quote:Op woensdag 9 april 2025 15:33 schreef aeque het volgende:
Dat @:gebrokenglas hier nu post is het er gewoon nog even inwrijven bij @:dotteke
quote:
Juist, wegwezen daar! Naar huis!quote:Op woensdag 9 april 2025 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
het is bier uur geweest, tijd om op te rotten van kantoor want was toch ene rotdag
Big Swing geen helm. Doukje zipline wel helmpje en begeleider want veertje hihiquote:
Ja dat is niet eerlijk, dat ga ik nooit redden.quote:
Klein scherm heb jij dan.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]![]()
* gebrokenglas breekt het zweet uit nu
Het halve scherm vol mentions....
Zie post #36quote:Op woensdag 9 april 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja Lovely, waar was je vandaag?
#durftevragen
Ja, bij wijze van. Ik had 3 mentions. En ik schrik altijd enorm van een mention... Hetzelfde als dat je een politieauto ziet - ondanks dat je keurig onder de snelheidslimiet zit is het toch altijd even schrikken.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat is niet eerlijk, dat ga ik nooit redden.
[..]
Klein scherm heb jij dan.
Ze was hier.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja Lovely, waar was je vandaag?
#durftevragen
Zou je wel willen héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
quote:Op woensdag 9 april 2025 16:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat is niet eerlijk, dat ga ik nooit redden.
[..]
Klein scherm heb jij dan.
Linkje?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
Oh ik zag op youtube nog een harde set van Scot Project die ik nog neit helemaal had afgeluisterd, heb ik uit woosboestheid ff hard afgespeeld, redelijk rustig en leidinggevende zit ergens wat hoekjes verderop
quote:Op woensdag 9 april 2025 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, bij wijze van. Ik had 3 mentions. En ik schrik altijd enorm van een mention... Hetzelfde als dat je een politieauto ziet - ondanks dat je keurig onder de snelheidslimiet zit is het toch altijd even schrikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |