Het is nog erger. Ook op race pace 6 tienden achter Leclerc.quote:Op zondag 20 april 2025 15:02 schreef RotatoR het volgende:
Het avontuur bij Ferrari gaat nog steeds niet hoe Lewis Hamilton had gehoopt dat het zou lopen. Vooral in de kwalificatie heeft de zevenvoudig wereldkampioen het moeilijk.
Dat zou volgens mij alleen voor de race gelden. In de kwalificatie is het wel 50/50.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen V10 op korte termijn en een voorstel voor andere kracht verhouding tussen elektrisch en verbrandings. " Daarmee verandert de verhouding van 50-50 naar 65-35 ten gunste van de verbrandingsmotor."
Want zoals Max al een tijdje terug zei: anders moeten ze liften bij 400m op monza voor de eerste chicane 🧐
[ x ]
Volgens Windsor had Lewis dezelfde rijstijl als Leclerc toen hij nog voor McLaren reed.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:20 schreef Questular het volgende:
Is het niet logisch? Jaren in de Mercedes rijden en dan nu in een heel nieuw team/auto? Zelfs iemand zoals Lewis zal toch even moeten wennen aan de auto lijkt me zo.
Als er tegen inhaalmodus geen verdedingsmodus staat, zal dit nog kanslozer zijn dan DRS.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
De elektromotor krijgt dan maximaal 200kW in plaats van 350kW zodat de batterij lang genoeg mee kan.
Maar in inhaalmodus mag er wel 350kW gebruikt worden.
Wordt wel erg kunstmatig allemaal want dan is er ook nog de afbouw van vermogen boven de 300km/h en de actieve aero.
Dan kan je net zo goed die aanvalsmodus schrappen want dan heeft het sowieso geen zin. Net zoiets als dat je nu beide coureurs DRS zou gevenquote:Op donderdag 24 april 2025 08:47 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Als er tegen inhaalmodus geen verdedingsmodus staat, zal dit nog kanslozer zijn dan DRS.
Buttonsmashing over skills..
De eerste vraag is natuurlijk moet dat wel gecompenseerd worden? Men is er aan gewend geraakt vanwege DRS, maar zoals in de wijze woorden van Niki Lauda over DRS, "I hate it. Why does the FIA have to decide when somebody is passing"quote:Op donderdag 24 april 2025 09:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed die aanvalsmodus schrappen want dan heeft het sowieso geen zin. Net zoiets als dat je nu beide coureurs DRS zou geven
Het verlies van downforce achter een auto zal je ergens moeten compenseren want niks doen is geen optie. Niet volgens bijvoorbeeld Alonso althans.
Ik vraag me ook af hoe zo'n beroepsprocedure dan werkt. Stel ze zouden RBR in het gelijk stellen dan had Max geen straf mogen hebben. Maar ja die heeft hij wel gekregen. Je kunt slechts 5 seconden van zijn eindtijd afhalen want dat is dan niet helemaal eerlijk t.o.v. de gap managende Piastri.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
Dit is dan ergens wel weer jammer. Je wil een reactie van de stewards op het feit dat ze niks zeggen over ruimte moeten laten door Piastri.
Geen idee hoe ze dat anders hadden opgelost. En appelleren is inderdaad riskeren.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:38 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe zo'n beroepsprocedure dan werkt. Stel ze zouden RBR in het gelijk stellen dan had Max geen straf mogen hebben. Maar ja die heeft hij wel gekregen. Je kunt slechts 5 seconden van zijn eindtijd afhalen want dat is dan niet helemaal eerlijk t.o.v. de gap managende Piastri.
En kan zo'n straf in beroep dan ook hoger uitpakken? Wellicht is dat dan de reden geweest om er van af te zien? Er zaten er een paar dicht achter VER bij de finish volgens mij misschien wel binnen 5 seconden (extra straf die het mogelijk zou kunnen opleveren).
Murica.quote:Op maandag 28 april 2025 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
22 uur pas de race.![]()
Gelukkig maandag vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |