Dat is wel echt een prestatie aangezien je maar 1 mongool nodig hebt eigenlijk.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:20 schreef Mikeytt het volgende:
Lijkt me prima, ook erg mooi als tolerante stad.
In tegenstelling tot andere steden is het regenboogpad in Rotterdam al sinds de plaatsing jaren geleden nooit gevandaliseerd
Prima signaal.
Stond het in de jaren 80 onder druk ja?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het staat NU onder druk ja?
Gegarandeerd dat al die Rotterdamse Salafi's in de jaren 80 en 90 inderdaad heel tolerant tegenover Rotterdamse fl*kkers stonden ja.
Wordt echt genieten, die uiteindelijke showdown tussen 'progressieve' deugneuzen en islamisten, zeker in de Randstad.
Ik heb mijn popcorn klaar staan.
precies, daarom liever niet terug naar die tijd, wel?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:26 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Stond het in de jaren 80 onder druk ja?
In de middeleeuwen, TOEN waren ze pas intolerant ej, nondejus.
Tering, waren de stro-poppen in de aanbieding?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ergens wel aandoenlijk dat 'progressief' Nederland nog steeds vecht tegen een vijand - wit conservatief christelijk Nederland - die enkel nog in de marge bestaat, en onlangs weer vrolijk mee-ramadande. En natuurlijk steevast zegeningen uitspreekt over schitterende tradities als kindhuwelijken, hoofddoeken en rituele slacht, waar wit koloniaal Nederland zó veel van kan leren.
In de VS, Hongarije en Polen worden homo's niet geëxecuteerd. Dat soort fratsen mogen we al een tijdje vinden in landen waar een bepaalde religie de scepter zwaait.
Nee, common sense.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:48 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Tering, waren de stro-poppen in de aanbieding?
Lekker schelden achter je laptop op al die denkbeeldige progressievingen, die al net zo denkbeeldig kindhuwelijken aan het toejuichen zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, common sense.
Moet je het wel willen kopen natuurlijk.
Zolang onwelgevallige rapporten over LGBTQ-acceptatie in allerlei laatjes verdwijnen, maak ik me wat drukker over de groei van een bepaalde orthodoxe religie.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:51 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Lekker schelden achter je laptop op al die denkbeeldige progressievingen, die al net zo denkbeeldig kindhuwelijken aan het toejuichen zijn
Dat is ook een groot taboe natuurlijk, daar mag absoluut niet over gesproken worden. Laat staan dat je er 28.000 artikelen en reportages over mag maken, of er eindeloos veel beleidsrapportages over mag maken.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zolang onwelgevallige rapporten over LGBTQ-acceptatie in allerlei laatjes verdwijnen, maak ik me wat drukker over de groei van een bepaalde orthodoxe religie.
Oh, die zijn er ja?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:59 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Dat is ook een groot taboe natuurlijk, daar mag absoluut niet over gesproken worden. Laat staan dat je er 28.000 artikelen en reportages over mag maken, of er eindeloos veel beleidsrapportages over mag maken.
Dat onder het tapijt schuiven is ook een logisch gevolg, nadat de afgelopen decennia voortdurend progressievelingen als Ad Melkert en Diederik Samsom aan de macht zijn geweest.
Ik weet niet wie ‘we’ zijn, maar als je denkt dat de problematiek rond LGBTQ-acceptatie bij allochtonen echt nog een groot taboe is leef je 20 jaar in het verleden.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, die zijn er ja?
Wat apart dat we daar naar moeten zoeken...
Vandaar dat het NU ineens tijd is voor zo'n pad.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:10 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ‘we’ zijn, maar als je denkt dat de problematiek rond LGBTQ-acceptatie bij allochtonen echt nog een groot taboe is leef je 20 jaar in het verleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |