Stel dat Russel, of Leclerc, of Norris plaats móeten maken voor Verstappen dan zal die persoon een nieuw stoeltje zoeken. Op dat moment kan RBR aantrekkelijker zijn dan een andere middenmoterquote:Op donderdag 17 april 2025 09:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar schat jij in dat gezien de teringbende die het bij RBR is dat een coureur in een competitieve auto zin heeft om daarheen te gaan? En er dus een plek vrijkomt voor Max?
Hear hear.quote:
Leg eens uit, hoe dan?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Max meer weet dan wij van andere teams
Testbank resultaten.quote:
En jij denkt dat dat soort resultaten gedeeld worden? Ik geloof er niets van. En al helemaal niet door alle leveranciers in 2026. Totdat er tests zijn geweest weten we allemaal niets. Maar je kunt wel enigszins inschatten welke leverancier er goed bij zal zitten. En wat daar aangaat heb ik weinig vertrouwen in RBPT.quote:
Aan Max? Tuurlijk wel lol. Als je die gast wil hebben waarom zou je er dan niet alles aan doen om hem binnen te trekken.quote:Op donderdag 17 april 2025 15:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat soort resultaten gedeeld worden? Ik geloof er niets van. En al helemaal niet door alle leveranciers in 2026. Totdat er tests zijn geweest weten we allemaal niets. Maar je kunt wel enigszins inschatten welke leverancier er goed bij zal zitten. En wat daar aangaat heb ik weinig vertrouwen in RBPT.
Max zal best nog eens met Newey praten bijv, of Rob Marshall. F1 is een behoorlijke kliek, veel mensen hebben bij meerdere teams gewerkt, en veel teams huren dezelfde contractors in. Mijn vrouw is afgelopen jaren bij 4 teams over de vloer geweest, en haar bedrijf bij alle team behalve de Italiaanse. Dat soort mensen hebben ook inzicht in de organisatie, en dat helpt met het inschatten van hoe het zal gaan.quote:
En dan roep je wat als Mercedes. En welk bewijs heb je dan? Als ik Mercedes was dan zou ik zeggen dat ik een top auto heb en zou ik roepen dat mijn motor minstens 25% beter is dan dat hij in werkelijkheid is. Daarbij weet je niets over gewicht, efficiëntie, betrouwbaarheid en alles van die motor. Het is allemaal niet zo eenvoudig. Dat Mercedes een betere motor bouwt dan RBPT geloof ik nogmaals heus wel, maar overtuigend bewijs o.i.d. is er absoluut niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 15:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aan Max? Tuurlijk wel lol. Als je die gast wil hebben waarom zou je er dan niet alles aan doen om hem binnen te trekken.
Er zullen best gevoel en ideeën zijn, maar het zegt allemaal net zoveel als de voorbeschouwingen op een seizoen in januari. Namelijk vrijwel niks. Ik kan me nog 2022 voor de geest halen. RedBull zou niet mee gaan doen, die hadden alles op 2021 gegooid. Mercedes had alleen een update pakket gebracht in GB en zou er beter voorstaan. Alpine, McLaren en Ferrari hadden alles op 2022 gezet en zouden vooraan meer gaan doen. We hebben het allemaal gezien, het kwam toch even anders uit. RedBull had ook ineens een ander concept en ineens bleek het gebrek aan topsnelheid de jaren ervoor niet zo aan de Honda motor te liggen waardoor ze ineens domineerden op banen als Jeddah, Spa en Monza.quote:Op donderdag 17 april 2025 15:39 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Max zal best nog eens met Newey praten bijv, of Rob Marshall. F1 is een behoorlijke kliek, veel mensen hebben bij meerdere teams gewerkt, en veel teams huren dezelfde contractors in. Mijn vrouw is afgelopen jaren bij 4 teams over de vloer geweest, en haar bedrijf bij alle team behalve de Italiaanse. Dat soort mensen hebben ook inzicht in de organisatie, en dat helpt met het inschatten van hoe het zal gaan.
Waarom zou je onbetrouwbaar zijn tegen iemand die je graag bij je team wil hebben?quote:Op donderdag 17 april 2025 16:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En dan roep je wat als Mercedes. En welk bewijs heb je dan? Als ik Mercedes was dan zou ik zeggen dat ik een top auto heb en zou ik roepen dat mijn motor minstens 25% beter is dan dat hij in werkelijkheid is. Daarbij weet je niets over gewicht, efficiëntie, betrouwbaarheid en alles van die motor. Het is allemaal niet zo eenvoudig. Dat Mercedes een betere motor bouwt dan RBPT geloof ik nogmaals heus wel, maar overtuigend bewijs o.i.d. is er absoluut niet.
Is dit een serieuze vraag? Omdat je diegene wilt hebben?quote:Op donderdag 17 april 2025 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou je onbetrouwbaar zijn tegen iemand die je graag bij je team wil hebben?
En om daar te komen ga je die eerst snoeihard naaien om hem bij je te krijgen?quote:Op donderdag 17 april 2025 17:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag? Omdat je diegene wilt hebben?
Wat een onzin. Ook Mercedes heeft geen idee hoe ze zich verhouden ten opzichte van anderen. Als wij in het bedrijf waar ik werk iemand graag willen hebben omdat die persoon ontzettend goed is dan schetsen we de mogelijkheden ook beter voor dan ze vaak zijn. Zeker als het gaan om zaken die totaal niet te voorspellen zijn, omdat er aan alle motoren zoals in dit geval nog een jaar gewerkt gaat worden. Totaal niet te verifiëren of het beeld dat je in bijvoorbeeld 2024 schetst ook klopte. Maar je hebt wel de beste coureur van het veld binnen.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En om daar te komen ga je die eerst snoeihard naaien om hem bij je te krijgen?
Ja. Goed idee.
Als je een team hebt wat elk boutje tracked als het een kamer in gaat, en uit gaat, en weet wanneer het gemaakt is, hoeveel het gekost heeft, en een ander team wat een boutje die ze nodig hebben niet kunnen vinden en dan maar een nieuwe maakt. Op welk team zou jij dan je geld zetten?quote:Op donderdag 17 april 2025 16:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Er zullen best gevoel en ideeën zijn, maar het zegt allemaal net zoveel als de voorbeschouwingen op een seizoen in januari. Namelijk vrijwel niks. Ik kan me nog 2022 voor de geest halen. RedBull zou niet mee gaan doen, die hadden alles op 2021 gegooid. Mercedes had alleen een update pakket gebracht in GB en zou er beter voorstaan. Alpine, McLaren en Ferrari hadden alles op 2022 gezet en zouden vooraan meer gaan doen. We hebben het allemaal gezien, het kwam toch even anders uit. RedBull had ook ineens een ander concept en ineens bleek het gebrek aan topsnelheid de jaren ervoor niet zo aan de Honda motor te liggen waardoor ze ineens domineerden op banen als Jeddah, Spa en Monza.
We zullen het allemaal wel zien, maar wie nu beweert al goed in te kunnen schatten wie waar staat, laat staan ten opzichte van concurrenten, die lult maar wat.
Je vergelijkt je eigen bedrijf met de miljoenen business die een wereldkampioen wil aantrekken?quote:Op donderdag 17 april 2025 17:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als wij in het bedrijf waar ik werk iemand graag willen hebben omdat die persoon ontzettend goed is dan schetsen we de mogelijkheden ook beter voor dan ze vaak zijn.
Misschien werkt hij wel bij een bedrijf met meer omzet.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je vergelijkt je eigen bedrijf met de miljoenen business die een wereldkampioen wil aantrekken?
Ok.
Ja alleen geen jaarsalaris van 80 mln.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien werkt hij wel bij een bedrijf met meer omzet.
Een overstap van Max gaat inderdaad in fases. En het verkrijgen van de nodige inlichtingen.quote:Maar ik denk niet team Verstappen over 1 nacht ijs gaat mocht hij willen veranderen, dan zullen ze echt wel proefstand data etc. van de nieuwe power unit moeten laten zien en stel dat hij met Mercedes praat, dan weet hij ook hoe AM en MCL er voor staan motorisch gezien, dan zou AM met Newey misschien wel een interessante optie zijn.
Tranen van het lachen hierquote:Op donderdag 17 april 2025 12:49 schreef Red_85 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Edit:
Geen woord over stroll dit keer. Maar heerlijk weer.
Trans hamilton![]()
Knap dat je weet bij welk bedrijf ik werk. En ook interessant dat je (weer eens) op de rest van de zaak niet ingaat. Maargoed, waarom neem ik ook de moeite.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je vergelijkt je eigen bedrijf met de miljoenen business die een wereldkampioen wil aantrekken?
Ok.
Dat zeg ik nergens. Wat ik wel zeg is dat de financiële belangen daar wat minder zullen zijn dan bij een transfer van Verstappen. Of wil je anders beweren?quote:Op donderdag 17 april 2025 23:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Knap dat je weet bij welk bedrijf ik werk. En ook interessant dat je (weer eens) op de rest van de zaak niet ingaat. Maargoed, waarom neem ik ook de moeite.
Toptalent is toptalent, voor elke grote organisatie. En elke grote organisatie zal zich in een sollicitatieronde waarbij gestreden wordt om toptalent beter voordoen dan ze wellicht zijn. Het is aan de sollicitant om daar doorheen te prikken.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Wat ik wel zeg is dat de financiële belangen daar wat minder zullen zijn dan bij een transfer van Verstappen. Of wil je anders beweren?
Ik denk, als Max niet al te ruig gaat leven en niet in gemeenschap van goederen trouwt, hij het financieel best wel eens aardig zou kunnen redden zonder in een Aston Martin te stappen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:56 schreef THEFXR het volgende:
hij legt even de connecties uit.
.
Bekijk deze YouTube-video
Dat ik dit niet eerder gezien hebquote:Op donderdag 17 april 2025 12:49 schreef Red_85 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Edit:
Geen woord over stroll dit keer. Maar heerlijk weer.
Trans hamilton![]()
Dat klinkt niet best.quote:Hamilton zit er compleet doorheen bij Ferrari: 'Heb een hersentransplantatie nodig'
Het avontuur bij Ferrari gaat nog steeds niet hoe Lewis Hamilton had gehoopt dat het zou lopen. Vooral in de kwalificatie heeft de zevenvoudig wereldkampioen het moeilijk. Na afloop van de sessie in Jeddah deed de Brit een opvallende suggestie om zijn vorm te kunnen verbeteren.
In zijn laatste jaren bij Mercedes had Lewis Hamilton ook al moeite met de kwalificatie. Nu bij Ferrari herhaalt dit verhaal zich. Voor de Grand Prix van Saoedi-Arabië kwalificeerde Hamilton op P7.
De manier waarop de Ferrari-coureur zich kan verbeteren op dit punt? "Een hersentransplantatie", zei Hamilton verslagen tegen Viaplay.
"Het is niet het einde van de wereld. Maar er zit veel tijd tussen, die ik er niet uithaal”, vervolgde Hamilton op een serieuzere noot. “Twee tienden verliezen alleen al in de laatste sector, drie tienden in de eerste sector, een tiende in de middelste sector. Het is gewoon niet goed genoeg."
Het management bij Ferrari is niet blij met Hamilton
De zevenvoudig wereldkampioen vertelde ook dat het management bij Ferrari niet blij is. "Ik werk er echt heel hard aan. Het gaat absoluut niet vanzelf. Ik moet gewoon diep adem blijven halen. Ik weet dat de fans niet blij zijn. Ik weet zeker dat het team niet blij is. Ik weet dat de bazen niet blij zijn. En ik ben niet blij met mijn resultaten."
"Maar het enige wat ik kan doen, is blijven proberen in mezelf te geloven, positief te blijven en eraan te blijven werken. En dat is wat ik probeer te doen”, sloot Hamilton enigszins positief af.
https://www.gpblog.com/nl(...)bazen-zijn-niet-blij
Het is nog niet echt een geslaagd huwelijk.quote:
"Muhammed Ben Syndrome"....... en daar ging m'n koffie.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:49 schreef Red_85 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Edit:
Geen woord over stroll dit keer. Maar heerlijk weer.
Trans hamilton![]()
Ben ik de enige die dit niet leuk vindt?quote:Op donderdag 17 april 2025 12:49 schreef Red_85 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Edit:
Geen woord over stroll dit keer. Maar heerlijk weer.
Trans hamilton![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |