Gemeen achterbaks kreng is het.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
Sow Manon
Die noemt roma een varkentje
Ik lust geen saaaauuuuuhhhhhhhsquote:Op woensdag 9 april 2025 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Praat ze altijd zo? Alsof ze voor de klas staat?
Wie wisselt er serieus regelmatig zijn matras van hard naar zacht. Voor hotel/b&b kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar voor thuis zie ik toegevoegde waarde niet.quote:
Ja precies!quote:
Nee of je houdt van zacht of niet, dat ga je niet wisselen.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:28 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Wie wisselt er serieus regelmatig zijn matras van hard naar zacht. Voor hotel/b&b kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar voor thuis zie ik toegevoegde waarde niet.
Ik dacht 9 uur, maar soms de volgende dag pas. (op kijk)quote:Op woensdag 9 april 2025 20:46 schreef woxxel2 het volgende:
Vanaf hoe laat is de uitzending meestal terug te kijken?
quote:Op woensdag 9 april 2025 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Nou, veel nieuwe indrukken. Die Roma ziet er uit als een vergrote versie van 1 van haar leerlingen; een reuze kleuter. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet, dat is wat ik vind als ik naar dat kind kijk.
Die Dijnty lijkt een beetje op Jessie uit Utopia 2, en laat die nou ook uit het Westland komen...Het is me wat met die Westlanders en RLS's.
Maudy is wel leuk, El Che maakt gelijk weer zijn moves. Volgens mij is ze wel ouder dan hem, maar ik denk dat die achter Dijnty gaat, lijkt wat op Demi inderdaad.
Geweldige plottwist, Manon die naast Robert en Radek grijpt, dus Maudy kan nu al niet meer stuk, topspel!TeamVossen.
![]()
Heksther zit nu in het faalbondje. Wel weer leuke TV met zichzelf gaan leuren.
Ik denk toch dat al met al een leuke groep is maar dat ik niet zomaar gelijk zou zeggen; dit is een Kumbaya groepje. Denk dat niets is wat het lijkt en dat er best wel wat spanningen en irritaties gaan komen. Zeker bij de mannelijke deelnemers. Hopelijk faalt die Fleuris nou eens, en wordt hij overklast door betere deelnemers. Niet alles moet maar om hem gaan draaien dit seizoen. Is ook niet goed voor programma.
Heb jij al ergens op het bord kunnen vernemen wanneer de volgende finale week is? Of hadden ze dat nog niet op het bord geschreven. Zag wel even snel een shot, maar dat was wat te ver weg.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja precies!
"Oh, jij zit bij Roooooobert"
"Dat wordt wel een prestaaaaaaatie"
Stopit!
quote:Op woensdag 9 april 2025 21:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb jij al ergens op het bord kunnen vernemen wanneer de volgende finale week is? Of hadden ze dat nog niet op het bord geschreven. Zag wel even snel een shot, maar dat was wat te ver weg.
Maudy is wel een leuke in het Robert bondje. Ze lijkt me net zo fel als haar haarquote:Op donderdag 10 april 2025 00:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Roma doet mij denken aan Kloontje van het Land van Ooit.
Maudy kijkt wel heel intens, ik zou er bang van worden.
Manon keihard genaaid met bondjes maken deze aflevering, heerlijke tv![]()
En in El Che schuilt een talent als comedian. Het stukje met 'de hele supermarkt komt binnenlopen' was wel grappig gevonden; roma tomaten, djinten, perla koffie en snelle jelle.![]()
Peter is veel te vrolijk naar mijn inziens, die gaat waarschijnlijk een keer keihard crashen.
Roma is niet dom maar wel irritant, nou ja dat vind ik als iemand zo zeikerig is over eten.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:14 schreef ThijsTH het volgende:
Die Roma is de nieuwe Charissa, maar dan lelijker.....nu al annoying.
Gewoonlijk tussen 20:30 en 21:00.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:46 schreef woxxel2 het volgende:
Vanaf hoe laat is de uitzending meestal terug te kijken?
Eerder Robert die Floris overruled. En Floris moet het maar laten gebeuren.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
Robert en Floris die samenwerken
En de groep aanspreken
Inderdaad, domme opmerking, de groep is altijd 16 personen aan het begin van de cyclus. (Behalve vorige maand) En als het gaat over grote groep nieuwen, ja klopt, 8 nieuwen is nog niet eerder voorgekomen, maar 7 nieuwen al meerdere keren.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
"Het is een behoorlijk grote groep"
Een minder dan vorige cyclus
Voor het geval ze dat nog niet wisten. Je kunt het maar alvast benoemd hebben.quote:
Ja, dat vind ik echt beneden niveau. Mag Manon sowieso al niet. Leuk dat haar plannetje met Radek mislukt is.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
Sow Manon
Die noemt roma een varkentje
Perlaquote:Op donderdag 10 april 2025 19:37 schreef King_Merc het volgende:
Wie vertrekt er als eerste van de nieuwe (en na hoeveel dagen ?
Zag je goedquote:Op donderdag 10 april 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
huh een lerares die deze vraag fout heeft, of zag ik dat verkeerd?
Zelfde gedachte kwam er ook niet uitquote:Op donderdag 10 april 2025 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht even 'wie is dat dan?!', heel ander gezicht zonder die krullen (en plamuur)
nouuu die nieuwe is ergerquote:Op donderdag 10 april 2025 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Esther.... ik weet het nietik heb iedere keer weer als ze iets zegt
of ergens op reagert..... die is ontsnapt van de nachtwaker uit Parnassia
Haha, zag vanmiddag dat een paar oud-bondgenoten (en dat broertje van Florisquote:Op donderdag 10 april 2025 19:51 schreef King_Merc het volgende:
Heey Regna heeft geen nieuw huis gekocht.. XD
SPOILER: Die ParodieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |