Ja idd ook dat... en ik vind het ook gezellie met die pannetjes hahaquote:Op donderdag 24 april 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind ik ook hoor. EN de pannetjes zijn iets groter dan die driekhoeken die bij die electriche horen
Is het ook, alleen het huis ruikt dagen lang naar gourmetquote:Op donderdag 24 april 2025 07:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja idd ook dat... en ik vind het ook gezellie met die pannetjes haha
Hier af en toe nog in gebruik, maar tijdens die af en toe is telkens weer de vraag.. Kan je nog ergens een lontje kopen?quote:Op donderdag 24 april 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gebruikte hem ook vaak, vooral om draadjesvlees te laten sudderen.
Maar vorig jaar heb ik brand in de keuken gehad door zo ding. Volgens de brandweer zijn die dingen heel gevaarlijk. Ik heb er nog een maar ga hem nooit meer gebruiken. Of bij mooi weer maar dan buiten.
Ja dat is waar het meurt als een malle nou moet ik zeggen dat fonduen nog harder meurt haha... dus ik kan er wel mee leven... fonduen ook lekker btw...quote:Op donderdag 24 april 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook, alleen het huis ruikt dagen lang naar gourmet
O geen idee ik had er nog een heel lang lont aan zitten maar dat is door de verzekering mee genomenquote:Op donderdag 24 april 2025 07:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier af en toe nog in gebruik, maar tijdens die af en toe is telkens weer de vraag.. Kan je nog ergens een lontje kopen?
Genoeg te koop zie ikquote:Op donderdag 24 april 2025 07:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier af en toe nog in gebruik, maar tijdens die af en toe is telkens weer de vraag.. Kan je nog ergens een lontje kopen?
Bedankt. Maar ik vraag me nog steeds af: hoe is het hele ding in brand gevlogen met zo'n stomme lont?quote:Op donderdag 24 april 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Genoeg te koop zie ik
https://www.google.nl/sea(...)eVDQ&sclient=gws-wiz
Nee er zat waarschijnlijk een lek in een van de naden. Het stond gewoon op mijn inductie plaat op een snijplank. En het vuur kwam ineens uit zo naad en in een mum van tijd stond het hele ding in de fik een handdoek hielp niet meer.quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bedankt. Maar ik vraag me nog steeds af: hoe is het hele ding in brand gevlogen met zo'n stomme lont?
Ergens doorgebrand? Van een(keuken) tafel geflikkerd?
Had dan een theedoek gebruikt in plaats vanquote:Op vrijdag 25 april 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee er zat waarschijnlijk een lek in een van de naden. Het stond gewoon op mijn inductie plaat op een snijplank. En het vuur kwam ineens uit zo naad en in een mum van tijd stond het hele ding in de fik een handdoek hielp niet meer.
Was ook een theedoek, een zo goed als nieuwe nog. Maar wass schrikken kan ik je zeggen. Gelukkig hoorde mijn buurman mijn dochter schreeuwen en kwam met een blusapparaatquote:Op vrijdag 25 april 2025 07:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had dan een theedoek gebruikt in plaats van
Kan er wel grappig over doen, maar wat een nare ervaring moet dat zijn geweest.quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook een theedoek, een zo goed als nieuwe nog. Maar wass schrikken kan ik je zeggen. Gelukkig hoorde mijn buurman mijn dochter schreeuwen en kwam met een blusapparaat
Dus de schade is beperkt gebleven. Zelf kwam ik er wat minder van af omdat ik door mijn voet zwikte toen nik naar buiten wilde lopen en knetterhard op mijn knie viel. Mijn hele been is vanaf de heup tot halverwegen mijn tenen blauw geweest.
Ja leuk was het niet. Ik had gewoon ook geluk dat ik net mijn gordijnen had afgehaald dus dat kon geen vlam pakken en natuurlijk mijn buurman, die ik eeuwig dankbaar benquote:Op vrijdag 25 april 2025 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan er wel grappig over doen, maar wat een nare ervaring moet dat zijn geweest.
afbeeldingquote:Op vrijdag 25 april 2025 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan er wel grappig over doen, maar wat een nare ervaring moet dat zijn geweest.
quote:Op donderdag 24 april 2025 07:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje Jockari, ik weet niet wat ik lees... ik wil je heel veel sterkte wensen en ga vreselijk 🙏 dat de kuur aan gaat slaan... hou je taai kerel...![]()
We gaan ervoor hč !quote:Op donderdag 24 april 2025 07:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heel veel sterkte Jockari voor jou en je dierbaren.![]()
Hoop dat dit aanslaat!!
Las gister dat er al is aangekondigd dat er weer een nieuw bb gaat komen!quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
We gaan ervoor hč !
Ik hoop nog een paar jaar mee te Cossen bij BB hoor. Als BB het zolang volhoudt...
Ga daar vanuit kanjer, laat de kanker lekker de pestpleuristyphus krijgen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
We gaan ervoor hč !
Ik hoop nog een paar jaar mee te Cossen bij BB hoor. Als BB het zolang volhoudt...
Ik werd even erg blij toen ik je bericht las, maar een snelle google leverde 0,0 opquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Las gister dat er al is aangekondigd dat er weer een nieuw bb gaat komen!
Utopia vond ik beter dan BB ik zou zeggen lekker gaan kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:00 schreef Willewa het volgende:
Hallo mensen, toevallig Utopia-kijkers hier? Ik heb het nooit gekeken maar het staat blijkbaar allemaal op kijk.nlDacht misschien eens wagen aan een seizoen, als hier mensen zijn die zeggen jaaaa is leuk. En zo ja, welk seizoen was het beste?
Van die sites die allemaal nepnieuws brengen ik had hem ook wel gelezen maar weet dat die sites zomaar dingen verzinnen. Verder nergens over te lezenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik werd even erg blij toen ik je bericht las, maar een snelle google leverde 0,0 opWaar heb je dat gelezen?
quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
We gaan ervoor hč !
Ik denk dat ik meer een BB-mens ben ;p Maar als je het leuker vond zegt dat wel wat natuurlijk. Maar het is zooooveel, dus ik dacht ik vraag hier ook ff wat meningen over welk seizoen/jaar het beste is voordat ik random begin (ga het zeker niet allemaal kijken dat zijn meer dan 1500 afleveringenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Utopia vond ik beter dan BB ik zou zeggen lekker gaan kijken.
Ah ja precies. Gare sites. Zelfs die kan ik niet vinden dus vast al weer verwijderd.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van die sites die allemaal nepnieuws brengen ik had hem ook wel gelezen maar weet dat die sites zomaar dingen verzinnen. Verder nergens over te lezen
Ik kan mij niet meer herinneren welke aflevering het leukst wasquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer een BB-mens ben ;p Maar als je het leuker vond zegt dat wel wat natuurlijk. Maar het is zooooveel, dus ik dacht ik vraag hier ook ff wat meningen over welk seizoen/jaar het beste is voordat ik random begin (ga het zeker niet allemaal kijken dat zijn meer dan 1500 afleveringen). Misschien komt daar een redelijk unaniem antwoord uit
Die staan op facebook en zo. Vaak allemaal onzin verhalenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah ja precies. Gare sites. Zelfs die kan ik niet vinden dus vast al weer verwijderd.
Nee geen aflevering, ik bedoel seizoen/jaarquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij niet meer herinneren welke aflevering het leukst was
Ze moeten van niets iets opbouwen en dat was wel leuk om te zien.
Er zijn er vast wel die je nog precies kunnen zeggen welke leuk waren
Het is een lange rls geweestquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee geen aflevering, ik bedoel seizoen/jaar
Ten minste, op Kijk staat het per jaar 2014 t/m 2019. Of is het 1 lange rits van 6 jaar
Ah zo, werkte dus wat anders dan ik gewend ben.quote:
Zeker het begin is leuk, te zien dat ze echt met niets iets moeten opbouwenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah zo, werkte dus wat anders dan ik gewend ben.
Zo staat het op Kijk, dus vandaar
[ link | afbeelding ]
Maar das wel heeeel veel om te kijken dan. Misschien dat iemand zegt ‘die en die periode vond ik het leukst’ ofzo dan 😅
De weekoverzichten waren dan een mooie uitkomst geweest, ware het niet dat daar maar 5 afleveringen van online staan
Haha ja dat heb ik altijd een beetje in de laatste maand van BB. Fomo.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker het begin is leuk, te zien dat ze echt met niets iets moeten opbouwen
O hemel als ik er nog aan denk. Dat was het eerste wat ik echt ging streamen
al die jaren baalde ik als ik weg moest. Baalde ik als er bezoek kwam
Heb mij toen het afgelopen was voorgenomen mij nooit meer zo mee te laten meeslepen in een RLS
Voordeel is wel als je iets niet leuk vind dat je zo door kan spoelen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja dat heb ik altijd een beetje in de laatste maand van BB. Fomo.
Wel heftig trouwens zo’n programma, 6 volle jaren lang incl streams, zonder stop denk ik dan? Heb het toen volledig langs me heen laten gaan. Vanaf DGK (een beetje half) t/m BB 2021 niks van zulke dingen gevolgd of boeiend gevonden. Maar weet wel dat ik soms langs zapte en dacht jezus is dat nog steeds bezig?![]()
Nou goed ik kijk nog even of wat anderen iets te zeggen hebben en anders begin ik maar bij het begin en stop vanzelf wel ergens denk ik ;p
Lekker een tompouchequote:
Zo is dat Jockari, vol voor gaanquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
We gaan ervoor hč !
Ik zou beginnen bij de eerste aflevering van het eerste seizoen. Er zijn twee verschillende Utopia’s geweest.. de eerste heeft volgens mij een drie jaar geduurd en dat moest toen stoppen omdat Talpa het terrein niet meer mocht gebruiken en moest het ineens stoppen. Daar is zoveel commentaar opgekomen dat er is besloten dat er een paar maanden later op een ander terrein een nieuwe Utopia begon met nieuwe bewoners. Beiden zijn leuk en compleet anders maar in Utopia twee komen op een gegeven moment bewoners voor die ook in de eerste Utopia zijn geweest dus zou echt bij de allereerste afl beginnen. Daar zie je natuurlijk dan ook hoe alles is begonnen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:00 schreef Willewa het volgende:
Hallo mensen, toevallig Utopia-kijkers hier? Ik heb het nooit gekeken maar het staat blijkbaar allemaal op kijk.nlDacht misschien eens wagen aan een seizoen, als hier mensen zijn die zeggen jaaaa is leuk. En zo ja, welk seizoen was het beste?
Doe het even hier anders ga ik zelf te veel oftopicquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
MAFS zelf niet maar je hebt wel net als met BB podcasts waarin de uitzendingen besproken worden
Die Jacqui was wel een gek wijf maar die is nu met iemand anders![]()
Mwah het klopt wel bij elkaar. Betere combiquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe het even hier anders ga ik zelf te veel oftopic![]()
Ja dat had ik begrepen. Die vent zal wel net zo gek zijn.
Ik hou niet van podcast dus die ga ik niet luisteren.
Ik heb hem wel even gezien bij die date, maar verder kan ik er nog niet echt een oordeel overgevenquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mwah het klopt wel bij elkaar. Betere combi
Hij was erbijquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem wel even gezien bij die date, maar verder kan ik er nog niet echt een oordeel overgeven
Ben dan wel benieuwd of hij er bij is vrijdag Ik hoop tenminste dat die aflevering vrijdag komt
O nou ik ga het zien, baalde vannacht dat hij er niet b ij stondquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou ik ga het zien, baalde vannacht dat hij er niet b ij stond
Nope. 12 mei plaatsen ze een port-a-cath, en 14 mei de 2de chemo er in. Dan enkele week daarna een check met de scanner.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]Goed zo Jockari
Weet je ondertussen al weer meer?
Niet ziek of misselijk van de chemo? Ik hoop zo dat het wat voor je doet Jockariquote:Op woensdag 30 april 2025 09:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nope. 12 mei plaatsen ze een port-a-cath, en 14 mei de 2de chemo er in. Dan enkele week daarna een check met de scanner.
Voel me behoorlijk goed, ondanks lage rugpijn.
https://www.catharinaziek(...)rt-a-cath-inbrengen/
Enkel vorige zaterdag erg misselijk geweest, verder voel ik me nu goed.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet ziek of misselijk van de chemo? Ik hoop zo dat het wat voor je doet Jockari
Wel fijn dat ze je dan niet meer iedere keer hoeven te prikken als je die Pert a cath er in hebt zitten
Dat is minder, maar gelukkig maar één dag. Hopelijk blijft dat zo, en voor die misselijkheid hebben ze ook wel weer wat.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Enkel vorige zaterdag erg misselijk geweest, verder voel ik me nu goed.
Helloquote:
Jij ookquote:
Het is inderdaad al weer bijna weekend P_O-quote:
Jep even tijdje thuisquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is inderdaad al weer bijna weekend P_O-
Waar zit je momenteel? Weer terug in Nederland?
Dat is zeker wel ff lekker dat je weer thuis bent lijkt mijquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:30 schreef engine het volgende:
[..]
Jep even tijdje thuiswel lekker ook met het mooie weer.
Laatste dagen bosuiltjes kijken. Ze zitten al avonden in het vlieggat te kijken....ik denk dat de eerste vanavond gaat vertrekken
Vind zo grappig als ze met z'n 2e in dat gat gepropt zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker wel ff lekker dat je weer thuis bent lijkt mij
Ik heb af en toe even gekeken, geen ooievaars dit jaar.
Jemig zijn de bosuiltjes alweer zo ver.
O wat sweet,quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:18 schreef engine het volgende:
[..]
Vind zo grappig als ze met z'n 2e in dat gat gepropt zitten![]()
[ afbeelding ]
Fluffy!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:18 schreef engine het volgende:
[..]
Vind zo grappig als ze met z'n 2e in dat gat gepropt zitten![]()
[ afbeelding ]
O dat is balen Icequote:Op maandag 12 mei 2025 23:14 schreef Iceage het volgende:
Hoi,
Heel verhaal getyped, Valt mijn internet verbinding even uit. Weg tekst.
Meestal kopieer en plak ik een lanere txt eerst in een emailtje aan mezelf. Nu niet helaas.
Alles OK hier,
Nog steeds druk met situatie oom.
Take Care!
Hey whuzz. Ik miste je al. Leuk je weer te lezenquote:
14 mei 2de chemo gehad. Dit weekend erg vermoeid. Nu terug beter.quote:
Ja Chemo kan heel vermoeiend zijn. Fijn dat je je nog goed voelt en hopelijk goede resultaten op de scan te zien. Ik duim voor jequote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
14 mei 2de chemo gehad. Dit weekend erg vermoeid. Nu terug beter.
4 juni CT-scan om eerste evaluatie te zien, hopelijk afgeremd. 5 juni 3de chemo.
Al bij al voel ik me nog behoorlijk goed. Nog gaande en staande. En dat proberen we natuurlijk zo lang mogelijk nog te rekken.
O krijgen die echt een eigen programma? Heb er nog niets over gelezenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Vind die B&B Vol Liefde programma's op zich wel vermakelijk. Stoor me er alleen ontzettend aan dat vooral de figuren die er de laatste seizoenen aan meegedaan hebben zich meteen BN'er wanen.
Malgosha? Who Els? Die muppet en z'n moeder in de sneeuw? Die waren vermakelijk in die programma's zelf, maar zodra het afgelopen is, zal het me worst wezen wat ze doen.
Aanleiding van deze zeurpost is het bericht dat die sneeuwmoeder en zoon een eigen show zouden krijgen. Alsof 1 familie Meiland niet al te veel genoeg is.
Ja daar hadden ze het in de AD Mediapodcast over. Er zou al een pilot opgenomen zijn waarbij zo goed als alles in scene gezet zou zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O krijgen die echt een eigen programma? Heb er nog niets over gelezen
We gaan het vanzelf zien 😳quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja daar hadden ze het in de AD Mediapodcast over. Er zou al een pilot opgenomen zijn waarbij zo goed als alles in scene gezet zou zijn.
Zo'n pilot wil niet zeggen dat het er ook komt, dus ik berg m'n hooivork en fakkel toch nog maar even op
Ik vind al die programma’s echt vreselijk en het erge is dat het je overal door de strot wordt geduwd.. al volg je het niet dan weet je er toch alles van want in elke talkshow of waar dan ook hebben ze het er continu over. Wat je zegt ook, krijgen ze nog een eigen “ reality show”. Die Meilandjes kan ik ook niet meer zien met al die trucjes die ze doen om op te vallen.. zo nep allemaal. Tv kijken wordt er tegenwoordig niet leuker op.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Vind die B&B Vol Liefde programma's op zich wel vermakelijk. Stoor me er alleen ontzettend aan dat vooral de figuren die er de laatste seizoenen aan meegedaan hebben zich meteen BN'er wanen.
Malgosha? Who Els? Die muppet en z'n moeder in de sneeuw? Die waren vermakelijk in die programma's zelf, maar zodra het afgelopen is, zal het me worst wezen wat ze doen.
Aanleiding van deze zeurpost is het bericht dat die sneeuwmoeder en zoon een eigen show zouden krijgen. Alsof 1 familie Meiland niet al te veel genoeg is.
Op TV ontwijk ik die ellende gewoon maar op sites over tv programma's in het algemeen kun je er gewoon niet omheen. Elke scheet van de Meilandjes, die Winterhoofden vol Sneeuw, Gilles en weet ik welke namen nog meer bij al die gezichten horen worden breed uitgemeten. Blergh.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind al die programma’s echt vreselijk en het erge is dat het je overal door de strot wordt geduwd.. al volg je het niet dan weet je er toch alles van want in elke talkshow of waar dan ook hebben ze het er continu over. Wat je zegt ook, krijgen ze nog een eigen “ reality show”. Die Meilandjes kan ik ook niet meer zien met al die trucjes die ze doen om op te vallen.. zo nep allemaal. Tv kijken wordt er tegenwoordig niet leuker op.
Zo dat moest ik even kwijt![]()
Goedemorgen
Ja dat is mooi, alleen vond ik dit jaar de bands in de tribute niet zo geweldigquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
Vind trouwens de muziek programma's die SBS tegenwoordig brengt zoals Tribute, 3 Minutes of Fame en Talents Unplugged wel aangenaam. 22 juni wordt een registratie van Tribute 2025 uitgezonden.
In tegenstelling tot RTL varianten gaat het hier tijdens de optredens van de artiesten voornamelijk om de artiesten en hun optreden in plaats van wat gare overdreven panels en publiek allemaal over die optredens heen uitkramen.
Zeker! En aan de oproepen om aan te melden voor een nieuw seizoen te zien komt dat ook weer terugquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is mooi, alleen vond ik dit jaar de bands in de tribute niet zo geweldig
Talent unplugged vond ik wel heel mooi
Zou wel leuk zijn. Op programma's als the voice zit ik niet meer zo op te wachten eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! En aan de oproepen om aan te melden voor een nieuw seizoen te zien komt dat ook weer terug
Neuh, al zal ik de 'normale' nog wel kijken waarschijnlijk, maar de edities met blagen en oude van dagen sla ik sowieso altijd over.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Op programma's als the voice zit ik niet meer zo op te wachten eerlijk gezegd.
Die kwamen geloof ik ook niet meer.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh, al zal ik de 'normale' nog wel kijken waarschijnlijk, maar de edities met blagen en oude van dagen sla ik sowieso altijd over.
Idd.. het wordt je echt door de strot geduwd. Dan heb je er ook nog een aantal bij die denken dat het celebrities zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op TV ontwijk ik die ellende gewoon maar op sites over tv programma's in het algemeen kun je er gewoon niet omheen. Elke scheet van de Meilandjes, die Winterhoofden vol Sneeuw, Gilles en weet ik welke namen nog meer bij al die gezichten horen worden breed uitgemeten. Blergh.
Dat was idd interessant en was ook maar weer eens een bevestiging van hoe ze worden gebruiktquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:09 schreef spapaars het volgende:
Dat was leuk en interessant op TV.
Job en winnares Antonette kwamen kort weer bij elkaar.
Job zei dat zijn contract werd beëindigd omdat hij was weggestuurd.
Anders had hij 70% moeten afstaan aan J de Mol met zijn hit Jij bent de Zon, en ook 70% van wat hij per optreden verdiende.
[ afbeelding ]
Knetterdruk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, je hebt het druk bij die BG he? en nog niet een eens streams
Nou wacht maar als de hel losbarst bij DBG straks met Live TV en 1½uur uitzendingen.. nounounouquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knetterdruk.Het is hier een wolk van rust vergeleken met BB
Ik zet mij alvast schrapquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou wacht maar als de hel losbarst bij DBG straks met Live TV en 1½uur uitzendingen.. nounounou
Gezellii.. ik heb begrepen dat Timmerfrans niet meer kan stoppen met klaarkomen sinds Het Nieuwsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
De mannen van Vandaag Inside zijn vanavond terug met een extra uitzending vanuit hun vertrouwde studio. Daarin geven Johan en Wilfred hun kijk op de val van het kabinet. Zij doen dit tussen 20.30 en 22.30 uur op SBS6, wat betekent dat de uitzendingen van Jelies & Gnodde: Grote Gezinnen Emigreren en De Oranjezomervanavond komen te vervallen. René geniet op dit moment van het zonnetje in het buitenland en kan daarom niet aanschuiven.
Nee, die ziet weer kansen. Hij kan het allemaal wat nu niet gelukt isquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gezellii.. ik heb begrepen dat Timmerfrans niet meer kan stoppen met klaarkomen sinds Het Nieuws
Wachten op de verklaring van WapperSchoof.. spannend het lijkt wel RLSquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die ziet weer kansen. Hij kan het allemaal wat nu niet gelukt is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |