Geen tentje mee maar wel wat steden bekijken jaquote:Op woensdag 9 april 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je lekker op vakantie, van de ene plaats naar de andere, tentje mee en wandelen en steden bekijken?
Dat is wel lekker, af en toe een korte week.... Of een break in de week, woensdag vrij.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:10 schreef hemarookworst het volgende:
Dat is wat ik dus afgelopen tijd die, losse dagen opnemen
Altijd op woensdagquote:
Hey Stevenquote:
Haha, ja tegenwoordig kom je de raarste namen tegenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zat me te verkneukelen over een Facebook groep waarin allerlei screenshots staan van mensen die kinderen hebben met de meest… tja… unieke namen.
Lekker alles op je gemakje doenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen tentje mee maar wel wat steden bekijken ja
O lekkerquote:
Echt bizar. Iemand noemde z’n zoon ‘Bortus’.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha, ja tegenwoordig kom je de raarste namen tegen
Mja had liever m’n vaste vrije dag op zondag gehad. Maar dat mag nietquote:
quote:Op woensdag 9 april 2025 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt bizar. Iemand noemde z’n zoon ‘Bortus’.
Kan echt niet hèquote:
D’jinyminyeamoisequote:Op woensdag 9 april 2025 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind al die Dj namen tegenwoordig zo vanAlsof je niet kan spellen.
Jason wordt dan Djason enzo
En meer van die achterlijke fonetische spellingen
Hoe durven zequote:Op woensdag 9 april 2025 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja had liever m’n vaste vrije dag op zondag gehad. Maar dat mag niet
Leg dat maar eens uit als iemand vraagt hoe je heetquote:
Dat mag jij dan doen hèquote:Op woensdag 9 april 2025 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit als iemand vraagt hoe je heet
D’joistoinquote:
quote:
Ja ook goedemorgen Dotquote:
Nou mij negeerde hij laatst ook enorm. En vanaf dat punt krijg ik ook nog amper liefdequote:Op woensdag 9 april 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs @:Moeraskat er is zie je mij niet meer he
Het is maar net hoe de wind waait bij Jussiequote:Op woensdag 9 april 2025 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou mij negeerde hij laatst ook enorm. En vanaf dat punt krijg ik ook nog amper liefde
Ik had jouw vanmorgen al begroetquote:Op woensdag 9 april 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs @:Moeraskat er is zie je mij niet meer he
Lucky youquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |