan ook altijd vroeger op dan ik![]()
![]()
Als menigeen zich nog eens omdraait zit Justin al aan den bolkquote:Op donderdag 10 april 2025 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij dan ook altijd vroeger op dan ik![]()
How can I make this topic about me?![]()
Ik ben nog steeds aan het inbeelden hoe Mona tietjes eruit zienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Slum Slum Slum van walnoten en Rumquote:
Soms spreek jij vaker waarheden dan een koe schijt op een dagquote:Op donderdag 10 april 2025 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als menigeen zich nog eens omdraait zit Justin al aan den bolk![]()
Lach met een schone bips![]()
Nou daar moet je met mij niet zo blij mee zijnquote:Op donderdag 10 april 2025 22:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
In mijn hoofd is er nu een hoopje mensen op mee gesprongen om te knuffelen
Well, life can be a riot
Dat is vaakquote:Op donderdag 10 april 2025 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Soms spreek jij vaker waarheden dan een koe schijt op een dag
Met mijn 164 is er weinig nodig om mij te bedelvenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou daar moet je met mij niet zo blij mee zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ter illustratiequote:Op donderdag 10 april 2025 22:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ben nog steeds aan het inbeelden hoe Mona tietjes eruit zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Iemand moet het doenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als menigeen zich nog eens omdraait zit Justin al aan den bolk![]()
![]()
![]()
Ik kom dichter in de buurt van dat gewicht dan ik zou willen... Dus zou het je niet aandoen.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Met mijn 164 is er weinig nodig om mij te bedelvenWell, life can be a riot
quote:Op donderdag 10 april 2025 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ter illustratieDaar krijg ik inderdaad wel honger vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
[..]
Ter illustratieAls je ze prikt, glibberen ze dan het zo als de Mona toetjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dikke knuff voor jouquote:Op donderdag 10 april 2025 22:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Met mijn 164 is er weinig nodig om mij te bedelven
Nee, dat zijn de Botox Boobiesquote:Op donderdag 10 april 2025 22:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als je ze prikt, glibberen ze dan het zo als de Mona toetjes?
50k Stapjes?! Dat is +- 30 Kilometerquote:Op donderdag 10 april 2025 22:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Worden het 50k stapjes vandaag is de vraagIk heb moeite met 1/4e daarvan jezus.
Well, life can be a riot
Zijn je poten niet helemaal naar de kloten?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Worden het 50k stapjes vandaag is de vraag![]()
![]()
Zo da's forsquote:Op donderdag 10 april 2025 22:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Worden het 50k stapjes vandaag is de vraagSame shit, different day
SC hopper present![]()
[..]
Ter illustratieIn einem spoiler? Mein Gott was ist das für wahnsin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach met een schone bips![]()
Marianne had de verkeerde denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zit boodschappen te bestellen. Ook wat voor de borrel.
Moest ineens denken aan toen kitten 4 jaar was en we in de AH bij de kaas stonden. Naast ons stond een man van circa 75-80 jaar oud. Ik vroeg aan kitten welke kaas ze wilde waarop ze met een perfecte Franse uitspraak ‘Morbier, alsjeblieft’ zei.
Die blik van die man, ik vergeet t nooit meer. En we komen hem nog wel eens tegen.onze supermarkt opa is het geworden.
Ja, er was een modje in het topique ergo tere zieltjes ergo voorzichtquote:Op donderdag 10 april 2025 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In einem spoiler? Mein Gott was ist das für wahnsin?
Lieffieeeeee!!!!quote:Op donderdag 10 april 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, goedenavond, dat was een lange dagLach met een schone bips![]()
Minder rum drinken danquote:Op donderdag 10 april 2025 22:39 schreef Koen66 het volgende:
2 nicks die met love* beginnen leest soms verwarrendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heyquote:Op donderdag 10 april 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, goedenavond, dat was een lange dag![]()
![]()
Waar kom jij zo laat vandaan?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, goedenavond, dat was een lange dagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoe oud is ze nu?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:40 schreef Moeraskat het volgende:
Zit boodschappen te bestellen. Ook wat voor de borrel.
Moest ineens denken aan toen kitten 4 jaar was en we in de AH bij de kaas stonden. Naast ons stond een man van circa 75-80 jaar oud. Ik vroeg aan kitten welke kaas ze wilde waarop ze met een perfecte Franse uitspraak ‘Morbier, alsjeblieft’ zei.
Die blik van die man, ik vergeet t nooit meer. En we komen hem nog wel eens tegen.onze supermarkt opa is het geworden.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Marianne | 49 jaar
Wanneer je mij alleen maar wilt voor een ding (ook al ben ik daar heel goed in) dan kun je beter direct verder zoeken. Ik ben wel echt toe aan een man in mijn leven, iemand die serieus is en met me wilt chatten hier! Voel je je aangesproken?
R.I.P DTS.![]()
Ik had de tram moeten pakken
Ben zo klaar met lopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De staat der verwarring keek ik vroeger wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En nu ben je hetquote:Op donderdag 10 april 2025 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
De staat der verwarring keek ik vroeger wel.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan je nagaan hoe lang we elkaar al kennen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Werkborrelquote:Op donderdag 10 april 2025 22:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Waar kom jij zo laat vandaan?
Werken ging naadloos over in de borrel. Nu maar eens eten
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Weet je wat ik kut vindt, en meen ik serieus. Het is niet mijn eigen dochter maar ken haar vanaf 12/13. De dochter van mijn ex en alle bla bla erbij is wel bekent. Maar ze is volwassen nu en date ook met gasten. Ik hou van haar als mijn dochter en wil eigenlijk geen enkele gast bij haar in de buurt zien komenquote:Lach met een schone bips![]()
Een bord noedelsquote:Op donderdag 10 april 2025 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Werkborrel
Jij hebt weer veel te hard gewerkt, badje is al vol en warm voor je. Ga maar lekker liggen, komt zo een wijntje aan en erna een fijne massage. (nee niet je voeten)quote:Lach met een schone bips![]()
Heb je nog contact met haar?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je wat ik kut vindt, en meen ik serieus. Het is niet mijn eigen dochter maar ken haar vanaf 12/13. De dochter van mijn ex en alle bla bla erbij is wel bekent. Maar ze is volwassen nu en date ook met gasten. Ik hou van haar als mijn dochter en wil eigenlijk geen enkele gast bij haar in de buurt zien komenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hee Amyquote:Op donderdag 10 april 2025 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Werkborrel
Vroeger veel meer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben jij een iets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja joh, met ex ben ik beste vrienden. En met dochter ook dagelijks contact. Ex gezondheidsproblemen dus kan niet echt volledig werken voor kutloon wat ze sowiesie al krijgt. Dus ik betaal al hele poos alles voor dochter zodat ze in Juni kan afstuderen aan de Uniquote:
quote:Op donderdag 10 april 2025 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben jij een iets?
Het is 2025SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan en mag me identificeren zoals ik wil
In Nederland in ieder gevalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben jij een iets?
Je zegt het zellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hee Kittyquote:
Knuffel voor jou, zag dat je slechte dag had
Wat een lieverd ben je. Maar ik snap je gevoel wel. Mijn zussen hebben allemaal kinderen en de oudste is ook in de 20. Die is vorig jaar gaan samenwonen. Drie anderen zijn ook het huis uit. Studeren… werken. Alles. Ze vliegen ook zelfstandig de wereld over. Sommige al toen ze 12 waren. Maar ik als tante, ben soms best bezorgd.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja joh, met ex ben ik beste vrienden. En met dochter ook dagelijks contact. Ex gezondheidsproblemen dus kan niet echt volledig werken voor kutloon wat ze sowiesie al krijgt. Dus ik betaal al hele poos alles voor dochter zodat ze in Juni kan afstuderen aan de UniWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, was niet m’n beste dag idd.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hee Kitty
Knuffel voor jou, zag dat je slechte dag had![]()
Heb wel even zitten snotteren maar ik heb mezelf herpakt.
Morgen verzuip ik me weer helemaal in m’n werk.
Hoe is het met jou?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hmm ja dat is natuurlijk ook weer zo, ik moet mn wokeheid nog wat vergrotenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is 2025
In Nederland in ieder geval
Redemption songThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar ze had het tegen mijquote:Op donderdag 10 april 2025 22:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is 2025
In Nederland in ieder geval![]()
![]()
Slaap jij nu nog niet?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
We verzuipen ons ik de drank van je vaderquote:Op donderdag 10 april 2025 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, was niet m’n beste dag idd.![]()
Hoe is het met jou?
Ik ben blij dat je hier bentHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zijn voorsprong is nog niet groot genoeg.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja want ik zit hier niet voor de gezelligheidquote:Op donderdag 10 april 2025 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn voorsprong is nog niet groot genoeg.![]()
Ditquote:Op donderdag 10 april 2025 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe lang we elkaar al kennen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het is mijn kindje die ik dan niet zelf gemaakt heb, maar wel mijn kindje. Ze noemt me ook haar vader of ja Dad, ze heeft haar echt vader maar paar keer gesproken. Die trapte mijn ex nog een keer in elkaar toen ze op punt van bevallen stond, gok en drankverslaafd, daarna is ex vertrokken en door zus diezelfde avond nog naar ziekenhuis gebracht waar ze dus beviel van haar dochter. Waarschijnlijk kwam er door de trappen in haar buik zoveel vocht los bij de bevalling dat de zusters het kindje toen de korte naam Nam gaven. Dat betekent water in het Thais, dat is dus haar roepnaam gebleven.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat een lieverd ben je. Maar ik snap je gevoel wel. Mijn zussen hebben allemaal kinderen en de oudste is ook in de 20. Die is vorig jaar gaan samenwonen. Drie anderen zijn ook het huis uit. Studeren… werken. Alles. Ze vliegen ook zelfstandig de wereld over. Sommige al toen ze 12 waren. Maar ik als tante, ben soms best bezorgd.Lach met een schone bips![]()
Ja bij de pakken neer gaan zitten help je jezelf ook niet mee, maar je mag je natuurlijk best even kut voelenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?![]()
Ja hier goede en slechte dingen, morgen nog een dagje werken en dan weekendje met mn zus weg, hopelijk zaterdag eindelijk eens een bloemencorso zien en zondag me verzuipen in de wijn
Stuck on the wrong channelquote:Op donderdag 10 april 2025 22:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
CD van jou CD van mij
CD van ons allebei
Like chained to a dead camel![]()
Slechte dagen zijn kutquote:Op donderdag 10 april 2025 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
Knuf
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jeetje ik kan me mn laatste massage amper herinneren, ik geloof dat die alweer 1,5 jaar geleden wasquote:Op donderdag 10 april 2025 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij hebt weer veel te hard gewerkt, badje is al vol en warm voor je. Ga maar lekker liggen, komt zo een wijntje aan en erna een fijne massage. (nee niet je voeten)
Iedereen is hondjes aan het uitlaten en ik wil ze aaien
Maar dan ben ik weer de gekke toeristHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Even vragenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar dan ben ik weer de gekke toeristWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben je sowieso al, dus laat je gaanquote:Op donderdag 10 april 2025 22:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar dan ben ik weer de gekke toerist![]()
Dan heb je m zeker wel verdiendquote:Op donderdag 10 april 2025 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeetje ik kan me mn laatste massage amper herinneren, ik geloof dat die alweer 1,5 jaar geleden was
Oef heftigquote:Op donderdag 10 april 2025 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is mijn kindje die ik dan niet zelf gemaakt heb, maar wel mijn kindje. Ze noemt me ook haar vader of ja Dad, ze heeft haar echt vader maar paar keer gesproken. Die trapte mijn ex nog een keer in elkaar toen ze op punt van bevallen stond, gok en drankverslaafd, daarna is ex vertrokken en door zus diezelfde avond nog naar ziekenhuis gebracht waar ze dus beviel van haar dochter. Waarschijnlijk kwam er door de trappen in haar buik zoveel vocht los bij de bevalling dat de zusters het kindje toen de korte naam Nam gaven. Dat betekent water in het Thais, dat is dus haar roepnaam gebleven.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kweenie waar je woont, maar heb een collega en ze heeft net een kruising Labradorx Australian shepperd pup in huis... Die wil de hele dag geaaid worden en mee gespeeld wordenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar dan ben ik weer de gekke toeristGeeft collegaatje weer wat rust
R.I.P DTS.![]()
Ik heb echt niks met massagequote:Op donderdag 10 april 2025 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeetje ik kan me mn laatste massage amper herinneren, ik geloof dat die alweer 1,5 jaar geleden was
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Of misschien juist niet, dat het daarom zo lang geleden isquote:Op donderdag 10 april 2025 22:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan heb je m zeker wel verdiend
Dat is het!quote:Op donderdag 10 april 2025 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of misschien juist niet, dat het daarom zo lang geleden is![]()
![]()
Ja maar lilak heeft een wit ei met zoute noten voor mijquote:
Ik heb ook wel iets wits voor je hoor!quote:Op donderdag 10 april 2025 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar lilak heeft een wit ei met zoute noten voor mij![]()
Heb nu weer een tasje, maar deze is voor jjhquote:Op donderdag 10 april 2025 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar lilak heeft een wit ei met zoute noten voor mijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja waren ook geen fijne dingen toen te horenquote:Heb die gast 1x bij toeval gezien omdat zijn moeder dus kindjes oma wel tof is ergens was. En hij kwam ook, zwager heeft me toen tegen gehouden
Maar goed ook, want je wil in buitenland geen problemen. Maar hij werd snel door anderen ook weggebonjourd.
Ik hou er zelf totaal niet van als een vreemde aan me zit, maar goedquote:Op donderdag 10 april 2025 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als foreplay wel leuk op de eerste date.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een sportschoen?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb ook wel iets wits voor je hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ironisch genoeg doet jouw US me juist denken aan massagesquote:Op donderdag 10 april 2025 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hou er zelf totaal niet van als een vreemde aan me zit, maar goedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Happy endingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook niet van een vreemde, maarquote:Op donderdag 10 april 2025 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hou er zelf totaal niet van als een vreemde aan me zit, maar goedquote:Op donderdag 10 april 2025 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als foreplay wel leuk op de eerste date.
Wellicht heb ik gewoon nooit een goede masseur gehad maar het was nooit prettig. Hetzij het kietelt hetzij het doet pijn
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een sportschoen?Als je die wil eten heb ik die voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie mijn schatje![]()
Loopt wel iemand over het parkeer terrein tegen zichzelf te pratenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 23:06 schreef Koen66 het volgende:
Wellicht heb ik gewoon nooit een goede masseur gehad maar het was nooit prettig. Hetzij het kietelt hetzij het doet pijn
God nou die koppels worden weer niksWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Probeer nooit spontaan mijn schouders te masseren ofzo want je riskeert een hoekquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Waar?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:07 schreef Moeraskat het volgende:
God nou die koppels worden weer niksSame shit, different day
SC hopper present![]()
Echt, als ik iemand niet ken? Nee blijf van me afquote:Op donderdag 10 april 2025 23:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ironisch genoeg doet jouw US me juist denken aan massages
Als je nog in die dating fase zit goeie skills.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook niet van een vreemde, maar
[..]
R.I.P DTS.![]()
Bij mn vorige kapper kreeg ik ook altijd een hoofdhuidmassage in een massagestoel, dat was ook wel prima.
Maar ja toen knipten ze mn haar een keer niet goed en ging ik toch maar op zoek naar een andere kapper.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Bij mij ook. Dan gaat de vuist omhoog. Als een soort Aziatische kat met dat pootjequote:Op donderdag 10 april 2025 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Probeer nooit spontaan mijn schouders te masseren ofzo want je riskeert een hoekWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon bij een masseur / masseuse je haren laten knippenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Bij mn vorige kapper kreeg ik ook altijd een hoofdhuidmassage in een massagestoel, dat was ook wel prima.
Maar ja toen knipten ze mn haar een keer niet goed en ging ik toch maar op zoek naar een andere kapper.![]()
![]()
Ik moet nog steeds een goede kapper vindenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ja toen knipten ze mn haar een keer niet goed en ging ik toch maar op zoek naar een andere kapper.
Die ik nu had vind ik niets, die heeft het gesneden en het valt gewoon doodHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh, misschien was het daar wel waar het mis gingquote:Op donderdag 10 april 2025 23:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon bij een masseur / masseuse je haren laten knippen
Waarom maakte mijn verneukte brein daar voorhuidmassage vanquote:Op donderdag 10 april 2025 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ja toen knipten ze mn haar een keer niet goed en ging ik toch maar op zoek naar een andere kapper.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Grote kansquote:Op donderdag 10 april 2025 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, misschien was het daar wel waar het mis ging![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom maakte mijn verneukte brein daar voorhuidmassage van![]()
Da's een koopjequote:Op donderdag 10 april 2025 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
Volgende week weer naar de kapster, weer 12 euro armerSame shit, different day
SC hopper present![]()
Vet goedkoop.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
Volgende week weer naar de kapster, weer 12 euro armer
Ik betaal 79-90 euroWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik snap deze reactie van je, dingen verkeerd lezen is meer mijn ding en verwacht je niet van Koen.quote:Lach met een schone bips![]()
Nou een kapster kopen voor 12 is toch top?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap deze reactie van je, dingen verkeerd lezen is meer mijn ding en verwacht je niet van Koen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wel.quote:
SCHUIVEN MET DAT GELD.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je wil er ook geen happy end bijquote:Maar ja, heb de haren nu wat langer opgespaard zodat het de centen ook echt waard is.
12quote:Op donderdag 10 april 2025 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
Volgende week weer naar de kapster, weer 12 euro armer
Trust nobody![]()
quote:gelukkig maar.
R.I.P DTS.![]()
Ik ben tevreden met mn huidige.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een goede kapper vinden
Die ik nu had vind ik niets, die heeft het gesneden en het valt gewoon dood
Wel eens een krullenkapper overwogen, maar dan ben je zo 100 euro kwijt voor alleen knippen en duurt ook zo anderhalf uur.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
In andere slowchats wordt dit van mij verwachtquote:Op donderdag 10 april 2025 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap deze reactie van je, dingen verkeerd lezen is meer mijn ding en verwacht je niet van Koen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hoe is je dag?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar maakt die je krullen dan niet extra mooiquote:Op donderdag 10 april 2025 23:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mn huidige.
Wel eens een krullenkapper overwogen, maar dan ben je zo 100 euro kwijt voor alleen knippen en duurt ook zo anderhalf uur.
Trust nobody![]()
In dat geval, welkom bij het verkeerd lezenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In andere slowchats wordt dit van mij verwacht
Ja dat wel, tenminste wat ik op de foto's ziequote:Op donderdag 10 april 2025 23:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar maakt die je krullen dan niet extra mooiI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 23:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja kut wel
Maar laatste uren niet aan het huilen dus dat is goed![]()
![]()
Bij mij ook zoiets, laatst had ik een kapper die er zowaar langer over deedquote:Op donderdag 10 april 2025 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze doet er 15 minuten over, het knippen en opscheren dan.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Voor een massage?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:15 schreef HappyCharly het volgende:
Reminder wel.. moet naar de kapper![]()
Lang haar?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:15 schreef HappyCharly het volgende:
Reminder wel.. moet naar de kapperSame shit, different day
SC hopper present![]()
Oh? Ik dacht dat je daarstraks zei dat je een goede dag had?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja kut wel
Maar laatste uren niet aan het huilen dus dat is goed
Of heb ik dat verkeerd gelezen?
Heb je LiS al uit?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je mij 12 euro betaald doe ik het voor jequote:Op donderdag 10 april 2025 23:15 schreef HappyCharly het volgende:
Reminder wel.. moet naar de kapper15 minuten en je bent klaar.
Drinkt ie koffie tussendoor of wat?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij mij ook zoiets, laatst had ik een kapper die er zowaar langer over deedLach met een schone bips![]()
Ja bedoel voor jou, de moeite waard dan toch?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat wel, tenminste wat ik op de foto's zieTrust nobody![]()
Dm even je nummer schatjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee het was een pietje preciesquote:Op donderdag 10 april 2025 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Drinkt ie koffie tussendoor of wat?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik weet wel een goede.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
HC geheid niet voor een voorhuidmassage![]()
Neej
Trust nobody![]()
Chaaaaaaarrrrlyyyquote:
Ik heb een hekel aan de kapper, 1,5 uur geknipt worden lijkt me wel vreselijkquote:Op donderdag 10 april 2025 23:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja bedoel voor jou, de moeite waard dan toch?
Begon kut. Maar ik heb me herpaktquote:
Is Brabant te ver weg?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Verzend danquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
1.5 uur hoofdmassagequote:Op donderdag 10 april 2025 23:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de kapper, 1,5 uur geknipt worden lijkt me wel vreselijk
Trust nobody![]()
Waarom nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Das sowieso kut, ik wil daar zo snel mogelijk weer weg zijn. Knippen, opscheren en ff die donshaartjes bij de nek weg en klaar. Maar dan ziet ze weer iets donkere haren in de wenkbrouwen en komt de pincet erbij. AAAAAAHHHH nee, laat me gaan. Maar durf nooit zo goed want zij heeft scharen en messen enzo.quote:Lach met een schone bips![]()
Fijnquote:Op donderdag 10 april 2025 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Begon kut. Maar ik heb me herpakt
Is Brabant te ver weg?![]()
Alles magTrust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: