abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2025 @ 18:47:06 #226
487165 Tussle266
Albumversie
pi_217568560
Get Lucky en Around The World zijn de Henk Fraser en John de Wolf van Daft Punk.
All Day I Dream About Stemlijsten
  Redactie Sport woensdag 7 mei 2025 @ 18:48:57 #227
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217568571
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 18:47 schreef Tussle266 het volgende:
Get Lucky en Around The World zijn de Henk Fraser en John de Wolf van Daft Punk.
Ik vind sowieso dat van Daft Punk totaal de verkeerde nummers bekend zijn. Bij een top 20 van de heren zou geen van de 6 Top 2000-noteringen het halen denk ik. Misschien eentje, en de Crescendolls edit van Around The World/Harder Better Faster Stronger (die zal ik tzt nog wel eens benoemen)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 7 mei 2025 @ 18:59:12 #228
487165 Tussle266
Albumversie
pi_217568628
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind sowieso dat van Daft Punk totaal de verkeerde nummers bekend zijn. Bij een top 20 van de heren zou geen van de 6 Top 2000-noteringen het halen denk ik. Misschien eentje, en de Crescendolls edit van Around The World/Harder Better Faster Stronger (die zal ik tzt nog wel eens benoemen)
Nu ben ik wel benieuwd welke die ene is, een van de twee met Abel? Die kan ik nog wel dulden, maar de rest niet inderdaad. Al zijn die van Discovery vooral vervelend door de overkill geworden.
  Redactie Sport woensdag 7 mei 2025 @ 19:14:32 #229
pi_217568723
Ja, nouja, dit dus.

2775 Daft Punk ft. Pharrell Williams - Get Lucky

Vorig blok hadden we een nummer van Daft Punk dat vooral hoger staat dan puur het liedje vanwege de clip, maar deze staat juist lager dan ik eigenlijk zou willen, omdat ik hem toen te vaak heb gehoord. Ik vond het toen ook niet zo leuk: De ruwere elektronische randjes van Daft Punk kwamen er niet echt uit en dat vond ik indertijd een tegenvaller: Ik hoor juist graag Aerodynamic of Voyager. Toen ik de plaat luisterde werd ik dan ook veel gelukkiger van Giorgio by Moroder of Contact. Maar net als bij Moroder zelf ligt dat ruwere geluid en dit dansbare discogeluid best dicht bij elkaar. En als je mij zou vragen om een discoplaat uit deze eeuw dan zijn er twee kanshebbers om als eerste te noemen. Die andere heeft eenmalig de Top 2000 gehaald, maar doet het in deze lijst wel beter. Misschien door de invloed van Nile Rodgers, misschien omdat Daft Punk een grote naam is. Dit stond bij binnenkomst ook echt hoog: 357 in 2013 en zelfs 174 in 2014. Plek 1231 in 2024 past dit nummer dan toch beter.

2774 Firefall - Strange Way

De Amerikaanse countryrockband Firefall kent niet veel Top 2000-minuten - deze 5 minuten kwamen langs op plek 1982 in 1999 en daar moesten ze het mee toen. Meestal is dit soort softrock dan niet echt geschikt voor mij, maar ik maak ook wel eens uitzonderingen: Dit is best lekker, met een fijn refreintje en opvallend instrumentgebruik. Het hoogtepunt is wel de laatste anderhalve minuut: Als je het alleraardigste softrockstuk doorstaat komt daar plots een versnelling met een bossanovabridge. En die is wel écht goed.

2773 The Byrds - Mr. Spaceman

Hillbillymuziek met een psychedelisch tintje. Dit nummer werd indertijd beschreven als 'Spacerock', al is dat tegenwoordig een heel ander genre. Maar hieraan zie je wel alweer hoe invloedrijk The Byrds nu eigenlijk zijn. Daar kom ik nog op terug bij hun grootste klassieker en mijn persoonlijke favoriet, maar het feit dat je muziek een genrenaam oplevert vind ik wel iets aangeven. Het is ook wel een bijzondere mix dit nummer, al is het niet mijn Byrds-favoriet. Gewoon een leuk nummertje van de band, op de echte kleppers is het nog wachten. In 2000 en 2002 stond dit in de Top 2000.

SPOILER: 2772-2751
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 mei 2025 @ 21:40:39 #230
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_217570564
Nummers in de vorige 2 blokjes die ik hoger zou plaatsen:

2799 Boudewijn de Groot – Avond: Die nummer 1-positie was inderdaad onterecht en heb ik nooit helemaal kunnen volgen. Het was omdat ze graag iets anders wilden dan Queen, oké, en dan het liefst iets van eigen bodem. Maar zelfs binnen die categorie hadden ze wel interessantere keuzes kunnen maken. Aan de andere kant: plek 2799 is wel weer heel laag, want het nummer zit wel gewoon meer dan prima in elkaar en belichaamt een gevoel van thuiskomen dat toch moeilijk te evenaren is.
2794 Rihanna – Diamonds: Naar mijn mening de beste van Rihanna die erin heeft gestaan, al blijft het vreemd dat Umbrella het nooit heeft gehaald (haar versie dan), noch S&M. Dat zijn de enige twee van haar die ik nog wel eens zelf aanzet. Maar goed, deze mag er ook best zijn. Ik heb me trouwens nooit zo gerealiseerd dat-ie geschreven was door Sia, dat zou kunnen verklaren waarom ik hem wel leuk vind.
2780 Coldplay - Hurts Like Heaven: Eigenlijk ben ik het best wel met je eens, want ook ik vind dit een heel stuk fijner dan Paradise. Alleen bij mij betekent dat meteen een notering in de top-1000. Er zit ook nog wel een soort van mama appelsapje in, want de manier waarop Chris Martin 'so cold, so cold' zingt in het begin klinkt in mijn oren nogal als 'sukkel, sukkel'. Maar ik schijn de enige te zijn die dat erin hoort.
2779 Nickelback - How You Remind Me: Ook eentje uit mijn TMF-tijd, en dat was ruim voordat de universele haat op internet mij bekend was. Niet dat dat me heel veel kan schelen. Gewoon prima nummer, wel een beetje een one-hit wonder, want hun andere werk is wel beduidend minder naar mijn smaak.
2775 Daft Punk ft. Pharrell Williams - Get Lucky: Bij Around the World was ik het wel met je eens, die is toch wat te eentonig voor een topnotering. Deze zou ik wel een stukje omhoog slingeren. Contact vind ik trouwens ook wel echt heel vet, eerlijk is eerlijk, dus tof dat je die nog even noemt.
2771 Meat Loaf – Alive: Altijd fijn, zo'n voorspelbare artiest die altijd in hetzelfde lijstje staat. Ook zijn nieuwere werk mag ik graag af en toe aanzetten, al wordt het wel al wat meer hit-and-miss. Van hetzelfde album vind ik Blind as a Bat wel echt een meesterwerk trouwens, maar die is nooit zo bekend geworden.

Nummers in de vorige 2 blokjes die ik lager zou plaatsen:

2796 Jewel Akens - The birds and the bees: Deze is ook ooit voor een of andere bierreclame gebruikt toch? Het merk ontgaat me even. Ik vind hem wel wat aan de slappe kant voor een notering in de middenmoot – waar we toch zo langzaam maar zeker zijn. Misschien had ik hem mooier gevonden als-ie iets meer uptempo was.
2790 Tom Browne - Funkin for Jamaica (N.Y.): Hey, je zei dat het beter werd na het praatstuk! Nee, niet mijn ding dus. De vocalen zijn me al met al gewoon wat te onsamenhangend.
2783 Lionel Richie & Trijntje Oosterhuis - Face in the Crowd: Oef. Ik geloof niet dat ik het zo vaak oneens met je ben geweest in 1 alinea, vrees ik. Behalve het stukje over de rare samenwerking, daar kan ik me wel in vinden. Maar afgezien daarvan mag deze braakneiging opwekkende ellende heel rap omgewisseld worden met een van de onderschatte 4000+-noteringen van Marco.
2776 Shawn Mendes - There's Nothing Holdin' Me Back: Meh. Shawn Mendes heeft zeker slechter maar ook hier word ik niet echt enthousiast van hoor.
2754 Steve Miller Band - Rock'n Me: Inderdaad wel een beetje inspiratieloos en ook niet buitengewoon onderscheidend. Op zich wel luisterbaar maar dit is net aan de hoge kant.
  Redactie Sport woensdag 7 mei 2025 @ 21:50:08 #231
pi_217570637
Oei, net te laat met Spotify updaten. Dat gaan we nu eens doen.
  woensdag 7 mei 2025 @ 21:53:05 #232
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_217570655
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oei, net te laat met Spotify updaten. Dat gaan we nu eens doen.
Ja ik moest alles handmatig opzoeken, wat doe je me aan :P
  woensdag 7 mei 2025 @ 23:51:12 #233
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_217571806
Hier ook een zwak voor gebruik van de strijkers in Mars Needs Woman en Jacob's Song (ik neem aan dat je die bedoelt)
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  Redactie Sport vrijdag 9 mei 2025 @ 23:39:44 #234
pi_217590311
Nog even iemand wat nachtelijke klachten bezorgen met de nummer 2733. Daar komt vast een hoop gepijpzeik van.

2750 Oasis - Wonderwall

Als je bij een kampvuur zit en iemand heeft een gitaar, kijk dan uit voor dit gevaar. Oasis heeft goeie, stevige songs op hun naam, maar ook dit ietwat flauwige gevaarte. Op zich geen slechte song, maar tegenover de rest van hun oeuvre is dit toch zeker niet de beste. Een beetje de SkyRadio variant van de muziek van de immer ruziënde broertjes, maar sommige artiesten kunnen SkyRadio alleraardigst laten klinken. De klassiekerstatus vind ik even terecht als onnodig en dus staat het hier een stuk lager dan in de werkelijke Top 2000, waar het nummer in 2005 op 312 binnenkwam en sindsdien (buiten het incourante 2008) een vaste waarde is op oudejaarsochtend. Nouja, in 2007 en 2010 vrij diep in de nacht zelfs, en soms een uitstapje naar de vroege middag, zoals in 2017 toen exact plaats 100 werd bereikt. Inmiddels moet je er wel vrij vroeg voor opstaan, met plek 162 in 2024.

2749 Tavares - More Than a Woman

Dit nummer werd in twee versies op de soundtrack van Saturday Night Fever gezet. Als ik dan moet kiezen vind ik die van de schrijvers beter. Uiteraard, de Bee Gees. Dit is iets meer gepolijste soul dan echte disco. In Nederland geen grote hit en als ik wiki mag geloven qua bekendheid geholpen door André van Duin. Alleen in 1999 in de Top 2000, op 1922.

2748 Tom Waits - In The Neighborhood

Tom Waits, het wandelende reclamebureau voor keelpastilles. Ik heb er meteen een nodig als ik dit lied hoor. Een stem als schuurpapier is hier een understatement, maar toch vind ik het wel fijn om naar te luisteren. Daarbij aangetekend dat ik dit niet zijn beste nummer vind, dit kabbelt me wat te veel voort. Maar de combinatie van blazers en die loodzware stem van Tom Waits vind ik ook weer niet verkeerd. De binnenkomst van dit nummer op de stemlijst was geen zegen, het trok de Traubert Blues flink omlaag, al staat die er nog steeds wel in. Deze niet, alleen in 2015 op 1594, maar een jaar later weer weg.

SPOILER: 2747-2726
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 mei 2025 @ 10:41:35 #235
487165 Tussle266
Albumversie
pi_217592222
Stand Back leerde ik kennen doordat de huiskat een bootleg draaide, net als 80% van het andere dat ik nu leuk vind. Zo ben ik lijstjeshooligan geworden.
  zaterdag 10 mei 2025 @ 11:15:31 #236
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_217592429
2739 vind ik dus wel heel lekker nummer.
  zondag 11 mei 2025 @ 21:10:49 #237
220624 Chiappucci
Il Diavolo
pi_217604957
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 11:15 schreef peaceman het volgende:
2739 vind ik dus wel heel lekker nummer.
Ja, ben ik het wel mee eens. Al vind ik de muziek ook wel wat onheilspellends hebben, zeker met het naderende einde van Freddie in het achterhoofd. Die vage clip met Freddie's uitgemergelde lijf maakt dat er niet bepaald beter op. Maar wel een leuk, origineel nummer.
  Redactie Sport zondag 11 mei 2025 @ 21:53:58 #238
pi_217605298
2725 Eros Ramazzotti & Tina Turner - Cose della vita

Ja, wat een intro he? Eros nam het nummer eerst al zelf op, maar later was er deze samenwerking met Tina. Echt niet onaardig, maar met het intro hoop je op meer dan gewoon een simpele beat waarover het duo heen weet te zingen. Uiteraard zingt Tina niet in het Italiaans, gelukkig is haar Engels wel behoorlijk. Stond in 1999 en 2024 in de Top 2000, maar tussendoor afwezig geweest in 2000, 2001, 2016 en 2017, maar na de terugkeer in 2018 een permanente boost gehad in 2019. Geen idee waarom, toen was Tina nog niet dood.

2724 The Move - I Can Hear The Grass Grow

De tweede single van The Move, de voorloper val ELO. Best een leuk nummertje over hallucinaties, maar in het genre ook weer niet de topper. The Move zelf heeft ook betere nummers. In de Top 2000 scoorde dit nummer van de beatgroep ook niet heel erg, in 2000 op 1990 en verder afwezig.

2723 Elvis Presley - Its Now or Never

Elvis baseert zich hier op het Italiaanse O sole mio, en maakte er It's Now Or Never van. Zijn best verkochte single, als een allemansvriend is dat ook niet zo gek. Het is een Amerikaans zwijmelnummer, heeft toch ook die Europese inslag en Elvis had toen nog wel de status als grote Rock 'n roll man. In de Top 2000 scoort het lied minder: In 1999 op 285, maar daarna snel dalende en 2013 was voorlopig de laatste deelname.

SPOILER: 2722-2701
  zondag 11 mei 2025 @ 21:59:45 #239
487165 Tussle266
Albumversie
pi_217605334
Ik had Red Light Spells Danger volgens mij vorig jaar nog op mijn 'Niet in de lijst, wel op de keuzelijst'-stemlijstje. 2708 riekt naar daarom naar een Tiktok-campagne met Russische inmenging.
  zondag 11 mei 2025 @ 22:01:11 #240
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_217605346
2715 is inderdaad prachtig.
  zondag 11 mei 2025 @ 22:14:28 #241
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217605449
Ai, deze voel ik wel. Sara is wel mijn nummer 1 en dat ik die nu al tegenkom doet pijn inderdaad.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Sport zondag 11 mei 2025 @ 22:19:22 #242
pi_217605488
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2025 22:14 schreef Starflyer het volgende:
Ai, deze voel ik wel. Sara is wel mijn nummer 1 en dat ik die nu al tegenkom doet pijn inderdaad.
Nummer 1 zelfs dus.
pi_217605810
Het is wel een allegaartje deze keer. Zoiets als Cose Della Vita zou ik sowieso wel ergens rond Zaagmans in de lijst zelf zetten. Een fijn nummer, zeker in de versie met Tina, uit een tijd dat de muziek enorm ver-Sky Radio’d was.

Here It Comes Again vind ik ook erg mooi, maar ik kan me voorstellen dat die tegenwoordig de lijst niet meer haalt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_217605823
En De Troubadour zit overigens veel beter in elkaar dan “and you walk along with your ding-dang-dong”
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 12 mei 2025 @ 11:32:38 #245
220624 Chiappucci
Il Diavolo
pi_217608338
Sara nu al :o

Dat is voor mij zeker top 5 materiaal uit het oeuvre van Fleetwood Mac. En verder zou ik Cose Della Vita en Hurt ook wel wat hoger zetten.
pi_217608479
The Killing of Georgie part 2 is toch gewoon Don't let me down van the Beatles part 2?

En tja, Sara hoort zeker wel een plek of 1500 hoger dan dit. De rest is allemaal nogal middelmaat, waar er best wel wat tussen zitten die wat mij betreft een stuk lager hadden gemogen
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  maandag 12 mei 2025 @ 22:46:18 #247
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_217614952
Nummers in de vorige 2 blokjes die ik hoger zou plaatsen:

2750 Oasis – Wonderwall: Of ik vind dat die wel wat hoger mag? I said, maybeeee. Het is een vrij recht-toe-recht-aan akkoordenschema met een zang die je met enige rechtvaardiging als zeurderig zou kunnen omschrijven. En toch is het ook een heerlijk meezingnummer met meer dan genoeg subtiel instrumentgebruik op de achtergrond om interessant te blijven. Die outro is ook nog verrassend lekker. Ik ben hem door de jaren heen steeds meer gaan waarderen.
2740 Noel Harrison - The Windmills of Your Mind: Hey, deze kende ik helemaal niet. Een zeldzaam geval, net als die geinige Italiaanse plaat van een tijdje terug, dat iets volstrekt onbekends ineens het 'hoger'-lijstje haalt, maar fraai is-ie zeker wel. Enige kritiekpuntje is dat-ie zo kort is. Zal wel behoorlijk oud zijn ook vermoed ik dan, zo zonder te googelen.
2738 Bob Dylan - Blowin' in the Wind: Ah, dit is wel echt een heel fraaie, geen idee waarom die nu al opduikt. Ik krijg onmiddellijk beelden uit mijn jeugd op mijn netvlies, mijn vader die dit op zijn oude mondharmonica in het spuuglelijke geel-blauwe hoesje met wisselend succes probeert na te spelen. Het erfstuk ligt as we speak op minder dan een meter afstand van mijn rechterhand.
2725 Eros Ramazzotti & Tina Turner - Cose della vita: Tina Turner had dit niet per se hoeven doen. Aan de andere kant: op eigen houtje had Eros met deze misschien nooit de lijst gehaald. Al vind ik die versie dus wel beter. Maar ook deze mag wel een plekje of 1000 omhoog.
2721 The Weeknd - Save Your Tears: We zijn alweer een stukje verder en Moth to a Flame overleeft nog steeds, dat juichen we van harte toe. Dan Save ik mijn Tears dus nog even voor another day. Deze mag er zelf ook beslist zijn en stond in mijn recentste top 1000 op plek 884.
2705 Fleetwood Mac – Sara: Oef, deze had ik ook zeker hoger verwacht en gehoopt. Zeker als je nagaat dat Tusk nog steeds niet is geweest. Sara is wel een van mijn favorieten van Fleetwood Mac, een van de meer elegante waarin het karakteristieke stemgeluid uitmuntend uitkomt.

Nummers in de vorige 2 blokjes die ik lager zou plaatsen:

2745 Bill Withers - Lean on Me: Niet slecht, maar heel traag en een beetje aan de saaiige kant. Bovendien denk ik steeds dat ik When The Thames Froze ga horen en die is wel een heel stuk fijner. Klein stukje lager.
2736 Silk Sonic - Leave the Door Open: Ik doe echt mijn best om onbevooroordeeld erin te staan, maar nagenoeg alles waar Bruno M. zich mee bemoeit krijg ik niet met goed fatsoen door mijn trommelvliezen. Misschien dat ik dit nog een krap voldoendetje zou geven, maar zeker niet hoger dan plek 3500.
2733 Robin Thicke ft. T.I. & Pharrell - Blurred Lines: Dáár zit ik me al een partij lang op te wachten, mijn hemel. Zeker al sinds begin februari vraag ik me af hoe lang het nog duurt. Dubieuze clubmuziek op zijn allerschraalst, en je kon echt helemaal nérgens uitgaan een tijd lang zonder deze draak tegen te komen. Geen lol aan te beleven, vreselijk eentonige beat, irritant stemgeluid en nog irritantere achtergrondbliepjes en andere ellende erbij. Onderste 50 hier, zonder twijfel. Het enige positieve dat ik erover kan zeggen is dat hij net iets minder kut is dan We No Speak Americano, waar je in dezelfde periode óók helemaal mee doodgegooid werd. Maar die haalde de Lijst der Lijsten nooit, goddank.
2729 CCS - Tap Turns on the Water: Ik weet niet precies wat ik aan het luisteren ben, maar ik hoef het niet per se nog eens te luisteren.
2728 Adele - Rolling in the Deep: Adele heb ik een paar keer goed weg laten komen, maar deze vind ik toch nog steeds wel vrij ruk. Sorry not sorry. Over het algemeen gesproken: hoe langer Adele haar lettergrepen uitrekt en hoe hoger ze zingt, hoe minder ik het vind.
2701 BLØF & S10 - Laat Me Los: S10 kan op zich prima zingen, ze heeft een mooie stem en is technisch begaafd. Maar ik blijf me een beetje storen aan dat moderne Randstadjeugd-accentje van haar. Kan ze niet zoveel aan doen, maar toch. Pascal, aan de andere kant, zingt op dit nummer wel weer erg zacht, alsof hij bang is dat hij haar overstemt ofzo.
  Redactie Sport dinsdag 13 mei 2025 @ 18:57:16 #248
pi_217621415
25 keer beter dan Claude, wat mij betreft. Maar ja, hij zal toch wel 'gewoon' de finale halen.

2700 Harry Belafonte - Island in the Sun

Popmuziek met een latininslag van Harry Belafonte, die het calypsogeluid tot grote populariteit kreeg. Best leuk om zo af en toe te horen en het zit mooi in elkaar, maar er bestaat toch ook wel betere muziek dan dit geluid. Achja. Van 1999 tot 2011 stond Harry met dit nummer in de lijst. De bananenboot en Arie Ribbons haalden het dan weer niet, of dan toch tenminste niet in zijn versie.

2699 Peter Frampton - Show Me The Way

De talkbox wijst de weg in deze plaat, waarvan de liveversie de bekendste versie is. Het talkboxgeluidje is wel een lollige gimmick die dit nummer onderscheidt van andere vergelijkbare nummers uit deze periode. Al is het refreintje ook best lekker. Desalniettemin haalde ook dit nummer niet elke Top 2000 - afgelopen editie was er net eentje te veel. In 2002 stond dit nummer op plek 712, de hoogste notering in 25 deelnames.

2698 Mary Hopkin - Those Were the Days

Sentiment en een hang naar vroeger zijn ruim aanwezig in de Top 2000 en ook Beatles-protege Mary Hopkin had met een nostalgisch en tegelijkertijd vrolijk maar ook stemmig folkdeuntje een grote hit met deze hang naar vroeger. Wel mooi gedaan, maar het voelt ook altijd wel een beetje camp. Ik heb het gevoel dat dit ook nog wel mocht als je in die tijd ouder was dan 20, en dat geldt lang niet voor alles, zullen we maar zeggen. In 1999 en van 2002 tot 2008 stond dit in de Top 2000.

SPOILER: 2697-2676
  dinsdag 13 mei 2025 @ 19:08:48 #249
487165 Tussle266
Albumversie
pi_217621533
Enerzijds denk ik bij de helft ‘dat kan wel wat hoger’, maar anderzijds zijn we volgens mij bij het deel aangekomen waar alles goed aan te horen is. Dus ik houd het bij Locked Out Of Heaven.
Die wordt hier zeer gehaat maar is een van mijn favoriete popliedjes van de eenentwintigste eeuw. Alejandro zou trouwens in datzelfde lijstje staan, maar wel aanzienlijk lager, dus die staat hier goed.
pi_217621542
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:09 schreef iggyinthehouse het volgende:
John Edwards, zanger van The Spinners, overleden op 80 jarige leeftijd

https://www.hitzound.com/(...)-spinners-overleden/
Working My Way Back to You Babe maar weer terug in de lijst
Het beste adres voor al uw primeurs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: