2023 was ook prima met Douwe Bob, Duncan Laurence, Nick Schilder, Marco Bakker, Mell, Numidia en Meau. Maar zeker een van de betere line-ups inderdaad.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:33 schreef Cassa95 het volgende:
Acda kan beter zingen dan Paul de Leeuw hoor. Wel heel blij met Bente. Qua bekendheid van de line-up wel de beste groep in jaren.
Silk is iig geen glamrock, typfoutje.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het qua stijl wel gewoon (commerciële) glam, maar het was inderdaad na de echte rage.
Jij hebt echt weinig vertrouwen in de mensheid, hè?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:12 schreef Tussle266 het volgende:
Zouden nou vandaag ook nog mensen maximaal op de ontbijtkoekrapper en de broer van Loeki hebben gestemd? Gewoon alleen al door het nieuws?
Tim Knol?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:12 schreef Tussle266 het volgende:
Zouden nou vandaag ook nog mensen maximaal op de ontbijtkoekrapper en de broer van Loeki hebben gestemd? Gewoon alleen al door het nieuws?
Ahja!quote:
Is die van al die K-Tel platen?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ahja!
En die andere is zeker Wigger K-Telrapper
Dat moet wel, de Death Row van nederlandquote:Op donderdag 17 april 2025 18:44 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Is die van al die K-Tel platen?
SPOILER: 3022-3001Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het is me eerlijk gezegd ontschoten welke versie ze toen draaidenquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In de Top 2000-notering van Alphabet St. zit geen rap
het rap-stuk zit in de albumversie. Volgens mij waren ze toen nog niet zo breed met de albumversiesquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is me eerlijk gezegd ontschoten welke versie ze toen draaidenIk ben niet zo'n liefhebber van de grote kleine man namelijk, zoals de noteringen al doen vermoeden.
Dat is waar, dan zal dat er wel niet in hebben gezeten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
het rap-stuk zit in de albumversie. Volgens mij waren ze toen nog niet zo breed met de albumversies
SPOILER: 2997-2976Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Onbenullig.quote:Op maandag 21 april 2025 09:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Foto van Vroeger profiteert het meest van de Dab de Nijs+ want staat in de top 10 van de Koninklijke 500. Wel een beetje gerekend op Het Werd Zomer in die regionen maar die moet het doen met #15.
Ik heb even die lijst bekeken, wel volgens verwachting. Een hoop wansmaak, afgewisseld met best wat leuks af en toe.quote:Op maandag 21 april 2025 14:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een totale bak ellende vandaag. Vooral veel second tier materiaal van artiesten dat de lijst upvult. Vera, haevn, racoon, douwe bob
Ik luister niet, ik heb niks tegen Nederlandse muziek, maar de muziekmix op Radio 2 in zo'n week bevalt me niet. De lijst van Kink met koningsdag is nog wel leuk.quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wordt de Rob 500 nog een beetje gevolgd hier eigenlijk of gelooft iedereen het wel?
Die is kwalitatief meteen ook een stuk beter ja. Vandaag gaan we van hiigo naar anouk naar vengaboys naar nits naar suzan en freek. Dat is continu aan uit aan uitquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister niet, ik heb niks tegen Nederlandse muziek, maar de muziekmix op Radio 2 in zo'n week bevalt me niet. De lijst van Kink met koningsdag is nog wel leuk.
Ja gemiddeld 3 tot 5 mutemomentjes en dan reken ik de middelmaat er tussenin niet mee. Dat kan niet gered worden door Froukje en Back by dope demand.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die is kwalitatief meteen ook een stuk beter ja. Vandaag gaan we van hiigo naar anouk naar vengaboys naar nits naar suzan en freek. Dat is continu aan uit aan uit
Het kan niet altijd lijstjestijd zijnquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wordt de Rob 500 nog een beetje gevolgd hier eigenlijk of gelooft iedereen het wel?
Heb net gestemd voor Kink. Maar de keuzelijst daar viel me behoorlijk tegen. Uiteraard muziek in hun eigen straatje maar veel van hetzelfde en beperkte keuzesquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister niet, ik heb niks tegen Nederlandse muziek, maar de muziekmix op Radio 2 in zo'n week bevalt me niet. De lijst van Kink met koningsdag is nog wel leuk.
Ja, het is Kink. Niet echt verrassend dus.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb net gestemd voor Kink. Maar de keuzelijst daar viel me behoorlijk tegen. Uiteraard muziek in hun eigen straatje maar veel van hetzelfde en beperkte keuzes
SPOILER: 2972-2951Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, dit zijn allemaal prima nummers maar ze ontberen wel veelal wat échte spanning. Maar het verschil met pak m beet 500 nummers geleden is dat ik dit vrijwel allemaal wel goed kan reproduceren op basis van de titel en dan nog wel even een stukje mee wil zingen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:12 schreef Fred_B het volgende:
Vrij veel oubollige dingen of dingen die aanleg hebben dat te gaan worden.
Al vind ik Dave Dee en het hele zootje wel lollig. En Will Tura is beter dan het origineel van Hazes.
Ik had m niet eens gezien, zo erg leeft deze lijstquote:Op woensdag 23 april 2025 10:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het kicken van het K500 topic heeft nog weinig effect zie ik
Tis the five years itch voor BohRhap. Als we de statistieken volgen staat het nummer dit jaar niet op 1quote:Op woensdag 23 april 2025 11:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Producer van BohRhap is overleden, zou wel eens een nummer1 positie op kunnen leveren
Dan gaat George Kooymans of Robert Plant waarschijnlijk dit najaar hemelenquote:Op woensdag 23 april 2025 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis the five years itch voor BohRhap. Als we de statistieken volgen staat het nummer dit jaar niet op 1
Mogelijk is het ook wel zonder DAB te fixen toch?quote:Op woensdag 23 april 2025 12:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan gaat George Kooymans of Robert Plant waarschijnlijk dit najaar hemelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |