Zijn alle landen nu gestopt met de VS belazeren, of komt dat morgen weer als Macron niet opneemt zonder de telefoon 3 keer te laten overgaan?quote:Op woensdag 9 april 2025 19:42 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Heeft ie zelf op Truth Social gezet. 10% minimumtarief blijft wel staan
Uitstel is geen afstel natuurlijk. Hij zal dit gebruiken om te zeggen dat ze nu in rust kunnen onderhandelen, maar er alsnog iets goeds op tafel moet komen. Als het tegenzit zitten we over een tijdje weer een stuk lager.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:48 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Zijn alle landen nu gestopt met de VS belazeren, of komt dat morgen weer als Macron niet opneemt zonder de telefoon 3 keer te laten overgaan?
Dit blijft ie tot in het einde der tijden doen, bij elk wissewasje. Ermee akkoord gaan is daar elke week mee akkoord moeten gaan. Voor respect, voor je mineralen, voor je bescherming en veiligheid, voor de Moslims in jouw land, voor de grapjes over Trump van een satirisch programma, voor het beloven geen vliegtuigen neer te schieten met burgers erin, voor anders alsnog naar Guantanamo Bay te worden vervoerd, voor het niet stemmen op Donald jr, voor het protesteren tegen fascisme, voor het mogelijk maken van het homohuwelijk en abortus in je land etc.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Iets met 'meester onderhandelaar' en dat alle landen nu bevend naar de onderhandelingstafel komen.
Zelfs die 90 dagen gaat ie niet nakomen, let maar op.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:48 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Zijn alle landen nu gestopt met de VS belazeren, of komt dat morgen weer als Macron niet opneemt zonder de telefoon 3 keer te laten overgaan?
“Jullie hebben de vlag niet gehesen voor mijn verjaardag, dat is minachting van mijn ambt, hierom gooi ik 25% tarieven op alles uit de EU”quote:Op woensdag 9 april 2025 19:49 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Uitstel is geen afstel natuurlijk. Hij zal dit gebruiken om te zeggen dat ze nu in rust kunnen onderhandelen, maar er alsnog iets goeds op tafel moet komen. Als het tegenzit zitten we over een tijdje weer een stuk lager.
Hahahahaha.quote:President Donald Trump’s decision to back off worldwide tariffs on every nation except China rewarded countries that chose not to retaliate amid a brewing trade war, Treasury Secretary Scott Bessent said. “It took great courage, great courage for him to stay the course until this moment,” Bessent told reporters at the White House moments after Trump announced a 90-day pause on the new reciprocal tariffs. “Every country in the world who wants to come and negotiate, we are willing to hear you,” he said.
90 dagen pauze, dus een lekkere zomerkermis aanstaande?! Ze spinnen het zo dat er zoveel landen willen praten. Maar ik blijf me af vragen: waarover wil de VS serieus praten dan? Die 1.5% die de EU heft en zelf voorstelde om naar 0 te brengen is niet wat ze willen, maar andere wetgeving en overstappen op sales tax ipv VAT gaan we niet doen.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:52 schreef Ludachrist het volgende:
Overmorgen gaan de tarieven weer in, maandag krijgen we 1000% tarieven, dinsdag blijft het wel 1000% maar pas als Mercurius in het derde huis staat.
Stable genius deze man.
Het maakt niet uit wat ie doet, de hielenlikkers likken hiel, anders einde loopbaan. Als ie de tarieven had verhoogt, dan was dat weer dapper. Volgende week ligt ie huilend in een hoekje, dan is dat ongelooflijk dapper en mannelijk.quote:
Onderhandelen om twee maanden na nu weer een mes in de rug te krijgen, nee lekker is dat.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Hahahahaha.quote:President Donald Trump's decision to back off worldwide tariffs on every nation except China rewarded countries that chose not to retaliate amid a brewing trade war, Treasury Secretary Scott Bessent said. "It took great courage, great courage for him to stay the course until this moment," Bessent told reporters at the White House moments after Trump announced a 90-day pause on the new reciprocal tariffs. "Every country in the world who wants to come and negotiate, we are willing to hear you," he said.
quote:Op woensdag 9 april 2025 19:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
90 dagen pauze, dus een lekkere zomerkermis aanstaande?! Ze spinnen het zo dat er zoveel landen willen praten. Maar ik blijf me af vragen: waarover wil de VS serieus praten dan? Die 1.5% die de EU heft en zelf voorstelde om naar 0 te brengen is niet wat ze willen, maar andere wetgeving en overstappen op sales tax ipv VAT gaan we niet doen.
Oranje man boos: wereld moet boetenquote:Op woensdag 9 april 2025 19:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik snap er helemaal niks meer vanIemand een samenvatting in Sesam Straat-taal?
Tarieven voor hele wereld naar 10%, behalve China, die naar 125%quote:Op woensdag 9 april 2025 19:58 schreef Barbusse het volgende:
Hele hogen tarieven!!!quote:Op woensdag 9 april 2025 19:58 schreef Barbusse het volgende:
Trump haalt penis uit broek (tariffs). Trump wordt door de wereld uitgelachen om kleine penis (retaliatory tariffs). Trump trekt in schaamte broek weer aan (trekt tariffs deels weer in en pauzeert deze).quote:Op woensdag 9 april 2025 19:58 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2025 19:59 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Oranje man boos: wereld moet boeten
Wereld likt hielen oranje man: pauze voor vandaag
Oranje man boos: wraak
Etc..
Gap is bijna 80, beetje te oud voor een toddler tantrum, nie?quote:Op woensdag 9 april 2025 19:59 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Tarieven voor hele wereld naar 10%, behalve China, die naar 125%
10% voor hele wereld is 90 dagen geldig, om binnen die 90 dagen een deal te maken, anders weer straf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |