Ja idd ook dat... en ik vind het ook gezellie met die pannetjes hahaquote:Op donderdag 24 april 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind ik ook hoor. EN de pannetjes zijn iets groter dan die driekhoeken die bij die electriche horen
Is het ook, alleen het huis ruikt dagen lang naar gourmetquote:Op donderdag 24 april 2025 07:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja idd ook dat... en ik vind het ook gezellie met die pannetjes haha
Hier af en toe nog in gebruik, maar tijdens die af en toe is telkens weer de vraag.. Kan je nog ergens een lontje kopen?quote:Op donderdag 24 april 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gebruikte hem ook vaak, vooral om draadjesvlees te laten sudderen.
Maar vorig jaar heb ik brand in de keuken gehad door zo ding. Volgens de brandweer zijn die dingen heel gevaarlijk. Ik heb er nog een maar ga hem nooit meer gebruiken. Of bij mooi weer maar dan buiten.
Ja dat is waar het meurt als een malle nou moet ik zeggen dat fonduen nog harder meurt haha... dus ik kan er wel mee leven... fonduen ook lekker btw...quote:Op donderdag 24 april 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook, alleen het huis ruikt dagen lang naar gourmet
O geen idee ik had er nog een heel lang lont aan zitten maar dat is door de verzekering mee genomenquote:Op donderdag 24 april 2025 07:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier af en toe nog in gebruik, maar tijdens die af en toe is telkens weer de vraag.. Kan je nog ergens een lontje kopen?
Genoeg te koop zie ikquote:Op donderdag 24 april 2025 07:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier af en toe nog in gebruik, maar tijdens die af en toe is telkens weer de vraag.. Kan je nog ergens een lontje kopen?
Bedankt. Maar ik vraag me nog steeds af: hoe is het hele ding in brand gevlogen met zo'n stomme lont?quote:Op donderdag 24 april 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Genoeg te koop zie ik
https://www.google.nl/sea(...)eVDQ&sclient=gws-wiz
Nee er zat waarschijnlijk een lek in een van de naden. Het stond gewoon op mijn inductie plaat op een snijplank. En het vuur kwam ineens uit zo naad en in een mum van tijd stond het hele ding in de fik een handdoek hielp niet meer.quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bedankt. Maar ik vraag me nog steeds af: hoe is het hele ding in brand gevlogen met zo'n stomme lont?
Ergens doorgebrand? Van een(keuken) tafel geflikkerd?
Had dan een theedoek gebruikt in plaats vanquote:Op vrijdag 25 april 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee er zat waarschijnlijk een lek in een van de naden. Het stond gewoon op mijn inductie plaat op een snijplank. En het vuur kwam ineens uit zo naad en in een mum van tijd stond het hele ding in de fik een handdoek hielp niet meer.
Was ook een theedoek, een zo goed als nieuwe nog. Maar wass schrikken kan ik je zeggen. Gelukkig hoorde mijn buurman mijn dochter schreeuwen en kwam met een blusapparaatquote:Op vrijdag 25 april 2025 07:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had dan een theedoek gebruikt in plaats van
Kan er wel grappig over doen, maar wat een nare ervaring moet dat zijn geweest.quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook een theedoek, een zo goed als nieuwe nog. Maar wass schrikken kan ik je zeggen. Gelukkig hoorde mijn buurman mijn dochter schreeuwen en kwam met een blusapparaat
Dus de schade is beperkt gebleven. Zelf kwam ik er wat minder van af omdat ik door mijn voet zwikte toen nik naar buiten wilde lopen en knetterhard op mijn knie viel. Mijn hele been is vanaf de heup tot halverwegen mijn tenen blauw geweest.
Ja leuk was het niet. Ik had gewoon ook geluk dat ik net mijn gordijnen had afgehaald dus dat kon geen vlam pakken en natuurlijk mijn buurman, die ik eeuwig dankbaar benquote:Op vrijdag 25 april 2025 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan er wel grappig over doen, maar wat een nare ervaring moet dat zijn geweest.
afbeeldingquote:Op vrijdag 25 april 2025 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan er wel grappig over doen, maar wat een nare ervaring moet dat zijn geweest.
quote:Op donderdag 24 april 2025 07:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje Jockari, ik weet niet wat ik lees... ik wil je heel veel sterkte wensen en ga vreselijk 🙏 dat de kuur aan gaat slaan... hou je taai kerel...![]()
We gaan ervoor hè !quote:Op donderdag 24 april 2025 07:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heel veel sterkte Jockari voor jou en je dierbaren.![]()
Hoop dat dit aanslaat!!
Las gister dat er al is aangekondigd dat er weer een nieuw bb gaat komen!quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
We gaan ervoor hè !
Ik hoop nog een paar jaar mee te Cossen bij BB hoor. Als BB het zolang volhoudt...
Ga daar vanuit kanjer, laat de kanker lekker de pestpleuristyphus krijgen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
We gaan ervoor hè !
Ik hoop nog een paar jaar mee te Cossen bij BB hoor. Als BB het zolang volhoudt...
Ik werd even erg blij toen ik je bericht las, maar een snelle google leverde 0,0 opquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Las gister dat er al is aangekondigd dat er weer een nieuw bb gaat komen!
Utopia vond ik beter dan BB ik zou zeggen lekker gaan kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:00 schreef Willewa het volgende:
Hallo mensen, toevallig Utopia-kijkers hier? Ik heb het nooit gekeken maar het staat blijkbaar allemaal op kijk.nlDacht misschien eens wagen aan een seizoen, als hier mensen zijn die zeggen jaaaa is leuk. En zo ja, welk seizoen was het beste?
Van die sites die allemaal nepnieuws brengen ik had hem ook wel gelezen maar weet dat die sites zomaar dingen verzinnen. Verder nergens over te lezenquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik werd even erg blij toen ik je bericht las, maar een snelle google leverde 0,0 opWaar heb je dat gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |