ga je mond spoelenquote:Op donderdag 10 april 2025 18:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ansjovis en olijvende GODDELIJKSTE pizza ooit.
Keerl jij begon over tosti's met pindakaas en hagelslag, jij doet allang niet meer mee.quote:
niet, daar begon jij overquote:Op donderdag 10 april 2025 18:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Keerl jij begon over tosti's met pindakaas en hagelslag, jij doet allang niet meer mee.
Maar we kunnen natuurlijk ook de tostipizza introduceren. Niets is meer te gek tegenwoordig!quote:Op donderdag 10 april 2025 18:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
niet, daar begon jij over [ afbeelding ]
Zoek hulp!quote:Op donderdag 10 april 2025 20:34 schreef Pharkus het volgende:
Lekker banaantje er op, weer eens wat anders dan ananas.
Brandend gevoel de volgende dag?quote:Op donderdag 10 april 2025 21:34 schreef Cockwhale het volgende:
Gister nog die Calzone kut van je zus gegeten.
Doe dan meteen een tosti met aardbeien en slagroomquote:Op donderdag 10 april 2025 18:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Keerl jij begon over tosti's met pindakaas en hagelslag, jij doet allang niet meer mee.
Dit is een van de ergste dingen die ik ooit in mijn leven heb gezien. En ik heb toch gvd veel gezien.quote:
Nee, ze had de peperoni weggelaten.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Brandend gevoel de volgende dag?
Is die ook van Dr. Oetker?quote:Op donderdag 10 april 2025 21:34 schreef Cockwhale het volgende:
Gister nog die Calzone kut van je zus gegeten.
En de vulling?quote:
Spek vooral.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:55 schreef r_one het volgende:
[..]
En de vulling?
Rode tomatensaus, sliertjes en hambonkjes?
Met champignons kan nog wel. De rest niet.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pizza bbq chickenof tonno
en die met champignons
Nouja, is niet eens verkeerd. Nog steeds godslastering, maar beter dan pepperoni, tonijn en FUCKING ARTISJOKKEN!!!quote:
Ja nog effe, ik ga een kwartier op die oven wachten voor een soort grote kaastostiquote:Op vrijdag 11 april 2025 08:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Met champignons kan nog wel. De rest niet.
De originele pizza in Naples was alleen met kaas, basilicum en olijfolie. Tradities moeten in stand blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |