SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintSmile, it's free therapy.![]()
TjaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ben ook moe.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik bemoei me maar ff niet meer zaken waar ik te weinig van weet. Duidelijk en stukje historie.
Waar is kree eigenlijk?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat is een goeie vraag.. al een paar dagen niet gezien en @KillemWieft ook nietquote:Op woensdag 9 april 2025 23:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ik bemoei me maar ff niet meer zaken waar ik te weinig van weet. Duidelijk en stukje historie.
Waar is kree eigenlijk?
Smile, it's free therapy.![]()
Die is er vaak weer in het weekendquote:Op woensdag 9 april 2025 23:59 schreef StevenHyde het volgende:
Waar is kree eigenlijk?Trust nobody![]()
Momenteel maar gisteren juichte ik ook te vroeg.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben nog behoorlijk wakker maar wel net maar in bed gestapt. Al wat uren een onrustig onderbuik gevoel, maar eigenlijk geen concrete aanleiding ervoor. Vreemd welBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh?quote:Op donderdag 10 april 2025 00:01 schreef StevenHyde het volgende:
Ben nog behoorlijk wakker maar wel net maar in bed gestapt. Al wat uren een onrustig onderbuik gevoel, maar eigenlijk geen concrete aanleiding ervoor. Vreemd welTrust nobody![]()
oh begon hij gister ook pas laat..quote:Op donderdag 10 april 2025 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Momenteel maar gisteren juichte ik ook te vroeg.
Vrees dat ze niet veel aan die man gaan doen.. en als.. dan gaat het nog heel lang duren.
heb je nog niet zoiets van: ik ga weg daar..Smile, it's free therapy.![]()
Wat vervelend om te hebben.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:01 schreef StevenHyde het volgende:
Ben nog behoorlijk wakker maar wel net maar in bed gestapt. Al wat uren een onrustig onderbuik gevoel, maar eigenlijk geen concrete aanleiding ervoor. Vreemd welSmile, it's free therapy.![]()
Kree heeft zo nu en dan weekend dienst (storing) en dan zie je hem ook niet. Of hij is het beu dat op elk commentaar een afzeik riedeltje is, wat ik goed kan begrijpen.quote:Op woensdag 9 april 2025 23:59 schreef StevenHyde het volgende:
Waar is kree eigenlijk?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Elke keer als ze hem aanspreken is hij een tijdje rustiger maar gaat elke keer dagen overheen is hij een weekje rustig en begint het weer Humanitas is er ook maar laks in.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh begon hij gister ook pas laat..
Vrees dat ze niet veel aan die man gaan doen.. en als.. dan gaat het nog heel lang duren.
heb je nog niet zoiets van: ik ga weg daar..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Inmiddels wel lawaai ergens tussen half twaalf en één begint het en dan vaak tot zes uur in de ochtend door.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah komt vast wel goed. Zo maar iets gaan kijken ofzo. En als het echt zo blijft heb ik altijd nog medicatie. Maar die gebruik ik liever alleen in noodgevallen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb je dat vaker dan?quote:Op donderdag 10 april 2025 00:09 schreef StevenHyde het volgende:
Ah komt vast wel goed. Zo maar iets gaan kijken ofzo. En als het echt zo blijft heb ik altijd nog medicatie. Maar die gebruik ik liever alleen in noodgevallen.Trust nobody![]()
Ja, maar laatste keer was het wel gezellig en vond hij dat ook. Dus hopelijk druk met werk iddquote:Op donderdag 10 april 2025 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Kree heeft zo nu en dan weekend dienst (storing) en dan zie je hem ook niet. Of hij is het beu dat op elk commentaar een afzeik riedeltje is, wat ik goed kan begrijpen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is vaker dat ie een weekje afwezig isquote:Op donderdag 10 april 2025 00:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja, maar laatste keer was het wel gezellig en vond hij dat ook. Dus hopelijk druk met werk idd
Trust nobody![]()
Als er iets midden in de nacht met mijn ouders is gebeurd dan neem ik medicatie om erna toch nog wat te slapen. Anders niet. Dit gevoel weleens vaker, maar trekt straks denk ik wel weg met een serie ofzo en dan hopelijk wat slaperig worden erdoorquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat is best leuk.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan freedom force uit 2002 aanraden.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Even gegoogled en die heb ik weleens voorbij zien komenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 10 april 2025 00:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als er iets midden in de nacht met mijn ouders is gebeurd dan neem ik medicatie om erna toch nog wat te slapen. Anders niet. Dit gevoel weleens vaker, maar trekt straks denk ik wel weg met een serie ofzo en dan hopelijk wat slaperig worden erdoor
Beetje kletsen, serie kijken
Em dan lekker slapenTrust nobody![]()
Is slapen met goede oordoppen in een optie? Zal vast wennen zijn maar daarna misschien de enige oplossing zonder te verhuizen? Want je wordt voor de rest genaaid door buurtbemiddeling van wat je vorige week zeiquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Had t van hier, ging ik terugzoekenquote:Op donderdag 10 april 2025 00:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Even gegoogled en die heb ik weleens voorbij zien komen
Zei @sinterklaaskapoentje het![]()
Trust nobody![]()
Tnx voor de tip. Zal t in gedachte houdenquote:Op donderdag 10 april 2025 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan freedom force uit 2002 aanraden.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ai sad...quote:Op donderdag 10 april 2025 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Had t van hier, ging ik terugzoeken
Zei @:sinterklaaskapoentje het
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Had t van hier, ging ik terugzoeken
Zei @:sinterklaaskapoentje het![]()
![]()
![]()
Ben nog aan het wennen aan goedkope oordoppen. Zijn nog wel wat dingetjes aan het beraden maar die man is zoals hij is.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is slapen met goede oordoppen in een optie? Zal vast wennen zijn maar daarna misschien de enige oplossing zonder te verhuizen? Want je wordt voor de rest genaaid door buurtbemiddeling van wat je vorige week zeiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee ben er, maar geen zin in discussie als ik alleen iets doorgeef. Laat mij daarmee dan ook gewoon met rust.quote:Lach met een schone bips![]()
Van jouw UI krijg ik wel het gevoel van hmm lekker meezelf instoppen en slapenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is geen probleem toch, niemand valt jou daar op aan.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ben er, maar geen zin in discussie als ik alleen iets doorgeef. Laat mij daarmee dan ook gewoon met rust.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Vind wel raar hoe zo een gewoon schijt mag hebben aan zijn omgeving en ermee wegkomt omdat hij niet helemaal goed is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoop dat die op een gegeven moment je steeds minder in de weg zitten tijdens slapen.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben nog aan het wennen aan goedkope oordoppen. Zijn nog wel wat dingetjes aan het beraden maar die man is zoals hij is.
Wat tegen de man zelf doen klinkt onbegonnen werk en zelfs gevaarlijk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb je van die harde gelen of zijn het wel redelijk gevormde dingen?quote:Op donderdag 10 april 2025 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben nog aan het wennen aan goedkope oordoppen. Zijn nog wel wat dingetjes aan het beraden maar die man is zoals hij is.![]()
Was gewoon goed bedoeld.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ben er, maar geen zin in discussie als ik alleen iets doorgeef. Laat mij daarmee dan ook gewoon met rust.![]()
![]()
Ja is het ook.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoop dat die op een gegeven moment je steeds minder in de weg zitten tijdens slapen.
Wat tegen de man zelf doen klinkt onbegonnen werk en zelfs gevaarlijk.Van die harde gelen.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je van die harde gelen of zijn het wel redelijk gevormde dingen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oke, je hebt bij de kruidvat ook van die dingen voor 3 euro, zitten er 6 in een verpakking.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja is het ook.
[..]
Van die harde gelen.
Die gebruik ik gewoon opnieuw. Die vind ik zelf prettiger zitten dan die harde gelen.![]()
In blauw doosje noise stoppers ofzo staat erop.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke, je hebt bij de kruidvat ook van die dingen voor 3 euro, zitten er 6 in een verpakking.
Die gebruik ik gewoon opnieuw. Die vind ik zelf prettiger zitten dan die harde gelen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
https://www.kruidvat.nl/ohropax-gekleurde-oordopjes/p/3092895quote:Op donderdag 10 april 2025 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In blauw doosje noise stoppers ofzo staat erop.
Deze heb ik, ben ik erg tevreden over.![]()
Thanks zou van de week eens kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ik ram die dingen er straks wel weer in werkte afgelopen nacht ook al was ik er eentje kwijt vanochtendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha ja dat heb ik ook wel eens.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja ik ram die dingen er straks wel weer in werkte afgelopen nacht ook al was ik er eentje kwijt vanochtend![]()
![]()
Jij kiest ervoor om die shit hier te plaatsen. Mag ik er toch iets van vinden.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ben er, maar geen zin in discussie als ik alleen iets doorgeef. Laat mij daarmee dan ook gewoon met rust.
Ze is van fok weggegaan. want het was hier niks blabla mensen die haar op wa een bericht sturen kan ze daar toch benaderen?Smile, it's free therapy.![]()
Mag je iets van vinden, maar ik heb me nooit gemengd in onderlinge shit e.d. Dus ik post iets. Don't shoot the messenger. En ik wil me verder ook overal buiten houden.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jij kiest ervoor om die shit hier te plaatsen. Mag ik er toch iets van vinden.
Ze is van fok weggegaan. want het was hier niks blabla mensen die haar op wa een bericht sturen kan ze daar toch benaderen?Lach met een schone bips![]()
Buiten op mijn balkon is het rustiger als in de woonkamer/slaapkamer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
overal buiten houden is niet zoiets posten namens iemand die niet voor niets de keus heeft gemaakt om hier weg te gaan.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag je iets van vinden, maar ik heb me nooit gemengd in onderlinge shit e.d. Dus ik post iets. Don't shoot the messenger. En ik wil me verder ook overal buiten houden.Smile, it's free therapy.![]()
Maar mag er dan ook niks meer gezegd worden? Dat is dan denk ik wel een beetje jouw defect. Je weet dat er niet op gereageerd gaat worden door die persoon. Dus je kunt het lezen en laten gaan. Maar die persoon wilde het wel laten weten. En verder wil ik me er niet mee bemoeien. Dat zoeken jullie maar samen uit.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
overal buiten houden is niet zoiets posten namens iemand die niet voor niets de keus heeft gemaakt om hier weg te gaan.
Dus ik ben er nu klaar mee.
Reageer er dus ook niet meer op
Lach met een schone bips![]()
Ach, dit is wel een uitzonderlijke trieste situatie, dus kan me voorstellen dat LYLT dat bericht wilde delen.![]()
VermoeiendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee dat zie je verkeerd. Als je pleite gaat van Fok moet je ook niet lafjes via iemand anders nog even je zegje willen doen. Als je zo begaan bent dan doe je dat persoonlijk.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar mag er dan ook niks meer gezegd worden? Dat is dan denk ik wel een beetje jouw defect. Je weet dat er niet op gereageerd gaat worden door die persoon. Dus je kunt het lezen en laten gaan. Maar die persoon wilde het wel laten weten. En verder wil ik me er niet mee bemoeien. Dat zoeken jullie maar samen uit.
Reageer er dus ook niet meer opIedereen is een kutlultrut
Ik ga ook maar gele dingen in mijn oren doen denk ikquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Grappig dat je dat juist zegt... en in hetzelfde bericht zegt dat ik er niet meer op mag reageren..defect van jou dus.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar mag er dan ook niks meer gezegd worden? Dat is dan denk ik wel een beetje jouw defect. Je weet dat er niet op gereageerd gaat worden door die persoon. Dus je kunt het lezen en laten gaan. Maar die persoon wilde het wel laten weten. En verder wil ik me er niet mee bemoeien. Dat zoeken jullie maar samen uit.
Reageer er dus ook niet meer op
Klodder weet heel goed dat wanneer ze vraagt dat het geplaatst wordt er iemand of meerdere mensen op kunnen reageren. Is haar keuze.
Ja ik kan het zeker lezen en laten gaan, heb ik nu niet gedaan. Mag ook, zoals je zegt.. er mag wat op gezegd worden![]()
je laat je gewoon gebruiken, had gedacht dat je slimmer was.
Smile, it's free therapy.![]()
Tjaquote:Op donderdag 10 april 2025 00:47 schreef Shii het volgende:
Ach, dit is wel een uitzonderlijke trieste situatie, dus kan me voorstellen dat LYLT dat bericht wilde delen.Iedereen is een kutlultrut
Nou top! Weer wat geleerd!quote:Op donderdag 10 april 2025 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd. Als je pleite gaat van Fok moet je ook niet lafjes via iemand anders nog even je zegje willen doen. Als je zo begaan bent dan doe je dat persoonlijk.Lach met een schone bips![]()
Hopelijk helpt hetquote:Op donderdag 10 april 2025 00:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga ook maar gele dingen in mijn oren doen denk ikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb ik zin in de discussie, even met de Homer Simpson in mijn hoofd overleggen
Lach met een schone bips![]()
Mijn man zaagt een heel oerwoud om momenteelquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Precies en die kan NIET meer reageren.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:52 schreef KoningWouter het volgende:
Er is iemand dood he. Dit zijn geen spelletjes meer.Iedereen is een kutlultrut
Op zijn andere zijde leggen voorzichtig ?quote:Op donderdag 10 april 2025 00:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn man zaagt een heel oerwoud om momenteelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alleen kun je daar de kachel niet mee stokenquote:Op donderdag 10 april 2025 00:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn man zaagt een heel oerwoud om momenteel![]()
![]()
Alle zijdes snurkenquote:Op donderdag 10 april 2025 00:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op zijn andere zijde leggen voorzichtig ?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Subtiel 90 graden draaien zodat hij op zijn zij ligtquote:Op donderdag 10 april 2025 00:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn man zaagt een heel oerwoud om momenteelBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
greys tilt hem subtiel op en legt hem op zijn andere zijde?quote:Op donderdag 10 april 2025 00:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op zijn andere zijde leggen voorzichtig ?![]()
Werkt niet helaasquote:Op donderdag 10 april 2025 00:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Subtiel 90 graden draaien zodat hij op zijn zij ligtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Buiten ?quote:Op donderdag 10 april 2025 00:55 schreef devzero het volgende:
[..]
greys tilt hem subtiel op en legt hem op zijn andere zijde?
quote:
R.I.P DTS.![]()
Ow goed ideequote:Op donderdag 10 april 2025 00:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Handdoek in de mond proppen
Of de oordopjes van dr.mikey proberen. In de oren van greys, niet in zijn mond.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Handdoek in de mond proppen![]()
Is toch ook zo. Anoniem ok vaarwel en niet meer zeiken achteraf doei en ga je goedquote:Op donderdag 10 april 2025 00:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou top! Weer wat geleerd!
Iedereen is een kutlultrut
Aaah er slaapt nog iemand bovenquote:Op donderdag 10 april 2025 00:57 schreef StevenHyde het volgende:
Pak een microfoon en een grote box zodat hij zo schrikt
Die er om 5 uur uit moet
Die wordt daar niet blij van
Hij was niet van de discussie volgens mij, dus waarom iedereen nu zo moeilijk doet, laat het gaan. Uit respect, laat iedereen zeggen wat ie wil zeggen of doen, enz.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies en die kan NIET meer reageren.![]()
En daarna emmers water eroverheen gooien, dan leert ie het wel af. Waterboarden die snurkert.quote:Lach met een schone bips![]()
Zou ze wel eerst even schoonmaken.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Of de oordopjes van dr.mikey proberen. In de oren van greys, niet in zijn mond.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat ik toch maar voor die gele dingen kiesquote:Op donderdag 10 april 2025 00:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En daarna emmers water eroverheen gooien, dan leert ie het wel af. Waterboarden die snurkert.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Urine pillen? Hoe helpt dat?quote:Op donderdag 10 april 2025 00:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar voor die gele dingen kiesLach met een schone bips![]()
Wat oorsmeer helpt alleen maar bij het inbrengenquote:Op donderdag 10 april 2025 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou ze wel eerst even schoonmaken.![]()
Ik heb het niet over hem maar over haar.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Hij was niet van de discussie volgens mij, dus waarom iedereen nu zo moeilijk doet, laat het gaan. Uit respect, laat iedereen zeggen wat ie wil zeggen of doen, enz.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op donderdag 10 april 2025 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Urine pillen? Hoe helpt dat?![]()
![]()
Gadver dev!quote:Op donderdag 10 april 2025 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat oorsmeer helpt alleen maar bij het inbrengen
Of gele M&Msquote:Op donderdag 10 april 2025 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Urine pillen? Hoe helpt dat?![]()
![]()
Ja dat snap ik ook wel.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet over hem maar over haar.![]()
Nou iets waar ik nu nokkie van zou gaanquote:Op donderdag 10 april 2025 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Greys is meer het geile m&m'etje hoor....
Best fijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
GHB uit een zakkiequote:Op donderdag 10 april 2025 01:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou iets waar ik nu nokkie van zou gaan
Best fijnLach met een schone bips![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nou dan gaat zij wat mij betreft in de vergetelheid. Weg ermee en doorquote:
Trusten kwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Poeh. Wat een gesteggel allemaal weer ...![]()
Mss kan er geen nieuw account aangemaakt worden, want niet nog een mailadres, of vanwege een permban.
Of...zo....?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hoe bedoel je? Er was geen ban meer hoorquote:Op donderdag 10 april 2025 01:24 schreef Sally het volgende:
Poeh. Wat een gesteggel allemaal weer ...![]()
Mss kan er geen nieuw account aangemaakt worden, want niet nog een mailadres, of vanwege een permban.
Of...zo....?Iedereen is een kutlultrut
Permban zou wel met een goeie reden zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@kree vanaf 10 april nieuw seizoen black mirrorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
permban is meestal maar tijdelijk en je ziet vaak genoeg dat mensen met een kloon terug komen tijdens en na de permbanquote:Op donderdag 10 april 2025 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Permban zou wel met een goeie reden zijn![]()
Oeh tof!quote:Op donderdag 10 april 2025 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:kree vanaf 10 april nieuw seizoen black mirrorTrust nobody![]()
Ik heb dat niet veel gekeken maar van deze aflevering kreeg ik echt de rillingen (serie 2 afl 4)quote:Op donderdag 10 april 2025 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:kree vanaf 10 april nieuw seizoen black mirror
https://www.imdb.com/title/tt3973198/?ref_=ttep_ep_4Iedereen is een kutlultrut
Ik heb ook een permban gehad.quote:Op donderdag 10 april 2025 01:32 schreef devzero het volgende:
[..]
permban is meestal maar tijdelijk en je ziet vaak genoeg dat mensen met een kloon terug komen tijdens en na de permbanIedereen is een kutlultrut
Ik kan mij vooral de eerste paar seizoenen goed herinneren.quote:Op donderdag 10 april 2025 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat niet veel gekeken maar van deze aflevering kreeg ik echt de rillingen (serie 2 afl 4)
https://www.imdb.com/title/tt3973198/?ref_=ttep_ep_4They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou, dan nog zijn er, of kunnen er redenen zijn om niet opnieuw een account op FOK! aan te (willen) maken.
Ik vond de tekst die geplaatst was wel fijn om te lezen, want ik heb wel aan M-K gedacht de afgelopen dagen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Fake mediaquote:Op donderdag 10 april 2025 01:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Staat letterlijk 10 april in jouw bericht![]()
Maar is dat nieuwe seizoen al uitgekomen bij jullie? Ik zag de aankondiging op netflix, maar heb nog niet gekeken![]()
Andere tijdzone dan de jouwe, hèquote:Op donderdag 10 april 2025 01:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Staat letterlijk 10 april in jouw bericht
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
R.I.P DTS.![]()
Enniewee.
Zo gaat het - wel én wee.
Alle dagen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze was echt creepie kut met een kerstliedje wat elke keer opnieuw speelde en als je de radio kapot sloeg ging het nog harder. Beetje alsof je met Mariah Carey in de lift zit opgesloten. Voor eeuwigquote:Op donderdag 10 april 2025 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan mij vooral de eerste paar seizoenen goed herinneren.
Nee.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jaquote:Iedereen is een kutlultrut
Wat mij oa nog het meest bijstaat is die prime minister die het met een dier moest doen. Die AI die president werd en die gozer die in een wereld leefde waar je elke dag op een loopband moest lopen maar waar je ook beroemd kon worden zijn vriendin faalde en moest de porno reclame in en hij werd toen beroemd door zichzelf telkens wat aan te doen ofzo. Of die waar je alleen toegelaten werd als je genoeg likes had anders mocht je nergens naar binnen en er was een aflevering waar een jongen zogenaamd willekeurig werd aangevallen/lastig gevallen maar aan het einde van de aflevering kom je erachter als kijker dat hij pedofiele neigingen heeft en mensen hem daarom moeten hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooie serie wel zet mensen aan het denken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Absoluutquote:Op donderdag 10 april 2025 01:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooie serie wel zet mensen aan het denken.
Ben ook heel benieuwdTrust nobody![]()
Zette vooral kree aan het denken.....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Van die latere weet ik vooral nog Falcon die gay sex ging hebben in een soort tekken achtig spelletje
R.I.P DTS.![]()
Je hebt nogal een obsessie voor die gozer.quote:Iedereen is een kutlultrut
Kree had een keer verteld dat hij Black Mirror kijkt dacht tag hem even friendly reminder.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Ja dat klopt dat weet ikquote:Op donderdag 10 april 2025 02:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kree had een keer verteld dat hij Black Mirror kijkt dacht tag hem even friendly reminder.Snap de zure reactie van Sally ook niet
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik ben de zure hier toch? Moet ik mijn bek maar dicht houdenquote:
Valt meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga ik op mijn bekquote:
Oeps sorry ga voor de puntenquote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2101 / +189 / +0 / 4366 / 4812
2. Dr.Mikey / 529 / +121 / +22 / 313 / 457
3. KillemWieft / 326 / +0 / +0 / 159 / 255
4. Moeraskat / 317 / +58 / +0 / 660 / 811
5. _UserName_ / 235 / +53 / +0 / 223 / 307
6. gebrokenglas / 201 / +41 / +0 / 756 / 938
7. Lovely / 188 / +5 / +0 / 1322 / 1544
8. hemarookworst / 175 / +5 / +0 / 406 / 517
9. Fogel / 172 / +1 / +0 / 315 / 440
10. HappyCharly / 155 / +9 / +4 / 495 / 606
11. loveyoulongtime / 149 / +11 / +1 / 400 / 492
12. StevenHyde / 132 / +12 / +6 / 564 / 720
13. Pinnenmutske / 131 / +24 / +0 / 129 / 182
14. greysbones / 130 / +8 / +8 / 773 / 849
15. Soury / 129 / +2 / +11 / 131 / 192
16. Bally-b / 127 / +0 / +0 / 88 / 127
17. mario390 / 102 / +0 / +0 / 11 / 30
18. Sally / 102 / +3 / +5 / 79 / 113
19. sp3c / 101 / +7 / +0 / 79 / 119
20. loveislikeakiss / 84 / +16 / +0 / 505 / 583SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Is oke.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
DankThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geniet ervanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
OkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet je niet op fok! Blijven hangenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
LogicaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is er mis mee als het rustig is?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Afgelopen nachten juist wel prettig.
Weinig verveliaasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi Rotterdams woord.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ik ben zo weg kan je trots aan de andere zuurtjes vertellen dat je me afgestopt hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat ben je weer vriendelijkquote:Op donderdag 10 april 2025 04:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou ik ben zo weg kan je trots aan de andere zuurtjes vertellen dat je me afgestopt hebt.![]()
Ja jij ook binnen de minuut elke keer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat had ik gister. Komt erg dichtbij..quote:Op donderdag 10 april 2025 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog even en ze eet gewoon pizza met jullie meeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja maar toch, het idee de wekker te moeten zetten gaat mij toch wat te ver. Hoewel, de wekker die heb zou rond 5 uur af gegaan moeten zijn maar nee, Jyske slaapt nog...Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
aan de draadloze lader, een ruime maand geleden heeft ze de draadlader ingeruildquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ohja, toch wel handig die nieuwe techniekquote:Op donderdag 10 april 2025 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
aan de draadloze lader, een ruime maand geleden heeft ze de draadlader ingeruild![]()
![]()
Ben vaak snachts ook wakker, nu weer stress cola over mijn donsdekbed let wel nieuw (maand oud)![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ohjee, das niet lekkerquote:Op donderdag 10 april 2025 06:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Ben vaak snachts ook wakker, nu weer stress cola over mijn donsdekbed let wel nieuw (maand oud)![]()
![]()
![]()
Nee zit nu in de droger, wilde passenger maar blijkbaar wasmachine ook stuk. Niet mijn ochtend dus hierquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Het zit idd niet meequote:Op donderdag 10 april 2025 06:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee zit nu in de droger, wilde passenger maar blijkbaar wasmachine ook stuk. Niet mijn ochtend dus hierbalen zeg!
![]()
Hopen dat beetje droogtI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Wat voor werk doen jull8e?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Oh lekker Gefeliciteerd wanneer is de kleine geboren? Meisje of jongen? Zo'n leuke periodequote:Op donderdag 10 april 2025 07:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Momenteel niks, genieten van het vaderschapI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
7 maart, is een meisje. Ik plaats op de FP wekelijks een column van "Het leven van Jyske", zie sig voor de link naar de artikelenquote:Op donderdag 10 april 2025 07:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Oh lekker Gefeliciteerd wanneer is de kleine geboren? Meisje of jongen? Zo'n leuke periode
Momenteel helaas niets meer ben afgekeurd (scoliose) gekregen op 45ste (nu 47)quote:
En ook slijtage in de rug.
Vroeger altijd gewerkt in de groente.
Eerst 9 jaar winkel later groothandel. Hanos hahaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ja, die had ik net gezet maar mevrouw wilde even een schone luier. Dus poging 2: hopelijk slaapt ze nu wel door tot een uur of 10, met de andere dame
Da's een bekende, HANOS, ie doet toch naast groente ook andere levensmiddelen?quote:Op donderdag 10 april 2025 07:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Momenteel helaas niets meer ben afgekeurd (scoliose) gekregen op 45ste (nu 47)
Eerst 9 jaar winkel later groothandel. Hanos hahaTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ow dat is minder...quote:Op donderdag 10 april 2025 07:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Momenteel helaas niets meer ben afgekeurd (scoliose) gekregen op 45ste (nu 47)
Eerst 9 jaar winkel later groothandel. Hanos haha![]()
Ja Hanos ken ik wel ja![]()
![]()
Oh wat leuk! Zo'n leuke periode lekker genieten dus.quote:Op donderdag 10 april 2025 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
7 maart, is een meisje. Ik plaats op de FP wekelijks een column van "Het leven van Jyske", zie sig voor de link naar de artikelen
Mijnes is alweer 26 haha
Ik ga eens neuzen zoI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Jaa, zeker leuke, maar ook wel zware periode. Hoort er allemaal bijquote:Op donderdag 10 april 2025 07:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Zo'n leuke periode lekker genieten dus.
Mijnes is alweer 26 haha
Ik ga eens neuzen zo
Ja klopt maar ook tuinmeubelen,kleren gewoon alles wat je kan bedenken voor de winkels, cafe's noem maar op hun hebben het.quote:Op donderdag 10 april 2025 07:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Da's een bekende, HANOS, ie doet toch naast groente ook andere levensmiddelen?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Eigenlijk gewoon een transporteur voor winkelvoorraadquote:Op donderdag 10 april 2025 07:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja klopt maar ook tuinmeubelen,kleren gewoon alles wat je kan bedenken voor de winkels, cafe's noem maar op hun hebben het.Want HANOS zelf is geen winkel geloof ik toch?
Ja zeker wetenquote:Op donderdag 10 april 2025 07:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jaa, zeker leuke, maar ook wel zware periode. Hoort er allemaal bijI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Niet voor de gewone particulier nee,maar mensen met zaak enzo zoiezo KvK nummer kom je binnenquote:Op donderdag 10 april 2025 07:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een transporteur voor winkelvoorraadWant HANOS zelf is geen winkel geloof ik toch?
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Straks eens met de groenteboer bellen alhier, ben op zoek naar kleine fruitkistjes waar ik CD's in kan doen gesorteerd bij de kringloop vanmiddag. Daar werk ik overigens vrijwillig, nadat ik er als bedrijfsleider heb gewerktTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-04-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2133 / +189 / +32 / 4380 / 4836
2. Dr.Mikey / 552 / +121 / +45 / 316 / 471
3. KillemWieft / 326 / +0 / +0 / 159 / 255
4. Moeraskat / 317 / +58 / +0 / 660 / 811
5. _UserName_ / 259 / +53 / +24 / 235 / 331
6. gebrokenglas / 201 / +41 / +0 / 756 / 938
7. Lovely / 188 / +5 / +0 / 1322 / 1544
8. hemarookworst / 175 / +5 / +0 / 406 / 517
9. Fogel / 172 / +1 / +0 / 315 / 440
10. Pinnenmutske / 166 / +24 / +35 / 131 / 186
11. HappyCharly / 155 / +9 / +4 / 495 / 606
12. loveyoulongtime / 149 / +11 / +1 / 400 / 492
13. mario390 / 146 / +0 / +44 / 14 / 37
14. devzero / 145 / +0 / +75 / 122 / 166
15. Soury / 141 / +2 / +23 / 131 / 192
16. StevenHyde / 132 / +12 / +6 / 564 / 720
17. greysbones / 130 / +8 / +8 / 773 / 849
18. Bally-b / 127 / +0 / +0 / 88 / 127
19. Sally / 102 / +3 / +5 / 79 / 113
20. sp3c / 101 / +7 / +0 / 79 / 119SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
En UserName wordt bijna ingehaald door gebrokenglasquote:Op donderdag 10 april 2025 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
Mikey staat best wel stevig op de 2e stek
How can I make this topic about me?![]()
Nou ja, dan is het op naar de top 3 voor mijHoop de tweede stek "gewoon" te kunnen pakken. Mijn starts zijn altijd wat langzaam
Nee hoorquote:Op donderdag 10 april 2025 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
Nou ja, dan is het op naar de top 3 voor mijHoop de tweede stek "gewoon" te kunnen pakken. Mijn starts zijn altijd wat langzaam
How can I make this topic about me?![]()
Bolk die gg dan!quote:Op donderdag 10 april 2025 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En UserName wordt bijna ingehaald door gebrokenglas![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: