O van wie hoorde je hoe het gebeurd is dan, ik heb daar wijzelijk mijn mond over gehouden omdat ik dat een prive zaak vond.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed wel! Zit er natuurlijk nog wel aan te denken. Hoorde vanmorgen ook hoe het gebeurd is, speelt wat door mijn hoofd.
En met jou? Wat is er vannacht gebeurd, waarom lag je in het ziekenhuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 9 april 2025 16:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Een TT negeren terwijl je dagelijks met die gedachten worstelt is 1 ding, maar gesprekken zit ik niet op te wachten.
En dat is geen "oh jullie mogen het er niet hebben want triggers boohoo" hoor. Nee moet gewoon over gepraat kunnen worden, maar dan ga ik wat anders doen.
Moest sowieso nog stofzuigen wat ik al 2 uur aan het uitstellen ben.
quote:Op woensdag 9 april 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O van wie hoorde je hoe het gebeurd is dan, ik heb daar wijzelijk mijn mond over gehouden omdat ik dat een prive zaak vond.Rot weer Dot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig was het vals alarm!
Nou niet helemaalquote:Op woensdag 9 april 2025 17:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Rot weer Dot!
Gelukkig was het vals alarm!
Oei, heb je dat wel eens gehad?quote:Op woensdag 9 april 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou niet helemaalwas wel degelijk wat, als het niet was gestopt had ik een schok gekregen.
Wow.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Big Swing.
Eerste keer was niet gefilmd dus nog een keer gesprongen. Deze keer wel gefilmd
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2025 17:42 schreef JustinK het volgende:
Shii shii
JKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smakelijk alvastquote:Op woensdag 9 april 2025 17:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bijna etenstijd denk ik
Al half donker
O jij durft wel Mutskequote:Op woensdag 9 april 2025 16:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Big Swing.
Eerste keer was niet gefilmd dus nog een keer gesprongen. Deze keer wel gefilmd
[ afbeelding ]
Nee gelukkig niet, maar meestal bel ik ook geen HAP en wacht ik, alleen wilde nu iets vragen en hoppa weg was Dotquote:Op woensdag 9 april 2025 17:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oei, heb je dat wel eens gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |