Ik ben positief verrast dat Viva la Vida, Moth To A Flame, Little Talks, Zoutelande, Promises Of No Man's Land en bovenal Somebody That I Used To Know bij jou de bovenste 3000 halenquote:Op woensdag 9 april 2025 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor nu ben ik ook benieuwd wat de volgende is. The Cave wist ik nog wel, maar ik denk dat we de volgende uit dat lijstje in ieder geval de komende 2 weken niet gaan zien.
SPOILER: 3122-3101Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dus er zijn 3102 Top 2000 nummers die mooier zijn dan Telkens Weer? Nou het zal mij benieuwenquote:Op donderdag 10 april 2025 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag moeten we het hier mee doen. De afgelopen tijd heb ik er flink wat geplaatst, maar komende weken zal het weer zo'n 4 per week worden.
Dit zijn wel hele grote woorden voor een stofzuigliedje.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:22 schreef Fred_B het volgende:
Flowers hoort als moderne klassieker toch ook wel gewoon bij de bovenste 2000?
Zoals gezegd, Circles pastiche. Geen slecht liedje hoor, maar toch... Dat je Telkens Weer daar zou willen zien vind ik nog wel wat logischer.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:22 schreef Fred_B het volgende:
Flowers hoort als moderne klassieker toch ook wel gewoon bij de bovenste 2000?
Van de vlotte vrouwenliedjes met enig klassieker-gehalte heb ik dit liever dan de Cyndi Laupers, Kim Carnessen, Beverley Cravens, Vanessa Carltons of Nathalie Imbruglia’s van deze wereld, om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit zijn wel hele grote woorden voor een stofzuigliedje.
Ja, Willeke hoort sowieso wel in de lijst voor te komen. Misschien is dat op basis van alle muziek die in de historie is uitgebracht wat veel eer, maar het blijft een Nederlandse lijst.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals gezegd, Circles pastiche. Geen slecht liedje hoor, maar toch... Dat je Telkens Weer daar zou willen zien vind ik nog wel wat logischer.
Dat wil ik wel geloven. Dat klinkt als de bank van Merel Westrik in 2019, daar doe je niemand een plezier mee. Maar dat is wel wat anders dan moderne klassieker en bovenste 2000. Het is gewoon een lui liedje waarvan de helft rechtstreeks uit een ander stukje top 4852 komt en dat ook nog eens zijn populariteit compleet en volledig dankt aan het verhaal eromheen.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:17 schreef Fred_B het volgende:
Van de vlotte vrouwenliedjes met enig klassieker-gehalte heb ik dit liever dan de Cyndi Laupers, Kim Carnessen, Beverley Cravens, Vanessa Carltons of Nathalie Imbruglia’s van deze wereld, om maar wat te noemen.
Ja die eerste groep heeft bij keuzelijst wel kans. Erg vervelendquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:53 schreef Tussle266 het volgende:
Nog één ding, anders wordt wel heel erg een persoonlijk microblog: alle niet gedraaid, wel toegevoegd zijn of behoorlijk sterren.nl (De Bever, Karst en zo verder) of radiohouse (Barthezzz en zo verder). Dus nou ja, vooral voor die eerste groep een kleine waarschuwing voor nu en december.
Check!quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo, ook weer gehad![]()
https://npo.nl/luister/st(...)77-8447-e2c2f8765e09
Oh matig, Waar Is Kraan vind ik altijd wel een geinig liedje.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:18 schreef Tussle266 het volgende:
Er zijn ook wat dingen geschrapt trouwens. Onder andere de mash-up van Ben Liebrand, een casiodeuntje van T-Spoon en dat verhaaltje dat niemand weet waar de kraan is (dat is wel nadelig, want nu weet iedereen dat ze de kraan in de feesttent moeten zoeken. Al zullen ze dat vast niet met honderden doen als ze dat niet al deden).
Straks krijgen we nog Jij Krijgt Die Lach niet Van Mijn Gezicht erbij in december dus. Dan begin je toch spontaan naar Johnny Reggae te verlangenquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:53 schreef Tussle266 het volgende:
Nog één ding, anders wordt wel heel erg een persoonlijk microblog: alle niet gedraaid, wel toegevoegd zijn of behoorlijk sterren.nl (De Bever, Karst en zo verder) of radiohouse (Barthezzz en zo verder). Dus nou ja, vooral voor die eerste groep een kleine waarschuwing voor nu en december.
Dit vooral inderdaad, het systeem leek iets duidelijker, maar nu is het ineens weer heel anders. Een stuk of 10 uit 2025, dat is echt een trendbreuk. Allerlei liederen waarvan ik echt zeker ben dat ze niet gedraaid zijn, dat is ook een trendbreuk. Juist heel weinig wat wel gedraaid is, dat is dan weer jammer. Dus nou ja, dat kan van alles opleveren straks inderdaad.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Ook matig dat er geen systeem zit in de toevoegingen aan de voorkeuzelijst, dat belooft weinig goeds voor december.
Die, of die over hoe gezellig het is als je shotjes hebt, of die over de zes planken een stukje groter maken omdat je je niet kan inhouden, of ... Nou ja, er is voldoende om niet heel blij van te worden. Als die hedendaagse volkszangershype doorzet, dan zijn dit soort 'klassiekers' best wel van een sfeerverlagend risico straks aan het eind van het jaar.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog Jij Krijgt Die Lach niet Van Mijn Gezicht erbij in december dus. Dan begin je toch spontaan naar Johnny Reggae te verlangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |