SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Weet je hoeveel er kan gebeuren in anderhalf jaarquote:
Een beetje bruiloft voorbereiding kost al meer tijd /USquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Die van broer was een jaarquote:Op donderdag 10 april 2025 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een beetje bruiloft voorbereiding kost al meer tijd /US
Kan me bijna niet voorstellen dat je dat niet krijgt.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hang nu met ze aan de telefoon voor kwijtschelding
Aan de telefoon vertelde ze mij dat die van 2022 ook nog niet betaald was omdat ze door een fout pas later konden opsturen. Daar konden zij mij meteen kwijtschelding voor geven, die van 2024 moest ik via de gemeente regelen.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan me bijna niet voorstellen dat je dat niet krijgt.
Ik kan dat gewoon via de gemeente website doen.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Aan de telefoon vertelde ze mij dat die van 2022 ook nog niet betaald was omdat ze door een fout pas later konden opsturen. Daar konden zij mij meteen kwijtschelding voor geven, die van 2024 moest ik via de gemeente regelen.
Priiimmmaaa
Ik kan dat dus nietquote:Op donderdag 10 april 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon via de gemeente website doen.
Haha het westen loopt een keer achter.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kan dat dus nietMoet wel telefonisch, op de website van de gemeente staat mijn adres fout. Dus kan geen bal
Shitquote:Op donderdag 10 april 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha het westen loopt een keer achter.
Overheid: hold my beer.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan me bijna niet voorstellen dat je dat niet krijgt.
Je moet zowat op bijstandsniveau zonder vermogen zitten voordat je kwijtschelding gaat krijgen.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Overheid: hold my beer.
Waarom denk ik dan meteen aan zelfmoord.quote:Vertraging op het spoor tussen Emmen en Zwolle wegens aanrijding. Door een aanrijding op het spoor tussen Mariënberg en Gramsbergen is het treinverkeer tussen Mariënberg en Gramsbergen tijdelijk stilgelegd.
I mean.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je moet zowat op bijstandsniveau zonder vermogen zitten voordat je kwijtschelding gaat krijgen.
Omdat je helaas weinig andere treingerelateerde ongevallen in 't nieuws zietquote:Op donderdag 10 april 2025 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom denk ik dan meteen aan zelfmoord.
Nou ja....quote:Op donderdag 10 april 2025 12:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je moet zowat op bijstandsniveau zonder vermogen zitten voordat je kwijtschelding gaat krijgen.
Ik heb ook wel eens trein gezeten die zwaan bijna aanreed, omdat ie over spoor liep.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom denk ik dan meteen aan zelfmoord.
Ik zat in een trein die een fietser aanreed. Was ook niet tof.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens trein gezeten die zwaan bijna aanreed, omdat ie over spoor liep.
Water en brood?quote:Op donderdag 10 april 2025 12:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weer veel rekeningen te betaald.
Volgende maand wil ik proberen zuiniger te leven.
quote:Op donderdag 10 april 2025 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zat in een trein die een fietser aanreed. Was ook niet tof.
Winterochtend, donker. En dan ineens *bonk bonk* onder je voelen. En na een bericht van de machinist wat later mensen met zaklampen onder de trein zien schijnen.quote:
Gelijk beetje afvallen.quote:
Volgend maand kan weer grotendeels zelf koken.quote:
Ohwquote:Op donderdag 10 april 2025 12:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgend maand kan weer grotendeels zelf koken.
Lekkere curry's, stoofgerechten, pasta en rijst gerechten maken in bulk.![]()
Nu kan het niet, want de pannen die ik hiervoor heb zijn beetje zware kwaliteitspannen.
Ik mag deze maand niet zwaarder tillen mok met thee of een bord met eten
Sinds ik samenwoon is het me bijna gelukt om onder de 100 kg te komen.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelijk beetje afvallen.
Heb dat ooit wel een week of 2 moeten doen.
Ligt lekker veel vlees in de vriezer.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw
Wel iets om naar uit te kijken
Heb je een anderquote:Op donderdag 10 april 2025 13:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sinds ik samenwoon is het me bijna gelukt om onder de 100 kg te komen.
Heb ook een poos gehad dat ik alleen maar brood met leverpastei at en chili con carne als avond eten had geprepped gedurende een maand zodat ik zeker wist dat ik de volgende maand weer bij was met rekeningen en weer normaal kon leven. Was helquote:Op donderdag 10 april 2025 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelijk beetje afvallen.
Heb dat ooit wel een week of 2 moeten doen.
Vleesquote:Op donderdag 10 april 2025 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ligt lekker veel vlees in de vriezer.
Veel peulvruchten in de voorraadkast.
Ik heb ook weer zin om te gaan bakken.
Nee, ik snoep/snack veel minder in de avond nu, dat helptquote:
Moet er nog beetje aan wennen dat jij een dinnetje hebt.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sinds ik samenwoon is het me bijna gelukt om onder de 100 kg te komen.
Al best langquote:Op donderdag 10 april 2025 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet er nog beetje aan wennen dat jij een dinnetje hebt.
Dat is zijn offline dinnetjequote:Op donderdag 10 april 2025 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet er nog beetje aan wennen dat jij een dinnetje hebt.
quote:Op donderdag 10 april 2025 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is zijn offline dinnetje![]()
Ik ben zijn online dinnetje
Middagquote:
Ja, moet nog aan jou wennenquote:
No problem. 10 jaar ongeveer.quote:
Je moet aan mij wennen?quote:Op donderdag 10 april 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, moet nog aan jou wennen
[..]
No problem. 10 jaar ongeveer.
Garpjequote:
Toen ik hem leerde kennen was hij single. Beetje posten in het dating topic, versieren topic en datingapp topic.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2025 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik hem leerde kennen was hij single. Beetje posten in het dating topic, versieren topic en datingapp topic.
Dus in mijn hoofd is hij single.
quote:Op donderdag 10 april 2025 13:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet oprecht niet meer wanneer mijn laatste relatie was
Stom he, maar is sowieso 5+ jaar geleden. Ik weet ook niet meer met wiequote:
Zou je snel hebben gedaanquote:
Verwarming ietsjes aangezet.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:17 schreef Crack_ het volgende:
Even vijf minuten pauze met muziekjehet is koud vandaag joh
Gewoon nooit zo geworden of ben je er ook niet zo de type voor? Want je hebt genoeg dates.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stom he, maar is sowieso 5+ jaar geleden. Ik weet ook niet meer met wiehet waren twee hele korte relaties in redelijk korte tijd volgens mij, geen succes. Weet niet meer precies de volgorde daarvan.
De laatste leuke relatie is iets van 10+ jaar geleden
[..]
Zou je snel hebben gedaan
ik twijfelquote:Op donderdag 10 april 2025 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verwarming ietsjes aangezet.
vind jequote:Op donderdag 10 april 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon nooit zo geworden of ben je er ook niet zo de type voor? Want je hebt genoeg dates.
Doe wel het als ik terug ben. Moet zo weg en Hedwig is buiten dus deur laat ik stukje open. Het was net 18 graden daar dus ook nog niet echt nodig nuquote:Op donderdag 10 april 2025 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verwarming ietsjes aangezet.
Sorry misschien lijkt het meer in mijn hoofd.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind jeik zit op één persoon daten per jaar
Je bent ook heel lang niet op Fok geweest. En toen was ik nog vrij groenquote:Op donderdag 10 april 2025 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik hem leerde kennen was hij single. Beetje posten in het dating topic, versieren topic en datingapp topic.
Ik ben warm.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik twijfel![]()
het is koud genoeg om de verwarming aan te zetten maar ik wil niet
Doet hij nog steeds dat flirten hierquote:Op donderdag 10 april 2025 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 april 2025 13:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doet hij nog steeds dat flirten hier
Dat ook.quote:
Sainzquote:
Alvast opwarmen voor morgen.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Sorry misschien lijkt het meer in mijn hoofd.
Hij wel jaquote:
quote:
Waarvoor dan?quote:
* TheStigsDutchCousin naar zijn motor kijktquote:Op donderdag 10 april 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zaterdag richting de 25 graden.b
Kom dan, heb je het ook warmquote:
En ik mag werkenquote:Op donderdag 10 april 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zaterdag richting de 25 graden.b
OOOOOOOOH oke, hoe gaan we dit doenquote:Op donderdag 10 april 2025 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom dan, heb je het ook warm
Oh zo gesprekje bij bedrijf waar ik vrijwilligerswerk doe door iets van vorige week.quote:
Zeker weten, lekker betaald een paar knopjes drukkenquote:
Ja!quote:Op donderdag 10 april 2025 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOOOOH oke, hoe gaan we dit doen
gaan we knuffelen?
Het is maar vrijwilligerswerk.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zo gesprekje bij bedrijf waar ik vrijwilligerswerk doe door iets van vorige week.
Hoe is het uiteindelijk gelukt?quote:Op donderdag 10 april 2025 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent ook heel lang niet op Fok geweest. En toen was ik nog vrij groen
Hij zei gisteren al wel via de app iets wat er op neer komt dat ik gewoon terug mag komen. Maar hij wil denk ik ook eerst zeker zijn dat ik mentaal stabiel genoeg ben.quote:
Aaah ja. Denk dat ze daar wel aardig doorhebben wanneer iemand niet in z'n normale doen is hoor.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zo gesprekje bij bedrijf waar ik vrijwilligerswerk doe door iets van vorige week.
Verkapte hoerquote:Op donderdag 10 april 2025 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker weten, lekker betaald een paar knopjes drukken
Oehhhhhquote:
Oh hij sowieso, hij was ook mede eigenaar van die plek waar ik eerst zat. Hij kent mij na vijf of zes jaar echt goed genoeg.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aaah ja. Denk dat ze daar wel aardig doorhebben wanneer iemand niet in z'n normale doen is hoor.
Dat is wel fijn, voor jullie beidenquote:Op donderdag 10 april 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hij sowieso, hij was ook mede eigenaar van die plek waar ik eerst zat. Hij kent mij na vijf of zes jaar echt goed genoeg.
Meh, dat er geen salaris tegenover staat, betekent niet dat het niet zingevend kan zijn.quote:
dit, beetje betrokken zijn en sociaal doen en echt zoveel redenen waardoor ik me kan voorstellen dat het veel betekentquote:Op donderdag 10 april 2025 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, dat er geen salaris tegenover staat, betekent niet dat het niet zingevend kan zijn.
met die gedachtengang zou je alleen werken voor geld oid, werk is ook zoveel meer dan geldquote:Op donderdag 10 april 2025 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk dat je verschiet van hoeveel impact "slechts" vrijwilligerswerk heeft wanneer het allemaal weg zou vallen. En dat is alleen vanuit de consumentenkant, da's nog los van de impact op de vrijwilligers zelf.
Jep. Ik heb het zelf jaren gedaan vanuit een sociale contacten opdoen-oogpunt (en ik heb kerel er leren kennen, dus dikke win), maar er zaten ook flink wat mensen vanuit een reīntegratietraject. En dat is dan alleen nog een podium, er zijn zo enorm veel smaakjes.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit, beetje betrokken zijn en sociaal doen en echt zoveel redenen waardoor ik me kan voorstellen dat het veel betekent
Dat is idd waar.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, dat er geen salaris tegenover staat, betekent niet dat het niet zingevend kan zijn.
Was een oude match van Paiq. Zijn weer naar elkaar gegroeid en sindsdien samen.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het uiteindelijk gelukt?
Gaat je lukkenquote:Op donderdag 10 april 2025 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik beweer ook niet vrijwilligerswerk niet zinvol.
Ik heb zelf al een paar keer gedaan door op bordspellenvereniging te helpen met en beurs.
Dit jaar sla ik over, omdat ik zelf wil concentreren op min gezondheid en re-integratie naar werk.
Was vergeten dat Paiq bestond.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was een oude match van Paiq. Zijn weer naar elkaar gegroeid en sindsdien samen.
Klinkt als een goede keuze.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik beweer ook niet vrijwilligerswerk niet zinvol.
Ik heb zelf al een paar keer gedaan door op bordspellenvereniging te helpen met en beurs.
Dit jaar sla ik over, omdat ik zelf wil concentreren op min gezondheid en re-integratie naar werk.
Toen gaf zij aan er nog niet klaar voor te zijn. Dat kan natuurlijk. Van mijn kant zat het goed.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was vergeten dat Paiq bestond.
Maar fijn voor jullie natuurlijk.
Enig idee waarom het de eerste keer niet zo goed werkte?
Ze moeten Dick inzetten, die zet ze allemaal buitenspel.quote:Op donderdag 10 april 2025 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien moeten we maar stoppen met advocaten aan Taghi geven.
Welke rechten?quote:Op donderdag 10 april 2025 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn er rechten als er een vacature is die gedeeltelijk bestaat uit een gedeelte van je huidige werkzaamheden?
Of iets in de richting dat het wel of niet mag ofzoquote:
rechten waarop?quote:Op donderdag 10 april 2025 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn er rechten als er een vacature is die gedeeltelijk bestaat uit een gedeelte van je huidige werkzaamheden?
is het bij jouw huidige werk en zijn het werkzaamheden die dan bij jou weggepakt zouden worden?quote:Op donderdag 10 april 2025 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of iets in de richting dat het wel of niet mag ofzo
Ja en geen idee. Maar hoogstwaarschijnlijk welquote:Op donderdag 10 april 2025 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het bij jouw huidige werk en zijn het werkzaamheden die dan bij jou weggepakt zouden worden?
Ik zou om duidelijkheid gaan vragen.quote:Op donderdag 10 april 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel leuk om te horen via een vacature dat ik uit mijn werkzaamheden wordt gezet.
Die kreeg ik soort van wel. Ik mocht de kut taken nog steeds doen en de leuke dingen gaan naar die nieuwe functie. Oh en of ik even wat nieuws wilde uitzoekenquote:Op donderdag 10 april 2025 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou om duidelijkheid gaan vragen.
Zuur wel. Tijd voor wat anders?quote:Op donderdag 10 april 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die kreeg ik soort van wel. Ik mocht de kut taken nog steeds doen en de leuke dingen gaan naar die nieuwe functie. Oh en of ik even wat nieuws wilde uitzoeken
Misschien. Ze komen nog met een voorstel nadat ik heb gezegd geen werk te gaan verzinnen. Daar zijn zij voor.quote:Op donderdag 10 april 2025 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zuur wel. Tijd voor wat anders?
Ja, er valt enorm veel weg zonder werkquote:Op donderdag 10 april 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met die gedachtengang zou je alleen werken voor geld oid, werk is ook zoveel meer dan geld
Geen chlamidia opgelopen?quote:Op donderdag 10 april 2025 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een Koala
[ afbeelding ]
En mini panda als poging je op te vrolijken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel leuk om te horen via een vacature dat ik uit mijn werkzaamheden wordt gezet.
Niet het vreemdste wat in de huidige tijd kan gebeurenquote:Op donderdag 10 april 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het openbaar vozen met een koala
Expert aan het woord.quote:Op donderdag 10 april 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Dat doe je gewoon privé, zoals een gewone koalafan.
*Noteert niet bij CL zitten bij een meetquote:
Super schattigquote:Op donderdag 10 april 2025 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar dat kleine pandaatje
Geboren in Juli '24
Oh dus daar komen die klachten van...quote:Op donderdag 10 april 2025 14:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Noteert niet bij CL zitten bij een meet
Kan haast niet andersquote:Op donderdag 10 april 2025 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh dus daar komen die klachten van...
Lekker dagje zo gehad?quote:Op donderdag 10 april 2025 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
In de stilte coupe naar Eindje..ben moe, bijna drie uur in het park geweest, dus lekker wat prikkelarmere omgeving
quote:Op donderdag 10 april 2025 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een Koala
[ afbeelding ]
En mini panda als poging je op te vrolijken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, er valt enorm veel weg zonder werk
Ja, blijft een mooie dierentuin. Dit was mijn tweede keer daar. Natuurlijk de Reuze Panda en Koala als hoogtepunt, want die zitten in NL alleen daar..quote:
Maar maar maarquote:Op donderdag 10 april 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
Fiets net langs dit huis. Mijn god wat fucking lelijk.
[ link | afbeelding ]
Absoluutquote:Op donderdag 10 april 2025 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
gelukkig bestaat het internet nog, klinkt sarcastisch maar meen ik gewoon
quote:Op donderdag 10 april 2025 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Absoluut
Zonder internet zou ik bijna helemaal niemand meer 'spreken'
Hoor je ookquote:Op donderdag 10 april 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
En hier heb ik ook nog een beetje het gevoel dat ik ergens bij hoor
maar wat als het 13kg chocola isquote:Op donderdag 10 april 2025 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, leuk, een zending van 13kg die voor A bestemd was maar bij mij (G) is afgeleverd. Top, daar ga ik niet mee slepen.
Is er waar je woont (geen idee meer waar dat is) geen leuk clubje?quote:Op donderdag 10 april 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
En hier heb ik ook nog een beetje het gevoel dat ik ergens bij hoor
en danquote:Op donderdag 10 april 2025 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er waar je woont (geen idee meer waar dat is) geen leuk clubje?
Van die ¤1000 die ik gister niet gewonnen heb zekerquote:
Leuke clubjes genoegquote:Op donderdag 10 april 2025 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er waar je woont (geen idee meer waar dat is) geen leuk clubje?
quote:Op donderdag 10 april 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
Nou ik mag volgende week gewoon weer terugkomen maar op één voorwaarde.. dat ik zingend aan het schoonmaken ben en niet huilend en dat ik gewoon thuis moet blijven als ik mij kut voel. Fair enough.
Heel bijzonder maar er heeft nog nooit iemand geklaagd bij de baas over mijn karaoke sessies tijdens het schoonmaken.
Oh nog steeds? Dacht dat het allemaal langzamerhand wat beter ging.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuke clubjes genoeg
Maar ik ben daar momenteel te ziek voor
Ja voelde wel goed.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk toch
En beter ook wel
Opgelucht nu?
quote:Op donderdag 10 april 2025 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh nog steeds? Dacht dat het allemaal langzamerhand wat beter ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
krieltjes, (vega) shoarma, groente, tzatzikiquote:Op donderdag 10 april 2025 15:42 schreef essnhills het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik heb straks wraps met kippendij, sperzieboontjes, ei en een hoop kerrie
quote:Op donderdag 10 april 2025 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
krieltjes, (vega) shoarma, groente, tzatziki
NOMMIENOM
Als ik nog sperzieboontjes heb liggen eet ik die.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:42 schreef essnhills het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik heb straks wraps met kippendij, sperzieboontjes, ei en een hoop kerrie
lekker is dat hequote:Op donderdag 10 april 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar eten straks
En heb de kiep al gebakken en gesneden dus lekker snel klaar straks
Jaquote:Op donderdag 10 april 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lekker is dat hezo uitkijken naar eten
Ik had gisteren gefrituurde kieeepquote:Op donderdag 10 april 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar eten straks
En heb de kiep al gebakken en gesneden dus lekker snel klaar straks
Ik denk dat het heeeel veel eten isquote:Op donderdag 10 april 2025 15:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rare maaltijd, is dat Aziatisch?
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:Op donderdag 10 april 2025 15:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had gisteren gefrituurde kieeep
Nee, ze zitten in dezelfde hoek als het bedrijf waar ik voor werk, daar heb je als consument echt geen zak aan.quote:
Ik kijk uit naar het eten, niet naar het koken.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk niet vaak uit naar avondeten, meer een taak/klusje die ik ook moet doen en waar ik geen zin in heb
Kun je niet koken?quote:Op donderdag 10 april 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk niet vaak uit naar avondeten, meer een taak/klusje die ik ook moet doen en waar ik geen zin in heb
quote:Op donderdag 10 april 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
Nou ik mag volgende week gewoon weer terugkomen maar op één voorwaarde.. dat ik zingend aan het schoonmaken ben en niet huilend en dat ik gewoon thuis moet blijven als ik mij kut voel. Fair enough.
Heel bijzonder maar er heeft nog nooit iemand geklaagd bij de baas over mijn karaoke sessies tijdens het schoonmaken.
Ik kan prima koken en best goed. Als ik kook maak ik lekkere dingen. Haal ik er voldoening uit? Neuhquote:
Ik heb meestal vooral trek en niet perse echt zin in wat ik aan het eten ben.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2025 16:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
"Leuk" thuiskomen..
Begeleider liep toevallig op de gang en zei ik loop even met je mee de kamer op.
Deelde hij me mee dat er een medebewoner is overleden. Ze vermoedden een 113, maar dat wordt nog onderzocht..
bleh![]()
quote:
Zoveel geen zin meer ook weer niet.quote:
Nare zaken. Sterkte.quote:Op donderdag 10 april 2025 16:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
"Leuk" thuiskomen..
Begeleider liep toevallig op de gang en zei ik loop even met je mee de kamer op.
Deelde hij me mee dat er een medebewoner is overleden. Ze vermoedden een 113, maar dat wordt nog onderzocht..
bleh![]()
"Leuk" thuiskomen..
bleh![]()
"Leuk" thuiskomen..
bleh![]()
Ja je stelt je weer lekker aan.quote:Op donderdag 10 april 2025 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Zoveel geen zin meer ook weer niet.
Yay volgende week weer.quote:Op donderdag 10 april 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
Ik heb geen idee hoe maar ik heb alles schoongemaakt waar mijn LEGO op staat en ik heb mijn LEGO (zo goed mogelijk) stofvrij gemaakt. EN ER IS GEWOON NIKS KAPOT!![]()
Redelijk...quote:Op donderdag 10 april 2025 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Das wel een beetje een domper na zo'n leuke dag
Kende je dje bewoner goed?
Ja,quote:Op donderdag 10 april 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja je stelt je weer lekker aan.
Zo vaak stof ik dat niet af hoor, weet je wat een kutwerk en dan heb ik nog niet eens veel.quote:
Rotnieuws, sterkte.quote:
"Leuk" thuiskomen..
bleh![]()
*gilt in kussen*quote:Het kabinet wil dat verhuurders toch weer de optie krijgen om hogere huren te vragen. Minister Mona Keijzer (Volkshuisvesting) wil met nieuwe maatregelen voorkomen dat te veel huurwoningen van de markt verdwijnen.
hij zag de puinzooi in de andere ruimtes en koos eieren voor zijn geldquote:Op donderdag 10 april 2025 17:30 schreef Nattekat het volgende:
De stofzuiger heeft zichzelf vandaag opgesloten in mijn slaapkamer.
Had ie beter in de woonkamer kunnen blijven.quote:Op donderdag 10 april 2025 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij zag de puinzooi in de andere ruimtes en koos eieren voor zijn geld
he gadfer ben jij er zo één???quote:Op donderdag 10 april 2025 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ie beter in de woonkamer kunnen blijven.
Woningcrisis is nu opgelost in ieder geval.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit zag echt helemaal niemand aankomen
quote:Op donderdag 10 april 2025 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stond net een geestelijk verzorgster vanuit de GGz aan de deur. Natuurlijk met alle goede bedoelingen, maar het komt nu wel even harder binnen dan vanmiddag...
Sterkte bossiequote:Op donderdag 10 april 2025 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stond net een geestelijk verzorgster vanuit de GGz aan de deur. Natuurlijk met alle goede bedoelingen, maar het komt nu wel even harder binnen dan vanmiddag...
Geef m een vrouwennaam en dan kun je patsen dat <Nathalie> urenlang alle hoeken van de slaapkamer heeft gezien.quote:Op donderdag 10 april 2025 17:30 schreef Nattekat het volgende:
De stofzuiger heeft zichzelf vandaag opgesloten in mijn slaapkamer.
Natte lie --- Natte katquote:Op donderdag 10 april 2025 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef m een vrouwennaam en dan kun je patsen dat <Nathalie> urenlang alle hoeken van de slaapkamer heeft gezien.
Wat vrouwonvriendelijk.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef m een vrouwennaam en dan kun je patsen dat <Nathalie> urenlang alle hoeken van de slaapkamer heeft gezien.
Je verwacht het niet.quote:
Was ook sarcastisch. Kabinet weet gewoon niet wat ze doenquote:
Ik wilde wat heel anders zeggen, weet niet waarom dit eruit is gekomenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was ook sarcastisch. Kabinet weet gewoon niet wat ze doen
Ergste is dat ze heel goed weten wat ze doen.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was ook sarcastisch. Kabinet weet gewoon niet wat ze doen
Tuurlijk johquote:Op donderdag 10 april 2025 19:16 schreef UitStraling het volgende:
Nederland is wereldwijd koploper parttime werken en we hebben een half miljoen mensen op de bank zitten, op elk veld klinken Poolse liedjes en uit elk slachthuis hoor je Arabisch keelklanken, omhoog met die huren godverdomme.
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde wat heel anders zeggen, weet niet waarom dit eruit is gekomen
Eigenlijk vond ik het nog lang duren*
Mwah...quote:Op donderdag 10 april 2025 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergste is dat ze heel goed weten wat ze doen.
De overlevingsprikkel om uit de Nationale Sociale Hangmat te klauteren mag wel wat venijniger.quote:
Je gewoon krom werken om te kunnen wonen. Goed plan.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De overlevingsprikkel om uit de Nationale Sociale Hangmat te klauteren mag wel wat venijniger.
Ik werk 36 uur. En een gemiddelde huurwoning buiten de sociale sector kan ik niet betalen. Wat is je oplossing?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De overlevingsprikkel om uit de Nationale Sociale Hangmat te klauteren mag wel wat venijniger.
De PVV stemmers?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon even 500000 mensen uitzetten. Probleem opgelost.
Dan heeft iedereen weer een huis maar wie slacht onze koetjes, poetst onze plees en oogst onze groenten dan?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon even 500000 mensen uitzetten. Probleem opgelost.
Dat doen die PVV stemmers niet hoor. Dus probleem opgelostquote:Op donderdag 10 april 2025 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen weer een huis maar wie slacht onze koetjes, poetst onze plees en oogst onze groenten dan?
Als je gewoon permanent gaat werken heb je geen huis meer nodigquote:Op donderdag 10 april 2025 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gewoon krom werken om te kunnen wonen. Goed plan.
Goed idee welquote:Op donderdag 10 april 2025 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je gewoon permanent gaat werken heb je geen huis meer nodig
Of gewoon in ploegen werken en dan alleen maar bedje huren om te slapen. Kun je met 3 mensen ergens een bezemkast huren.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat ze dit concept in Bangladesh al succesvol uitvoerenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of gewoon in ploegen werken en dan alleen maar bedje huren om te slapen. Kun je met 3 mensen ergens een bezemkast huren.
Seizoen- en gastarbeiders eruit, Netflix verbieden en je zult eens zien dat de nobele Nederlandse taal weer trots weerklinkt in de fabrieken en op de oer-Hollandse akkers.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Je bedje bij defensie is ook gewoon nog warm als je erin stapt hoor.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat ze dit concept in Bangladesh al succesvol uitvoeren
In Nederland bestaat dat ook alquote:Op donderdag 10 april 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat ze dit concept in Bangladesh al succesvol uitvoeren
Moet ik dan zelf asperges gaan steken?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seizoen- en gastarbeiders eruit, Netflix verbieden en je zult eens zien dat de nobele Nederlandse taal weer trots weerklinkt in de fabrieken en op de oer-Hollandse akkers.
De 'Polenpensions', al zitten daar tegenwoordig vooral Roemenen en Bulgaren in omdat Polen te duur zijn gewordenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland bestaat dat ook al
Beter asperges dan mensen.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik dan zelf asperges gaan steken?
Jij kunt toch wat beters dan dat? we moeten ook weer niet hebben dat ongeschoolde Andy aan je ziektebed staat terwijl de cardioloog Maurits asperges staat te steken.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik dan zelf asperges gaan steken?
Ahwquote:Op donderdag 10 april 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
In de categorie, dagelijkse lammetjes update.. er is er wéér eentje geboren vandaag![]()
![]()
[ afbeelding ]
En in ander nieuws: We worden weer aangevallen door een vogel als we de voordeur open doen, dus daar zal wel weer een nest gebouwd worden ergens. Dit jaar is het een roodborstje
Groetjes terugquote:Op donderdag 10 april 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Het is de rest van de groep ondanks de vertraging dus toch gelukt om Plzen te bereiken. Mij was het risico te groot dus ik zit nog in Duitsland. Ga morgenochtend wel die kant op. Groetjes uit Schwandorf
Omdat we na 700 km DB eerst een overstap van 5 minuten moesten halen op een trein die eens per 2 uur ging, en daarna nog een overstap van 3 minuten op een treinvervangende bus. En dat die bus sowieso op de trein moet wachten is in het verleden geen zekerheidje gebleken.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Groetjes terug
Ik heb even gemist, maar waarom vond jij het risico te groot?
quote:Op donderdag 10 april 2025 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat we na 700 km DB eerst een overstap van 5 minuten moesten halen op een trein die eens per 2 uur ging, en daarna nog een overstap van 3 minuten op een treinvervangende bus. En dat die bus sowieso op de trein moet wachten is in het verleden geen zekerheidje gebleken.
Dus dan had ik me de hele dag lopen opnaaien van de stress en dan had ik geen leuke dag gehad. En nu wel
700 km gereden met de trein, vijf uur ingecheckt in appartement hier. Gauw de stad in want het Stadtmuseum was tot zes uur open dus dat heb ik nog even mee kunnen pikken. Toen een lekkere schnitzel met roomaus gegeten met een halve liter Hefe Weizenquote:
Oh ja, snap ik.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat we na 700 km DB eerst een overstap van 5 minuten moesten halen op een trein die eens per 2 uur ging, en daarna nog een overstap van 3 minuten op een treinvervangende bus. En dat die bus sowieso op de trein moet wachten is in het verleden geen zekerheidje gebleken.
Dus dan had ik me de hele dag lopen opnaaien van de stress en dan had ik geen leuke dag gehad. En nu wel
Ik heb nu steeds weer een paartje merels in de tuinquote:Op donderdag 10 april 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
In de categorie, dagelijkse lammetjes update.. er is er wéér eentje geboren vandaag![]()
![]()
[ afbeelding ]
En in ander nieuws: We worden weer aangevallen door een vogel als we de voordeur open doen, dus daar zal wel weer een nest gebouwd worden ergens. Dit jaar is het een roodborstje
Moet je net zien dat zo'n terrorroodtietje flink wat schade kan aanrichtenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat is goed mogelijk. Deed Dn Sjef ook regelmatigquote:
Ik ruik dit voor het eerst bij een kat.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk. Deed Dn Sjef ook regelmatig
Maar van honden weet ik het.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond liep weg voor d'r eigen ruften. Dan wist je dat het ernstig was.
Gras is groenquote:
vlinderrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawrrrquote:Op donderdag 10 april 2025 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gras is groen
water is nat
Etto heeft zin
KSC is ordi
fixed!quote:Op donderdag 10 april 2025 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gras is groen
water kat is nat
Etto heeft zin
KSC is ordi
KrokEtto!quote:
https://www.museumdefunda(...)ect/?pagina=0&id=11"e:
uitgeprintquote:Op donderdag 10 april 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.museumdefunda(...)ect/?pagina=0&id=11&
Dit schilderij heb ik dinsdag gezien, heet dus vertaald Vlinders...
werpt milka met goudpoeder en diamantjesquote:Op donderdag 10 april 2025 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Boerhaave heeft ook weer een leuke tentoonstelling.
Breken m'n tanden daar niet op?quote:Op donderdag 10 april 2025 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
werpt milka met goudpoeder en diamantjes
zachte diamantjesquote:Op donderdag 10 april 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Breken m'n tanden daar niet op?
gratis nieuwe af te halen bij uw tandartsquote:Op donderdag 10 april 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Breken m'n tanden daar niet op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |