quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik vanuit Project Gezond tjap tjoy (zonder bamboescheuten) met daarbij bruine rijst.
Een heel blok parmezaan?quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:58 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Heel blok parmezaan erbij,uien paprika, 6 groene pepers en een halve bol knoflook broodjes zitten in de oven
[ afbeelding ]
Leuk kadoidee van hem, alvast veel plezier!quote:Op woensdag 9 april 2025 14:50 schreef Kanaroe het volgende:
Vanavond uit eten met mijn gezin want zoon was jarig en wilde als kado 'uit eten'.
Gaan naar klein restaurant in de buurt, zinin!
Meestal neem ik daar een verrassingsmenu van de chef, straks maar eens kijken
Was zaligquote:Op woensdag 9 april 2025 13:30 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik tagliatelle met gebraden gehakt en gebakken spekblokjes, kastanjechampignons en courgetteblokjes met een saus van gepureerde gegrilde paprika, ui, knoflook, basilicum en Alpro Griekse yoghurt.
Mijn dochter van 8 vond het een aanrader maar moet er wel bij zeggen dat dat dus niets zegt over of het ook echt lekker isquote:Op woensdag 9 april 2025 18:56 schreef Tegan het volgende:
Iemand dit weleens gedronken? Is dit een aanrader?
[ afbeelding ]
Smaakt goed,lekker fris. Zit alleen veels te weinig in 😃quote:Op woensdag 9 april 2025 18:56 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Ja! Peer is ook lekker. En meloen dacht ik.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:56 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
bij mijn AH hebben ze alleen normale en aardbei. Ik wil ook peer!quote:Op woensdag 9 april 2025 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja! Peer is ook lekker. En meloen dacht ik.
Maar je moet wel tegen zoet kunnen.
quote:Op donderdag 10 april 2025 14:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kip visch, patat en appelmoes...oftewel: kabeljauwkibbeling van de vishandel, patat van Friethoes en appelcompote van Hak.
Klinkt als een goed restaurant. Wangetjesquote:Op donderdag 10 april 2025 17:23 schreef Kanaroe het volgende:
Gisteren in restaurantje had ik als voorgerecht zachtgegaarde kalfswang met boekweit, gerookte baba ganoush, gekonfijte cherrytomaat en gebrande paksoi, was heeeeerlijk
Als hoofdgerecht verrassing van de chef, bleek kalfsentrecôte te zijn. Met gestoomde groenten op een prachtig opgemaakt bordje, erg lekker maar 2x kalf was voor mij iets te veel vlees.
Na had ik kaasplankje, met een portje![]()
De disgsnoten hadden allemaal iets anders; en ieder heeft genoten
Straks thuis een restant spaghetti met gehaktballetjes en diepvriespizza salami en quattro formaggi met rucola en bimi voor 'de gezond'
En nu moet je nog ergens je dosis pistache zien te scoren?quote:Op donderdag 10 april 2025 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Spontaan uit eten met ouders bij de Italiaan die al meer dan 50 jaar in de stad zit, en nog steeds iedere dag propvol. Maar toch een plekkie gekregen.
Vader had Coteletta Milanese (kalfsschnitzel), moeder pizza met zalm, rode ui, knoflook en kappertjes.
Ik pizza met champignons, room en heel veel knoflook.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Pa wilde graag toetje dus hij had panna cotta (was), moeder Limoncello ijstruffel en ik warme brownie met stracciatella ijs.
[ link | afbeelding ]
Was leuk zo en heel lekker. Deze tent stelt nooit teleur en ik moest de oude eigenaar helpen met zijn nieuwe pinapparaat, anders werd er niet betaald.
Ze hadden Dubai Pistache chocoladetaart op het menu. En ik nam em niet! Ben je trots op me?quote:Op donderdag 10 april 2025 20:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
En nu moet je nog ergens je dosis pistache zien te scoren?
Je gaat zo stiekem terug he?quote:Op donderdag 10 april 2025 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ze hadden Dubai Pistache chocoladetaart op het menu. En ik nam em niet! Ben je trots op me?
Nu wat vol. Maar waarschijnlijk zaterdag én zondag een pistache McFlurry. En sowieso zondag een stuk pistache cheesecake.quote:
De jarige zoon was in zijn nopjes, hij koos wel andere gerechten hoorquote:Op donderdag 10 april 2025 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt als een goed restaurant. Wangetjes![]()
Was zoonlief ook happy ermee?
Hij heeft er echt van zitten genietenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:07 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
De jarige zoon was in zijn nopjes, hij koos wel andere gerechten hoor
Hij had buikspek, langoustine en paling met appel o.i.d. en hoofdgerecht met 'dry-aged' bietjes en een paar heerlijke cocktails dus dan smaakt alles nóg beter
Is een leuk tentje inderdaad, als ik een hele dikke portemonnee had gingen we iedere week
Jij hebt ook lekker en gezellig gegeten met je vader en moeder, ziet er heerlijk uit![]()
Fijn!
quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:36 schreef golfer het volgende:
En van de schillen en kontjes van de asperges maak ik een romige aspergesoep met daarbij uitgebakken spekblokjes.
Dat is zo lang geleden (was nog klein toen ik dat at) dat ik niet weet of ik het nu lekker vind.quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:50 schreef littlemindy het volgende:
Ik had plots trek in zure haring, dus net zo'n potje (3 stuks) soldaat gemaakt
Rolmops.quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:50 schreef littlemindy het volgende:
Ik had plots trek in zure haring, dus net zo'n potje (3 stuks) soldaat gemaakt
quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:36 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik verse Hollandse witte asperges met opbak-aardappelpartjes, beenham, ei en botersaus.![]()
Bestaat er ook niet vegetarische rijst?quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:42 schreef foodlover het volgende:
Vegetarische rijst met diverse groenten gegeten ...
Wellicht wordt er bloemkoolrijst bedoeldquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Bestaat er ook niet vegetarische rijst?
Een 8 als het een goeie biefstuk is, maar deze kan ik helaas niet zien door de ui.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:05 schreef Viesdik het volgende:
Ongevaccineerde biefstuk van de slagert
met wat gebakken uitjes erover
puree en een brok olie met kaas
[ afbeelding ]
cijfer @:hyaenidae?
heb het al op.. was tering lekkerquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik kan de biefstuk niet zien, dus ga ik geen beoordeling geven. Haal die uien er dan af.
Ik kan gewoon goed koken. Daarom ben ik ook viesdikquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
ja dan een 9 of een 10, want teringlekker is altijd een 9 of 10.
Heerlijk, ex de aardappelgratin in deze dan (vind ik op zich erg lekker hoor!). Bij witlof met ham en kaas moeten wat mij betreft gekookte aardappels geserveerd worden om de stukjes gesmolten kaas, stukjes ham, het kookvocht en de roomboter waar de schaal uiteraard mee is ingevet op te kunnen nemenquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:37 schreef Kanaroe het volgende:
Witlof met ham en kaas, aardappelgratin en paar plakken beenham, met mosterdsaus
Het waren kant-en-klare aardappelgratins van avikoquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heerlijk, ex de aardappelgratin in deze dan (vind ik op zich erg lekker hoor!). Bij witlof met ham en kaas moeten wat mij betreft gekookte aardappels geserveerd worden om de stukjes gesmolten kaas, stukjes ham, het kookvocht en de roomboter waar de schaal uiteraard mee is ingevet op te kunnen nemen![]()
![]()
Lijkt me heerlijkquote:Op zondag 13 april 2025 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Koffie met een stukje pistache cheesecake proberen.
[ link | afbeelding ]
Was het welquote:
Een 10! En eentje om te onthouden.quote:Op zondag 13 april 2025 15:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit PG taco's met garnalen en mangosalsa.
quote:Op zondag 13 april 2025 07:04 schreef Karzai het volgende:
koffie
straks een bakje kwarkTAART en een kiwi
ik ga vandaag pannenkoeken bakken met krenten en spek
vanavond maak ik een salade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |