SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Weet je hoeveel er kan gebeuren in anderhalf jaarquote:
Een beetje bruiloft voorbereiding kost al meer tijd /USquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Die van broer was een jaarquote:Op donderdag 10 april 2025 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een beetje bruiloft voorbereiding kost al meer tijd /US
Kan me bijna niet voorstellen dat je dat niet krijgt.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hang nu met ze aan de telefoon voor kwijtschelding
Aan de telefoon vertelde ze mij dat die van 2022 ook nog niet betaald was omdat ze door een fout pas later konden opsturen. Daar konden zij mij meteen kwijtschelding voor geven, die van 2024 moest ik via de gemeente regelen.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan me bijna niet voorstellen dat je dat niet krijgt.
Ik kan dat gewoon via de gemeente website doen.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Aan de telefoon vertelde ze mij dat die van 2022 ook nog niet betaald was omdat ze door een fout pas later konden opsturen. Daar konden zij mij meteen kwijtschelding voor geven, die van 2024 moest ik via de gemeente regelen.
Priiimmmaaa
Ik kan dat dus nietquote:Op donderdag 10 april 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon via de gemeente website doen.
Haha het westen loopt een keer achter.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kan dat dus nietMoet wel telefonisch, op de website van de gemeente staat mijn adres fout. Dus kan geen bal
Shitquote:Op donderdag 10 april 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha het westen loopt een keer achter.
Overheid: hold my beer.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan me bijna niet voorstellen dat je dat niet krijgt.
Je moet zowat op bijstandsniveau zonder vermogen zitten voordat je kwijtschelding gaat krijgen.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Overheid: hold my beer.
Waarom denk ik dan meteen aan zelfmoord.quote:Vertraging op het spoor tussen Emmen en Zwolle wegens aanrijding. Door een aanrijding op het spoor tussen Mariënberg en Gramsbergen is het treinverkeer tussen Mariënberg en Gramsbergen tijdelijk stilgelegd.
I mean.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je moet zowat op bijstandsniveau zonder vermogen zitten voordat je kwijtschelding gaat krijgen.
Omdat je helaas weinig andere treingerelateerde ongevallen in 't nieuws zietquote:Op donderdag 10 april 2025 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom denk ik dan meteen aan zelfmoord.
Nou ja....quote:Op donderdag 10 april 2025 12:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je moet zowat op bijstandsniveau zonder vermogen zitten voordat je kwijtschelding gaat krijgen.
Ik heb ook wel eens trein gezeten die zwaan bijna aanreed, omdat ie over spoor liep.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom denk ik dan meteen aan zelfmoord.
Ik zat in een trein die een fietser aanreed. Was ook niet tof.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens trein gezeten die zwaan bijna aanreed, omdat ie over spoor liep.
Water en brood?quote:Op donderdag 10 april 2025 12:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weer veel rekeningen te betaald.
Volgende maand wil ik proberen zuiniger te leven.
quote:Op donderdag 10 april 2025 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zat in een trein die een fietser aanreed. Was ook niet tof.
Winterochtend, donker. En dan ineens *bonk bonk* onder je voelen. En na een bericht van de machinist wat later mensen met zaklampen onder de trein zien schijnen.quote:
Gelijk beetje afvallen.quote:
Volgend maand kan weer grotendeels zelf koken.quote:
Ohwquote:Op donderdag 10 april 2025 12:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgend maand kan weer grotendeels zelf koken.
Lekkere curry's, stoofgerechten, pasta en rijst gerechten maken in bulk.![]()
Nu kan het niet, want de pannen die ik hiervoor heb zijn beetje zware kwaliteitspannen.
Ik mag deze maand niet zwaarder tillen mok met thee of een bord met eten
Sinds ik samenwoon is het me bijna gelukt om onder de 100 kg te komen.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelijk beetje afvallen.
Heb dat ooit wel een week of 2 moeten doen.
Ligt lekker veel vlees in de vriezer.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw
Wel iets om naar uit te kijken
Heb je een anderquote:Op donderdag 10 april 2025 13:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sinds ik samenwoon is het me bijna gelukt om onder de 100 kg te komen.
Heb ook een poos gehad dat ik alleen maar brood met leverpastei at en chili con carne als avond eten had geprepped gedurende een maand zodat ik zeker wist dat ik de volgende maand weer bij was met rekeningen en weer normaal kon leven. Was helquote:Op donderdag 10 april 2025 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelijk beetje afvallen.
Heb dat ooit wel een week of 2 moeten doen.
Vleesquote:Op donderdag 10 april 2025 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ligt lekker veel vlees in de vriezer.
Veel peulvruchten in de voorraadkast.
Ik heb ook weer zin om te gaan bakken.
Nee, ik snoep/snack veel minder in de avond nu, dat helptquote:
Moet er nog beetje aan wennen dat jij een dinnetje hebt.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sinds ik samenwoon is het me bijna gelukt om onder de 100 kg te komen.
Al best langquote:Op donderdag 10 april 2025 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet er nog beetje aan wennen dat jij een dinnetje hebt.
Dat is zijn offline dinnetjequote:Op donderdag 10 april 2025 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet er nog beetje aan wennen dat jij een dinnetje hebt.
quote:Op donderdag 10 april 2025 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is zijn offline dinnetje![]()
Ik ben zijn online dinnetje
Middagquote:
Ja, moet nog aan jou wennenquote:
No problem. 10 jaar ongeveer.quote:
Je moet aan mij wennen?quote:Op donderdag 10 april 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, moet nog aan jou wennen
[..]
No problem. 10 jaar ongeveer.
Garpjequote:
Toen ik hem leerde kennen was hij single. Beetje posten in het dating topic, versieren topic en datingapp topic.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2025 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik hem leerde kennen was hij single. Beetje posten in het dating topic, versieren topic en datingapp topic.
Dus in mijn hoofd is hij single.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |