Dan moet ‘ie eerst terug op de keuzelijst. Maar hij is wel gedraaid dit jaar, dus wie weet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Working My Way Back to You Babe maar weer terug in de lijst
Working my way back to the keuzelijst.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dan moet ‘ie eerst terug op de keuzelijst. Maar hij is wel gedraaid dit jaar, dus wie weet.
SPOILER: 2672-2651Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop achter met Spotify, hopelijk kan ik dat vanavond even fixen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Tsja, we zitten natuurlijk al bijna op 50%. Het zou bijna bijzonder zijn als er nog geen enkele persoonlijke favoriet is langsgekomen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:16 schreef livelink het volgende:
Ah, hier begint het een beetje pijn te doen voor mij.
John Hiatt, Matt Bianco en Tom Petty staan voor mij toch wel een stuk hoger. Level42 mag dan weer een stuk lager voor het evenwicht.
Het ging tot nog toe vrij goed voor mij. Wel leuk dat Racey zo even terug vliegt in mijn geheugen. Altijd leuk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, we zitten natuurlijk al bijna op 50%. Het zou bijna bijzonder zijn als er nog geen enkele persoonlijke favoriet is langsgekomen.
Racey is leuk jeugdsentiment voor de mensen die wat ouder zijn dan Mexi.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Het ging tot nog toe vrij goed voor mij. Wel leuk dat Racey zo even terug vliegt in mijn geheugen. Altijd leuk.
Dat is wel een subtiele manier om te zeggen dat ik oud ben, maar wel waar natuurlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:42 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Racey is leuk jeugdsentiment voor de mensen die wat ouder zijn dan Mexi.
Dat geldt voor meer van die oudere nummers, ik kan me voorstellen dat als je die zonder jeugdsentiment hoort ze toch wat minder leuk zijn
ik ook hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is wel een subtiele manier om te zeggen dat ik oud ben, maar wel waar natuurlijk.
Als we nu ook al moeilijk gaan doen over verkrachtingen is het einde zoek natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Tears of A Clown kan een terugkeer in de lijst vergeten denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.73 favorieten over.
Andere nummers die ik hoger zou plaatsen zijn Alors On Dance, Have A Little Faith in Me, Faster en uit het vorige blokje Cruel Summer. Lager: Locked Out of Heaven (joh), Golden en Valerie. Heb niet alles geluisterd dus misschien dat daar anders nog 1 of 2 bij zouden komen.
Volgende keer hoop ik het formatje weer te volgen![]()
Ah ja, een hardnekkige en moeilijk te behandelen kwaal. Ach, gewoon van genieten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik kreeg last van een gebrek aan ruggengraat.
Het helpt dat er een artiest meedoet die ik echt heel goed vind voor NL. Polderstromaequote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja, een hardnekkige en moeilijk te behandelen kwaal. Ach, gewoon van genieten.
SPOILER: 2647-2626Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mja we krijgen nu een paar blokjes met weinig echte klassiekers, spreekt toch minder aanquote:
Tis meer dat gemiddeld gesproken dit blokje lager scoort voor mij persoonlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja we krijgen nu een paar blokjes met weinig echte klassiekers, spreekt toch minder aan
Ik vraag me af hoe dat nou te duur kan zijn. Je hebt toch al dat materiaal al van de Top 2000 A Gogo repos?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:19 schreef Tussle266 het volgende:
Untold op de zwarte lijst van Geert. Was leuk voor erbij voor zo lang het duurde.
Niets wat ik mis of zou missen in de lijst inderdaad.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tis meer dat gemiddeld gesproken dit blokje lager scoort voor mij persoonlijk.
Allemaal wel aardig en soms niet zo.
Ben overigens benieuwd of Melissa op Bospop nog een lekkere live uitvoering doet.
Het lijkt erop dat dit een mooi excuus is om allerlei programma’s waar ze om wat voor reden dan ook vanaf wilden bij de NPO bij het grofvuil te zetten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat nou te duur kan zijn. Je hebt toch al dat materiaal al van de Top 2000 A Gogo repos?
Eens. Klinkt bijna als publieke omroep pesten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat nou te duur kan zijn. Je hebt toch al dat materiaal al van de Top 2000 A Gogo repos?
1 Leo en 1 camera en 1 snijtafel is vele malen duurder dan met 30 man en 690 personeelsleden verstoppertje of soldaatje spelen aan de andere kant van de wereld, blijkbaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILER: 2622-2601Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mexicanobakker op 19-05-2025 00:02:51 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 18 mei 2025 23:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat ene nummer zegt me zo weinig, dat ik nog steeds geen idee heb of het van Adele of Anouk is
Oh dan luister ik die wellicht in de ochtend, al vind ik de 70's matig. Voor nu is de Kink 00s top 500 prima.quote:Op maandag 19 mei 2025 08:41 schreef Tussle266 het volgende:
Over Acda gesproken, toch maar even die Evergreen van de 70's ingevuld op 5. Vrijdag lekker Daniël Dekker luisteren. Ook al iemand die heel goed in zijn beroep is.
SPOILER: 2597-2576Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het zeroes en tens werk zit wel wat in de lift op 2 met Lip en Broek erbij, dus daar kan wel wat op gang komen dit jaar.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dan luister ik die wellicht in de ochtend, al vind ik de 70's matig. Voor nu is de Kink 00s top 500 prima.
Wat mij betreft ook top 3 Stones inderdaad ja. Heerlijk dat marimba loopje. Sowieso een aardig slagveld dit laatste overzicht. Een aantal hiervan zou ik zelf een heel stuk hoger plaatsenquote:
Ik denk dat Under My Thumb de plaat is die ik het vaakst gestemd heb door de jaren heen. Vooral omdat hij altijd in de Willem II regionen stond. Na al die jaren is hij eindelijk een beetje veilig, wordt er hier ineens een lastercampagne begonnen. Dat is onbegonnen werk natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook top 3 Stones inderdaad ja. Heerlijk dat marimba loopje. Sowieso een aardig slagveld dit laatste overzicht. Een aantal hiervan zou ik zelf een heel stuk hoger plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |