https://pers.bnnvara.nl/s(...)resenteren-bar-laat/quote:Vanaf 26 augustus 2024 kunnen kijkers op maandag- tot en met donderdagavond de dag afsluiten met ‘Bar Laat’ op NPO 1. De nieuwe late night talkshow van BNNVARA wordt om en om gepresenteerd door Sophie Hilbrand en Jeroen Pauw. Tim de Wit complementeert het team als vaste invalpresentator en zal in de maanden januari en februari de presentatie met Sophie afwisselen.
Vanuit de Hilversumse studio met publiek voeren Sophie, Jeroen en Tim het gesprek van de dag en wordt de kijker bijgepraat over actualiteit, kunst, cultuur en sport. En natuurlijk is er in Bar Laat ook alle ruimte voor muziek.
Tim: “Ik vind het een te gekke kans om met het team van Bar Laat naast Sophie en Jeroen aan de slag te gaan op de late avond. Met alle ontwikkelingen in de huidige actualiteit, verheug ik me erg op dit nieuwe avontuur.”
Tim de Wit is daarnaast presentator van de VPRO-programma’s Bureau Buitenland en Europa Draait Door.
Bar Laat is vanaf 26 augustus iedere maandag- tot en met donderdagavond vanaf 22.15 uur te zien bij BNNVARA op NPO 1.
Dit zijn twee mensen die zichzelf heel serieus nemen. Die waren in een ander leven scrum master ofzoiets geworden.quote:Op maandag 7 april 2025 22:49 schreef svann het volgende:
Heeft die acteur ook net jointjes geprobeerd?
De ene heeft toch echt nog een stevige bos.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:52 schreef NoCigar het volgende:
Ik haal telkens Timmermans en Jan Slagter door elkaar.
Zelfde uitstraling: drie grijze al dan niet kale mannen in colbert aan tafel.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:54 schreef svann het volgende:
[..]
De ene heeft toch echt nog een stevige bos.
Suiker.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:04 schreef svann het volgende:
Los van de minder ideale situatie, heeft Weski een dusdanig slechte gezondheid dat ze zomaar bijna in coma raakt?
Heeft ze meer vertrouwen in Taghi dan in het OM of was ze bang juist niet goed beschermd te zijn?
Neuh autos die 130 rijden stoten echt bizar weinig meer uit in verhouding. Je bent hooguit een dief van je eigen portemonnee qua tanken.quote:Op maandag 14 april 2025 22:22 schreef svann het volgende:
Succes van de PVV!
Op drie kleine stukjes snelweg mag 130 gereden worden!
(Ten koste van een BBB-veehouder?)
Was niet helemaal serieus bedoeld.quote:Op maandag 14 april 2025 22:26 schreef Makamba_ het volgende:
Neuh autos die 130 rijden stoten echt bizar weinig meer uit in verhouding.
Nog altijd boos om die symbool politiek met mijn tankpasquote:Op maandag 14 april 2025 22:29 schreef svann het volgende:
[..]
Was niet helemaal serieus bedoeld.![]()
Dat zal voor die paar kilometer inderdaad niet veel uitmaken vergeleken met 120.
Liever deze absurditeit dan Taghi troep. Hadden ze zijn daden filosofisch benaderd zapte ik direct.quote:
René Froger zie ik.quote:
Toen Ajax bijna degradeerde in 1964 kwamen Cruijff en Michels. Met aanvallend voetbal werden we wereldtop. Nu zijn "ze" blij met een titel behaald met gruwelijk voetbal. En omdat PSV plots instortte. Weg met die vent en stel Ron Jans maar aan.quote:Op maandag 14 april 2025 22:47 schreef svann het volgende:
Farioli weet het wel te brengen.
Op een gegeven moment kun je natuurlijk ook alleen maar omhoog.
Die heeft nog een jaartje FC Utrecht te gaan, zegt de wiki.quote:Op dinsdag 15 april 2025 08:15 schreef tong80 het volgende:
Toen Ajax bijna degradeerde in 1964 kwamen Cruijff en Michels. Met aanvallend voetbal werden we wereldtop. Nu zijn "ze" blij met een titel behaald met gruwelijk voetbal. En omdat PSV plots instortte. Weg met die vent en stel Ron Jans maar aan.
Ik heb hier in de tuin vooral last van normale slakken met een huisje. Vorig jaar planten met honderden slakken erinquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:38 schreef svann het volgende:
Klimaat Het weer vandaag: vrij warm en een stortbui, dus de eerste naaktslakjesoogst.
Elk voordeel hep zijn nadeel.
Vorig jaar was geen goed jaar voor mijn Dahlia'squote:Op dinsdag 15 april 2025 22:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb hier in de tuin vooral last van normale slakken met een huisje. Vorig jaar planten met honderden slakken erin
Elke avond even een rondje maken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:40 schreef Faraday01 het volgende:
Ik heb hier in de tuin vooral last van normale slakken met een huisje. Vorig jaar planten met honderden slakken erin
Die slakken planten fanatiek voort. Vorig jaar was het ook nogal vochtig dus was het erger dan andere jaren. Gelukkig vinden ze inderdaad maar 1 of 2 planten echt lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:45 schreef svann het volgende:
[..]
Elke avond even een rondje maken.
Of een egel lokken.
Of een paar smakelijke planten neerzetten om de rest te beschermen. (Dat deed een bioloog van de Hortus Botanicus.)
Makkelijk af te kopen. Gebeurt vaak genoeg.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:44 schreef svann het volgende:
[..]
Die heeft nog een jaartje FC Utrecht te gaan, zegt de wiki.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:51 schreef svann het volgende:
Oertijd oldbies weten natuurlijk dat Nico op Fok begon als doordevil .
Voornamelijk smeuïg commentaar op Big Brother (1) verwikkelingen.Hij begon op Usenet met dat commentaar en is toen al snel omhooggevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
Dit vindt hij leuker, dat andere kan altijd nog.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:53 schreef NoCigar het volgende:
Hij kan natuurlijk gewoon in de zorg gaan werken ipv glamoureuze boeken schrijven die het heel goed doen in de media.
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:51 schreef svann het volgende:
Oertijd oldbies weten natuurlijk dat Nico op Fok begon als doordevil .
Voornamelijk smeuïg commentaar op Big Brother (1) verwikkelingen.Veel met hem gediscussieerd. Geen leuke man. Wordt tijd dat ik ook op tv kom. Heb immers al bijna 300 briljante columns op de Frontpage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dat aanvankelijk humoristisch op de hak nemen ontaarde wel een beetje in gebash op die Retecool website van hem.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:12 schreef tong80 het volgende:
Veel met hem gediscussieerd. Geen leuke man.
Zeker!quote:Wordt tijd dat ik ook op tv kom. Heb immers al bijna 300 briljante columns op de Frontpage.
Had je maar een zieltogend hotel of huisjespark op moeten kopen.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Ik weet al wie al die cadeautjes mag betalen
De simpele, hardwerkende Nederlander vist weer achter het net, terwijl het grootkapitaal lachend kaviaar en champagne consumeert!quote:Op donderdag 17 april 2025 22:32 schreef svann het volgende:
[..]
Had je maar een zieltogend hotel of huisjespark op moeten kopen.
Dat is zeker bizar.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:42 schreef monkyyy het volgende:
De meest bizarre parricide zaak vind ik die gast die verslaafd was aan een cam-model en 2 ton heeft gejat van zijn familie om met haar te kunnen blijven chatten. En toen pa dat niet zo leuk vond schoot hij zijn beide ouders en zijn broer dood.
Dat superflauwe vind ik ook minder, maar er zaten echt wel leuke dingen tussen.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:59 schreef NoCigar het volgende:
Wat vond ik deze man toch niet leuk. Van Duijn ook geen fan van sinds mijn elfde.
Oh ja, natuurlijk zat er wel wat leuks tussen. Maar vanavond zag ik ook die meerderheid van flauwe dingen ook weer.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:04 schreef svann het volgende:
[..]
Dat superflauwe vind ik ook minder, maar er zaten echt wel leuke dingen tussen.
Dat meer serieuze werk als Hendrik Groen waardeer ik meer.
Geen landskampioen. Wel de beker winnaar. Dat is een prijs ernaast. Een andere competitie zoals je het zelf noemt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:27 schreef svann het volgende:
Even een n00b-vraagje.
Is GAE nu landskampioen, wat Ajax en Feijenoord ooit waren?
Of was dat in een heel andere competitie?
@:zipportal @:Coco
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:53 schreef Dutch_view het volgende:
Iemand pleegde euthanasie omdat die alleen nog op bed kon liggen en tv kijken. Klinkt wel als de gemiddelde Fok!-er.
Geef mij maar gewoon bami of nasiquote:Op woensdag 23 april 2025 22:42 schreef svann het volgende:
Jonnie kookt vast erg lekker, maar ik heb daar toch niet zoveel geld voor over.
Menigeen kan daar wel echt van genieten; ze zijn altijd volgeboekt.
Hij is wel erg glad, dus een beetje flink aanpakken graag.quote:Op woensdag 23 april 2025 23:14 schreef svann het volgende:
Karremans mag nog een keer bij Pauw terugkomen om ondervraagd te worden over (de puinhopen van) jeugdzorg.
Daar kan hij alvast naar uitkijken.
En meestal teksten van een stoonde* stagiere.quote:Op maandag 28 april 2025 23:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Beetje de snor van een slechte kunstschilder
Waar ging het over ? Derksen heeft trouwens ook geen verstand van voetballen. Gebakken lucht.quote:Op maandag 28 april 2025 23:00 schreef NoCigar het volgende:
Hou toch op met deze flauwekul, laat dat lekker aan zo'n debiel als Derksen over.
het zijn stichtingen zonder winstoogmerkquote:Op woensdag 30 april 2025 22:57 schreef dvdfreak het volgende:
En de woningstichting zit op miljarden reserves
quote:Woningcorporaties gaan de komende jaren steeds meer winstbelasting (Vpb) betalen: van ¤ 1,1 miljard dit jaar naar ¤ 1,5 miljard in 2027. Aedesvoorzitter Martin van Rijn: '
We spraken met het kabinet af dat woningcorporaties de komende jaren fors gaan investeren om de wooncrisis te lijf te gaan. Maar daardoor betalen ze miljarden extra aan winstbelasting.
We kunnen dat geld niet besteden aan nieuwe huizen of verduurzaming.'
https://denuk.nl/utrechts(...)ogen-van-17-miljard/quote:
quote:Utrechtse woningcorporaties maken 323 miljoen euro jaarwinst
Door Cees Grimbergen
|
6 maart 2024
|
Utrechtse woningcorporaties maakten in 2022 een winst van 323 miljoen euro. Het blijkt uit de jaarverslagen van Portaal, Mitros (inmiddels Woonin), Cazas, SSH en Bo-Ex.
De 323 miljoen euro is het zogeheten ‘operationeel resultaat’, het verschil tussen huurinkomsten en uitgaven (onderhoud, rente, organisatie).
Het bedrag bewijst de enorme rijkdom van vijf Utrechtse corporaties.
De werkelijke winst komt nog hoger uit door het verkopen van sociale huurwoningen.
Die opbrengst zit niet in de 323 miljoen euro.
In 2022 haalde Portaal zo 41 miljoen aan bijverdiensten en Mitros 21 miljoen.
Kassa boven op de 323 miljoen.
Is dat echte winst of reserveringen voor onderhoud (dat ze dan ook wel moete doen) en nieuwbouw?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:59 schreef michaelmoore het volgende:
het zijn stichtingen zonder winstoogmerk
Maar ze maken 6 miljard winst per jaar
25% winstbelasting
Fundamenteel onderzoek levert naast hetgeen onderzocht wordt vaak totaal onverwachte resultaten op waarmee op termijn grote stappen vooruit gezet worden.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:14 schreef svann het volgende:
En wat hebben we aan zo'n peperdure telescoop?
Misschien economisch, aangezien dat ding gebouwd en onderhouden moet worden.
quote:Op woensdag 30 april 2025 23:16 schreef svann het volgende:
[..]
Is dat echte winst of reserveringen voor onderhoud (dat ze dan ook wel moete doen) en nieuwbouw?
quote:Utrechtse woningcorporaties maakten in 2022 een winst van 323 miljoen euro. Het blijkt uit de jaarverslagen van Portaal, Mitros (inmiddels Woonin), Cazas, SSH en Bo-Ex.
De 323 miljoen euro is het zogeheten ‘operationeel resultaat’, het verschil tussen huurinkomsten en uitgaven (onderhoud, rente, organisatie).
Het bedrag bewijst de enorme rijkdom van vijf Utrechtse corporaties.
De werkelijke winst komt nog hoger uit door het verkopen van sociale huurwoningen.
Die opbrengst zit niet in de 323 miljoen euro.
In 2022 haalde Portaal zo 41 miljoen aan bijverdiensten en Mitros 21 miljoen.
Kassa boven op de 323 miljoen.
de overheid moet buiten de steden gaan bouwenquote:
Dat zou verboden moeten worden (voor woningcorporaties).quote:Op woensdag 30 april 2025 23:21 schreef michaelmoore het volgende:
<>
<>
Prachtig, dat favoriete zinnetje van jou over koeien die geen bezwaar maken.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:24 schreef michaelmoore het volgende:
de overheid moet buiten de steden gaan bouwen
daar gaat het over in feite
in het weiland net als vroeger
Winst maken, dat is de reden dat de woningbouwverenigingen verzelfstandigd zijn , om winst te maken ,quote:Op woensdag 30 april 2025 23:28 schreef svann het volgende:
[..]
Dat zou verboden moeten worden (voor woningcorporaties).
quote:De Autoriteit woningcorporaties (Aw)
https://www.ilent.nl/onde(...)it-woningcorporaties
ziet erop toe dat woningcorporaties ervoor zorgen dat mensen met een laag inkomen goed en betaalbaar kunnen wonen.
De Aw houdt toezicht op het gedrag van woningcorporaties en op hun financiële beheer.
Mijn reactie ging over die muts Noraly Beyer met haar "Wat hebben we eraan?" als haar reactie op de mogelijke bouw van de Einsteintelescoop in Nederland.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de overheid moet buiten de steden gaan bouwen
daar gaat het over in feite
in het weiland net als vroeger
Zeker, en ik eet daarbij een wiedergutmachungsschnitzel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Velen met je. Ik vind haar juist leuk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:10 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben persoonlijk Francis van Broekhuizen-moede.
Ja, dat laatste is misschien wel. Het is inmiddels een kunstje: 'laat ik een nóg keer 'gozert' zeggen, vinden de mensen thuis leuk.'quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:13 schreef svann het volgende:
[..]
Velen met je. Ik vind haar juist leuk.
Direkt en emotioneel, maar nooit negatief. Best een origineel mens.
En dan dat rotterdamse accent.
Bij Raven heb ik dat wel. Net te stoer, luidruchtig; heeft ze niet echt nodig.quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:22 schreef NoCigar het volgende:
Ja, dat laatste is misschien wel. Het is inmiddels een kunstje: 'laat ik een nóg keer 'gozert' zeggen, vinden de mensen thuis leuk.'
Dat heb ik bij andere mensen ook, bv. raven van dorst B.v.
De eindoplossing is binnen bereik.quote:
Jongeren zijn tegenwoordig handig genoeg om dat gewoon online te bestellen of via iemand op school.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Ondertussen kun je dat spul gewoon via een Franse website bestellen
Mooi, dat kan ik overslaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:09 schreef svann het volgende:
Hmm. Songfestival napraten vanavond.
Vanavond met Jeroen:
Het is weer Eurovisie-tijd! Vanavond blikken we uitgebreid terug op de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival in Bazel.
Onze eigen Claude betreedt daar het podium met zijn nummer ‘C’est la vie’ in de hoop een plek te veroveren in de grote finale van aanstaande zaterdag.
Deed hij het goed? En van wie verwachten we de meeste concurrentie?
We bespreken het met een tafel vol songfestivalkenners en -liefhebbers: Paul de Leeuw, Annefleur Schipper, Jamai Loman en tweevoudig deelnemer Edsilia Rombley.
Frits Wester?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:41 schreef svann het volgende:
Geen Omtzigt-bash zoals bij Renze door die kale (hoe heet hij ook al weer?) verslaggever.
Hij nam vandaag afscheid van de tweede kamer.
Het superieure Nederland kijkt neer op de afrikaantjes. Vandaar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:44 schreef svann het volgende:
Heel Afrika is ingepalmd door Putin, zo alleen staat Rusland niet.
In ieder geval niet het hele uur.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:39 schreef dvdfreak het volgende:
Begonnen gelukkig geen songfestival uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |