Dondert het daar weleens?quote:Op woensdag 9 april 2025 09:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook een plek waar de zon niet schijnt
Lekker opnemen danquote:Op woensdag 9 april 2025 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon even niets doen. Vakantie.
Ik zat me te verkneukelen over een Facebook groep waarin allerlei screenshots staan van mensen die kinderen hebben met de meest… tja… unieke namen.quote:
Ik heb niet genoeg vakantiedagen voor 3 maandenquote:
Onbetaald verlof dan maarquote:Op woensdag 9 april 2025 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg vakantiedagen voor 3 maanden
Ik ook. Maar sinds ik nieuwe leidinggevende heb, is het me verplicht. Ik nam her en der losse dagen. Maar dat is nu niet meer acceptabelquote:Op woensdag 9 april 2025 09:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ben echt slecht in vakantie opnemen, laatste keer dat ik een week of langer vrij was, was zomer vorig jaar
Hey Jussiequote:
Uquote:Op woensdag 9 april 2025 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie betaalt dan mijn rekeningen?
Ik heb in december en een beetje in januari drie weken genomen. En ik heb precies nul uur stiekem thuisgewerkt. Was echt een presentatie.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:10 schreef hemarookworst het volgende:
Dat is wat ik dus afgelopen tijd die, losse dagen opnemen
Ja oké dan weet ik het niet muisquote:
Ga je lekker op vakantie, van de ene plaats naar de andere, tentje mee en wandelen en steden bekijken?quote:Op woensdag 9 april 2025 09:11 schreef hemarookworst het volgende:
Dit jaar eens proberen al mijn uren van dit jaar op te nemen ipv meenemen elk jaar
Luilakquote:
Vrije dag?quote:
Geen tentje mee maar wel wat steden bekijken jaquote:Op woensdag 9 april 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je lekker op vakantie, van de ene plaats naar de andere, tentje mee en wandelen en steden bekijken?
Dat is wel lekker, af en toe een korte week.... Of een break in de week, woensdag vrij.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:10 schreef hemarookworst het volgende:
Dat is wat ik dus afgelopen tijd die, losse dagen opnemen
Altijd op woensdagquote:
Hey Stevenquote:
Haha, ja tegenwoordig kom je de raarste namen tegenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zat me te verkneukelen over een Facebook groep waarin allerlei screenshots staan van mensen die kinderen hebben met de meest… tja… unieke namen.
Lekker alles op je gemakje doenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen tentje mee maar wel wat steden bekijken ja
O lekkerquote:
Echt bizar. Iemand noemde z’n zoon ‘Bortus’.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha, ja tegenwoordig kom je de raarste namen tegen
Mja had liever m’n vaste vrije dag op zondag gehad. Maar dat mag nietquote:
quote:Op woensdag 9 april 2025 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt bizar. Iemand noemde z’n zoon ‘Bortus’.
Kan echt niet hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |