Was niet helemaal serieus bedoeld.quote:Op maandag 14 april 2025 22:26 schreef Makamba_ het volgende:
Neuh autos die 130 rijden stoten echt bizar weinig meer uit in verhouding.
Nog altijd boos om die symbool politiek met mijn tankpasquote:Op maandag 14 april 2025 22:29 schreef svann het volgende:
[..]
Was niet helemaal serieus bedoeld.![]()
Dat zal voor die paar kilometer inderdaad niet veel uitmaken vergeleken met 120.
Liever deze absurditeit dan Taghi troep. Hadden ze zijn daden filosofisch benaderd zapte ik direct.quote:
René Froger zie ik.quote:
Toen Ajax bijna degradeerde in 1964 kwamen Cruijff en Michels. Met aanvallend voetbal werden we wereldtop. Nu zijn "ze" blij met een titel behaald met gruwelijk voetbal. En omdat PSV plots instortte. Weg met die vent en stel Ron Jans maar aan.quote:Op maandag 14 april 2025 22:47 schreef svann het volgende:
Farioli weet het wel te brengen.
Op een gegeven moment kun je natuurlijk ook alleen maar omhoog.
Die heeft nog een jaartje FC Utrecht te gaan, zegt de wiki.quote:Op dinsdag 15 april 2025 08:15 schreef tong80 het volgende:
Toen Ajax bijna degradeerde in 1964 kwamen Cruijff en Michels. Met aanvallend voetbal werden we wereldtop. Nu zijn "ze" blij met een titel behaald met gruwelijk voetbal. En omdat PSV plots instortte. Weg met die vent en stel Ron Jans maar aan.
Ik heb hier in de tuin vooral last van normale slakken met een huisje. Vorig jaar planten met honderden slakken erinquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:38 schreef svann het volgende:
Klimaat Het weer vandaag: vrij warm en een stortbui, dus de eerste naaktslakjesoogst.
Elk voordeel hep zijn nadeel.
Vorig jaar was geen goed jaar voor mijn Dahlia'squote:Op dinsdag 15 april 2025 22:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb hier in de tuin vooral last van normale slakken met een huisje. Vorig jaar planten met honderden slakken erin
Elke avond even een rondje maken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:40 schreef Faraday01 het volgende:
Ik heb hier in de tuin vooral last van normale slakken met een huisje. Vorig jaar planten met honderden slakken erin
Die slakken planten fanatiek voort. Vorig jaar was het ook nogal vochtig dus was het erger dan andere jaren. Gelukkig vinden ze inderdaad maar 1 of 2 planten echt lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:45 schreef svann het volgende:
[..]
Elke avond even een rondje maken.
Of een egel lokken.
Of een paar smakelijke planten neerzetten om de rest te beschermen. (Dat deed een bioloog van de Hortus Botanicus.)
Makkelijk af te kopen. Gebeurt vaak genoeg.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:44 schreef svann het volgende:
[..]
Die heeft nog een jaartje FC Utrecht te gaan, zegt de wiki.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:51 schreef svann het volgende:
Oertijd oldbies weten natuurlijk dat Nico op Fok begon als doordevil .
Voornamelijk smeuïg commentaar op Big Brother (1) verwikkelingen.Hij begon op Usenet met dat commentaar en is toen al snel omhooggevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
Dit vindt hij leuker, dat andere kan altijd nog.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:53 schreef NoCigar het volgende:
Hij kan natuurlijk gewoon in de zorg gaan werken ipv glamoureuze boeken schrijven die het heel goed doen in de media.
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:51 schreef svann het volgende:
Oertijd oldbies weten natuurlijk dat Nico op Fok begon als doordevil .
Voornamelijk smeuïg commentaar op Big Brother (1) verwikkelingen.Veel met hem gediscussieerd. Geen leuke man. Wordt tijd dat ik ook op tv kom. Heb immers al bijna 300 briljante columns op de Frontpage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dat aanvankelijk humoristisch op de hak nemen ontaarde wel een beetje in gebash op die Retecool website van hem.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:12 schreef tong80 het volgende:
Veel met hem gediscussieerd. Geen leuke man.
Zeker!quote:Wordt tijd dat ik ook op tv kom. Heb immers al bijna 300 briljante columns op de Frontpage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |