HAHA IK LACH AL IK LACH AL HAHAHAquote:Op woensdag 9 april 2025 09:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je wil dat deze relatie gaat lukken moet je wel een beetje mijn grapjes leuk gaan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik las even wat andersquote:Op woensdag 9 april 2025 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk un tampompton. zo
Heb je Lov gedumpt na het zuigenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je wil dat deze relatie gaat lukken moet je wel een beetje mijn grapjes leuk gaan vinden
quote:Op woensdag 9 april 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
HAHA IK LACH AL IK LACH AL HAHAHAHeel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Aan alle die gekomen zijn 'proficiat' aan alle die niet gekomen zijn... ja.. ook proficiat.quote:
quote:
Ik kan echt niet tegen Adriaan. Sinds ik die mega piemol in die broek heb zien zitten is het voor mij enorm verpest.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan fanboy. En keek geen Belgische televisie.
Gut ben ik wat minder aanwezigquote:
Whutquote:Op woensdag 9 april 2025 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen Adriaan. Sinds ik die mega piemol in die broek heb zien zitten is het voor mij enorm verpest.
Ze had de K**K*** laten zitten?quote:
Dit is nieuwe informatie voor mijquote:Op woensdag 9 april 2025 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen Adriaan. Sinds ik die mega piemol in die broek heb zien zitten is het voor mij enorm verpest.
Ja, er was een aflevering waarin je die bobbel zo goed zag.quote:
Ik ben er de afgelopen dagen ook niet veel geweest.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gut ben ik wat minder aanwezig
Gebeurt er van alles
Kitten is ietwat raarquote:Op woensdag 9 april 2025 09:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit is nieuwe informatie voor mij
Sorryquote:Op woensdag 9 april 2025 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
Klinkt als inside information, want ik dacht alles te weten over ze
Heftig wel!quote:Op woensdag 9 april 2025 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, er was een aflevering waarin je die bobbel zo goed zag.![]()
Moeraskatje was er direct klaar mee he.
Ik heb kantine mannetje op werk maar die heeft soms een hipsterfasr en dan gaat hij voor broccolisoep je enzoquote:Op woensdag 9 april 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ai ai ai
Is er iemand die kippensoepjes voor je maakt ?
quote:Op woensdag 9 april 2025 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitten is ietwat raar
Die let op piemels van jeugd idolen
Ik las ketamannetjequote:Op woensdag 9 april 2025 09:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb kantine mannetje op werk maar die heeft soms een hipsterfasr en dan gaat hij voor broccolisoep je enzo
Geen fan van
quote:Op woensdag 9 april 2025 09:49 schreef StevenHyde het volgende:
Heb je niet Arie en Bastiaan gekeken ipv Bassie en Adriaan?
Broccoli soepquote:Op woensdag 9 april 2025 09:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb kantine mannetje op werk maar die heeft soms een hipsterfasr en dan gaat hij voor broccolisoep je enzo
Geen fan van
Heb ik misschien meer aan atmquote:
Arie joh die staat strak, in zn acrobatenpakquote:Op woensdag 9 april 2025 09:49 schreef StevenHyde het volgende:
Heb je niet Arie en Bastiaan gekeken ipv Bassie en Adriaan?
Zou wel wat verklaren.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Arie joh die staat strak, in zn acrobatenpak
Arie Koomenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Arie joh die staat strak, in zn acrobatenpak
HAHA STOPquote:
Rubenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
Samen met Ruben vd Meer. Maar die was dan goed in andere soort humor.
Ik vind Ruben en Arie goudquote:Op woensdag 9 april 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
Samen met Ruben vd Meer. Maar die was dan goed in andere soort humor.
Kom je daar nu pas achterquote:
Hihhahoquote:Op woensdag 9 april 2025 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy vraagt wanneer je weer langs komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |