Had je maar een zieltogend hotel of huisjespark op moeten kopen.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Ik weet al wie al die cadeautjes mag betalen
De simpele, hardwerkende Nederlander vist weer achter het net, terwijl het grootkapitaal lachend kaviaar en champagne consumeert!quote:Op donderdag 17 april 2025 22:32 schreef svann het volgende:
[..]
Had je maar een zieltogend hotel of huisjespark op moeten kopen.
Dat is zeker bizar.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:42 schreef monkyyy het volgende:
De meest bizarre parricide zaak vind ik die gast die verslaafd was aan een cam-model en 2 ton heeft gejat van zijn familie om met haar te kunnen blijven chatten. En toen pa dat niet zo leuk vond schoot hij zijn beide ouders en zijn broer dood.
Dat superflauwe vind ik ook minder, maar er zaten echt wel leuke dingen tussen.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:59 schreef NoCigar het volgende:
Wat vond ik deze man toch niet leuk. Van Duijn ook geen fan van sinds mijn elfde.
Oh ja, natuurlijk zat er wel wat leuks tussen. Maar vanavond zag ik ook die meerderheid van flauwe dingen ook weer.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:04 schreef svann het volgende:
[..]
Dat superflauwe vind ik ook minder, maar er zaten echt wel leuke dingen tussen.
Dat meer serieuze werk als Hendrik Groen waardeer ik meer.
Geen landskampioen. Wel de beker winnaar. Dat is een prijs ernaast. Een andere competitie zoals je het zelf noemt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:27 schreef svann het volgende:
Even een n00b-vraagje.
Is GAE nu landskampioen, wat Ajax en Feijenoord ooit waren?
Of was dat in een heel andere competitie?
@:zipportal @:Coco
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:53 schreef Dutch_view het volgende:
Iemand pleegde euthanasie omdat die alleen nog op bed kon liggen en tv kijken. Klinkt wel als de gemiddelde Fok!-er.
Geef mij maar gewoon bami of nasiquote:Op woensdag 23 april 2025 22:42 schreef svann het volgende:
Jonnie kookt vast erg lekker, maar ik heb daar toch niet zoveel geld voor over.
Menigeen kan daar wel echt van genieten; ze zijn altijd volgeboekt.
Hij is wel erg glad, dus een beetje flink aanpakken graag.quote:Op woensdag 23 april 2025 23:14 schreef svann het volgende:
Karremans mag nog een keer bij Pauw terugkomen om ondervraagd te worden over (de puinhopen van) jeugdzorg.
Daar kan hij alvast naar uitkijken.
En meestal teksten van een stoonde* stagiere.quote:Op maandag 28 april 2025 23:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Beetje de snor van een slechte kunstschilder
Waar ging het over ? Derksen heeft trouwens ook geen verstand van voetballen. Gebakken lucht.quote:Op maandag 28 april 2025 23:00 schreef NoCigar het volgende:
Hou toch op met deze flauwekul, laat dat lekker aan zo'n debiel als Derksen over.
het zijn stichtingen zonder winstoogmerkquote:Op woensdag 30 april 2025 22:57 schreef dvdfreak het volgende:
En de woningstichting zit op miljarden reserves
quote:Woningcorporaties gaan de komende jaren steeds meer winstbelasting (Vpb) betalen: van ¤ 1,1 miljard dit jaar naar ¤ 1,5 miljard in 2027. Aedesvoorzitter Martin van Rijn: '
We spraken met het kabinet af dat woningcorporaties de komende jaren fors gaan investeren om de wooncrisis te lijf te gaan. Maar daardoor betalen ze miljarden extra aan winstbelasting.
We kunnen dat geld niet besteden aan nieuwe huizen of verduurzaming.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |