Dat is wel echt een prestatie aangezien je maar 1 mongool nodig hebt eigenlijk.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:20 schreef Mikeytt het volgende:
Lijkt me prima, ook erg mooi als tolerante stad.
In tegenstelling tot andere steden is het regenboogpad in Rotterdam al sinds de plaatsing jaren geleden nooit gevandaliseerd
Prima signaal.
Stond het in de jaren 80 onder druk ja?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het staat NU onder druk ja?
Gegarandeerd dat al die Rotterdamse Salafi's in de jaren 80 en 90 inderdaad heel tolerant tegenover Rotterdamse fl*kkers stonden ja.
Wordt echt genieten, die uiteindelijke showdown tussen 'progressieve' deugneuzen en islamisten, zeker in de Randstad.
Ik heb mijn popcorn klaar staan.
precies, daarom liever niet terug naar die tijd, wel?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:26 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Stond het in de jaren 80 onder druk ja?
In de middeleeuwen, TOEN waren ze pas intolerant ej, nondejus.
Tering, waren de stro-poppen in de aanbieding?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ergens wel aandoenlijk dat 'progressief' Nederland nog steeds vecht tegen een vijand - wit conservatief christelijk Nederland - die enkel nog in de marge bestaat, en onlangs weer vrolijk mee-ramadande. En natuurlijk steevast zegeningen uitspreekt over schitterende tradities als kindhuwelijken, hoofddoeken en rituele slacht, waar wit koloniaal Nederland zó veel van kan leren.
In de VS, Hongarije en Polen worden homo's niet geëxecuteerd. Dat soort fratsen mogen we al een tijdje vinden in landen waar een bepaalde religie de scepter zwaait.
Nee, common sense.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:48 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Tering, waren de stro-poppen in de aanbieding?
Lekker schelden achter je laptop op al die denkbeeldige progressievingen, die al net zo denkbeeldig kindhuwelijken aan het toejuichen zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, common sense.
Moet je het wel willen kopen natuurlijk.
Zolang onwelgevallige rapporten over LGBTQ-acceptatie in allerlei laatjes verdwijnen, maak ik me wat drukker over de groei van een bepaalde orthodoxe religie.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:51 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Lekker schelden achter je laptop op al die denkbeeldige progressievingen, die al net zo denkbeeldig kindhuwelijken aan het toejuichen zijn
Dat is ook een groot taboe natuurlijk, daar mag absoluut niet over gesproken worden. Laat staan dat je er 28.000 artikelen en reportages over mag maken, of er eindeloos veel beleidsrapportages over mag maken.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zolang onwelgevallige rapporten over LGBTQ-acceptatie in allerlei laatjes verdwijnen, maak ik me wat drukker over de groei van een bepaalde orthodoxe religie.
Oh, die zijn er ja?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:59 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Dat is ook een groot taboe natuurlijk, daar mag absoluut niet over gesproken worden. Laat staan dat je er 28.000 artikelen en reportages over mag maken, of er eindeloos veel beleidsrapportages over mag maken.
Dat onder het tapijt schuiven is ook een logisch gevolg, nadat de afgelopen decennia voortdurend progressievelingen als Ad Melkert en Diederik Samsom aan de macht zijn geweest.
Ik weet niet wie ‘we’ zijn, maar als je denkt dat de problematiek rond LGBTQ-acceptatie bij allochtonen echt nog een groot taboe is leef je 20 jaar in het verleden.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, die zijn er ja?
Wat apart dat we daar naar moeten zoeken...
Vandaar dat het NU ineens tijd is voor zo'n pad.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:10 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ‘we’ zijn, maar als je denkt dat de problematiek rond LGBTQ-acceptatie bij allochtonen echt nog een groot taboe is leef je 20 jaar in het verleden.
Ik vraag me af of de hoogste rechter daaraar kijkt mocht er wat voorvallen op zo'n pad.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Op die foto is helemaal geen zebrapad en dus niet de daarbij behorende juridische status
https://wetten.overheid.nl/BWBR0009104/2023-10-01quote:Uitvoering
1Een zebra bestaat uit een dwars op de wegas aangebrachte markering met een breedte van ten minste 4 m, bestaande uit witte strepen met een breedte en een tussenliggende afstand van 0,4 tot 0,6 m.
2Bij een zebra wordt, behalve bij verkeerslichten, altijd bord L2 geplaatst.
Oei Mikey...maar wat als het getinte schuimbellende mensen zijn?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:35 schreef Mikeytt het volgende:
Dat er zoveel schuimbekkende mensen zijn vanwege het verven van een zebrapad, is natuurlijk ook vooral reden om door te gaan met de regenboog zebrapaden.
Zou dat een verschil maken, EttovanBelgië?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oei Mikey...maar wat als het getinte schuimbellende mensen zijn?
Uhm ja, natuurlijk. Dan is het namelijk heel snel racisme en islamofobie.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zou dat een verschil maken, EttovanBelgië?
En voor nu zie ik vooral boze witte mannen op de socials en hier.
Oh, vertel. Waarom vind jij dat racisme en islamofobie?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm ja, natuurlijk. Dan is het namelijk heel snel racisme en islamofobie.
Ik niet; mijn aversie jegens homofobie gaat namelijk wat dieper dan kleurtjes en religies.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh, vertel. Waarom vind jij dat racisme en islamofobie?
Oh, jij niet? Wie vindt dat wel dan? Of ben je zoals gewoonlijk fantasiescenario's aan het afspelen in je hoofd met niet bestaande mensen?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik niet; mijn aversie jegens homofobie gaat namelijk wat dieper dan kleurtjes en religies.
Ja, dat kwam heel treffend nadat jij er meteen niet-witte mensen bij haalde. Waarom?quote:Wel treffend dat je heel expliciet even kwam melden dat het vooral 'witten' zijn die er problemen mee hebben.
"LGBTQ" kan niet beschermd zijn. Het gaat om een totaalpakket van leefomstandigheden.quote:Ondertussen is LGBTQ legaal en wettelijk beschermd in - drumroll - voornamelijk Westerse en witte landen op deze aarde.
Ja, jij niet? Ik koop zo min mogelijk uit staten die mensenrechten schenden, zoals de VS of Qatar,quote:Maak je je ook zo druk om homorechten in Qatar?
1. Jij bestaat en daarmee bewijs je mijn punt.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh, jij niet? Wie vindt dat wel dan? Of ben je zoals gewoonlijk fantasiescenario's aan het afspelen in je hoofd met niet bestaande mensen?
En dat gaat dieper dan kleur en religie? Waarom haal jij dan als eerste in dit topic dan meteen kleur en religie erbij?
[..]
Ja, dat kwam heel treffend nadat jij er meteen niet-witte mensen bij haalde. Waarom?
[..]
"LGBTQ" kan niet beschermd zijn. Het gaat om een totaalpakket van leefomstandigheden.
[..]
Ja, jij niet? Ik koop zo min mogelijk uit staten die mensenrechten schenden, zoals de VS of Qatar,
Oranje Man is iig redelijk tegen lhgbtiwhatever. Als je iets anders dan m of v in je paspoort hebt staan, heb je een gerede kans dat je bij binnenkomst van de VS gelijk en zonder proces achter tralies wordt gezet.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het staat NU onder druk ja?
Gegarandeerd dat al die Rotterdamse Salafi's in de jaren 80 en 90 inderdaad heel tolerant tegenover Rotterdamse fl*kkers stonden ja.
Wordt echt genieten, die uiteindelijke showdown tussen 'progressieve' deugneuzen en islamisten, zeker in de Randstad.
Ik heb mijn popcorn klaar staan.
Zoals al jaren gemeengoed is in grote delen van Afrika en het Midden-Oosten (zo niet erger)?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Oranje Man is iig redelijk tegen lhgbtiwhatever. Als je iets anders dan m of v in je paspoort hebt staan, heb je een gerede kans dat je bij binnenkomst van de VS gelijk en zonder proces achter tralies wordt gezet.
Mjah, maar daarmee niet minder verwerpelijk.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals al jaren gemeengoed is in grote delen van Afrika en het Midden-Oosten (zo niet erger)?
Goh, echt?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mjah, maar daarmee niet minder verwerpelijk.
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:20 schreef Mikeytt het volgende:
Lijkt me prima, ook erg mooi als tolerante stad.
In tegenstelling tot andere steden is het regenboogpad in Rotterdam al sinds de plaatsing jaren geleden nooit gevandaliseerd
Prima signaal.
Zoals ze het nu gedaan hebben, voldoet het inderdaad niet aan de ontwerpnormen voor een voetgangersoversteekplaats. Over de kleur van de tussenruimtes zeggen de ontwerpnormen niets. Verder moet de breedte van zowel de witte strepen als van de tussenruimtes tussen 0,4 en 0,6 meter liggen. Als in dit geval zowel de regenboogstrepen als de tussenruimtes tussen 0,4 en 0,6 meter breed zijn, dan hoeven ze dus alleen de tussenruimtes wit te schilderen om er weer een officiële voetgangersoversteekplaats van te maken.quote:Uitvoering
1Een zebra bestaat uit een dwars op de wegas aangebrachte markering met een breedte van ten minste 4 m, bestaande uit witte strepen met een breedte en een tussenliggende afstand van 0,4 tot 0,6 m.
2Bij een zebra wordt, behalve bij verkeerslichten, altijd bord L2 geplaatst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |